Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Fiatai dar tikrai liks kol nebus tų elektrinių mikrobų 89 maršrutui. 9 maršrute turbūt vietoj 2 mikriukų, dirbančių 5-13 ir 13-22 bus vienas midibusas. Be to, visada reikia turėti rezervą elektriniams. VVT dar neturėjo su jais patirties jeigu neskaičiuosime elektrinio Solario, kuris 2 savaites važinėjo 10 maršrutu. Atidėti atnaujinimą nėra labai gera idėja, nes dar liks nemažai senų ilgų autobusų (bent 30 tai tikrai), midibusai jau irgi seni. Tiesa, kiek neįprasta pagal Vilniaus tradicijas nurašinėti Volvus, kuriems seniausiems 14 metų.
    Be to, midibusai ko gero važinės ne tik 9 ir 115. Poilsio dienomis kai kuriais maršrutais vežiojamas oras, todėl jie ir kitais galėtų važinėti.

    O štai man įdomu, kas gali būti potencialiu gamintoju. Vėl Solaris?

    Comment


      Taip, troleibusai gali palaukti. Svarbu autobusų amžių iki 2020 m. padaryti ne senesnį nei 7 metai...

      Comment


        Puikiai žinome, kokios priežastys lėmė trijų trumpų Volvo nurašymą.
        Midibusus Koch dažnai matau 89-am.
        Daugiau mano nuotraukų >>
        Mano rajonas ir apylinkės >>

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          Kadangi su laiku varikliai sensta dingsta jo jėga ir trauka padidinamas kuro kiekis kurio variklis nespėja sudeginti todėl ir meta juoda duma
          Klausimas, kaip yra su tarša? Ar tie juodi dūmai atitinka taršos reikalavimus? Ar neturėtų būti tokie autobusai išvis išimti iš naudojimo? Ar čia tas atvejis, kai visi lyg ir supranta, įstatymai lyg ir yra, bet jų kažkaip taip lyg ir niekas nesilaiko, nes nu tai ką čia dabar laikysis taip kažkaip?
          Paskutinis taisė John; 2018.10.29, 21:59.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Klausimas, kaip yra su tarša? Ar tie juodi dūmai atitinka taršos reikalavimus? Ar neturėtų būti tokie autobusai išvis išimti iš naudojimo? Ar čia tas atvejis, kai visi lyg ir supranta, įstatymai lyg ir yra, bet jų kažkaip taip lyg ir niekas nesilaiko, nes nu tai ką čia dabar laikysis taip kažkaip?
            kad tai normalu kad dyzelinis variklis meta juoda dūmą, jis nėra pastovus o tik pasiekus maksimalias apsukas (tai yra išmetamas per didelis kuro nesudegęs kiekis) nors ir koks būtų euro 6 ir t.t.. Gali būti ir ne tik dūmas dėl nesudegusio kuro. Visi vamzdžiai pasidengę smalkėmis nes autobusai dirba pakankamai ramiu režimu ir tos smalkės nėra pastoviai išpūčiamos o tik pradedant važiuoti ar rimčiau spustelius gazą.
            Beje ar pats nevairuoji mašinos su dyzeliniu varikliu? Jei mašina su dyzeliniu varikliu neišmeta juodo dūmo tada jau reik mest tokią mašiną lauk ar dar kol važiuoja ieškot jai pamainos.
            Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.29, 22:17.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              kad tai normalu kad dyzelinis variklis meta juoda dūmą, jis nėra pastovus o tik pasiekus maksimalias apsukas (tai yra išmetamas per didelis kuro nesudegęs kiekis) nors ir koks būtų euro 6 ir t.t.. Gali būti ir ne tik dūmas dėl nesudegusio kuro. Visi vamzdžiai pasidengę smalkėmis nes autobusai dirba pakankamai ramiu režimu ir tos smalkės nėra pastoviai išpūčiamos o tik pradedant važiuoti ar rimčiau spustelius gazą.
              Beje ar pats nevairuoji mašinos su dyzeliniu varikliu? Jei mašina su dyzeliniu varikliu neišmeta juodo dūmo tada jau reik mest tokią mašiną lauk ar dar kol važiuoja ieškot jai pamainos.
              Smalkės, arba anglies monoksidas, yra bekvapės, bespalvės, degios ir lengvesnės už orą dujos. Kokiam stebuklingam vamzdyje jos kaupiasi?

