Parašė Sula
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet aš su kažkokia durna nostalgija atsimenu, kai buvo įmanoma įsigrūsti į gal koki kas trečią 16-ą troleibusą piko metu. Arba, kai 1990 m. tekdavo laukti autobuso 1,5 val.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Dešimt metų seni laikai daugumai. Daug gal dar ir Vilniuje negyveno. O šiaip tai kaip sakoma, politikoje rinkėjas turi 6 mėnesių atmintį, tai gal čia irgi tas pats, kad praėjusiais metais buvo prasčiau jau nebeatsimena? 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logiška, kai jau dabar nebeliko aukštagrindžių trumpųjų autobusų, o beveik kiekviename troleibusų maršrute yra bent vienas Solaris.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTaip pat pradedami žymėti žemagrindžiai reisai maršrutuose, kur grafike niekad to nebuvo (pvz A4, A82, T20, T18, T3)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar kovo mėnėsį, sulaukus naujų troleibusų, atsirado žemagrindžiai tuose maršrutuose, kuriuose jų niekada nebuvo. Nuo birželio 22 dienos, įsigaliojant vasaros tvarkaraščiams, visuose (išskyrus 13, 15 ir 21) maršrutuose tvarkaraščiuose bus pažymėti garantuoti žemagrindžiai troleibusai. Nedidelė apžvalga:
 1 maršrute bus 2 garantuoti žemagrindžiai troleibusai (buvo vienas). Šiam maršrutui yra priskirti 4 žemagrindžiai, bet kol kas neteko matyti, kad visi jie dirbtų kartu.
 2 maršrute bus net 7 garantuoti žemagrindžiai (buvo du). Grafikas labai pastebimai pageltonavo, nors dar yra ''skylių''. Maršrutui yra priskirta 10 žemagrindžių troleibusų, ir teoriškai savaitgaliais visi tokiais ir turės būti.
 3 maršrute bus vienas garantuotas iš dviejų priskirtų naujų Solarių. Ankščiau žemagrindžių nebuvo išvis. Verta paminėti, kad antras žemagrindis dirba ganėtinai nereguliariai.
 4 maršrute bus 4 garantuoti žemagrindžiai (buvo tik vienas) iš priskirtų 5.
 6 maršrute irgi bus 4 vietoj buvusių dviejų. Turint omeny, kad šiam maršrutui priskirti 7 žemagrindžiai troleibusai - mažoka.
 7 maršrute, vietoj buvusių dviejų darbo dienomis ir trijų poilsio dienomis, bus 6 visą savaitę. Šiam maršrutui priskirta daugiausia žemagrindžių mieste - net 11. Manau, irgi galėtų garantuoti daugiau negu šešis troleibusus 
 9 maršrute, kur buvo tik vienas garantuotas žemagrindis troleibusas, dabar bus trys iš keturių priskirtų. Iš 1TP garantuojami visi du, kurie ten priskirti - bus įdomu, kuo pakeis sugedusius naujus Solarius 
 10, kur nebuvo visiškai nieko, dabar bus garantuoti 2 iš 4 priskirtų.
 12, kuris šiaip atsinaujino visai neblogai (buvo vienas žemagrindis išvis, dabar net 5 priskirti), bus vos du garantuoti žemagrindžiai troleibusai.
 13, kadangi jis pikinis, jokių žemagrindžių. Ir nereikia jų ten.
 14 atsiras vienas garantuotas. Tiek jam ir yra priskirta, nebent kažką dar pasivogs iš 19 maršruto.
 15 jokių žemagrindžių. Ta pati istorija kaip ir su 15.
 16 nustebina labiausiai - iš 10 troleibusų, net 7 bus garantuoti žemagrindžiai! Grafikas labai gražiai geltonuoja (net daugiau negu 2G), o priskirta jam yra net 12 (11?) žemagrindžių - matyt, kažkuris keliaus į 7 arba 19.
 17 garantuojami buvo du, dabar bus 4 iš 7 priskirtų.
 18 atsiranda garantuotas žemagrindis iš dviejų priskirtų. Nebuvo išvis jokių, nebent kartais rytais 1 ratą padarydavo prailgintas Solaris iš 7 maršruto.
 19 garantuojamas buvo vos vienas troleibusas, dabar bus net 5 iš 9 (10?) priskirtų žemagrindžių troleibusų. Grafikas irgi ganėtinai ''pageltonavęs'', nors aišku 4G niekas nepranoks 
 20 bus garantuojamas vienas žemagrindis troleibusas iš 3 priskirtų, bet tie 3 retai kada visi dirba kartu.
 21 žemagrindžių nebus. Teoriškai, tai vienintelis maršrutas, kuris liko dar be jokių žemagrindžių troleibusų. Jo čia pakaktų vieno.
 
