Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Gerai, kad priminėte, kaip buvo prieš 3 metus. Taip, 43, 52 ir 56 įvažiuodavo Žaliuoju tiltu, o išvažiuodavo per Geležinio Vilko tiltą. Taip, tuomet šių maršrutų populiarumas buvo smarkiai kritęs, dauguma keleivių buvo persėdę į 3G. Todėl šiais metais nuspręsta tų pačių klaidų nekartoti, o pakeisti maršrutų trasas taip, kad abiem kryptim važiuotų per Žaliąjį tiltą ir Konstitucijos pr. Tad, jei taip pakeisti 40-ojo maršruto trasą, keliavimo sąlygos tikrai pablogės. Kas vakare norės grįžti namo iš darbo, tarkime, prie Europos a., tikrai nevažiuos 40 ratu per centrą, o naudosis 3G, kuris ir dabar ne visada sutalpina visų norinčių važiuoti. 56 kažkiek jį nukrauna, bet jūs siūlote jį naikinti.
-
Taip, nes dabar šis maršrutas faktiškai nebeatlieka jokios savarankiškos funkcijos ir tik dubliuoja kitus... Dėl to kursavimo “žiedine” trasa - tarkim 46 irgi vienaip į Centrą įvažiuoja, kitaip išvažiuoja, bet juk dėl to patogumų niekam nekyla... Dar būtų galima 40 su 56 sujungti taip, kad Fabijoniškėse jis važiuotų kaip 40, o Centre - kaip 56 (su galutiniu sustojimu Lukiškėse), o kad nebūtų labai perkrautas tas žiedas iš jo “iškraustyti” 22, apjungiant jį su 43 - trasa gautųsi ...,Konstitucijos pr.,Kalvarijų g., Vilniaus g., Gedimino pr., Jogailos g., Pamėnkalnio g., V.Kudirkos g.,... Šitaip pagerėtų susisiekimas Lazdynų gyventojams su NMC, atsivertų galimybė persėsti į kitus maršrutus Žaliajam Tilte, nusikrautų Žaliojo Tilto-Vinco Kudirkos aikštės jungtis
Comment
-
Aš tai siūlyčiau 43 grąžinti iki Stoties, o su 22 jungti 56. Toks pasiūlymas jau buvo prieš keletą metų, ir tarp kitko, sovietmečiu 22 buvo sujungtas su 40. Dabartinį pastarojo variantą išvis neliesčiau. Kam reikia greitai nusigauti iš/į Lukiškes, rinktųsi 40, kam reikia NMC ar Žaliojo, rinktųsi 56. Galbūt netgi būtų galima sukeisti 40 ir 56 žiedus Fabijoniškėse.
Comment
-
Iš vienos pusės - galima įvesti Kražių stotelę 3G maršrutui. Plius dalį Šeškinės aprėpia 46, kas irgi kompensuoja 40-o nebuvimą. Nebent turi omeny tą dalį, kur eina nuo Gelvonų iki Goštauto.Parašė rvr Rodyti pranešimą
Taip, reikia keleiviai iš miegamųjų rajonų, kaip Šeškinė ir Fabijoniškės pagrinde ir vyksta iki Goštauto gatvės. Yra tekę ryte naudotis 40 - u tai jau į Šeškinės kalvų stotelę atvyksta sausakimši autobusai. Su 56 - u darbo dienomis rytais ta pati situacija.
Comment
-
Nesinaudos. Prieš 3 metus iš Europos aikštės į Šiaurinę miesto dalį nuvažiuoti alternatyvos beveik visiškai nebuvo, dabar mes paliktumėm dar ir 43,46,52. Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir vakarinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja rytinę Šeškinę - Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves. Vienintelė bendra šiems maršrutams stotelė Fabijoniškėse - Takas, bet ten ar taip ar taip visi sėda į 3G, nes Centrą jis pasiekia žyymiai greičiau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Kas vakare norės grįžti namo iš darbo, tarkime, prie Europos a., tikrai nevažiuos 40 ratu per centrą, o naudosis 3G, kuris ir dabar ne visada sutalpina visų norinčių važiuoti. 56 kažkiek jį nukrauna, bet jūs siūlote jį naikinti.Paskutinis taisė 10.000; 2017.12.10, 23:50.
