Parašė eigh
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.
 
 VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Užvakar?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 VMS gali įpareigoti VVT įsigyti spec. priemone KT valymui. (Paskirti tam finansavimą).
 
 VVT kažkodėl sėdi rankas sudėję ir jiems čia viskas gerai. Susikalė iš Mercedes autobuso “spec. troleibusą” iš kurio naudos kaip Škoda 4 ryto per miestą pravaryti.
 
 Beje, VVT yra savarankiška įmonė ir pati sprendžia ką ir kada turi daryti.
 
 Ir nenuvertinkite Škoda4. Jos srovės tokios, kad laidai labai greitai patys nutirptų  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 VMS nėra tiesioginis KT savininkas ar naudotojas.https://rekvizitai.vz.lt/imone/vilni...ridinis-asmuo/Akcininkai Įmonės valdyme dalyvauja: - Vilniaus miesto savivaldybė valdo 100% akcijų ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paaiškėjo priežastis, kodėl taip atsitiko.Parašė Sula Rodyti pranešimąŠįryt pusė miesto stojo dėl.. apšerkšnijusių laidų (gal dar plikledis, bet berods sausa pakankamai).
 Vėl pasireiškia unikali Vilniaus padėtis su ypatingu klimatu.
 
 Jeigu rimtai - ar nėra techninių priemonių išvengti to?
 KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 KT valytuvas (kuris šiaip paaiškėjo, kad turi galimybę purkšti tirpalus nuo apledėjimo) neišvažiavo šiandien saugoti KT nes… planinė tech. būklės patikra.Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.10.20, 22:33.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip 20km AE visas bazinis dalykas. Net nemažinant AE km galima būtų į sąlygas įrašyti tai. Problema būtų tik tame, kad tą chemiją piltų taip pat, kaip kondicionavimo skystį, t.y kada gausis.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Įdomu, ar vietoj tų 20 kilometrų batarkių ant Sor'ų, kurias vairuotojai naudoja važiuoti neprisijungus prie kontaktinio tinklo kur jis yra, galima buvo užsakyti mažesnę bateriją ir skysčio nuo apledėjimo purškimo įrangą. Panaši komplektacija egzistuoja Prahoje. Matomai dabar laikomos geldos 502 arba „neturi kas vairuoti“, arba „nebuvo paruošta darbui“, arba „planinė TA“. Nors šiaip Viršuliškių TD, bent jau troleibusams, TA vykdoma trečiadieniais.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu, dar aišku galima ekstremalaus apledėjimo režimą ant 32Tr įsijungti ir daryti naujametinius fejerverkus bekrapštant nuo tinklo ledą, ką beje galėjo šiandien vairuotojai padaryti. Deja, panašu jiem labiau patinka nusimest srovės imtuvus ir lakstyt visam maršrute su baterijom.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Šiaip 20km AE visas bazinis dalykas. Net nemažinant AE km galima būtų į sąlygas įrašyti tai. Problema būtų tik tame, kad tą chemiją piltų taip pat, kaip kondicionavimo skystį, t.y kada gausis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na bl. Here we go again.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKalnų parkas stotelė gaus naują vardą - Kreivoji pilis.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visam laikui nuimtas ar tik kol vyks remontas?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąKontaktinis tinklas J. Basanavičiaus g. nuimtas nuo sankryžos su Trakų g. iki pėsčiųjų perėjos ties J. Basanavičiaus g. 26 (Algirdo st. link S. Konarskio st.)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Panašu, kad visam laikui, tai niekaip neprimena laikiną nuėmimą. Plius pridedame jau senai išgirstus VVT norus. Gaunasi, kad KT nukabintas visam laikui, nebent įvyks kažkoks stebuklas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Visam laikui nuimtas ar tik kol vyks remontas?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pervadinimas susijęs su tuo, kad savivaldybė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Vilniaus pilių valstybinio kultūrinio rezervato direkcija. Pagal ją pats Kalnų parkas keičia pavadinimą į Kreivosios pilies parką, o tam, kad nekelti painiavos, Kalnų parko stotelė keičia pavadinimą į atitinkantį tikrovę - Kreivoji pilis.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
 Na bl. Here we go again.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsakant į tą įdomų komentarą:Parašė MartynasT Rodyti pranešimąVa taip ir taip.
 
 Taip, jūs paliekate savo sharaną namuose ir į darbą keliaujate kartu su kitais pilaitiškiais autobusu na arba troleibusu (galbūt) naująja A juosta. Jokiu papildomų eismo juostų aftamabylistams mes nedarysime, nes padyusyte nuo CO2 emisijų.
 - 8 patinka
 Comment









Comment