Parašė Rijikas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Siūlau rašyti į savivaldybę ir Susisiekimo paslaugas, bet ne vien rašinėti čia. lašas po lašoParašė Rijikas Rodyti pranešimąJau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g. O kur ten bus kitas 57 maršruto galas, jau mažiau jaudina, bet logiškai būtų Avižieniai, jei savivaldybė gaus nors centą iš Vilniaus rajono savivaldybės už subsidijuojamus keleivius
 Tuo tarpu dėl 52... Gi einama prie darnaus judumo plano koncepcijos, tai ten yra trys su puse maršrutų kategorijos: greitieji, pagrindiniai + ekspresai ir privežamieji. Apie ekspresus rašo, kad jais aptarnaujami "nutolę miesto palydovai" - bent jau taip parašė man rašte Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana Tai va jums Tarandė, kas reiškia reikėtų praretinti stotelių skaičių, būtinai paliekant stotelę ties perkūnkiemiu, gal vieną ties šeškine, europa ir žaliasis tiltas, gana Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų, Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.Parašė valentinole Rodyti pranešimąIdealu butu 5 autobusą iki Skalvių stotelės nukreipti Gabijos gatvę ir būtinai 40 autobusą pratęsti irgi iki Skalvių žiedo per Depo naują jungti.
 
 Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.Parašė Rijikas Rodyti pranešimąJau nusiunčiau siūlymą pasirūpinti kitu 57 galu, t.y. nuo Fabijoniškių žiedo iki Pašilaičių (Skalvių st.) per Gedvydžių, S Nėries, Gabijos g., kur dabar nėra nė vieno jungiančio maršruto Pašilaičius ir Fabijoniškes + abu maršrutai yra arti mokyklų ir BIG bei atsirastų susijungimas su Zujūnų kryptimi, tai manau keleivių atsiras. Tuo pačiu būtų proga uždaryti absurdišką 5 autobuso sukinėjimąsi per Deivių st., jei stotelė reikalinga, tai logiškai būtų geriau daryti stotelę Ukmergės g., tik nežinau kaip ten pripaišytos greitojimo lėtėjimo juostos Ukmergės g.Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 17:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Nebūtų. Perkūnkiemio gyventojams 40 maršrutas nesudarytų normalių persėdimo galimybių Ukmergės gatvėje, tiesiogiai pasiekti Centrą taip pat nebūtų patogu, nes kelionės trukmė prailgėtų dėl lanksto Žadeikos, Giros, Stanevičiaus ir Gelvonų gatvėmis. 5 maršruto pagrindinis trūkumas - ilgai trunkantis užsukimas į Deivių st., tačiau Ukmergės gatvėje žymiai patogiau persėsti į kitus maršrutus, o centrinė miesto dalis pasiekiama žymiai greičiau.
 
 
 
 Ar tikrai yra kažkoks poreikis sujungti Fabijoniškių ir Pašilaičių rajonus ? Juk tai du eiliniai miegamieji rajonai, tikrai nemanau kad yra kažkokia kritinė masė keleivių, kuriems reiktų iš vieno rajono į kitą. Analogiškai yra ir su Zujūnais - manau kad dauguma keleivių iš ten važiuoja į centrinę miesto dalį, o ne į kažkokias Fabijoniškes ar Pašilaičius.
 
 Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?Parašė valentinole Rodyti pranešimą
 
 
 Tame visa esme, 40 maršruto pratiesimas iki Skalvių žiedo labai reikalingas Fabijoniškių gyventojams, o ne Perkūnkiemio.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Fabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?Parašė 10.000 Rodyti pranešimąFabijoniškių ? Kuriems galams Fabijoniškių gyventojams reikia susisiekimo su Skalvių žiedu ?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Fabijoniškės ir taip turi 3G, 53, 10, 40, 56, dalinai 52 maršrutus susisiekimui su Centru, tikrai nesuprantu kokia prasmė važiuot kažkur į Skalvių žiedą ir dar daryt persėdimą, jei yra galimybė važiuoti tiesiogiai.Parašė digital Rodyti pranešimą7 troleibusas labai dažnai važinėja, jei į centrą ar Žvėryną, kodėl gi ne?
 Kalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti. Bet netikiu kad ten kažkoks labai apčiuopiamas srautas yra.
 
