Kas čia per skirstymas, miesto centras ar ne centras? Komforto lygis svarbus visiems, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos. Tai pakraščiuose negyvena neįgalieji, tėvai su mažais vaikais, pagyvenę žmonės? Apskritai, turime pamažu judėti link to, kad miesto viešojo transporto sistemoje apskritai neliktų nežemagrindžių transporto priemonių, kaip ir visų civilizuotų šalių miestuose. Dabar aukštagrindžių miesto tipo autobusų jau niekas Europoje ir nebegamina.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Balta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.Parašė sleader Rodyti pranešimąKeistas pasirinkimas baltos spalvos švieslentė, nes tokią spalvą iš toliau sunkiau įžiūrėti - susilieja. Geriau jau kitose transporto priemonėse naudojama gintarinė arba žalia spalvos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomus sprendimas. Ypač žinant, kad G maršrutai rodomi apšviestame fone, tai tamsoje žiūrint iš šiek tiek toliau turėtų matytis tik baltas didelis "blynas".Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBalta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visos dabartinės švieslentės yra su šviesos diodais. Žalios taip pat. Nebent ten seno modelio kokios būtų, tai jos buvo mechaninės arba su mažos galios šviesos diodais.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBalta bus 150 naujuose Vilniaus autobusuose ir 41 naujame troleibuse. Tarp kitko, balta ir gintarinė spalvos yra LEDai, o žalia - Flipdot arba Dot-Led.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su šviesos diodais galima padaryti švieslentes bet kokios spalvos. Netgi RGB arba balta + RGB. Tai, kad nebuvo, nereiškia, kad nėra gaminamos.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąSenesnės nei 2004 žalios švieslentės buvo grynai Flip-Dot, naujesnės (išskyrus Volvo 2004 metų) buvo Dot-Led, įsk. ir 2013-2014 Manus ir Solarius. Plačiau apie skirtumus galie internete pasiskaityti. Žalių grynai LEDinių švieslenčių Vilniuje niekada nebuvo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje pavogti maršrutinį autobusą – vienas juokas: po nuotykių sulaukė liūdno finalo
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76758085Paskutinis taisė denisas; 2017.12.28, 11:41.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.
 
 Hmm... čia tikrai įdomu.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąBent jau Vilniuje testavo B941 Karosą (1999-ais) ir paskui ją nusipirko. Galimas analogiškas scenarijus
 Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
 Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau... Paskutinis taisė aRa; 2017.12.28, 16:37. Paskutinis taisė aRa; 2017.12.28, 16:37.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tik reikia žinot kur masė įsijungia o kažko kito nereik nei kažkokių raktų ir panašiai. Nei jie rakinami nei kąParašė denisas Rodyti pranešimąVilniuje pavogti maršrutinį autobusą – vienas juokas: po nuotykių sulaukė liūdno finalo
 
 Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=76758085
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vargiai pirktų autobusą jo nepabandę. Todėl tik eilinė mano hipotezė, kurios nereikia priimti už gryną pinigąParašė aRa Rodyti pranešimąAtkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.
 
 
 
 Hmm... čia tikrai įdomu.
 Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
 Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau...   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, 3399 pabuvojo visose Baltijos šalyse. Ji buvo bandoma Rygoje ir Taline. Iš Talino į Vilnių atvykusi čia liko. Pamenu iš pasakojimų, kad joje dar buvo estiški užrašai žymintys avarinius įšėjimus.Parašė aRa Rodyti pranešimąAtkeliu iš "Kauno VT eismo stebėjimo" temos.
 
 
 
 Hmm... čia tikrai įdomu.
 Kad pirmoji Karosa B741 (3330 – FVM 264) Vilniuje 1995 metais buvo bandomoji, o paskui įsigyta, žinojau.
 Bet kad išskirtinė baltos spalvos Karosa B941 (3399 – NVR 195), pradėjusi važinėti tą pačią dieną (jei neklystu, tai buvo 1999 rugsėjo 1-ąją), kaip ir krūva Karosa B841 ir Karosa B832 (su valstybiniais numeriais VVF 8xx, 9xx bei VVG 0xxx), buvo būtent bandomoji, niekada nepagalvojau... 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaizdas tikrai tragiškas, nors kas pusmetį po 10 naudotų autobusų jau būtų šis tas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr iki ko nusirito VVT? Tuomet galėjo va taip laisvai paimti ir nupirkti naują autobusą. Aišku, tik vieną, bet vis tik. O dabar, net jų katastrofiškai trūkstant, negali (gal ir neleidžia miesto valdžia) nusipirkti net naudotų...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie kokius autobusų trūkumus čia dejuojate, nesupratau? Pamiršusiems priminsiu, kad 2018-tais metais:
 daugiau negu su 50 vnt. 18m naujų autobusų (kokio gamintojo - dar nežinia) dalį VVT maršrutų perims privatus vežėjas;
 150 vnt. naujų Solaris autobusų (50 vnt. - 18 metrų ir 100 vnt. - 12 metrų) užsisakė VVT, autobusai taip pat atkeliaus 2018 metais.
 Virš 200 autobusų vien 2018 metais – dar per mažai?Už Vilnių be tramvajų!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip taip, pagamins per metus 150 autobusų, taip taip.Parašė Marius_vln Rodyti pranešimąApie kokius autobusų trūkumus čia dejuojate, nesupratau? Pamiršusiems priminsiu, kad 2018-tais metais:
 daugiau negu su 50 vnt. 18m naujų autobusų (kokio gamintojo - dar nežinia) dalį VVT maršrutų perims privatus vežėjas;
 150 vnt. naujų Solaris autobusų (50 vnt. - 18 metrų ir 100 vnt. - 12 metrų) užsisakė VVT, autobusai taip pat atkeliaus 2018 metais.
 Virš 200 autobusų vien 2018 metais – dar per mažai?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi jau viskas paskaičiuota ir pakomentuota kokius porą kartų, kam čia vėl iš naujo liesti tą pačią temą ? Trūkumas gali susidaryti (o gali ir nesusidaryti), tik tada, jei bus nurašyti visi seni autobusai, kadangi net ir dabartinių naujųjų būklė nėra visai tobula - jie dažnai genda. Taip pat, dalis dabartinių VVT autobusų yra nuomojami (taip pat ir dalis maršrutų subnuojami) - tai irgi ryja didžiulius pinigus, po naujų autobusų įsigyjimo tokios nuomos sutartys bus nutraukiamos ir tai vėl gali lemti autobusų trūkumą. Suprantu, kad širdį skauda dėl to, kad Tamstos taip mylimų troleibusų atnaujinimas nevyksta taip sparčiai kaip autobusų, bet kitą kartą gal bent kiek pasiskaitykite senesnius šios temos komentarus ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl gi ne?Parašė rytis001 Rodyti pranešimąTaip taip, pagamins per metus 150 autobusų, taip taip.
 
 https://automotiveindianews.com/sola...rurbino-buses/
 
 Vienas iš užsakymų, įsipareigota per metus pristatyti 120 autobusų.
 Vilniuje taip pat yra konkreti sutartis su labai konkrečiais terminais. Nors sankcijos už terminų nesilaikymą gan juokingos, visgi jų nesilaikymas įmonei kirstų per prestižą.
 
 10.000 mėgini įžeidinėti? Už Vilnių be tramvajų! Už Vilnių be tramvajų!
 Comment









Comment