 Iš viso, mieste garantuotai turėtų važinėti 50 žemagrindžių troleibusų iš 151, važinėsiančių vasarą darbo dienomis, t.y. 1/3, ir 1/2 troleibusų, važinėsiančių poilsio dienomis. Teoriškai, jų galėtų būti net 88, t.y. 3/5 viso išleidimo darbo dienomis, bet to turbūt niekada nebus 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O ar iki reforminiame 9-ame buvo pilnas išnaudojimas triašio solario?Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar gerai butu pilnai neisnaudojamus T1 ir T9 triasius perleist i T7
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesą sakant, išpopuliarės nebūtinai 69, o tas, kas pirmas važiuos bendra 49 ir 69 maršrutų trasos atkarpa. Dabar 49 ir 69 iš esmės susilygino pagal trasų ilgius ir teoriškai tai turėjo reikšti, kad bendroje trasos atkarpoje bus lengviau išlaikyti tolygų intervalą tarp autobusų. Deja, bet kažkas nusprendė, kad 69-o pratęsimas yra pernelyg svarbus įvykis, kad reikėtų ir toliau derinti šių maršrutų tvarkaraščius.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą69 labai išpopuliarės, nes atsiranda Jeruzalėj jungtis su Narbuto gatve, Saltoniškėm.
 Bendri maršrutų išvykimai iš Ateities st. link Lazdynų:
 15| 16 21 43
 16| 17 42
 17| 11 24
 18| 19
 19| 04 10
 20| 00 12
 21| 09 14
 22| 02
 Na ir ko dar verti išvykimai 22:09 ir 22:11 darbo dienomis...
 
 18 maršrute šeštadienį bus net 2 garantuoti - vienas yra pastovus 18-o, o kitas (4:56 iš Skalvių st.) iš 7-o.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą18 atsiranda garantuotas žemagrindis iš dviejų priskirtų. Nebuvo išvis jokių, nebent kartais rytais 1 ratą padarydavo prailgintas Solaris iš 7 maršruto.
 Beje, 3G maršrute dabar bus vien tik žemagrindžiai autobusai. Nors man yra keista, kad maršrutuose, kuriuos aptarnauja trumpi autobusai, visi reisai iki šiol nežymimi geltonai, nes trumpų nežemagrindžių mes tiesiog nebeturime.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na 1.5 val laukti man ir šią žiemą yra tekę. Kaip atsistojau stotelėje 5:10 tair ir neatvažiavo niekas vos ne iki 7 valandos. O poto aišku grandine vienas paskui kitą. Matyt kažkur buvo avarija ir nepravažiavo. Bet aišku tai jau nebe standartas.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Bet aš su kažkokia durna nostalgija atsimenu, kai buvo įmanoma įsigrūsti į gal koki kas trečią 16-ą troleibusą piko metu. Arba, kai 1990 m. tekdavo laukti autobuso 1,5 val. 
 
 O šiaip tu teisus, nebėra nebeįlipamų troleibusų. Kažkaip net nepastebėjau, matyt prie gero greit priprantama. Aišku padeda ir tai, kad kartais atvažiuja du vienas paskui kitą.
 