 Pašilaičiai, Perkūnkiemis ir Fabijoniškės yra miegamieji rajonai, tikrai nėra ten tiek daug darbo vietų, kad egzistuotų kažkoks apčiuopiamas srautas. Be to, jei reik į pvz.: Gabijos gatvę, pėsčiomis būtų greičiau, nei laukt kol 40 išsisukinės pro PerkūnkiemįParašė mantasm Rodyti pranešimą
 O kodėl ne? Po to ir gaunasi, kad į gretimą rajoną nuvažiuot užtrunka ne trumpiau nei iki centro. Susiradus darbą gretimam mikrorajone važinėjimas mašina tampa labai viliojančiu, nes trunka n kartų trumpiau nei su VT. Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 20:33. Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 20:33.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3Parašė 10.000 Rodyti pranešimąKalbant apie Žvėryną - manau, kad greičiau būtų nuvažiuoti iki Konstitucijos pr., ar Saltoniškių ir ten persėsti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimokaParašė digital Rodyti pranešimąTai gal vertėtų ne manyti, o patikrinti? Pvz., https://stops.lt/vilnius/#plan/5002,...2,0311/map,,,3 )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ? )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?
 
 P.S. O šiaip tai šitas linkas duoda konkrečius pasiūlymus pagal konkretų paros metą. O mes čia kalbam apie visumą, kaip patogiau yra važiuoti daugumoje atvejų. Tad kiekvienai minutei variantų neprižiūrėsiPaskutinis taisė 10.000; 2019.07.27, 23:17.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ???Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNa va, pats ir pasitikrinote kad į Žvėryną pro Skalvių žiedą keliauti neapsimoka )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ? )) tai kokia tada prasmė iš to 40 maršruto pratęsimo ?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
 
 Dar pora pastebėtų dalykų:
 22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
 40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2019.07.28, 00:20.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai gera idėja, reikia siusti pasiūlymą į sispą.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai.
 
 Dar pora pastebėtų dalykų:
 22 maršrutą darbo dienomis vėl aptarnaus autobusų parkas.
 40 maršrute nuimamas vienas pertraukiamas grafikas (kurio autobusas ne piko metu dirbo 24 maršrutu). Taigi dabar, kaip supratau, ne piko metu 24 maršrutą aptarnaus du autobusai iš 40-ojo ir vienas - iš 56-ojo maršruto.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Wow, buvau pamiršęs, kad tas egzistuoja. Ir kaip matau kartą per valandą atvažiuoja, tai gal kaip tik gerai, kad ne per dažnai... Aišku 57 būtų dažnesnis, priedo lyg midibusai važinėja... O tiems, kas nemato jokiam maršrutui prasmės, rekomenduoju nuo baltupių/jeruzalės/santariškių pusės atvykti į šiaurinę fabijoniškių pusę arba perkūnkiemį/pašilaičius, justiniškių šiaurinę pusę, tada suprasiteParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal ir nėra prasmės leisti būtent 40-ojo maršruto iki Skalvių žiedo, tačiau, jei jau norima užtikrinti tiesioginį susisiekimą tarp Fabijoniškių ir Pašilaičių, galima tam panaudoti kitą maršrutą, kuris po reformos tapo praktiškai visuomet vežiojančiu orą. 48 maršrutą vietoj Laisvės prospekto visai būtų galima nukreipti (nuo P.Žadeikos stotelės) per Fabijoniškių žiedą, S.Nėries g. naująją gatvę ties DEPO, Perkūnkiemio, Justiniškių, Rygos gatvėmis bei toliau senąja trasa iki Šeškinės. Taip būtų bent šiokios tokios naudos iš šio maršruto - ne tik Fabijoniškių ir Pašilaičių sujungimas, bet ir tiesioginis vakarinės Pašilaičių ir šiaurinės Fabijoniškių dalies susisiekimas su Santariškėmis. Be abejo, itin didelio srauto toks maršrutas nesugeneruotų, tačiau būtų bent kokios naudos iš šiuo metu visiškai nereikalingo maršruto, o ir kursuoja juo autobusai pakankamai retai. Priedo visai gerai, maršrutų tinklas yra užžiedinamas, sujungiant taškus, kuriuose kertasi daug skirtingų maršrutų, įskaitant galines stoteles. Priedo visai gerai, maršrutų tinklas yra užžiedinamas, sujungiant taškus, kuriuose kertasi daug skirtingų maršrutų, įskaitant galines stoteles.
 Beje pirštu rodžiau ir rodysiu į Šiaurės miestelį, kuris nesujungtas su šiaurės-vakarine miesto dalimi, t.y. ta vieta, kur gyventojų tankumas gerokai didesnis lyginant su visu miestu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš žiūrėjau maždaug 23:12, tai rodė kad geriausia važiuoti su 52 iki Konstitucijos pr. Kaip jau ir minėjau, šita sistema skirtingu laiku rodo skirtingus variantus, todėl nelabai įmanoma išvis ja vadovautis, kai kalbam kaip apskritai geriausia važiuoti, o ne konkrečiu laiku.Parašė digital Rodyti pranešimą???
 
