Pristatyti  Karsan elektrobusai. Į 89 maršrutą išvažiuos sekmadienį.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje į gatves išriedės pirmieji penki elektra varomi turkų gamybos autobusai „Karsan“. Penktadienį Katedros aikštėje juos iškilmingai pristatė miesto meras Remigijus Šimašius. „Tai yra svarbus žingsnis atnaujinant viešąjį transportą. Jis daromas tam, kad keleiviai turėtų geresnę patirtį, kad galėtų drąsiai rinktis viešąjį transportą“, – susirinkusiesiems sakė Vilniaus meras. Elektriniai autobusai pradės...
 - 2 patinka
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš viso nupirkti 5 elektrobusai, kurie dirbs 89-am maršrute. Du, kaip įprasta, liks rezerve.Parašė Romas Rodyti pranešimąKiek tų mažų autobusų yra nupirkta?
 Būtų įdomu palyginti vienos vietos kainą eurais su analogiškais pirkimais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pažiūrėjau, kaip važiuoja tas maršrutas - niekada net nebūčiau įtaręs, kad toks egzistuoja.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Iš viso nupirkti 5 elektrobusai, kurie dirbs 89-am maršrute. Du, kaip įprasta, liks rezerve.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Darbo dienomis tiek ryte, tiek popiet dirbs po 3. Dabar yra sunku pasakyti, nežinant kiek laiko skiriama pasikrauti, bet darbo dienomis reikės ne mažiau 4 autobusų, o poilsio dienomis - arba 3 arba 4. Nebent jei 20 min. pilnai pakaktų pasikrovimui, tai užtektų ir 3 mikriukų d.d. ir 2 p.d., tačiau tai sunkiai paaiškintų kodėl d.d. į parką grįžęs 15:14, iš jo išvažiuoja net 17:05.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNebus 2 rezerve. Darbo dienomis 3 dirbs prieš pietus, likę du popiet, nes baterijos ištempia tik pusę dienos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad ir dabar dujiniai Fiat Ducato dirba tik po vieną pamainą ir važiuoja į parką piltis kuro. O gal tiesiog vienus mikroautobusus pakeičia kiti. Pažiūrėkit dabartinius 89 reisus iš/į parką (kol tvarkaraščiai dar rodomi). Taigi, nelabai kas ir keisis :-)Parašė Mettal Rodyti pranešimąDarbo dienomis tiek ryte, tiek popiet dirbs po 3. Dabar yra sunku pasakyti, nežinant kiek laiko skiriama pasikrauti, bet darbo dienomis reikės ne mažiau 4 autobusų, o poilsio dienomis - arba 3 arba 4. Nebent jei 20 min. pilnai pakaktų pasikrovimui, tai užtektų ir 3 mikriukų d.d. ir 2 p.d., tačiau tai sunkiai paaiškintų kodėl d.d. į parką grįžęs 15:14, iš jo išvažiuoja net 17:05.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąNebus 2 rezerve. Darbo dienomis 3 dirbs prieš pietus, likę du popiet, nes baterijos ištempia tik pusę dienos.
 
 Apie elektrinių Karsan pakrovimą ebus.lt straipsnyje rašoma taip:
 Baterijos bus įkraunamos UAB „Vilniaus viešasis transportas“ patalpose, Verkių transporto departamente. Be to, autobusuose sumontuotos standartinės Combo-2 (CCS) jungtys, kuriomis traukos baterijas mieste bus galima įkrauti nuo esančių elektrinių automobilių įkrovimo stotelių. Naudojant greito krovimo funkciją, autobusas per 55 minutes gali būti įkrautas iki 80%.Paskutinis taisė aRa; 2019.09.21, 19:11.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, koks e.autobusuose numatytas šildymas ir kondicionavimas. Tai ne lengvieji automobiliai, kur durys taip nėra dažnai darinėjamos. Kiek laiko temps baterijos su įjungtu šildymu arba vėdinimu?
 Mano nuomone - tai piarinis sprendimas, kurio trūkumai greit išryškės, bet pinigai bus jau išmesti.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.09.22, 11:27.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rugsėjo 22-ąją į 89 maršrutą išriedėjo nauja - elektrinė karta - turkiški midibusai Karsanai.
 Pirmą dienos pusę dirbo 4611,4612, antrą dienos pusę jau kiti 2 - 4614,4615.
 Teko išbandyti 4614, pirmuoju reisu 15val. . Autobusas jaukus, mobilus, švelniai itin malonus elektros garselis. Salono gale ant lubų yra dvi kolonėlės, per kurias sklido vairuotojo muzika, tad tai pagyvino kelionę. Sėdimų vietų 9, na arba 11 jei užimant invalidui skirtą vietą. Viso bendrai gali tilpti 23. Po Arkikatedros stotelės autobuse iš viso buvo net 18 žmonių, tad maršrutas tikrai nėra tuščias ir turės čia darbo šie nauji maži midibusai šiame turistiniame maršrute. Žmonės tiek gatvėj tiek viduj visi tik žiūri, stebisi, šypsosi, fotografuoja . Wifi ir USB veikia. . Wifi ir USB veikia.
 Bendras įvertinimas 9, tad tikrai patiko. Kodėl ne 10, na dėl aukšto laiptelio salone, bet čia nėra labai tragedija, Isuzai irgi laiptuoti. Žiūrėsim kaip laikys baterijos žiemą. Kadangi tai buvo pirmas 4614 reisas, jis buvo pilnai pakrautas parke, tai tuo pirmuoju jo reisu Žvejų stotelėj (link Stoties) jau rodė 94% bat., kiek buvo pasiekus Stotį nepažiūrėjau.Paskutinis taisė Mantas95; 2019.09.22, 20:36.
 - 16 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo šeštadienio keisis dalies autobusų maršrutų tvarkaraščiai.
 Didžiausias pokytis 115-am maršrute - išvažiuoja Isuzu, kadangi grafikas tapo pilnai žemagrindis. Darbo dieną bus tie patys šeši autobusai (penki pamaininiai ir vienas pertraukiamas), savaitgalį - keturi autobusai (du pamaininiai ir du vienpamaininiai).
 Dar vienas dėmesio vertas dalykas: savaitgalį nebus 13 ir 14 valandą važiuojama į parką - gaunasi, jog Isuzu su vienu kuro užpylimu išlaikys dvi pamainas?
 
