Parašė Xedos
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normaliai. Tikriausiai sprogo pakabos oro pagalvė. Reik džiaugtis, kad veža, tikėtina iki galinės stotelės žiedo, kur jo lauks pagalba / rezervas.Parašė Mantini Rodyti pranešimąŠiandien 30 maršrute kažkoks Nr 721 važinėja kuris realiai yra 35 laipsnių pasviręs į šoną♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent jau važiuoja. Vakar nepamenu kurioje stotelėje Laisvės pr. su avariniais stovėjo ilgas Solaris su aušinimo skysčio bala po apačia. Tuoj ir "naujieji" autobusai pradės griūti akyse.Parašė Mantini Rodyti pranešimąŠiandien 30 maršrute kažkoks Nr 721 važinėja kuris realiai yra 35 laipsnių pasviręs į šoną
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kol mes aptarinėjame sugedusius autobusus, panašaus dydžio Lenkijos mieste - Vroclave tokios naujienos:
 
 ChatGPT vertimasMPK Vroclave gavo beveik 200 mln. zlotų negrąžinamą finansavimą iš FENIKS programos modernių tramvajų įsigijimui! Dėl to į miestą atkeliaus 9 nauji PESA tramvajai, taip pat bus refinansuotas 24 jau važinėjančių transporto priemonių įsigijimas. Iš viso tai 33 modernūs, žemagrindžiai ir su oro kondicionieriais tramvajai, finansuojami Europos Sąjungos lėšomis!
 
 Tai dar vienas svarbus elementas įgyvendinant Vroclavo Tramvajų-Autobusų programą 2024–2032 metams. Primename, kad vis dar dirbame kuriant naujas tramvajų linijas. Skirtinguose įgyvendinimo etapuose suplanuoti nauji maršrutai į: Maślice, Swojczyce, Kleciną, Księże Wielkie bei Psie Pole.
 
 2023 metais gavome išorinių lėšų 19 tramvajų pirkimui už 99 mln. zlotų, vėliau sulaukėme 33 mln. zlotų finansavimo 13 elektrinių autobusų įsigijimui. Praėjusiais metais užsitikrinome 78 mln. zlotų 28 elektriniams autobusams – jų atvykimas planuojamas kitais metais. Tuo tarpu šių metų sausį gavome 203 mln. zlotų negrąžinamą dotaciją iš KPO ????
 
 Nuo 2023 m. MPK jau pritraukė daugiau nei 600 mln. zlotų dotacijų autobusų ir tramvajų parko plėtrai – tai tikra transporto revoliucija!
 
 Šaltinis
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Skirtumas tik toks, kad jie turi tramvajų. O sumos tai nėra fantastiškai išsiskiriančios. 600 mln. zlotų yra ~144 mln. eurų. Jeigu tiek jie skaičiuoja nuo 2023 m., tai Vilniuje gana panašiai: 2023 m. vykdytas pirkimas už ~52 mln. dabar gautiems troleibusams, o dabar vykdomi pirkimai ~62 mln. troleibusams ir ~100 mln. elektriniams autobusams.
 