 O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.28, 11:24. taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2019.07.28, 11:24.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas netrukdo pasižiūrėti kelis skirtingus laikus. O žiūrėjimas 23:12 iš viso nieko neparodo.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąAš žiūrėjau maždaug 23:12, tai rodė kad geriausia važiuoti su 52 iki Konstitucijos pr. Kaip jau ir minėjau, šita sistema skirtingu laiku rodo skirtingus variantus, todėl nelabai įmanoma išvis ja vadovautis, kai kalbam kaip apskritai geriausia važiuoti, o ne konkrečiu laiku.
 Tai aišku, nes 5 autobusas labai retai važiuoja. Jei 40 važiuotų dažniau, tai beveik visi siūlymai būtų per Skalvių žiedą, tai kaip tik didelė prasmė atsiranda iki ten pratęsti.O šiaip tai net ir šitas jūsų screenshotas 2 iš 3 atvejų siūlo važiavimą ne per Skalvių žiedą taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40 taip kad visiškai nėra jokios prasmės iki ten pratęsti 40
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ką manote apie tai:- Organizuoti viešojo transporto maršrutą Visorių g.
- Gerinti susisiekimą su Jeruzale nuo Didlaukio st.
- Organizuoti viešojo transporto maršrutą į „Senjorų avilį“ (J. Kubiliaus g. 2)
- 26 autobuso maršrutą nuo St. Didieji Gulbinai pratęsti Didžiųjų Gulbinų g. iki St. Pagubė.
- Organizuoti viešojo transporto maršrutą į Mažuosius Gulbinus.
- Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Tauragnų st.
- Įvesti 1G abejomis kryptimis sustojimus Giedraičių st.
- Siūlau 5 autobuso maršruto trasa koreguoti taip: nuo Skalvių st., Gabijos g., nukreipti iki Deivių st., o užvažiavimus, užsukimus iš Ukmergės g. panaikinti.
- Dar siūlau 40 autobuso maršrutą nuo Mykolo Lietuvio st., pratęsti iki Deivių st.
- Kažkas minėjote, kad 48 autobuso maršrutą reikėtų nukreipti per Gedvyzdžių g., šiam nukreipimui pritariu, toliau siūlau jį nukreipti Gabijos g., link Lausvės pr., tada Gabijos gatvę aptarnautų ne vienas 46 maršrutas, bet ir 48 maršrutas.
- Siūlau 49 autobuso maršrutą nuo Ateities st., nukreipti į Visorių g., kurioje yra daug gyvenančių gyventojų ir jiems iki VT stotelių yra labai labai toli eiti, taip pat Visorių g., neturi pilno šaligatvio ir apšvietimo.
- Siūlau 56 autobuso maršruto nuo St. Pamiškė nukreipti Ateities g., Pijaus Žadeikos g., Liudo Giros g., Gedvyzdžių g., Salomėjos Neries g., iki Mykolo Lietuvio st.
- Siūlau 75 autobuso maršrutą nuo Kaukaro st., nukreipti per Lūžių ir Taikos g
- Siūlau 5G autobuso maršrutą nuo Pumpėnų st., nukreipti per Taikos ir Lūžių g.
 Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment



 jau yra ir nauja 52 maršruto versija
 jau yra ir nauja 52 maršruto versija 


Comment