Važinėjo T7, jį tik 2TP aptarnauja
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip vadinama "komandiruotė". Veža žmones į gamyklas Paneriuose. Pats pirmas trūlas išriedantis, kuris pats pirmas grįžta atgal į parką Viršūluose. Pirmas reisas iš parko į Panerius, tada važiuoja iki Antakalnio žiedo.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąGal kas žino kam VTD troleibusas iš 18 maršruto vieną ratą važiuoja 4 maršrutu?
 
 EDIT: Tai iš Antakalnio į Titnago g. vėl, ir tada pasikeičia lentelę į 18 ir grįžta į Viršūlus.Paskutinis taisė dondc; 2025.05.26, 15:06.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
			
			
		
		
		
		
	
	
 Pakalnis savo facebook post'e apie Vingio akropolį parašė įdomią žinutę apie transporto sprendimą šioje vietoje:
 
 "Na jei kalbėt apie 1940, tai čia buvo suplanuotas miesto pakraštys. Bet pats tiltas - jau tada buvo matomas kaip būsimo aplinkkelio dalis.
 O jeigu apie dabartį - tai vienintelis sprendimo būdas - puikus viešasis transportas. Todėl su džiaugsmu išgirdau žinią, kad persvarstoma ar nepritaikyti būsimą Užvingio tiltą viešajam transportui.".
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skalviu pertraukos aikstele.Pertrauka.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Taip vadinama "komandiruotė". Veža žmones į gamyklas Paneriuose. Pats pirmas trūlas išriedantis, kuris pats pirmas grįžta atgal į parką Viršūluose. Pirmas reisas iš parko į Panerius, tada važiuoja iki Antakalnio žiedo.
 
 EDIT: Tai iš Antakalnio į Titnago g. vėl, ir tada pasikeičia lentelę į 18 ir grįžta į Viršūlus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai čia tipo naujas VVT standartas taip į skundus atsakyti?
 Dėl ko kreipiausi:
 Formos tema - Skundai
 Įvykio data - 2025-05-23
 Įvykio laikas - 13:06
 Transporto priemonė - Troleibusas
 Maršruto numeris - 7
 Kryptis - Stotis
 Stotelė - Pamėnkalnio st.
 Transporto priemonės nr. - 2806
 Jūsų komentaras - Vairuotoja pernelyg gerai įsitaisė. Maža to, kad neatidarė pirmų durų senjorei, dar ir pavogė iš keleivių vienąs duris (Pirmas). Vairuotoja pasidėjo ten savo asmeninius daiktus ir kilimėlius, specialiai sau. Prašyčiau papasakoti vairuotojai, kad pirmos duris skirtos įlaipinimui ir išlaipinimui tam tikrais atvejais. Taip pat kilimėlių ten būti negali.
 
 Ką gavau kaip “atsakymą”:
 
 Laba diena, dar kartą dėkojame už pastabas!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Siūlyčiau gal formalesniu tonu ir su mažiau pagiežos tokius dalykus rašyti. O ten kokią foto ar dar ką dėl to kilimėlio ar pridėjai? Visada gali ir VMS arba SĮ "Susisiekimo paslaugos" parašyti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąO tai čia tipo naujas VVT standartas taip į skundus atsakyti?
 Dėl ko kreipiausi:
 Formos tema - Skundai
 Įvykio data - ....
 
 Ką gavau kaip “atsakymą”:
 
