Parašė Briedis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar parkingas buvo planuojamas. Apie 10 metų jau planuojamasParašė Briedis Rodyti pranešimąKokia dar jos paskirtis? Ta teorinė.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai galima, naudojausi.Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽinau, kad galima CycloCity naudotis su ja. Daugiau nežinau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užrašyk ant kortelės kampo savo vardo pirmą raidę ir tiek žinių.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąStokholme kortelės yra daug spalvų ir tai yra patogu.
 
 Vienas vienokius bilietus sukelia, kitas kitokius. Gyvenant ne vienam lengva sumaišyti. Juk Kredito kortelė turi pavardę, o čia mintinai numerį turi mokytis 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai balta gali būti. Nuneši į Pilies g. ir apipiešia.Parašė Creatium Rodyti pranešimą
 Užrašyk ant kortelės kampo savo vardo pirmą raidę ir tiek žinių.
 
 Ne tam dizainas, kad dar keverzoti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėtų pradžiai bent vieną maršrutą pratęst iki Norfos.Parašė Zorro Rodyti pranešimąJau pilnai veikia virš poros savaičių.
 
  
 
  
 
   
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 43 ir 56 autobusai į Lukiškių žiedą negrįš - ir toliau važiuos esamomis žiedinėmis trasomis. Matyt, dėl vietos trūkumo rekonstruotame žiede.
 
 Manau, dabar tikrai galima keisti abiejų maršrutų trasas centre - nuo Žaliojo tilto Vilniaus, Gedimino, Jogailos, Pamėnkalnio, J.Tumo-Vaižganto, A.Goštauto gatvėmis, Žaliuoju tiltu ir atgal link Šeškinės. Šitaip būtų pagerintas vakarinės Šeškinės dalies, Fabijoniškių ir Konstitucijos pr. susisiekimas su Denamiesčiu, atkarpoje Senamiestis-Žaliasis tiltas šiek tiek būtų nukrauti 1G ir 53 autobusai, tikrai būtų nemažai važiuojančių iki/nuo V.Kudirkos aikštės ir Islandijos stotelių.
 
 Dabartinės tiek 43, tiek 56 maršrutų trasos centre, sakyčiau nėra efektyvios - pro Gynėjų ir A. Goštauto stoteles važiuoti nėra jokios prasmės. Iš/į ten į Justiniškes važiuoja 73, o į Fabijoniškes - 40 maršruto autobusai.
 Vakarinės Šeškinės dalies gyventojai, norintys greitai ir nevažiuojant per Senamiestį pasiekti Lukiškes, taip pat nenukentėtų - lieka 3G ir 52 maršrutai, gyvenantiems arčiau Siesikų stotelės - ir 46 su 73.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Grąžinti 43 iki stoties, aišku, būtų geriausia, bet abejoju, ar ten jį vėl paleis. Matyt, motyvuos tuo, kad tuomet per daug dubliuosis su kitais maršrutaisParašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan įdomu sužinoti, ar nebūtų geriau tada iki Stoties pratęsti 43, ar galima ir tavo pasiūlytu variantu pratęsti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, reikia keleiviai iš miegamųjų rajonų, kaip Šeškinė ir Fabijoniškės pagrinde ir vyksta iki Goštauto gatvės. Yra tekę ryte naudotis 40 - u tai jau į Šeškinės kalvų stotelę atvyksta sausakimši autobusai. Su 56 - u darbo dienomis rytais ta pati situacija.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMan įdomu sužinoti, ar labai daug keleivių reikia iš Fabijoniškių į Goštauto ar Kražių stoteles?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTas 56 išvis yra šiek tiek perteklinis maršrutas, kadangi tokias pačias funkcijas atlieka 3G ir 40. Realiai galima būtų jį ir panaikinti, greitam Stanevičiaus g.-Konstitucijos pr. susisiekimui palaikyti, pro ten nukeipiant 40...
 
 Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne visai taip buvo - 60 įvažiuodavo Geležinio Vilko, o išvažiuodavo Žaliuoju Tiltu, o 43,52,56 darydavo priešingai. Nepaisant to, nesuprantu ką turi omenyje sakydamas ‘pagrindinė maršruto stotelė’ ? Šiaip siūlau 40-ą pertvarkyti priešingai 46-am, bet nesuprantu kuo čia dėtas buvęs Lukiškių aikštės rekonstravimas - gi tuometinis 60-as važiavo taip kaip dabartinis 46-as, o aš siūlau kaip tik atvirkščią trasąParašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 Nemanau, kad verta keisti 40-ojo maršruto trasą centre. Jei pertvarkyti jį 46-ojo pavidalu, tai atkris pagrindinė šio maršruto stotelė, o jei pertvarkyti priešingai 46-am, tai smarkiai kris maršruto populiarumas. Jau buvo pavyzdys, kai maždaug prieš tris metus buvo remontuojamas Lukiškių aikštės žiedas, ir kai kurie maršrutai (berods tuometinis 60 bei 56) buvo nukreipti žiedine trasa - į centrą įvažiuodavo Žaliuoju, o išvažiuodavo Geležinio Vilko tiltu, maršrutais beveik niekas nesinaudojo, o labiau naudojosi 3G. Panašus likimas lauktų ir 40-ojo. Manau, šio maršruto trasa turėtų išlikti tokia, kokia yra.
 
 Kas liečia 56, tai dabar jis iš tiesų nėra labai efektyvus. Bet, pakeitus jo ir 43-iojo trasa centre (nukreipus taip, kaip siūliau ankstesniame pranešimą), jo populiarumas tikrai išaugtų. ir ką reiškia ‘šio maršruto populiarumas kris’, jeigu nebeliktų kitų maršrutų jungiančių Stanevičiaus gatvę su Centru ? Populiarumas nekris, nes tie keleiviai elementariai neturėtų kur pasidėti ir ką reiškia ‘šio maršruto populiarumas kris’, jeigu nebeliktų kitų maršrutų jungiančių Stanevičiaus gatvę su Centru ? Populiarumas nekris, nes tie keleiviai elementariai neturėtų kur pasidėti nukreipimą pro Konstitucijos pr. siūlau dėl to, kad išliktų greita Stanevičiaus jungtis su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju Tiltu. nukreipimą pro Konstitucijos pr. siūlau dėl to, kad išliktų greita Stanevičiaus jungtis su Konstitucijos pr. ar Žaliuoju Tiltu.
 Comment







Comment