              Comment


                Ypač normalu pas mus, kai "geriausias" patobulinimas dyzeliniam varikliui yra išoperuoti DPF. Būtent, kad normaliomis sąlygomis važiuodamas autobusas neturėtų apsipilti juodais dūmais (spjaudytis suodžiais). Kaip tai nutinka kai kuriems Volvo, kurie iš stotelės pajudėdami palieka tokį debesį, kad pro jį nieko nesimato. Ir tik pasakykite, kad mūsų tvarkingo ir pavyzdingo eksploatavimo "genijai" neišpjovė tokiam autobusui DPF.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Klausimas, kaip yra su tarša? Ar tie juodi dūmai atitinka taršos reikalavimus? Ar neturėtų būti tokie autobusai išvis išimti iš naudojimo? Ar čia tas atvejis, kai visi lyg ir supranta, įstatymai lyg ir yra, bet jų kažkaip taip lyg ir niekas nesilaiko, nes nu tai ką čia dabar laikysis taip kažkaip?
                  Atliekant valstybinę techninę apžiūrą, dyzeliu varomiems autobusams atliekamas deginių optinio tankio matavimas. Nepilno degimo produktai, t.y. suodžiai, aerozoliai, sugeria šviesą, taigi matuojama išmetamų teršalų šviesos sugertis. Visa ši procedūra buitiškai vadinama dūmingumo patikra. Šviesos absorbcijos ribinės reikšmės nustatytos aplinkos ministro įsakyme dėl aplinkos apsaugos normatyvinių dokumentų LAND 14 ir LAND 15 patvirtinimo.
                  Pilną dokumentą rasi čia https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8&category=TAD
                  Nepilno degimo produktų vertės, išmatuotas esant naujam varikliui, variklio gamintojas nurodo šalia variklio numerio, ant indentifikacinės lentelės, smoke level free acceration x,yz m - pirmuoju.
                  Taip pat techninės apžiūros metu, gali būti nustatyta, ir pripažinta dideliu trūkumu, jei išmetamosiose dujose yra normaliam variklio darbui nebudinga tarša, mėlynas, baltas dūmas, alyvos degimo produktai. Tokiu atvėju dūmingumo patikra neatliekama, ir į išvadą įrašoma, jog variklio būklė netinkama dūmingumo patikrai atlikti.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Ypač normalu pas mus, kai "geriausias" patobulinimas dyzeliniam varikliui yra išoperuoti DPF. Būtent, kad normaliomis sąlygomis važiuodamas autobusas neturėtų apsipilti juodais dūmais (spjaudytis suodžiais). Kaip tai nutinka kai kuriems Volvo, kurie iš stotelės pajudėdami palieka tokį debesį, kad pro jį nieko nesimato. Ir tik pasakykite, kad mūsų tvarkingo ir pavyzdingo eksploatavimo "genijai" neišpjovė tokiam autobusui DPF.
                    To meto ekologinius normatyvus buvo galima pilnai atitikti ir variklinėmis priemonėmis, DPF sunkiasvorėje technikoje buvo labai didelė retenybė. Tuo metu galiojantį euro III standartą atitiko varikliai, net neturėję išmetamųjų dujų recirkuliacijos. Ir kad būtų galima panaudoti DPF, kuro įpurškimo sistema turi būti pilnai elektrinė, reguliuoti tiek įpurškiamo kuro kiekį, tiek degimo paskubos kampą. Su euro III dar buvo naudojami paprasti mechaniniai sekcijiniai siurbliai, arba PLD kuro sistemos.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Klausimas, kaip yra su tarša? Ar tie juodi dūmai atitinka taršos reikalavimus? Ar neturėtų būti tokie autobusai išvis išimti iš naudojimo? Ar čia tas atvejis, kai visi lyg ir supranta, įstatymai lyg ir yra, bet jų kažkaip taip lyg ir niekas nesilaiko, nes nu tai ką čia dabar laikysis taip kažkaip?
                      Labai turtingi esame? Net ir juodus dūmus leidžiantys keli ar keliolika autobusų (juk ne visi jie spjaudosi juodais dūmais) visumoje mažiau teršia nei dešimtys šimtai tūkstančių lengvųjų automobilių. Kita medalio pusė - autobusų kiekį Vilniuje, labiausiai centrinėje miesto dalyje, galima sumažinti normaliai plėtojant troleibusus. O dabar troleibusai palaipsniui stumiami iš pervežimų vis daugiau atiduodant keleivių autobusams.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Pakaktų 4 midibusų 115 maršrutui
                        Aha, pakaktų. Be rezervų, be nieko. Net turint omenyje tai, kad dabartinis 115 maršruto darbo dienų išleidimas yra 5 midibusai Neoplan + 1 didelis (!) Mercedes-Benz O405N2 autobusas.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          O štai man įdomu, kas gali būti potencialiu gamintoju. Vėl Solaris?
                          Manau visai tikėtinas pasirinkimas yra Isuzu. Jie kaip tik neseniai Lietuvoje pristatė naują midibusą. (http://ebus.lt/lietuvoje-naujas-isuzu-novociti-life/)

