Parašė valentinole
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na Meteorit Turas dar turi ir 49 su 69...Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
 Nejaugi dievulis išklausė Fabijoniškiečių maldas ? Ir už ką savivaldybė taip nubaudė šį rajoną, kad net du maršrutus (40 ir 56) atidavė "Meteorit turui" ?
 Idomu ar VVT perima visus keturius maršrutus, iš kur bus papildomu autobusu...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip buvo patogiausia, kadangi “Meteorit turo” parkas įsikūręs irgi Fabijoniškėse, Sleževičiaus gatvėjeParašė Vitas2 Rodyti pranešimą
 Nejaugi dievulis išklausė Fabijoniškiečių maldas ? Ir už ką savivaldybė taip nubaudė šį rajoną, kad net du maršrutus (40 ir 56) atidavė "Meteorit turui" ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai o apie 100 naujų trumpų Soliaris autobusų nieko neteko girdėti ??? Iš jų ir imsParašė valentinole Rodyti pranešimą
 Na Meteorit Turas dar turi ir 49 su 69...
 Idomu ar VVT perima visus keturius maršrutus, iš kur bus papildomu autobusu...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmą kartą gyvenime nusprendžiau į VNO važiuoti miesto autobusu. Nes nu kas gi čia tokio, ane? 
 
 Pasidalinsiu įspūdžiais iš 3G maršruto.
 
 Autobusas kokių 20 metų senumo, visas supuvęs ir braškantis, vidus visaip sulopytas visokiais metalo ir plastiko gabalais. Salone skylės vietoj buvusių ventiliacijos angų, atsilupę dažai ir, be abejo, nešildomas. Ačiū dievui, neperšalau ir nesusirgau kokiu nors inkstų uždegimu
 
 Štai kaip atrodo Vilniaus Oro uosto autobusas
  
 
 Jaukus ir šiltas salonas. Viduje buvo gal net kokie -5C
  
 
 Prieš galinę Oro uosto stotelę padaromas angliškas (!) pranešimas - Yepot.
  
 
 #smagu #šimašeuPaskutinis taisė John; 2018.01.25, 00:14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus VT stipriai atsilieka nuo Kauno.Parašė John Rodyti pranešimąPirmą kartą gyvenime nusprendžiau į VNO važiuoti miesto autobusu. Nes nu kas gi čia tokio, ane? 
 
 Pasidalinsiu įspūdžiais iš 3G maršruto.
 
 Autobusas kokių 20 metų senumo, visas supuvęs ir braškantis, vidus visaip sulopytas visokiais metalo ir plastiko gabalais. Salone skylės vietoj buvusių ventiliacijos angų, atsilupę dažai ir, be abejo, nešildomas. Ačiū dievui, neperšalau ir nesusirgau kokiu nors inkstų uždegimu
 
 #smagu #šimašeu
 
 Kauno 29-o maršruto autobusu į oro uostą leidžiami patys geriausi autobusai, o čia 3G tai tokie net iš vis nemačiau, kad tokie nudrožti Kaune važinėtų  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus VT smarkiai atsilieka ne tik nuo Kauno, bet ir nuo Hararės ir Asmaros paskutiniu metu.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
 Vilniaus VT stipriai atsilieka nuo Kauno.
 
 Edit: Asmaros (Eritrėjos sostinės, kuri yra turbūt didžiausia pasaulio šiklnos skylė ir shit country) autobusai yra nepalyginamai geresni, nei Vilniuje  
 
 Iš tikrųjų tai aš net nežinau, su kuo būtų galima lyginti Vilniaus autobusus. Turbūt kad net nejuokaujant ir netrolinant, Vilnius turi literaliai baisiausią ir blogiausią autobusų parką faking pasaulyje. Tai yra next level. Ir čia net ne jokių pinigų, o tiesiog elementarios savigarbos neturėjimas leisti tokį šūdą į gatves. Tai baisi gėda tiek miesto merui, tiek mums visiems, kad toks metalo laužas dėl protu nesuvokiamų priežasčių leidžiamas į gatves, nors jis neatitinka jokių saugumo, taršos ir elementaraus sveiko proto kriterijų.Paskutinis taisė John; 2018.01.25, 00:33.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ko norėti, jei daugiau nei penkmetį absoliuti dauguma lėšų, skirtų transportui, tenka gatvių ir aplinkkelių tiesimui, o ne viešajam transportui. Gerinamos sąlygos automobilistams. O juk būtent jei automobilių sumažėtų 2 kartus, visiškai pakaktų ir to gatvių tinklo, kuris buvo prieš 15-20 metų. Tai nereiškia, kad visiškai nereikia tiesti gatvių, bet tiesiog dalį tų lėšų, kurios skiriamos gatvėms, reikia skirti VT.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei mašinų sumažėtų 2x, nebūtų tiek autobusų ir troleibusų. Iš Riešės, Nemenčinės, kur prie namo po 4 mašinas, tai greitieji turėtų važiuoti, kad išvežti visus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO ko norėti, jei daugiau nei penkmetį absoliuti dauguma lėšų, skirtų transportui, tenka gatvių ir aplinkkelių tiesimui, o ne viešajam transportui. Gerinamos sąlygos automobilistams. O juk būtent jei automobilių sumažėtų 2 kartus, visiškai pakaktų ir to gatvių tinklo, kuris buvo prieš 15-20 metų. Tai nereiškia, kad visiškai nereikia tiesti gatvių, bet tiesiog dalį tų lėšų, kurios skiriamos gatvėms, reikia skirti VT.
 Čia ne VT plėtra būtų, o sprogimas 
 Vilnius šiemet peržengs garsųjį 1989 m. gyventojų skaičių, bet tie gyventojai gyvena "plačiau", nebe trys kartos bute. Ir atsivežti iš priemiesčių nebepavyktų su sovietiniu VT skaičiumi.
 
