Sutinku, kad blogas sankryžos dizainas, bet juokinga, kai kalbant apie XIX-XX a. gatvių tinklą taikomas autocentrizmo argumentas... Iš senų laikų Tilto g. kaip išlįsdavo, taip ir toliau tiesiai nueidavo, ir būdavo dvi lygiagrečios gatvės. Sovietiniais metais, taip, niekas gatvių šiaip sau nenaikindavo. Jeigu jau buvo iš senesnių laikų likusi naudojama važiuojamoji dalis, tai ją nebent pritaikydavo, kaip čia sujungus su naujai ir plačiai perstatyta A. Goštauto g. padarė plačią skiriamąją juostą bei apsisukimus, suformuodami savotišką žiedą (kitu atveju - nelabai logiška dubliuojanti dvipusė gatvė). Aišku, dar logiškiau tai, kad visas srautas iš A. Goštauto g. link šiaurės Vilniaus (o Geležinio Vilko gatvės ir tilto dar seniau nebūdavo) eidavo būtent pro čia. Dabar prioritetai visiškai ne tokie, o žiedo funkcija nebeatitinka realybės, tačiau teisybės dėlei būtent tokia terminologija šiuo atveju visiškai netinka.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar ne šioje vietoje kažkas iš forumiečių siūlė vietoje siaubingo žiedo padaryti modernų viešojo transporto hub'ą, nuimant apkrovą nuo Žaliojo tilto? Tik dabar galvoju, ir sunkiai sugalvoju, kaip paskirstyti VT srautus, kad nesikirstų su iš visų pusių važiuojančiais automobiliais.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąTas žiedas yra autocentriško planavimo pavyzdys. Kodėl viešasis transportas turi sukti tą juokingą garbės ratą pro Skalviją? Įsivaizduočiau, kad infrastruktūra turėtų būti įrengta taip, kad visi maršrutai nuo Žaliojo tilto važiuotų tiesiai su pirmenybiniais šviesoforais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Buvo tokia mintis, tik iki linijų brėžimo rankos nepriėjo.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Ar ne šioje vietoje kažkas iš forumiečių siūlė vietoje siaubingo žiedo padaryti modernų viešojo transporto hub'ą, nuimant apkrovą nuo Žaliojo tilto? Tik dabar galvoju, ir sunkiai sugalvoju, kaip paskirstyti VT srautus, kad nesikirstų su iš visų pusių važiuojančiais automobiliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Toks Solaris troleibusas jau važinėjo Vilniaus gatvėmis. Nežinau, ar kur nors buvo skelbiami bandymų rezultatai, bet įtariu, kad Janinoms jis nepatiko, žiedinėse sankryžose visus lėtino, įvažos jam per mažos ir pan. Asmeniškai manau, kad jei yra poreikis tokios talpos transportui, reikėtų iš karto statyti tramvajų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTiems kas abejoja ar toks troleibusas tilps mūsų gatvėse rodau Prahos praktiką - troleibusas gali apsisukti 180° per minimaliausią įmanomą plotą, kuris lygus 18 metrų troleibusui.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tiesa sakant, troleibusai tokie išeitų žymiai pigiau ir nebūtų prielaidos “tai dvj troleibusus tramvajumi pakeisime”. Dar jeigu neklystu tai tramvajaus posūkio/apsisukimo spindulys būtų didesnis. Dabar atostogauju Prahoje ir matau kaip toks ilgas troleibusas apsisuka 180° per labai mažą atstumą, ko manau tramvajus nepajėgtų (galimai).Parašė Leoric Rodyti pranešimą
 Toks Solaris troleibusas jau važinėjo Vilniaus gatvėmis. Nežinau, ar kur nors buvo skelbiami bandymų rezultatai, bet įtariu, kad Janinoms jis nepatiko, žiedinėse sankryžose visus lėtino, įvažos jam per mažos ir pan. Asmeniškai manau, kad jei yra poreikis tokios talpos transportui, reikėtų iš karto statyti tramvajų.
 Kaip gali sukti toks vikšras (jei kas abejoja tai troleibusas lekioja 60km/h tiesioje, posūkiuose mažesnis greitis kas normalu)
 https://youtu.be/HnlxKeAVMV4?t=103&si=0DwyHCrJA67I9D0p
 čia viskas puikiai matosi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai janinos, berods, ir į TV kameras ar kažkuriam portalui sakė, kad nipravažioje. Trigubi autobusai, kaip suprantu, jau planuojami 4G maršrute. Spėju, kad į centrą bijoma tokius siųsti dėl Kudirkos sankryžos, Gėlių gatvės ir vietos trūkumo stoties žiede. Nors tiek jūsų minėtiems 2, 7 troleibusams, tiek 1G, 2G, 3G, net 53 autobusams. 2G ir 3G apskritai nesisukioja senamiesčio gatvėmis, juos galima būtų pirkti kad ir dabar.Parašė Leoric Rodyti pranešimą