 Laba diena, dar kartą dėkojame už pastabas!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinokit jau kantrybės trūksta rašyti ten formalesniu tonu. Kiek kartų rašyta, kalbėta, o rezultato beveik 0.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Siūlyčiau gal formalesniu tonu ir su mažiau pagiežos tokius dalykus rašyti. O ten kokią foto ar dar ką dėl to kilimėlio ar pridėjai? Visada gali ir VMS arba SĮ "Susisiekimo paslaugos" parašyti.
 O dėl foto tai jų puslapis neduoda prisegti foto, bet ten troleibusas su kameromis, tai peržiūrėti galima jas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tada siūlyčiau pasidomėti dėl skundo Susisiekimo paslaugoms Tik formaliau. Gavus tokį... emocionaliai pakrautą skundą reikia būti labai kantriu ir iniciatyviu skundų nagrinėtoju, kad automatiškai jo neištrinti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Žinokit jau kantrybės trūksta rašyti ten formalesniu tonu. Kiek kartų rašyta, kalbėta, o rezultato beveik 0.
 O dėl foto tai jų puslapis neduoda prisegti foto, bet ten troleibusas su kameromis, tai peržiūrėti galima jas.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip ir Riedutis pasiūlysiu, jeigu nebeišeina, tai bent jau išdėstyti kitaip – pradėti sakiniais apie problemą (neatidarė durų, susidėjo daiktus), o emocijas surašyti pabaigoje.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąDėl ko kreipiausi:
 Jūsų komentaras - Vairuotoja pernelyg gerai įsitaisė. Maža to, kad neatidarė pirmų durų senjorei, dar ir pavogė iš keleivių vienąs duris (Pirmas). Vairuotoja pasidėjo ten savo asmeninius daiktus ir kilimėlius, specialiai sau. Prašyčiau papasakoti vairuotojai, kad pirmos duris skirtos įlaipinimui ir išlaipinimui tam tikrais atvejais. Taip pat kilimėlių ten būti negali.
 
 Ką gavau kaip “atsakymą”:
 
 Laba diena, dar kartą dėkojame už pastabas! Konkrečiai dalys, kurias išėmus (iš esmės tai jos jau kartosis/jasi vėliau, +sukeisti "ten pasidėjo") būtų naudingiau. O kad ir pasikartojus tas pačias pabrėžtas dalis dar kartą, bet perkeliant į pabaigą, irgi manau būtų racionaliau institucijos žmogaus perskaitytas tekstas.
							
						Paskutinis taisė bato_usai; 2025.05.27, 00:16. Konkrečiai dalys, kurias išėmus (iš esmės tai jos jau kartosis/jasi vėliau, +sukeisti "ten pasidėjo") būtų naudingiau. O kad ir pasikartojus tas pačias pabrėžtas dalis dar kartą, bet perkeliant į pabaigą, irgi manau būtų racionaliau institucijos žmogaus perskaitytas tekstas.
							