 PS
 Todėl mašinų ir nemažės, nes visi netilps.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia turbūt vienas geriausių miesto autobusų, kad leidžiamas tokiu maršrutu?Parašė John Rodyti pranešimąPirmą kartą gyvenime nusprendžiau į VNO važiuoti miesto autobusu. Nes nu kas gi čia tokio, ane? 
 
 Pasidalinsiu įspūdžiais iš 3G maršruto.
 
 Autobusas kokių 20 metų senumo, visas supuvęs ir braškantis, vidus visaip sulopytas visokiais metalo ir plastiko gabalais. Salone skylės vietoj buvusių ventiliacijos angų, atsilupę dažai ir, be abejo, nešildomas. Ačiū dievui, neperšalau ir nesusirgau kokiu nors inkstų uždegimu
 
 Štai kaip atrodo Vilniaus Oro uosto autobusas
 
 Jaukus ir šiltas salonas. Viduje buvo gal net kokie -5C
 
 Prieš galinę Oro uosto stotelę padaromas angliškas (!) pranešimas - Yepot.
 
 #smagu #šimašeu
 
 Klaipėdoje paskutiniai šio modelio autobusai nurašyti prieš metus, sulaukę 22 metų. Net prieš nurašant jie buvo tvarkingesni už nuotraukose pateiktą Vilniaus egzempliorių - su veikiančiomis švieslentėmis ir šildymu, vienodos spalvos sėdynių apmušalais.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Niekas ir nekalba apie totalinį persodinimą, tas nelabai ir įmanoma. Kas gyvena prie Ž.Ežerų, o dirba, pavyzdžiui, Kirtimuose ar Žemuosiuose Paneriuose, vargu ar rinksis visuomeninį transportą. Bet tokių ne daugumą. Svarbu persodinti į VT bent jau tą daugumą miestiečių - tai yra tuos, kurie gyvena Žvėryne, Žirmūnuose, Šeškinėje, Pašilaičiuose ar kitame pagrindiniame mikrorajone, dirba senamiestyje arba Konstitucijos pr., bet į darbą ar netgi tiesiog savaitgaliui prasivaikščioti po centrą važiuoja tik nuosavu automobiliu..
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šaunus tu lygintojas John. Paimi prasčiausią Vilniaus autobusą ir geriausią Asmaros, ir va palyginimas. Taip, aš neneigiu kad Oro Uosto maršrutuose tokių prastų autobusų neturėtų būti, kita vertus, kokį nors 1 ar 88 tai aptarnauja 2017m. gamybos ir naujiausi Vilniuje autobusai, tai gal tu kitą kartą su jais pavažiuokParašė John Rodyti pranešimą
 Edit: Asmaros (Eritrėjos sostinės, kuri yra turbūt didžiausia pasaulio šiklnos skylė ir shit country) autobusai yra nepalyginamai geresni, nei Vilniuje 
 Iš tikrųjų tai aš net nežinau, su kuo būtų galima lyginti Vilniaus autobusus. Turbūt kad net nejuokaujant ir netrolinant, Vilnius turi literaliai baisiausią ir blogiausią autobusų parką faking pasaulyje. Tai yra next level. Ir čia net ne jokių pinigų, o tiesiog elementarios savigarbos neturėjimas leisti tokį šūdą į gatves. Tai baisi gėda tiek miesto merui, tiek mums visiems, kad toks metalo laužas dėl protu nesuvokiamų priežasčių leidžiamas į gatves, nors jis neatitinka jokių saugumo, taršos ir elementaraus sveiko proto kriterijų. Ir iš vis, kokia yra šito pranešimo esmė ? Eilinį kartą pašikti ant Vilniaus ? Jau turbūt net mėnulyje gyvenant, būtų išgirstos tos naujienos apie 250 naujų autobusų, kurie pasirodys dar šiemet. Tai kokia prasmė skųstis vien tam kad skųstis ? Ir iš vis, kokia yra šito pranešimo esmė ? Eilinį kartą pašikti ant Vilniaus ? Jau turbūt net mėnulyje gyvenant, būtų išgirstos tos naujienos apie 250 naujų autobusų, kurie pasirodys dar šiemet. Tai kokia prasmė skųstis vien tam kad skųstis ?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog dalinuosi įspūdžiais iš Vilniaus VT. Nesiaiškinau, kur kitokie važiuoja, bet gatvėse vaizdas yra panašus: autobusai yra baisūs.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Šaunus tu lygintojas John. Paimi prasčiausią Vilniaus autobusą ir geriausią Asmaros, ir va palyginimas. Taip, aš neneigiu kad Oro Uosto maršrutuose tokių prastų autobusų neturėtų būti, kita vertus, kokį nors 1 ar 88 tai aptarnauja 2017m. gamybos ir naujiausi Vilniuje autobusai, tai gal tu kitą kartą su jais pavažiuok Ir iš vis, kokia yra šito pranešimo esmė ? Eilinį kartą pašikti ant Vilniaus ? Jau turbūt net mėnulyje gyvenant, būtų išgirstos tos naujienos apie 250 naujų autobusų, kurie pasirodys dar šiemet. Tai kokia prasmė skųstis vien tam kad skųstis ? Ir iš vis, kokia yra šito pranešimo esmė ? Eilinį kartą pašikti ant Vilniaus ? Jau turbūt net mėnulyje gyvenant, būtų išgirstos tos naujienos apie 250 naujų autobusų, kurie pasirodys dar šiemet. Tai kokia prasmė skųstis vien tam kad skųstis ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniaus 1 ir 88 maršrutais irgi leidžiami patys geriausi autobusai. Tiesiog Kaune autobusas į Oro Uostą važiuoja kažkur kartą per valandą, Vilniuje - kas 5 minutes. Jeigu ir mes tesugebėtumėme užtikrinti tik tokį susisiekimą, manau irgi patys nuostabiausi autobusai važinėtųParašė PoDV Rodyti pranešimą
 Vilniaus VT stipriai atsilieka nuo Kauno.
 