                          Comment


                            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                            Atliekant valstybinę techninę apžiūrą, dyzeliu varomiems autobusams atliekamas deginių optinio tankio matavimas. Nepilno degimo produktai, t.y. suodžiai, aerozoliai, sugeria šviesą, taigi matuojama išmetamų teršalų šviesos sugertis. Visa ši procedūra buitiškai vadinama dūmingumo patikra. Šviesos absorbcijos ribinės reikšmės nustatytos aplinkos ministro įsakyme dėl aplinkos apsaugos normatyvinių dokumentų LAND 14 ir LAND 15 patvirtinimo.
                            Pilną dokumentą rasi čia https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...8&category=TAD
                            Nepilno degimo produktų vertės, išmatuotas esant naujam varikliui, variklio gamintojas nurodo šalia variklio numerio, ant indentifikacinės lentelės, smoke level free acceration x,yz m - pirmuoju.
                            Taip pat techninės apžiūros metu, gali būti nustatyta, ir pripažinta dideliu trūkumu, jei išmetamosiose dujose yra normaliam variklio darbui nebudinga tarša, mėlynas, baltas dūmas, alyvos degimo produktai. Tokiu atvėju dūmingumo patikra neatliekama, ir į išvadą įrašoma, jog variklio būklė netinkama dūmingumo patikrai atlikti.
                            Ar tai reiškia, kad tokie dūminantys autobusai gali legaliai važinėti gatvėmis?

                            Klausimas kilo todėl, kad nieko panašaus niekada neteko matyti UK, Vokietijoje, Nyderlanduose, Honkonge ar bet kurioje kitoje civilizuotoje šalyje. Bet tokie vaizdai įprasti Rusijoje, Kambodžoje, Somalyje, Haityje ir, be abejo, Lietuvoje. Ar gali būti, kad mūsų kažkokie įstatymai ar normos skiriasi nuo likusios Europos? Nes kažkokios priežastys juk turi būti, kodėl pas mus vaizdai gatvėje panašesni į Somalį, nei į Vokietiją.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Ar tai reiškia, kad tokie dūminantys autobusai gali legaliai važinėti gatvėmis?

                              Klausimas kilo todėl, kad nieko panašaus niekada neteko matyti UK, Vokietijoje, Nyderlanduose, Honkonge ar bet kurioje kitoje civilizuotoje šalyje. Bet tokie vaizdai įprasti Rusijoje, Kambodžoje, Somalyje, Haityje ir, be abejo, Lietuvoje. Ar gali būti, kad mūsų kažkokie įstatymai ar normos skiriasi nuo likusios Europos? Nes kažkokios priežastys juk turi būti, kodėl pas mus vaizdai gatvėje panašesni į Somalį, nei į Vokietiją.
                              Įsivaizduok, kas atsitiktų, jeigu techninė apžiūra imtų nepraleisti automobilių su išpjautais katalizatoriais, FAPais ir kitais dalelių filtrais. Kiltų revoliucija

                              O nustatyti leistini išmetamųjų dujų dydžiai - na, jie nuo Moskvičiaus ir PAZiko laikų. Todėl tikėtina, kad dūminantys Volvo važinėja visiškai legaliai ir nieko nepažeidžia.