 Toks Solaris troleibusas jau važinėjo Vilniaus gatvėmis. Nežinau, ar kur nors buvo skelbiami bandymų rezultatai, bet įtariu, kad Janinoms jis nepatiko, žiedinėse sankryžose visus lėtino, įvažos jam per mažos ir pan. Asmeniškai manau, kad jei yra poreikis tokios talpos transportui, reikėtų iš karto statyti tramvajų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kokio aukščio bortas? Iš foto atrodo žemas, t.y. nepritaikytas laipinimui, ar klystu? Šitą Vilniuje įdiegsime 22 amžiuje, srautai matyt dar tam per maži.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPanašu tikrai, naujos technologijos jau Vilniuje!
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 +- toks pats kaip ir buvo, galbūt kiek pakėlė, bet ne labai didelis skirtumas. Geriausias variantas tai tas pritaikytas bortas, bet čia jau turtingiausias Baltijos šalių miestas sau leisti negali kol kas. Dėl aukščio tai spėju nekėlė nes reikėtų plytelių pagrindą perdarinėti, ant ko aišku pinigų neskirta. Kaip ir pilno plytelių keitimo nebus turbūt. Kaip mačiau naujos plytelės dedamos tik dešinėje pusėje žiūrint link sankryžos su Konstitucijos pr.Parašė liootas Rodyti pranešimą
 O kokio aukščio bortas? Iš foto atrodo žemas, t.y. nepritaikytas laipinimui, ar klystu? Šitą Vilniuje įdiegsime 22 amžiuje, srautai matyt dar tam per maži.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dės, bet kada atsakyti negaliu, Grinda dar neskelbė.Parašė Creatium Rodyti pranešimąĮdomu, viršutinio asfalto sluoksnio nedės?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atradau taktiką kaip priversti vairuotoją atidaryti pirmas duris (šiandien man su visais kas nenorėjo atidaryti suveikė)
 Prieini prie pirmų durų in nesitrauki, anksčiau ar vėliau vairuotojas pažiūrės ir pamatys. Jeigu neatidarys, reikia rodyti į lipduką, o jeigu ne, jau rašome skundą ant vairuotojo. Geriausia dar priminti, kad vairuotojas privalo atidaryti (prieš tai įsijunkit diktofoną) ir vėl gi jeigu sulauki ne geriausio komentaro tai rašai apie tai skunde. Jeigu TP su kameromis, viskas bus matoma, o plius garso įrašas jau tikrai bus bėdų.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neliko aukščio. Dabar pjausto temperatūrines siūles.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Dės, bet kada atsakyti negaliu, Grinda dar neskelbė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aplink stotelės pakloti visi asfalto sluoksniaiParašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Dės, bet kada atsakyti negaliu, Grinda dar neskelbė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš galvojau, kad kalba eina ne apie stotelęParašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Neliko aukščio. Dabar pjausto temperatūrines siūles.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kaip Janinoms jis gali patikti, paziurekit kaip "jos" vairuoja:Parašė Leoric Rodyti pranešimą
 Toks Solaris troleibusas jau važinėjo Vilniaus gatvėmis. Nežinau, ar kur nors buvo skelbiami bandymų rezultatai, bet įtariu, kad Janinoms jis nepatiko, žiedinėse sankryžose visus lėtino, įvažos jam per mažos ir pan. Asmeniškai manau, kad jei yra poreikis tokios talpos transportui, reikėtų iš karto statyti tramvajų.
 
 
 
 Tik koks metras iki bordiuro, nu kaip cia tilpsi i tas siauras gatves
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 50 kartu pigiau ivazas pritaikyt sitiems.. tad ir bus pirma daromas sitas reikalas. Vienintele vieta tai susikirtimas su gedimino prospektu, kur gali kilti problemu. Bent antram marsrute.Parašė Leoric Rodyti pranešimą
 Toks Solaris troleibusas jau važinėjo Vilniaus gatvėmis. Nežinau, ar kur nors buvo skelbiami bandymų rezultatai, bet įtariu, kad Janinoms jis nepatiko, žiedinėse sankryžose visus lėtino, įvažos jam per mažos ir pan. Asmeniškai manau, kad jei yra poreikis tokios talpos transportui, reikėtų iš karto statyti tramvajų."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
 
 
 - George W. Bush President of the USA
 Comment







 
			
			
		
Comment