 P.S. kadangi kaip tik praetą "ilgąjį" savaitgalį lankiausi Vroclave, tai ir pas juos milijonai naujiems tramvajams neapsaugo nuo neveikiančių kondicionierių. Nors tramvajus iš pažiūros buvo pakankamai naujas, bet penktadienį, kai ten buvo 27 laipsniai karščio, teko dvejais pavažiuoti, kuriuose teko gerai paprakaituoti, nes kondicionieriai neveikė. Kituose 6, kuriais teko pasinaudoti tą dieną - veikė puikiai.Paskutinis taisė sleader; 2025.05.08, 14:49.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilniuje užsiliepsnojo autobusas su dujų įranga https://www.delfi.lt/news/daily/crim...anga-120107973
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šitas pirkimas prasidėjo (ir poto buvo vis "tikslinamos sąlygos") 2018 metais. Šitie troleibusai turėjo važinėti jau 2020. Tai čia reikia skaičiuoti kad 52 mln nuo 2018, o ne nuo 2023. Tikėkimės su dabartiniu pirkimu tokių cirkų nebus.Parašė sleader Rodyti pranešimąSkirtumas tik toks, kad jie turi tramvajų. O sumos tai nėra fantastiškai išsiskiriančios. 600 mln. zlotų yra ~144 mln. eurų. Jeigu tiek jie skaičiuoja nuo 2023 m., tai Vilniuje gana panašiai: 2023 m. vykdytas pirkimas už ~52 mln. dabar gautiems troleibusams, o dabar vykdomi pirkimai ~62 mln. troleibusams ir ~100 mln. elektriniams autobusams.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet jei lyginti skaičius, reikia imti faktą, kada kiek skirta ir kiek planuojama išleisti. Finansavimas išvis tik 2024 m. buvo skirtas. Juo labiau pas lenkus tai nežinome nuo kada planuota ir nuo kada pirkimai vykdomi. Kadangi dalis aptariamos sumos skirta jau važinėjančių tramvajų refinansavimui, taigi jie irgi pirkti ne vakar ar rytoj.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Šitas pirkimas prasidėjo (ir poto buvo vis "tikslinamos sąlygos") 2018 metais. Šitie troleibusai turėjo važinėti jau 2020. Tai čia reikia skaičiuoti kad 52 mln nuo 2018, o ne nuo 2023. Tikėkimės su dabartiniu pirkimu tokių cirkų nebus.
 
 O šiaip tai sutinku, kad atnaujinimo procesas labai užsitesęs ir nevykstantis sklandžiai. Tik manau, kad po tais "sąlygų tikslinimais" kaip dažniausiai ir būna - paslėptas "finansavimo nebūvimas". Kai perkančioji negali pabaigti procedūrų ir atlikti pirkimo, nes yra neaiškumų dėl finansų.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba kadrų kaita, po kurios institucija netenka atminties.Parašė sleader Rodyti pranešimąTik manau, kad po tais "sąlygų tikslinimais" kaip dažniausiai ir būna - paslėptas "finansavimo nebūvimas". Kai perkančioji negali pabaigti procedūrų ir atlikti pirkimo, nes yra neaiškumų dėl finansų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT vairuotojai tai dar tas mišinys, kuriame lietuviai akivaizdžiai mažumoje. Dauguma ten dirbančių yra rusai, baltarusiai, ukrainiečiai. Na o dabar atėjo indai ir pan. Kiek žinau, dažniausiai indams duodamas 89 maršrutas, nors dabar jau ir kituose pasitaiko.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąPastebėjau, jog jau ir VVT autobusuose pasitaiko vairuotojų užsieniečių. Šitie tik, jau kiek leidžia matymas suprasti, indai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik 89 jie nėra beveik okupavę, nes ten moterys laiko tvirtai pozicijas ir nežada užleist. Indų / pakistaniečių pilna 27,33,69,87, galima sutikt ir 115 ir dar keletas.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 VVT vairuotojai tai dar tas mišinys, kuriame lietuviai akivaizdžiai mažumoje. Dauguma ten dirbančių yra rusai, baltarusiai, ukrainiečiai. Na o dabar atėjo indai ir pan. Kiek žinau, dažniausiai indams duodamas 89 maršrutas, nors dabar jau ir kituose pasitaiko.Paskutinis taisė Mantas95; 2025.05.11, 16:05.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Normaliai galvojant HR ar darbo uždarbio apskaitos skyrius tikrai turi žinoti ypač jei dar dirba kokia buhalterė amžiuje.Parašė dingsis Rodyti pranešimąSveiki, šiandien ekskursijos Antakalnio TP metu gidas minėjo kad 2002 berods metais buvo apdovanotas darbuotojas, kuris išdirbo 50 metų TP, gal kas turi išsamesnės info? Kas jis toks, nes galimai mano tolimas giminaitis, bet deja jokių duomenų rasti negaliu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment







Comment