 Tiesa ne viskas visada yra gerai. Šia žiemą 13 troleibuse gavau srovės. Visur šlapia, snigo ir matyt troleibusas įsižemino į korpusą nes įšlipant ir išlipan kai viena koja troleivuse o kita ant žemės trenkė visiems lipantiems. Kiti mačiau poto iššokinėjo kad netrenktų. Srovė nebuvo pakankamai didelė rimtai žalai, bet kai jauti kad visus raumenys supurto tai nemalonu.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įkišiu savo niekam neįdomų trigrašį čia, bet čia kaip ir mano apylinkių autobusaiParašė Mettal Rodyti pranešimąTiesą sakant, išpopuliarės nebūtinai 69, o tas, kas pirmas važiuos bendra 49 ir 69 maršrutų trasos atkarpa. Dabar 49 ir 69 iš esmės susilygino pagal trasų ilgius ir teoriškai tai turėjo reikšti, kad bendroje trasos atkarpoje bus lengviau išlaikyti tolygų intervalą tarp autobusų. Deja, bet kažkas nusprendė, kad 69-o pratęsimas yra pernelyg svarbus įvykis, kad reikėtų ir toliau derinti šių maršrutų tvarkaraščius Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui 
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, manau kad bilietus iš vairuotojo dabar perka tik absoliuti mažuma keleivių, tai gal vairuotojai dabar su savim turi mažesnį kiekį pardavimui. O šiaip tai yra m.Ticket/Trafi, išmanųjį telefoną turi dauguma vilniečių. O pensininkai gali važinėti su Vilniečio kortele ir senjoro bilietu - tik 10 eurų metams 
 
 Na, tas “trumputis maršrutas Ateities g. - Bajorai” ne taip ir seniai egzistavo 57 maršruto pavidaluParašė Rijikas Rodyti pranešimąĮkišiu savo niekam neįdomų trigrašį čia, bet čia kaip ir mano apylinkių autobusai Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui Kad 26 nebesisukinės po bajorus, labai gerai, bet be to ką paminėjai 69 maršruto ištęsimas dar turėtų lemti piko metu nereguliarumą (neatvykimą laiku). Kad lengviau bajorų/visorių gyventojai privažiuotų prie 1G, ar ne geriau koks trumputis maršrutas Ateities g - Bajorai? Tegul ten dažnai ir greitai privežinėja, ko čia varinėti per visą miestą... Arba variacija Bajorai-Ateities-Didlaukio-žvalgų g.-Žirmūnai? Kartą per valandą ar 2 kartus per valandą sočiai būtų tokio maršruto, ir pagaliau ta skylė būtų pripildyta kažkokiu maršrutu. Tai pamąstymui  ir tik prieš porą metų buvo pratęstas iki Fabijoniškių, dėl susisiekimo su tenykštėmis ugdymo įstaigomis. Bet šiaip tai jo, man irgi tas 69 kišimas į Bajorus atrodo perteklinis. Niekaip nesuprantu, negi ten neužtenka 50 ir 57 ? Abudu maršrutai sukuria geras persėdimo galimybes tiek Jeruzalėje, tiek į kitus Kalvarijų ar Ateities g. maršrutus. Kažin ar žmonėms patiks važiuoti būsimuoju 69, ypač dėl to lanksto per Didlaukio ir Baltupių g.
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.20, 17:07. ir tik prieš porą metų buvo pratęstas iki Fabijoniškių, dėl susisiekimo su tenykštėmis ugdymo įstaigomis. Bet šiaip tai jo, man irgi tas 69 kišimas į Bajorus atrodo perteklinis. Niekaip nesuprantu, negi ten neužtenka 50 ir 57 ? Abudu maršrutai sukuria geras persėdimo galimybes tiek Jeruzalėje, tiek į kitus Kalvarijų ar Ateities g. maršrutus. Kažin ar žmonėms patiks važiuoti būsimuoju 69, ypač dėl to lanksto per Didlaukio ir Baltupių g.
							
