Parašė Nerijus_kns
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Apie tai ir kalbu, kad dėl talpos kalbėti neverta kol kas, nes realiai šitie troleibusai ne labiausiai apkrautiems maršrutams.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dizaino spragos????Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Tai, kad tarpas tarp kėdžių neatitinka antropometrinių duomenų, yra tik laikinas nepatogumas, lyginant su mūsų planetos amžiumi.
 Šito nepataisysi jau, na po kokiu 12-15 metų bus užsakyti nauji troleibusai, kurie pakeis šituos
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.Parašė Horn Rodyti pranešimąNormalūs tie nauji trūlikai. Tik beproto maži.
 
 Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirma, jie nebeturi galinių kėdžių, nes ten skirta vieta baterijai. Antra, kur yra sėdimos vietos ir kėdės išdėstytos vienos priešais kitas, tarp jų per maži tarpai. Atsisėdamas priešais kitą žmogų nebeturi kur kojų padėti. Taip pat ir stovima zona kur kas mažesnė nei 2018 m. Solariuose. Dėl baterijos teko aukoti vidinę erdvę. O VMS sako pirkę tokius troleibusus, kad galėtų pratęsti maršrutus (kontaktinio tinklo plėsti akivaizdžiai nenori).Parašė eigh Rodyti pranešimą
 O - įdomu - kodėl daug kas kalba, kad jie labai maži? Ar tai tiesiog įspūdis (salono išdėliojimas, platesnės sėdynės, daugiau stovimų vietų), ar jie iš tikrųjų mažesni nei anksčiau gauti nauji Solariai? Ilgis juk principe turėtų būti tas pats - abu 12 m. Ar jie siauresni, daugiau vietos užima variklio agregatai? Pačiam neteko dar važiuoti.
 
 Šiaip Vilniaus dydžio miestui, kur troleibusai laikomi stuburu, labai tiko senieji 15 m. Soliariai. Bet jeigu, kaip aukščiau rašyta, perkami 18 m. troleibusai bus paleisti labiausiai apkrautomis linijomis, gal išsilygins.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip gerai, kai tavo fakapus apmoka valdiškais pinigais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDizaino spragos????
 Šito nepataisysi jau, na po kokiu 12-15 metų bus užsakyti nauji troleibusai, kurie pakeis šituos
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aleksandras Nemunaitis
 Viskas, jau žinau, kad viešojo transporto bilietai brangs!
 Ekonomikos komitete pristatytas "kompromisinis" TS-LKD ir Laisvės partijos sutartas variantas. Komiteto pirmininkas prisipažino, kad dėl šio varianto koalicijos partneriai sutarė. Beliko tik kitą trečiadienį subalsuot.
 Nebebus atskirų 30min (0,65Eur) ir 60 min (0,9Eur) bilietų, bus vienas 60min už 1,25Eur.
 Mėnesio ir metinis bilietas brangs ~30%.
 https://www.facebook.com/nemunaitis/...wzBdPo5YBBZGal
 
 
 
 
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įtariu, kad dažniausiai naudojami terminuoti mėnesiui ir 30 min bilietai.Parašė rmss Rodyti pranešimąYra statistikos kiek kokių bilietų panaudojama? Kažkaip turiu įtarimą, kad santykis bus koks 5:1. Jeigu moteriška intuicija neapgauna, tai kaip ir liekam prie ~100 proc. branginimo.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Geresnis gal stovimos vietos kiekiu ir didesniu tarpu tarp sėdynių, bet jis turi žemesnį greičio ribojimą, neturi srovės imtuvų pakėlimo, nuleidimo funkcijos. Neturi net ir rezervinės autonominės eigos.Parašė RokasLT Rodyti pranešimąTai Solaris geriau už Škodą   
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip dėl interjero medžiagų kokybės? Nes apie techninį patikimumą bei kėbulo patvarumą dar anksti kalbėti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Geresnis gal stovimos vietos kiekiu ir didesniu tarpu tarp sėdynių, bet jis turi žemesnį greičio ribojimą, neturi srovės imtuvų pakėlimo, nuleidimo funkcijos. Neturi net ir rezervinės autonominės eigos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Galėjote pasijusti kaip KauneParašė Vinecko Rodyti pranešimąŠiandien labai nustebau. Pirmas duris atidarė visi man pasitaike per dieną vairuotojai.  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia linkčiau kalbėti ne apie “va kokie Sor blogi”, bet sakyčiau čia labiau visų gamintojų problema šiais laikais.Parašė RokasLT Rodyti pranešimąO kaip dėl interjero medžiagų kokybės? Nes apie techninį patikimumą bei kėbulo patvarumą dar anksti kalbėti.
 
 Dėl sėdynių tai naujas reikalavimas (jas tiesiog lengviau prižiūrėti), tačiau pavadinti jas nepatogiomis negaliu, visai neblogai.
 
 Nebandau ginti gamintojo ar VMS, tačiau kol troleibusai turi garantiją, jokių problemų nematau.
 Comment


 
							
						

Comment