 O 2G, 21, 54 ir 101N link Lazdynų nuo ankstaus ryto iki maždaug 11 valandos dėl šalia vykstančių statybų Laisvės pr. ir perkasamo kelio, važiuos apylanka per Parodų gatvę ir nestos stotelėje Litexpo. 16 ir 18 troleibusai, vykdami link Pašilaičių, važiuos apylanka per Pylimo, Pamėnkalnio, Narbuto gatves
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo atveju siūlyčiau pasinaudoti fotobuse pateikta informacija. Fiziškai jis maršrutuose grubiai nuo balandžio nedirba, bet nenurašytas - dirba 2** maršrutuose naktį, kitais žodžiais tariant budinčiuose maršrutuose, kurie po pamainos išvežioja darbuotojus, o ryte surenka iš įvairių mikrorajonų ir veža į pamainas.Parašė Arnas Gar Rodyti pranešimąO kaip bus su 501 mersu?
 
 Kas liečiant Isuzu 115-am - ar tik nebus padaryta klaida juos leisti ten? Kaip ne kaip, 6 grafikai ir visuose standartinio ilgio Volvo parodo, jog maršrutas tikrai labai didelį populiarumą gavo, kadangi iš Naujosios Vilnios iki Antakalnio atvažiuoti greitesnis būdas, nei su 18-u maršrutu. Buvo Mettal rašęs anksčiau, jog pirmomis dienomis nebuvo įmanoma tilpti į mikriuką, kai dar ypatingai retas grafikas buvo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nepamirškite, VVT įsigijo 10 "Isuzu Noviciti Life" midibusų, kurie pagrinde tam ir buvo įsigyti - 115 maršruto aptarnavimui.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKoks dar Isuzu 115am ? Gi visi nuliniai reisai ir toliau vyks į VVT parką
 
 Beje, nuo rugsėjo 28 d. retinamas 39 maršrutas - visomis dienomis juo, kaip ir anksčiau, važiuos tik vienas autobusas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.09.25, 23:31.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien taryboje svarstyta skirti papildomą finansavimą (kaip suprantu - tik pateikimas) papildomų troleibusų įsigijimui. Vyriausybė perskirstė dalį ES lėšų ir buvo gauta ~2 mln. Eur papildomų pinigų transporto priemonėms įsigyt. Tai savivaldybė pridės ~700 tūkst. Eur ir planuojama įsigyt 8 troleibusus.
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu, dabar ten net ir Volvo 7700 pilni važinėja ir čia dar ne piko metų, o piko metu būna net ir problematiška ir autobusą įlipti, o jeigu dar koks sprinteris ar neoplanas atvažiuoja, tai kaip silkės skardinėje važiuojam. Isuzu ten tikrai jau prasmės leist nėra, reikią standartinių autobusų, arba tvarkaraštį dažnint.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Kas liečiant Isuzu 115-am - ar tik nebus padaryta klaida juos leisti ten? Kaip ne kaip, 6 grafikai ir visuose standartinio ilgio Volvo parodo, jog maršrutas tikrai labai didelį populiarumą gavo, kadangi iš Naujosios Vilnios iki Antakalnio atvažiuoti greitesnis būdas, nei su 18-u maršrutu. Buvo Mettal rašęs anksčiau, jog pirmomis dienomis nebuvo įmanoma tilpti į mikriuką, kai dar ypatingai retas grafikas buvo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sulauks skundų daug ir greičiausiai padažnins. Nes visgi Isuzu bus net 10, tai galima tikrai dar pridėti, kai dabar tik 6 grafikai.Parašė Dymasik Rodyti pranešimą
 Pritariu, dabar ten net ir Volvo 7700 pilni važinėja ir čia dar ne piko metų, o piko metu būna net ir problematiška ir autobusą įlipti, o jeigu dar koks sprinteris ar neoplanas atvažiuoja, tai kaip silkės skardinėje važiuojam. Isuzu ten tikrai jau prasmės leist nėra, reikią standartinių autobusų, arba tvarkaraštį dažnint.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...us-787-1215950
 
 Straipsnis yra apie alkoblokus, bet yra įdomi detalė:
 
 Per ketverius metus iš viso planuojama įsigyti dar 70 naujų autobusų ir apie 130 troleibusų.
 - 2 patinka
 Comment








Comment