						Paskutinis taisė 10.000; 2019.06.20, 17:07.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip dažnai važinėjantis populiarais maršrutais (7-u, 16-u, dar 1, 3, 9) galiu pasakyti, kad iš vairuotojo perkama labai dažnai. Būna, kad kas antroje stotelėje kas nors perka, arba vienoj stotelėj įlipa 2-3 žmonės, einantys nusipirkti iš vairuotojo. Kodėl - man paslaptis. Galiu gal suprasti pensininkus, kuriems išmanusis telefonas yra bene magija, bet kai perka ir jauni žmonės - visiškai nesuprantama.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš irgi dažnai važiuoju populiariais maršrutais ir labai retai kada perka, taip kad gal nuo dienos laiko priklauso (aš dažniausiai piko metu važiuoju). O šiaip tai reikia neužmiršti kad turistai pirks bilietą autobuse nes jiem porai dienų neapsimoka terliotis su kortele ar appsais. Turistai čia skaitosi ir iš kitų lietuvos miestų.Parašė abruo Rodyti pranešimąKaip dažnai važinėjantis populiarais maršrutais (7-u, 16-u, dar 1, 3, 9) galiu pasakyti, kad iš vairuotojo perkama labai dažnai. Būna, kad kas antroje stotelėje kas nors perka, arba vienoj stotelėj įlipa 2-3 žmonės, einantys nusipirkti iš vairuotojo. Kodėl - man paslaptis. Galiu gal suprasti pensininkus, kuriems išmanusis telefonas yra bene magija, bet kai perka ir jauni žmonės - visiškai nesuprantama.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 57 apvažiuoja sodus iš kitos pusės, todėl dabartinė situacija tikrai nėra bloga, be to, Bajorų žiedas susiduria su tokia problema, jog jis tiesiog per mažas, yra tekę matyti ne vieną kartą, kai ir trumpiems autobusams apsisukti nėra taip jau paprasta, nekalbant apie tai, jog prie stovinčio žiede autobuso bandytų apsisukt kad ir midibusas. Savaime suprantama, po dabartinių pokyčių žiedo problema išryškės ir taip.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą57-am buvo galima padaryti užsukimus į Bajorų sodus, jeigu rimtai. Pakankamai dažnai kursuoja 57-as, tad Bajorai susisiekimu tikrai skųstis negali.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būna taip, bet retai. Tiesiog kartais atsitinka, kad bilietai baigiasi, o vairuotojui nėra kaip jų paimti, nes bilietų išdavimo kasa dirba jam nepatogiu laiku. Galinėje stotelėje greičiausiai nuėjo pas kolegas ir nusipirko bilietų iš jų.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąWTF, važiuoju dabar truliku ir vairuotoja neturi talonėlių parduot, įlipo keleivių kontrolė ir panašu, kad nenustebo. Čia taip dažnai būna? Kada bus spausdinami bilietai, o ne dabar SSRS laikų?
 
 Nemanau, kad bus didesnių bėdų, nei yra dabar, nebent kas nors vėluos ir norės apsisukti iškart, o jam trukdys kitas, darantis atstovą. Kaip tik šiuo metu situacija yra labiau problematiška, nes 26 turi ten prasilenkti su stovinčiu 50. Tarp kitko, ten puikiai apsisuka ir ilgi autobusai (žr. foto)Parašė KAROSA Rodyti pranešimąnekalbant apie tai, jog prie stovinčio žiede autobuso bandytų apsisukt kad ir midibusas. Savaime suprantama, po dabartinių pokyčių žiedo problema išryškės ir taip.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 oho kokia egzotika buvo - dvigubas 50-asParašė Mettal Rodyti pranešimą
 Būna taip, bet retai. Tiesiog kartais atsitinka, kad bilietai baigiasi, o vairuotojui nėra kaip jų paimti, nes bilietų išdavimo kasa dirba jam nepatogiu laiku. Galinėje stotelėje greičiausiai nuėjo pas kolegas ir nusipirko bilietų iš jų.
 
 
 
 Nemanau, kad bus didesnių bėdų, nei yra dabar, nebent kas nors vėluos ir norės apsisukti iškart, o jam trukdys kitas, darantis atstovą. Kaip tik šiuo metu situacija yra labiau problematiška, nes 26 turi ten prasilenkti su stovinčiu 50. Tarp kitko, ten puikiai apsisuka ir ilgi autobusai (žr. foto)  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2013 metais, berods nedaug likus iki reformos, ten pat buvo ir 432Parašė statyba Rodyti pranešimą
 oho kokia egzotika buvo - dvigubas 50-as   
 Comment








Comment