 Kauno 29-o maršruto autobusu į oro uostą leidžiami patys geriausi autobusai, o čia 3G tai tokie net iš vis nemačiau, kad tokie nudrožti Kaune važinėtų  
 
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 5 minutės? Na, jei turima omenyje 3G, tada taip. Jei 88 ir 1 paimti, tada mažiausias intervalas 20 minučių (+-), didžiausias - ar ne 50 minučių. Aišku, A2 neskaitykime, kadangi važiuoja padėvėta norvegiška senienaParašė 10.000 Rodyti pranešimąVilniaus 1 ir 88 maršrutais irgi leidžiami patys geriausi autobusai. Tiesiog Kaune autobusas į Oro Uostą važiuoja kažkur kartą per valandą, Vilniuje - kas 5 minutes. Jeigu ir mes tesugebėtumėme užtikrinti tik tokį susisiekimą, manau irgi patys nuostabiausi autobusai važinėtų 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tarybiniais laikais nebuvo tiek automibilių, o kur kas didesnės žmonių masės kasdien (darbo d.) važinėdavo į Vilnių į darbą ir su reikalais. Taip, autobusai buvo prikimšti. Bet, pirma, šiais laikais yra didesni autobusai. Antra, kas draudžia juos leisti kas 5 min piko metu net ir priemiestiniais maršrutais, ko tarybiniais laikais šiaip jau nebuvo. Trečia, tarybiniais laikais buvo daugiau VT priemonių nei dabar. Priemiestis dabar visiškai nustekentas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
 Jei mašinų sumažėtų 2x, nebūtų tiek autobusų ir troleibusų. Iš Riešės, Nemenčinės, kur prie namo po 4 mašinas, tai greitieji turėtų važiuoti, kad išvežti visus.
 Čia ne VT plėtra būtų, o sprogimas 
 Vilnius šiemet peržengs garsųjį 1989 m. gyventojų skaičių, bet tie gyventojai gyvena "plačiau", nebe trys kartos bute. Ir atsivežti iš priemiesčių nebepavyktų su sovietiniu VT skaičiumi.
 
 PS
 Todėl mašinų ir nemažės, nes visi netilps.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tam, kad Šimašius, kuris yra atsakingas už autobusus, ŠIANDIEN leidžia nesaugiems ir pavojingiems autobusams išvažiuoti į gatvę. Kas bus po penkių ar 10 metų, yra atskira kalba ir tai nėra svarbu. Kai tave gatvėje kas nors pjauna arba prievartauja, nesakai, kad po 30 metų Vilnius bus saugus ir gal tokių problemų nebeliks, o šauki it/arba kvieti policiją, ar ne?Parašė digital Rodyti pranešimąTaip, bet pridėjai #šimašeu, nors būtent Šimašius ir užsakė tuos naujus autobusus, kurie bus šiemet. T.y. problema kaip ir sprendžiama, tai kam tas kreipinys?
 
 Bet Šimašininkai turbut galvoja, kad didžiausia Vilniaus VT problema yra John, o ne supuvę autobusai ir toks pats supuvęs miesto "meras".Paskutinis taisė John; 2018.01.25, 17:48.
 Comment






Comment