						Paskutinis taisė bato_usai; 2025.05.27, 00:16.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokia priežastis? Gal Savanorių pr. stulpus keis ir bus nuimti laidai?Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąnuo siandien 12 troleibusu marsrute laikinai vaziuos tik ,,Naujosios Skodos''
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalvarijų - Konstitucijos sankryža vėl sunkiau pravažiuojama.Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
 Kokia priežastis? Gal Savanorių pr. stulpus keis ir bus nuimti laidai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau reiketu buti dar kantresniu keleiviu su tokiais debilais vairuotojais dealintis kekviena diena.Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
 Tada siūlyčiau pasidomėti dėl skundo Susisiekimo paslaugoms Tik formaliau. Gavus tokį... emocionaliai pakrautą skundą reikia būti labai kantriu ir iniciatyviu skundų nagrinėtoju, kad automatiškai jo neištrinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vakarykštė istorija su nelabai adekvačiu vairuotoju. Taip pat norėčiau, kad forumiečiai pabandytų atspėti kokį atsakymą gavau iš VVT (šį kartą formaliau rašiau).Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
 Manau reiketu buti dar kantresniu keleiviu su tokiais debilais vairuotojais dealintis kekviena diena.
 Taigi 14:28 į Stotis F stotelę atvyksta 2G, kuris sustojo kaip reikia ir net atidarė visas duris. Paskui jį atvažiavo 16 troleibusas su garažiniu numeriu 2787. Bet troleibuso vairuotojas net neprivažiavo kaip įmanoma arčiau (nors vietos buvo pilna) ir net neatidarė durų. Na ok, laukiam. Viena minutė, keleiviai viduje pradeda lakstyti po saloną ir bando vairuotojo paprašyti atidaryti duris. Bet jis to nedaro. Antrą minutė ir vis tiek net keleivių maldos ir minia laukiančiųjų neįtikino vairuotojo. (Pagal tvarkaraštį vairuotojas jau pradėjo vėluoti). Laikrodis rodo 14:30, o keleiviai vis dar neišleisti iš vargano troleibuso. 14:31 iš stotelės išvažiuoja 2G, o 2787 troleibuso 16 maršruto vairuotojas pradeda važiuoti ir…. sustoja taip, kas jam netektų atidaryti pirmų durų (blokuoja jas tvora, esančią prie perėjos) na ir pagaliau, po 3 min keleiviai išleisti, o vėlavimas jau sudaro 2 min. Įlipa nauji keleiviai ir iš stotelės troleibusas pajuda su kiek didesniu nei 3 min vėlavimu, kad jau net pagal nustatytus standartus netoleruojama apart atvejus kai vairuotojas gali pagrįsti (situacija kelyje, gedimas ir tt.).
 Aišku už tokį “spektaklį” ant vairuotojo buvo parašytas skundas, su prašymu peržiūrėti kameras.
 - 14 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manyciau vartotojo teisiu pazeidimas, specialiai blokuojant duris ,kurios neaiasku kam skirtos ( anot vairuotojo) jei vairuotojai neatidaro duru, manau gal veziojasi sikpuodi, kad nesimatytu jis keleiviams?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Vakarykštė istorija su nelabai adekvačiu vairuotoju. Taip pat norėčiau, kad forumiečiai pabandytų atspėti kokį atsakymą gavau iš VVT (šį kartą formaliau rašiau).
 Taigi 14:28 į Stotis F stotelę atvyksta 2G, kuris sustojo kaip reikia ir net atidarė visas duris. Paskui jį atvažiavo 16 troleibusas su garažiniu numeriu 2787. Bet troleibuso vairuotojas net neprivažiavo kaip įmanoma arčiau (nors vietos buvo pilna) ir net neatidarė durų. Na ok, laukiam. Viena minutė, keleiviai viduje pradeda lakstyti po saloną ir bando vairuotojo paprašyti atidaryti duris. Bet jis to nedaro. Antrą minutė ir vis tiek net keleivių maldos ir minia laukiančiųjų neįtikino vairuotojo. (Pagal tvarkaraštį vairuotojas jau pradėjo vėluoti). Laikrodis rodo 14:30, o keleiviai vis dar neišleisti iš vargano troleibuso. 14:31 iš stotelės išvažiuoja 2G, o 2787 troleibuso 16 maršruto vairuotojas pradeda važiuoti ir…. sustoja taip, kas jam netektų atidaryti pirmų durų (blokuoja jas tvora, esančią prie perėjos) na ir pagaliau, po 3 min keleiviai išleisti, o vėlavimas jau sudaro 2 min. Įlipa nauji keleiviai ir iš stotelės troleibusas pajuda su kiek didesniu nei 3 min vėlavimu, kad jau net pagal nustatytus standartus netoleruojama apart atvejus kai vairuotojas gali pagrįsti (situacija kelyje, gedimas ir tt.).
 Aišku už tokį “spektaklį” ant vairuotojo buvo parašytas skundas, su prašymu peržiūrėti kameras.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Viskas aiškiai aprašyta jau pačiame VVT portale.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
 Manyciau vartotojo teisiu pazeidimas, specialiai blokuojant duris ,kurios neaiasku kam skirtos ( anot vairuotojo) jei vairuotojai neatidaro duru, manau gal veziojasi sikpuodi, kad nesimatytu jis keleiviams?
 Dubliuoju punktus susijusius su įlaipinimu ir išlaipinimu.
 “21. Keleiviai į transporto priemonę įlipa ir išlipa pagal informacinius simbolius prie durų. Nuskambėjus garso signalui į/iš transporto priemonę įlipti arba išlipti draudžiama.
 