Comment
-
Žiūrint dar kurį Centro tašką - Centro gabaliuką paima ir 24-as (stotelę Gedimino prospektas)Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Nesinaudos. Prieš 3 metus iš Europos aikštės į Šiaurinę miesto dalį nuvažiuoti alternatyvos beveik visiškai nebuvo, dabar mes paliktumėm dar ir 43,46,52. Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir rytinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja vakarinę Šeškinę, Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves. Vienintelė bendra šiems maršrutams stotelė Fabijoniškėse - Takas, bet ten ar taip ar taip visi sėda į 3G, nes Centrą jis pasiekia žyymiai greičiau.
Comment
-
Ukmergės gatvė kerta Šeškinę per vidurį - Gelvonų gatvė, kuria važiuoja 40-as, yra rytinė Šeškinė.Be to, 3G ir 40 aptarnauja visiškai skirtingas Fabijoniškių ir Šeškinės dalis - greitasis aptarnauja Fabijoniškių gatvę ir rytinę Šeškinę (prie turgelio), 40-as aptarnauja vakarinę Šeškinę, Gelvonų, S.Stanevičiaus gatves.
Comment
-
Sostinės savivaldybė skelbs viešųjų pirkimų konkursus visiems viešojo transporto maršrutams
..."Pasak K. Lubio, ateityje viešųjų pirkimų konkursai bus skelbiami ir likusiems viešojo transporto maršrutams, kuriais šiuo metu veža bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“...
Įdomiai čia... http://ebus.lt/sostines-savivaldybe-...to-marsrutams/
Comment
-
Gal skelbs, o gal neskelbs. Gal įstatymai iki to laiko bus pakeisti. Čia Grybauskaitės kaltė (ir kas paneigs, kad už jos pečių nestovi suinteresuotas verslas), kuri neva dėl kovos su korupcija privertė priimti viešųjų pirkimų įstatymo pataisas. Dabar savivaldybės net iš savo įmonių negali pirkti be konkurso. O kaip su vandeniu? Kaip su šildymu? Absurdas. Būtent viešieji konkursai ir yra vienas iš korupcijos šaltinių. Dar įdomiau, kaip pritaikyti viešuosius pirkimus troleibusų maršrutams? Formaliai, aišku, neatsiras kito paslaugos tiekėjo, todėl bus sudaryta sutartis su vieninteliu tiekėju. Bet nafig iš viso toks konkursas, kuris tėra tik biurokratinė procedūra?Paskutinis taisė Al1; 2017.12.12, 16:14.
Comment
-
Įdomu ar šituose konkursuose VVT irgi bus uždrausta dalyvautiParašė valentinole Rodyti pranešimąSostinės savivaldybė skelbs viešųjų pirkimų konkursus visiems viešojo transporto maršrutams
..."Pasak K. Lubio, ateityje viešųjų pirkimų konkursai bus skelbiami ir likusiems viešojo transporto maršrutams, kuriais šiuo metu veža bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“...
Įdomiai čia... http://ebus.lt/sostines-savivaldybe-...to-marsrutams/
Comment
-
Neturėtų būti. Šiaip tai buvo pažeisti įstatymai, draudžiant dalyvauti konkurse VVT. Tik kas apgins viešąjį interesą, kai pati valdžia jį pažeidžia? Konkursai jau įvyko ir nieko pakeisti negalima. Teks kentėti 7 metus. Tačiau valdžiažmogius už tai galima būtų nubausti. Ir galbūt laukiamas tam tikro momento, kai reikės zamočit' liberalus ar Šimašių ir kompaniją, tada ir bus prisiminta afera. Labai tikėtina, kad tai atsitiks artėjant rinkimams.Paskutinis taisė Al1; 2017.12.12, 16:27.
