Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
    Šiandien 46 važiuojant link Skalvių žiedo iš Gabijos g. suko pro Pro Bro plovyklą ir grįžo į žiedą Justiniškių g.
    Tai gal kamštis buvo?

    Comment


      Šiandien 30 maršrute kažkoks Nr 721 važinėja kuris realiai yra 35 laipsnių pasviręs į šoną

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą

        Tai gal kamštis buvo?
        Nope, jokio kamščio absoliučiai.

        Comment


          Parašė Mantini Rodyti pranešimą
          Šiandien 30 maršrute kažkoks Nr 721 važinėja kuris realiai yra 35 laipsnių pasviręs į šoną
          Normaliai. Tikriausiai sprogo pakabos oro pagalvė. Reik džiaugtis, kad veža, tikėtina iki galinės stotelės žiedo, kur jo lauks pagalba / rezervas.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

          Comment


            Parašė Mantini Rodyti pranešimą
            Šiandien 30 maršrute kažkoks Nr 721 važinėja kuris realiai yra 35 laipsnių pasviręs į šoną
            Bent jau važiuoja. Vakar nepamenu kurioje stotelėje Laisvės pr. su avariniais stovėjo ilgas Solaris su aušinimo skysčio bala po apačia. Tuoj ir "naujieji" autobusai pradės griūti akyse.

            Comment


              Kažkada girdėjau kaip vairuotojai kalbėjo apie trumpus ,,naujuosius” solarius , tai sakė kad kai kurių jų jau remontas laukia, nes jau nuvažinėti visai nemažai.

              Comment


                Kol mes aptarinėjame sugedusius autobusus, panašaus dydžio Lenkijos mieste - Vroclave tokios naujienos:

                MPK Vroclave gavo beveik 200 mln. zlotų negrąžinamą finansavimą iš FENIKS programos modernių tramvajų įsigijimui! Dėl to į miestą atkeliaus 9 nauji PESA tramvajai, taip pat bus refinansuotas 24 jau važinėjančių transporto priemonių įsigijimas. Iš viso tai 33 modernūs, žemagrindžiai ir su oro kondicionieriais tramvajai, finansuojami Europos Sąjungos lėšomis!

                Tai dar vienas svarbus elementas įgyvendinant Vroclavo Tramvajų-Autobusų programą 2024–2032 metams. Primename, kad vis dar dirbame kuriant naujas tramvajų linijas. Skirtinguose įgyvendinimo etapuose suplanuoti nauji maršrutai į: Maślice, Swojczyce, Kleciną, Księże Wielkie bei Psie Pole.

                2023 metais gavome išorinių lėšų 19 tramvajų pirkimui už 99 mln. zlotų, vėliau sulaukėme 33 mln. zlotų finansavimo 13 elektrinių autobusų įsigijimui. Praėjusiais metais užsitikrinome 78 mln. zlotų 28 elektriniams autobusams – jų atvykimas planuojamas kitais metais. Tuo tarpu šių metų sausį gavome 203 mln. zlotų negrąžinamą dotaciją iš KPO ????

                Nuo 2023 m. MPK jau pritraukė daugiau nei 600 mln. zlotų dotacijų autobusų ir tramvajų parko plėtrai – tai tikra transporto revoliucija!
                ChatGPT vertimas

                Šaltinis

                Comment


                  Skirtumas tik toks, kad jie turi tramvajų. O sumos tai nėra fantastiškai išsiskiriančios. 600 mln. zlotų yra ~144 mln. eurų. Jeigu tiek jie skaičiuoja nuo 2023 m., tai Vilniuje gana panašiai: 2023 m. vykdytas pirkimas už ~52 mln. dabar gautiems troleibusams, o dabar vykdomi pirkimai ~62 mln. troleibusams ir ~100 mln. elektriniams autobusams.

                  P.S. kadangi kaip tik praetą "ilgąjį" savaitgalį lankiausi Vroclave, tai ir pas juos milijonai naujiems tramvajams neapsaugo nuo neveikiančių kondicionierių. Nors tramvajus iš pažiūros buvo pakankamai naujas, bet penktadienį, kai ten buvo 27 laipsniai karščio, teko dvejais pavažiuoti, kuriuose teko gerai paprakaituoti, nes kondicionieriai neveikė. Kituose 6, kuriais teko pasinaudoti tą dieną - veikė puikiai.
                  Paskutinis taisė sleader; 2025.05.08, 13:49.

