Parašė Vinecko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar į Basanavičiaus įkalnę smagus įsukimas yra, vakar teko stebėti, kaip vienas vairuotojas, sustojęs už stop linijos užblokavo posūkio kampą trumam troleibusui. Su 18 m tai dar sunkiau turbūt būtų.Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
 50 kartu pigiau ivazas pritaikyt sitiems.. tad ir bus pirma daromas sitas reikalas. Vienintele vieta tai susikirtimas su gedimino prospektu, kur gali kilti problemu. Bent antram marsrute.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pigiau ir sau papraščiau visas Janinas lauk mesti ir pakviesti naujus vairuotojus negu juos išmokinti naujai.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Lai deda ką nori, bet kol yra įvaža, vistiek visada liks tarpas ir mažiau mobiliems keleiviams patogu nebus.Nebent padetų tie Kaselio borteliai ir vairuotojų perapmokymas, bet...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Posūkio spindulys +- vienodas, tad problemų 0. Problema, kad automobilistai vairuoja taip lyg bbd ant KET.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Dar į Basanavičiaus įkalnę smagus įsukimas yra, vakar teko stebėti, kaip vienas vairuotojas, sustojęs už stop linijos užblokavo posūkio kampą trumam troleibusui. Su 18 m tai dar sunkiau turbūt būtų.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia ne tik vakar, šiandien, bet ir rytoj taip bus. Per dieną, manau, n kartų ten kas nors užblokuoja troleibusą. Tiesiog daugiau žiūrinčių į telefoną, nei į kelio ženklus.Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
 Dar į Basanavičiaus įkalnę smagus įsukimas yra, vakar teko stebėti, kaip vienas vairuotojas, sustojęs už stop linijos užblokavo posūkio kampą trumam troleibusui. Su 18 m tai dar sunkiau turbūt būtų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi ir taip nesugeba pririnkti pakankamai vairuotojų, bando visokius afrikiečius kviestis.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPigiau ir sau papraščiau visas Janinas lauk mesti ir pakviesti naujus vairuotojus negu juos išmokinti naujai.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu tai va, ruzzkij mir išseko, tai pagaliau adekvačius žmonės atsiveš. Geriau ganietis, kuris mokosi valstybinę kalbą, žino dar ir anglų ir negana to ir x2 atsakingesnis dėl noro gerai dirbti. Na ir galų gale x10 mandagesnis negu “chto,poshel na…” ruzzkij mir vairuotojas.Parašė alga Rodyti pranešimą
 Taigi ir taip nesugeba pririnkti pakankamai vairuotojų, bando visokius afrikiečius kviestis.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Per dideles algas tektų mokėt.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vadovų nenoras dirbti savo darbą. Ignas Degutis pvz atvirai melavo apie tai, kad 24m troleibusų Vilniuj nereikia nes neturime sąlygų jiems. Nors realiai tai tiesiog vairuotojų noras nedirbti su ilgom TP.Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Per dideles algas tektų mokėt.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ane?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
 
 Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transrevis ne savivaldybės įmonė. Aišku jei savivaldybė turėtų kitokį požiūrį, būtų buvę kitokie konkursai arba jų išvis nebūtų buvę.Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra savivaldybės įmonė, ne visada valdyba ar akcininkas leidžia vadovui savo nuožiūra tvarkyti algas.
 Bet patys vadovai neretai pamaloninami, nes yra susieti kažkokiais ryšiais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1940 ant popieriaus čia yra mažiau nei Vilniaus vidutinis atlyginimas. Tokio darbo tikrai niekas neis už tiek dirbti, nebent Ganiečiai arba entuziastai.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai, kad už tuos 1940 eurų ant popieriaus tu gauni nemokamą kvalifikaciją (D arba T kategoriją ir 95 kodą), kuris asmeniškai turbūt apie tūkstantį eurų kainuotų (nežinau rinkos kainos, bet manau, kad tikrai nemažai kainuoja).Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 1940 ant popieriaus čia yra mažiau nei Vilniaus vidutinis atlyginimas. Tokio darbo tikrai niekas neis už tiek dirbti, nebent Ganiečiai arba entuziastai.
 Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai atidirbi kiek reikia už nemokamą apmokymą ir keiti darbą į geriau mokamą irba su mažiau streso.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Tai, kad už tuos 1940 eurų ant popieriaus tu gauni nemokamą kvalifikaciją (D arba T kategoriją ir 95 kodą), kuris asmeniškai turbūt apie tūkstantį eurų kainuotų (nežinau rinkos kainos, bet manau, kad tikrai nemažai kainuoja).
 Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.
 
 Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.Paskutinis taisė mantasm; 2025.06.03, 17:46.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar Lietuvos rinkoje surasite kompaniją, kuri mokės daugiau už tokio pobūdžio darbą (reguliaraus susisiekimo TP vairuotojas)? Visi pasiūlymai sukasi aplink 1200-1500 ant rankų. Jeigu tai tarptautiniai pervežimai ten jau iki 2000 galima sulaukti, bet tu nebūtinai kiekvieną dieną namie, o ir tuos 2000 leisi ir kitose šalyse (dažniausiai)Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Ane?
 
 Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tikrai ne, mokytojų darbas tęsiasi ir vasarą. Mokytojų tarybos priima mokinių paraiškas lankyti mokyklą, o patys mokytojai sudaro kitų mokslo metų materialą, remiantis ŠMSM planais. Istorijos prezentija apie Sausio 13 iš dangaus nenukris. Iš visos vasaros duok dieve ten 1 mėnesis pailsėti bus. O be to dėl mokytojų trūkumo krūvis vis auga ir auga.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tai atidirbi kiek reikia už nemokamą apmokymą ir keiti darbą į geriau mokamą irba su mažiau streso.
 
 Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.
 
 O dėl nemokamo apmokymo tai jeigu neklystu VVT apmoko su sąlyga, kad dirbsi pas juos pusę metų bent. Grupėse į kursus vid. 60 žmonių ir na dėl visokių priežasčių iki 50% vėliau atsisako.
 
 Šiaip Vilniaus realijose atlyginimas (vairuotojų nes kalbam apie VT) turi suktis arti vidurkio, nes nors kvalifikacija maža, tačiau krūvis ir atsakomybė labai didelis. Būtų tie patys 2300 ant popieriaus, gal daugiau ateitų žmonių dirbti. Dar kas svarbu tai darbo sąlygos. Jeigu neturi net kur į tualetą nueiti, tai tragedija. Ačiū dievui, kad imtasi tai tvarkyti ir dabar vairuotojai net vėluojant turės garantuotą pertrauką bent 5 min, statomi tie nameliai arba bent biotualetas.
 - 1 patinka
 Comment







Comment