Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet tai pats troleibuso ūsas nenurautų taip visko. Čia arba koks nors sunkvežimis užkabino ir viską patraukė paskui save, arba tas tvirtinimas pats sulūžo.

    Comment


      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
      Bet tai pats troleibuso ūsas nenurautų taip visko.
      Iš nuotraukų sunku pasakyti, kur čia tiksliai kas nutrūko, bet šiaip skersai gatvę kabančius trosus troleibusui nutraukti juokų darbas. Tereikia pamesti "ūsus" prieš pat tokius laidus ir kad srovės nuėmiklio galvutė užsikabintų už to troso.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

        Iš nuotraukų sunku pasakyti, kur čia tiksliai kas nutrūko, bet šiaip skersai gatvę kabančius trosus troleibusui nutraukti juokų darbas. Tereikia pamesti "ūsus" prieš pat tokius laidus ir kad srovės nuėmiklio galvutė užsikabintų už to troso.
        Nutraukti trosą išties lengva, bet čia aiškiai matosi, kad lūžo ir metaliniai tvirtinimai ant stulpo. Neįsivaizduoju, kaip ūsas tokį galėtų nulaužyti. Net jei kažkas laidus labai stipriai trauktų žemyn, tai tas tvirtinimas neturi nulužti.
        Kita vertus, verta pažymėti, kad ganėtinai operatyviai buvo informuota dispečerinė, nukreipti maršrutai ir paskelbta informacija švieslentėse ir facebooke.

        Comment


          Grigiškių FB skelbia, kad 28-as autobusas nuo 11.01 važiuos iki Valų. Vilniustransport.lt kol kas žinių nėra.

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Grigiškių FB skelbia, kad 28-as autobusas nuo 11.01 važiuos iki Valų. Vilniustransport.lt kol kas žinių nėra.
            Savaitės eigoje/gale turėtų grafikus paskelbti. Vėliausiai pirmadienį.
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Jau yra sukelti Vėlinių laikotarpio 7 37 38 63 115 autobusų grafikai, šiemet naujiena tokia, kad bus dažninamas ir 114.

              Comment


                Kol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
                Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako

                Comment


                  Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
                  Kol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
                  Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako
                  Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.

                  Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.

                    Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.
                    Volvo jau atidirbo savo. Nors amžius dar tik 12-14 metų, bet jie sudrožti labiau, nei analogiški Vakarų Europoje, iš kur perkami panaudoti. Be to tuos visus Euro X variklis atitinka tik kelis metus po pagaminimo, o paskui jau nebeatitinka ir norint, kad atitiktų, reikia labai daug investuoti į priežiūrą ir remontą. Galiausiai net ir variklio kapitalinis nebepadės ir variklis tų standartų nebeatitiks. Vakarų Europoje išeitis yra - jie prakala senus autobusu Rytų Europon, o patys perka naujus.

                    Comment


                      Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
                      Kol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
                      Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako
                      Maišo silkę ir braškes. Viena yra lengvieji automobiliai ir visai kas kita sunkvežimiai bei autobusai. Lengvieji automobiliai turi variklių ir kuro alternatyvą, o sunkiajam transportui ir autobusams variklių alternatyva labiau ribota. Niekas ten tų autobusų su dyzeliniais varikliais neuždraus bent jau artimiausioje ateityje tai tikrai. Pagrindinis teršėjas yra lengvieji automobiliai - juos pirmiausiai ir uždraus.
                      Nieko, pas Tampą jau lenda JAV autopramonės lobistai su reikalavimu sumažinti ekologinius reikalavimus vidaus degimo varikliams. Smūgis elektomobiliams, o turint omenyje JAV automobilių rinkos dydį, tai atsilieps ir Vakarų Europos, Japonijos ir P. Korėjos autopramonei. Ir ji, norėdama išsilaikyti rinkoje, turės spjauti ant ekologijos.
                      Paskutinis taisė Al1; 2018.10.29, 12:34.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.

                        Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.
                        Ne nepradeda. Juodi dūmai ne tepalo deginimas o netinkamas kuro/oro mišinys, problemos su kuro sistema ar pan. Jeigu jie rytų tepalą tai būtų mėlyni dūmai.

                        Comment


                          Parašė IIrmantass Rodyti pranešimą

                          Ne nepradeda. Juodi dūmai ne tepalo deginimas o netinkamas kuro/oro mišinys, problemos su kuro sistema ar pan. Jeigu jie rytų tepalą tai būtų mėlyni dūmai.
                          Kadangi su laiku varikliai sensta dingsta jo jėga ir trauka padidinamas kuro kiekis kurio variklis nespėja sudeginti todėl ir meta juoda duma

                          Comment


                            Ar jau visi VVT vairuotojai su uniformomis? Pastebėjau pastaruoju metu

                            Comment


                              Vilnius už 1,6 mln. eurų pirks 10 mažų autobusų https://www.madeinvilnius.lt/naujien...mazu-autobusu/ .
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė liootas Rodyti pranešimą
                                Ar jau visi VVT vairuotojai su uniformomis? Pastebėjau pastaruoju metu
                                Kiek žinau, dar ne visi (bet tokių, kaip supratau, tik vienetai, kurie be uniformų)
                                Daugiau mano nuotraukų >>
                                Mano rajonas ir apylinkės >>

                                Comment


                                  Galiausiai paleidžiamas 28 iki Valų:
                                  http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1212

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Vilnius už 1,6 mln. eurų pirks 10 mažų autobusų https://www.madeinvilnius.lt/naujien...mazu-autobusu/ .
                                    Tai visgi ne mikrobai, jei 18+38 vietos. 9 maršrutas tai tas, kuriam reikia naujų autobusų? Ir dar midibusų? O dujiniai Fiat Ducato jau į metalo laužą?

                                    Comment


                                      Žiaurus neūkiškumas VVT. Buvusį gero kokybės gamyklinį dažymą, dabar keičia nekokybišku raudonu, po metų tuos mikrobus išmes lauk.. Pirks 10 midbusų, 5 važinės, 5 stovės rezerve ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Žiaurus neūkiškumas VVT. Buvusį gero kokybės gamyklinį dažymą, dabar keičia nekokybišku raudonu, po metų tuos mikrobus išmes lauk.. Pirks 10 midbusų, 5 važinės, 5 stovės rezerve ir t.t.
                                        Na, kadangi 9 ir 115 maršrutams kartu sudėjus reikia 8 autobusų, o ne 5, tai manau, dešimt yra pats tas.
                                        Fiat Ducato dar pavažinės 89 maršrutu kol elektriniai neatvyks. Na, o Mercedes Benz Noge ir tuo labiau Neoplan midibusai jau yra pakankamai nenauji, tad juos būtų galima nurašyti.
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Fiatai dar pakankamai nauji, tuo labiau, kad jie normaliai ir nebuvo eksploatuojami visą tą laiką. Ir dabar jų perteklius, važinėja tik keli. Visiškas neūkiškumas. Verčiau pirktų daugiau naujų troleibusų, o ne 10 midibusų. Pakaktų 4 midibusų 115 maršrutui, o 9 maršrutui per akis mikrobas. Turimų Fiatų pilnai pakanka ir 9 ir 89 maršrutui. Ir kai bus elektriniai, tai Fiatus kur dės? Žodžiu, dar galima būtų 4-5 metams tą atnaujinimą atidėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X