Comment
-
O kam priklauso visas kontaktinis tinklas su pastočių infrastruktūra: VVT ar savivaldybei? Jeigu VVT, tai įdomiai turėtų atrodyti konkursas pervėžimo troleibusais paslaugomis, kuriame būtų nurodoma, kad tiekėjas turi įsirengti ir savo kontaktinį tinklą. Tokį konkursą būtų labai nesunki užginčyti teisme.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar įdomiau, kaip pritaikyti viešuosius pirkimus troleibusų maršrutams? Formaliai, aišku, neatsiras kito paslaugos tiekėjo, todėl bus sudaryta sutartis su vieninteliu tiekėju. Bet nafig iš viso toks konkursas, kuris tėra tik biurokratinė procedūra?
Comment
-
Aišku, kad viskas priklauso VVT. Įstatymus debiliškus priiminėja ir tiek. Juk lygiai taip pat reikės skelbti konkursą vandens ir kanalizacijos paslaugų pirkimui, šildymo pirkimui. Ir kas gali paneigti, kad neatsiras tarpinės firmos, kaip kad elektros srityje. Pristeigta parazitų, kurie tik pardavinėja elektrą, o fiziniai tinklai jiems nepriklauso.
Comment
-
Jau perdažytas, atrodo tikrai gerai, nežiūrint į tam tikrų žmonių pasisakymus. "Pigus fotošopas", kaip autobusas gali atrodyti.Parašė Ignalina Rodyti pranešimągal jau yra kažkas padaręs nuotraukų kaip perdažytas 744 atrodo? ar dar tik laukia perdažymo?
- 1 patinka
Comment
-
Taip, ta raudona yra šviesesnė. Labiau primena štai šį: https://www.theautochannel.com/news/...11050.1-lg.jpg
Comment
-
Tie dideli autobusai, kurie atsilaisvino, dabar važiuoja 5, 52 ir 87 maršrutais bei tarnauja kaip rezervas. Čia argumentas tiems, kas "paskaičiavo" ir naiviai svajoja, kad atėjus 150 naujų autobusų, VVT taip ims ir nurašys visas senienas, įskaitant pirmuosius Volvo. Net Transrevis, ir tas jau turi bent NAUJUS 62 autobusus, kai maršrutų aptarnavimui reikia 49.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe 34, o autobusų parką valdžia ant tiek nustekeno, nepirkdama net panaudotų autobusų, kad kažin kaip jis pratemps iki naujų autobusų? Netgi atidavus dalį maršrutų Transreviui, atrodo, autobusų turėjo atsilaisvinti, bet atsilaisvino tik mikrobai ir keli autobusai, nes dalį Transrevio maršrutų aptarnavo Ridvija ar Ollex.
Comment
-
Tai 93 nauji prailginti autobusai nepakeis 45 senų nežemagrindžių laužų.Parašė Mettal Rodyti pranešimąTie dideli autobusai, kurie atsilaisvino, dabar važiuoja 5, 52 ir 87 maršrutais bei tarnauja kaip rezervas. Čia argumentas tiems, kas "paskaičiavo" ir naiviai svajoja, kad atėjus 150 naujų autobusų, VVT taip ims ir nurašys visas senienas, įskaitant pirmuosius Volvo.
Comment
-
93? Iš kur dar 43? Privatininko? Privatininkas - tai ne VVT. Ir 43 yra ne kiek jų linijoje dirbs, o jau su rezervu. Dar 30 ilgų yra nuomojami - maždaug tiek, kiek bus privatininko išleidimas į maršrutus. Ilgas Volvo techninė pagalba tampo vieną paskui kitą ir kiekvieną darbo dieną būna 5-10 ilgų autobusų trūkumas. Tai reiškia, kad kažkieno paskaičiuoto 10 autobusų rezervo tikrai nepakaks.
Comment
Comment