                              Comment


                                Dzin tie dūmijimai TA, nebent su visai jau mirusiu motoru atvažiuoja. Nuo 2014 pagamintiems automobiliams jungiamąsi prie BSI, tada jau galima pažiūrėt daugiau kas ir kaip, bet ir tai galima apgaut. O šiap keista John,kad toks žmogus stebisi cheat'inimais. Visi nori sutaupyt, pats žinai kaip su VW USA pasibaigė

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                  Aha, pakaktų. Be rezervų, be nieko. Net turint omenyje tai, kad dabartinis 115 maršruto darbo dienų išleidimas yra 5 midibusai Neoplan + 1 didelis (!) Mercedes-Benz O405N2 autobusas.
                                  Rezervų tik 115 maršrutui nereikia. Rezervas turi būti bendras, jei ką, gali važiuoti standartinis autobusas. Bet kokiu atveju 9 maršrutui tikrai nereikia midibuso.

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Dzin tie dūmijimai TA, nebent su visai jau mirusiu motoru atvažiuoja. Nuo 2014 pagamintiems automobiliams jungiamąsi prie BSI, tada jau galima pažiūrėt daugiau kas ir kaip, bet ir tai galima apgaut. O šiap keista John,kad toks žmogus stebisi cheat'inimais. Visi nori sutaupyt, pats žinai kaip su VW USA pasibaigė
                                    Žinau ir dar atsimenu laikus, kai TA buvo galima praeiti paprasčiausiai 20 ar kažkiek tiek Litų, jei kažkas blogai. Tiesiog įdomu, ar situacija 2018 vis ar nepasikeitė? Ir ar valstybinis VT irgi cheatina. Biškį liūdna, jeigu taip, nes tai reikštų, kad vis dar tebesam Rusija, o ne ES.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Ar tai reiškia, kad tokie dūminantys autobusai gali legaliai važinėti gatvėmis?

                                      Klausimas kilo todėl, kad nieko panašaus niekada neteko matyti UK, Vokietijoje, Nyderlanduose, Honkonge ar bet kurioje kitoje civilizuotoje šalyje. Bet tokie vaizdai įprasti Rusijoje, Kambodžoje, Somalyje, Haityje ir, be abejo, Lietuvoje. Ar gali būti, kad mūsų kažkokie įstatymai ar normos skiriasi nuo likusios Europos? Nes kažkokios priežastys juk turi būti, kodėl pas mus vaizdai gatvėje panašesni į Somalį, nei į Vokietiją.
                                      Kodėl neteko matyti Vakaruose? Todėl, kad jie ne ubagai, kaip mes. Gali sau leisti autobusus keisti kas 10-12 metų. Tokius paskui perka Rytų Europa. Kas dėl Volvo, kurie, buvo nupirkti nauji, tai pagal Vakarų "standartus" jau jie atidirbo savo. Ir dar vienas momentas - pas mus žemas techninės priežiūros lygis. Vėlgi, viskas susiveda į pinigus. O kam, svarbu, kad važiuoja.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Ir dar vienas momentas - pas mus žemas techninės priežiūros lygis.
                                        Va šitas irgi įdomu. Kaip vykdoma naujų autobusų serviso priežiūra? Ar jie tvarkomi pardavėjo/gamintojo sertifikuotuose servisuose, ar vieotoje mechanikas Vasia su kuvalda viską pats daro, nes "taip geriau ir pigiau gaunasi"?

                                        Comment


                                          Kol yra garantija, tai remontuoja gamintojo ar įgaliotojo tiekėjo servisas. Bet kiek tas garantinis trunka? 3 metus, ne daugiau. O paskui remontuoja patys. Galbūt variklio remontą, jei patiems neišeina, daro specializuoti servisai. Kad ir kaip bebūtų, bet autobusų remonto didžiausią materialinę ir technologinę bazę Lietuvoje turi VVT, TOKS, Kautra, Kauno autobusai, Busturas ir Panevėžio AP. Taip kad niekas kitas neremontuoja ir neremontuos. Nes nėra rinkos ir poreikio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X