 22. Keleiviai iš anksto prieš transporto priemonei įvažiuojant į stotelę pasiruošia išlipimui – prieina arčiau išlaipinimo durų (visų, išskyrus pirmas). Per priekines transporto priemonės duris esant poreikiui turi teisę išlipti neįgalieji, keleiviai su mažamečiais vaikais, besilaukiančios moterys, senyvo amžiaus keleiviai. Esant pilnai transporto priemonei, keleiviai stotelėse išlaipinami ir pro priekines duris.”
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsakymas iš VVT:Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Vakarykštė istorija su nelabai adekvačiu vairuotoju. Taip pat norėčiau, kad forumiečiai pabandytų atspėti kokį atsakymą gavau iš VVT (šį kartą formaliau rašiau).
 Taigi 14:28 į Stotis F stotelę atvyksta 2G, kuris sustojo kaip reikia ir net atidarė visas duris. Paskui jį atvažiavo 16 troleibusas su garažiniu numeriu 2787. Bet troleibuso vairuotojas net neprivažiavo kaip įmanoma arčiau (nors vietos buvo pilna) ir net neatidarė durų. Na ok, laukiam. Viena minutė, keleiviai viduje pradeda lakstyti po saloną ir bando vairuotojo paprašyti atidaryti duris. Bet jis to nedaro. Antrą minutė ir vis tiek net keleivių maldos ir minia laukiančiųjų neįtikino vairuotojo. (Pagal tvarkaraštį vairuotojas jau pradėjo vėluoti). Laikrodis rodo 14:30, o keleiviai vis dar neišleisti iš vargano troleibuso. 14:31 iš stotelės išvažiuoja 2G, o 2787 troleibuso 16 maršruto vairuotojas pradeda važiuoti ir…. sustoja taip, kas jam netektų atidaryti pirmų durų (blokuoja jas tvora, esančią prie perėjos) na ir pagaliau, po 3 min keleiviai išleisti, o vėlavimas jau sudaro 2 min. Įlipa nauji keleiviai ir iš stotelės troleibusas pajuda su kiek didesniu nei 3 min vėlavimu, kad jau net pagal nustatytus standartus netoleruojama apart atvejus kai vairuotojas gali pagrįsti (situacija kelyje, gedimas ir tt.).
 Aišku už tokį “spektaklį” ant vairuotojo buvo parašytas skundas, su prašymu peržiūrėti kameras.
 “Laba diena,
 
 dar kartą dėkojame už jūsų pastabas. Kartu atsiprašome už šį įvykį.
 Šį kartą turime vaizdo kamerų įrašus, kuriuose užfiksuotas jūsų minima situacija. Visa tai perduota tiesioginiam vairuotojo vadovui, kuris aptars situaciją su vairuotoju bei priims tolimesnį sprendimą dėl drausminių priemonių taikymo.
 
 Ačiū už jūsų pilietiškumą! Labai tai vertiname.”
 
 Pats skundas:
 “Formos tema - Skundai
 Įvykio data - 2025-05-26
 Įvykio laikas - 14:28
 Transporto priemonė - Troleibusas
 Maršruto numeris - 16
 Kryptis - Stotis
 Stotelė - Stotis
 Transporto priemonės nr. - 2787
 Jūsų komentaras - Vairuotojas sustojus Stoties stotelėje laikė keleivius viduje dar 2-3 minutes, kuo sukėlė nepatogumų kaip keleiviams viduje, taip ir tiems, kas laukė išorėje. Ką jau kalbėti apie tai, kad privažiavo taip, kad neatidaryti pirmų durų. (uždengė jas tvora). Prašyčiau pažiūrėti kameras ir išaiškinti tokį vairuotojo elgesį, kuris neturi būti laikomas norma.”
 
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kas žino ar yra planų ateityje kažką daryti su Operos žiedu? Tiesiog negaliu žiūrėti kai 15 VT autobusų/troleibusų visiškai stovi paralyžuoti ir gaišta tiek laiko. Su 6 troleibusu nuo Žaliojo tilto iki Kudirkos stotelės važiavom lygiai 20min!
 Esu nustebęs kad net nėra geltonų kvadratų kurie neleidžia stovėti sankryžoje tiems, kurie važiuoja į žiedą nuo Goštauto g. palei Skalviją. Įvažiuoja du durneliai, sustoja, ir autobusas negali įsukti į savo juostą link centro. Ir taip su kiekvienu šviesoforo ciklu. Kažkoks cirkas.
 دائما الليتوانيه
 - 11 patinka
 Comment





Comment