                  Comment


                    Vilniuje užsiliepsnojo autobusas su dujų įranga https://www.delfi.lt/news/daily/crim...anga-120107973

                    Comment


                      Kiek suprantu, tie nuomuojami MAN tikrai per seni, jau antras sudegė, ir dar kiek kartų jie visi buvo sugedę…

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Skirtumas tik toks, kad jie turi tramvajų. O sumos tai nėra fantastiškai išsiskiriančios. 600 mln. zlotų yra ~144 mln. eurų. Jeigu tiek jie skaičiuoja nuo 2023 m., tai Vilniuje gana panašiai: 2023 m. vykdytas pirkimas už ~52 mln. dabar gautiems troleibusams, o dabar vykdomi pirkimai ~62 mln. troleibusams ir ~100 mln. elektriniams autobusams.
                        Šitas pirkimas prasidėjo (ir poto buvo vis "tikslinamos sąlygos") 2018 metais. Šitie troleibusai turėjo važinėti jau 2020. Tai čia reikia skaičiuoti kad 52 mln nuo 2018, o ne nuo 2023. Tikėkimės su dabartiniu pirkimu tokių cirkų nebus.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Šitas pirkimas prasidėjo (ir poto buvo vis "tikslinamos sąlygos") 2018 metais. Šitie troleibusai turėjo važinėti jau 2020. Tai čia reikia skaičiuoti kad 52 mln nuo 2018, o ne nuo 2023. Tikėkimės su dabartiniu pirkimu tokių cirkų nebus.
                          Bet jei lyginti skaičius, reikia imti faktą, kada kiek skirta ir kiek planuojama išleisti. Finansavimas išvis tik 2024 m. buvo skirtas. Juo labiau pas lenkus tai nežinome nuo kada planuota ir nuo kada pirkimai vykdomi. Kadangi dalis aptariamos sumos skirta jau važinėjančių tramvajų refinansavimui, taigi jie irgi pirkti ne vakar ar rytoj.

                          O šiaip tai sutinku, kad atnaujinimo procesas labai užsitesęs ir nevykstantis sklandžiai. Tik manau, kad po tais "sąlygų tikslinimais" kaip dažniausiai ir būna - paslėptas "finansavimo nebūvimas". Kai perkančioji negali pabaigti procedūrų ir atlikti pirkimo, nes yra neaiškumų dėl finansų.

                          Comment


                            Pastebėjau, jog jau ir VVT autobusuose pasitaiko vairuotojų užsieniečių. Šitie tik, jau kiek leidžia matymas suprasti, indai.

                            Comment


                              Parašė sleader Rodyti pranešimą
                              Tik manau, kad po tais "sąlygų tikslinimais" kaip dažniausiai ir būna - paslėptas "finansavimo nebūvimas". Kai perkančioji negali pabaigti procedūrų ir atlikti pirkimo, nes yra neaiškumų dėl finansų.
                              Arba kadrų kaita, po kurios institucija netenka atminties.

                              Comment


                                Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                Pastebėjau, jog jau ir VVT autobusuose pasitaiko vairuotojų užsieniečių. Šitie tik, jau kiek leidžia matymas suprasti, indai.
                                VVT vairuotojai tai dar tas mišinys, kuriame lietuviai akivaizdžiai mažumoje. Dauguma ten dirbančių yra rusai, baltarusiai, ukrainiečiai. Na o dabar atėjo indai ir pan. Kiek žinau, dažniausiai indams duodamas 89 maršrutas, nors dabar jau ir kituose pasitaiko.

                                Comment


                                  Šiaip dėl lietuvių mažumos tai faktas. Kai būna, jog vairuotojai du važiuoja, tai jei išgirsti lietuviškai kalbant tai jau įvykis būna.

                                  Comment


                                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                    VVT vairuotojai tai dar tas mišinys, kuriame lietuviai akivaizdžiai mažumoje. Dauguma ten dirbančių yra rusai, baltarusiai, ukrainiečiai. Na o dabar atėjo indai ir pan. Kiek žinau, dažniausiai indams duodamas 89 maršrutas, nors dabar jau ir kituose pasitaiko.
                                    Kaip tik 89 jie nėra beveik okupavę, nes ten moterys laiko tvirtai pozicijas ir nežada užleist. Indų / pakistaniečių pilna 27,33,69,87, galima sutikt ir 115 ir dar keletas.
                                    Paskutinis taisė Mantas95; 2025.05.11, 15:05.

                                    Comment


                                      VVT vakar pasiekė 2 100 įdarbintųjų skaičių. Atsilošė po streiko ir spėju, tokio skaičiaus net nebuvo dar prieš Covid.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map ♚

                                      Comment


                                        Sveiki, šiandien ekskursijos Antakalnio TP metu gidas minėjo kad 2002 berods metais buvo apdovanotas darbuotojas, kuris išdirbo 50 metų TP, gal kas turi išsamesnės info? Kas jis toks, nes galimai mano tolimas giminaitis, bet deja jokių duomenų rasti negaliu.

                                        Comment


                                          Parašė dingsis Rodyti pranešimą
                                          Sveiki, šiandien ekskursijos Antakalnio TP metu gidas minėjo kad 2002 berods metais buvo apdovanotas darbuotojas, kuris išdirbo 50 metų TP, gal kas turi išsamesnės info? Kas jis toks, nes galimai mano tolimas giminaitis, bet deja jokių duomenų rasti negaliu.
                                          Normaliai galvojant HR ar darbo uždarbio apskaitos skyrius tikrai turi žinoti ypač jei dar dirba kokia buhalterė amžiuje.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X