O kaip troleibusai? Juk pačiame Darnaus judumo plane troleibusai įvardinami kaip pagrindinis elektrinis miesto VT bent iki 2030, siūloma atnaujinti TP parką ir investuoti į infrastruktūrą.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuo planu galima drąsiai šluostytis vieną vietąParašė lukass Rodyti pranešimąO kaip troleibusai? Juk pačiame Darnaus judumo plane troleibusai įvardinami kaip pagrindinis elektrinis miesto VT bent iki 2030, siūloma atnaujinti TP parką ir investuoti į infrastruktūrą.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Negali niekas iš juodo į baltą pasikeisti per vieną naktį. Per paskutinius 4 metus atsirado aprašytas ir patvirtintas Darnaus judumo planas,Trafi, 250 autobusų ir 41 troleibusas, labai daug dviračių takų, galų gale pirmieji nauji šaligatviai. Tai labai daug. Toliau žadama pakeisti likusius senus autobusus ir liks tik seni troleibusai. Aišku, jog norisi, jog jau ryt ir nauji troleibusai būtų, bet kantrybės. Progresas milžiniškas. Ko labai trūksta, tai P+R aikštelių teisingose vietose, bei A juostų, bet vėlgi kantrybės, nes dviračių takų takų tiesimo tempai tikrai malonūs akiai. Elektrinių paspirtukų populiarumas gali stipriai augti ir tie takai tikrai bus naudojami. Beje teko girdėti, jog Vilnius bando suprantu už ES pinigus nusipirkti dar 6 naujus troleibusus.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš kur tokios žinios?Parašė Horn Rodyti pranešimąBeje teko girdėti, jog Vilnius bando suprantu už ES pinigus nusipirkti dar 6 naujus troleibusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gražu, bet tam, kad "išautomobilizuoti" (bent) trečdalį keliautojų, reikia kokybinio sistemos pertvarkymo, gal būt nestandartinių sprendimų. Nes dabar viskas vyksta "kaip visur" ir dar nuo žemesnės bazės. Progresas optimistiniu vertinimu milžiniškas, nes regresas buvo siaubingas.Parašė Horn Rodyti pranešimąNegali niekas iš juodo į baltą pasikeisti per vieną naktį. Per paskutinius 4 metus atsirado aprašytas ir patvirtintas Darnaus judumo planas,Trafi, 250 autobusų ir 41 troleibusas, labai daug dviračių takų, galų gale pirmieji nauji šaligatviai. Tai labai daug. Toliau žadama pakeisti likusius senus autobusus ir liks tik seni troleibusai. Aišku, jog norisi, jog jau ryt ir nauji troleibusai būtų, bet kantrybės. Progresas milžiniškas. Ko labai trūksta, tai P+R aikštelių teisingose vietose, bei A juostų, bet vėlgi kantrybės, nes dviračių takų takų tiesimo tempai tikrai malonūs akiai. Elektrinių paspirtukų populiarumas gali stipriai augti ir tie takai tikrai bus naudojami. Beje teko girdėti, jog Vilnius bando suprantu už ES pinigus nusipirkti dar 6 naujus troleibusus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miesto valdžia kažin ar daugiau gali. Čia reiktų valstybiniu lygiu investuoti į miestų ir tarpmiestinį viešąjį transportą. Reiktų automobilių mokesčio, nes tikrai yra daug atvejų, kai lupenas turi tokie, kurie neturėtų turėti. Įdomu kas tie nestandartiniai sprendimai: tramvajus ar pvz neplatinti gatvių, bet vieną juostą atimti VT naudai. Gal dar kažkas...?Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Gražu, bet tam, kad "išautomobilizuoti" (bent) trečdalį keliautojų, reikia kokybinio sistemos pertvarkymo, gal būt nestandartinių sprendimų. Nes dabar viskas vyksta "kaip visur" ir dar nuo žemesnės bazės. Progresas optimistiniu vertinimu milžiniškas, nes regresas buvo siaubingas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minima programa, kiek suprantu, ir yra valstybinė, įtraukiamos savivaldybėsParašė Horn Rodyti pranešimą
 Miesto valdžia kažin ar daugiau gali. Čia reiktų valstybiniu lygiu investuoti į miestų ir tarpmiestinį viešąjį transportą. Reiktų automobilių mokesčio, nes tikrai yra daug atvejų, kai lupenas turi tokie, kurie neturėtų turėti. Įdomu kas tie nestandartiniai sprendimai: tramvajus ar pvz neplatinti gatvių, bet vieną juostą atimti VT naudai. Gal dar kažkas...?
 Tramvajus tik Vilniuje atrodytų nestandartinis (kiti jau praėjo šį etapą ir net spėjo sugrįžti)!
 Nestandartiniai sprendimai tokie, kurių dar nėra, arba retai kur įdiegti, arba reikalaujantys rimtesnių investicijų.
 Pas mus net to kas įmanoma standartinio nepadaryta. Kas tik ant greitųjų:
 Dviračių nuomos miegamuosiuose rajonuose nėra - tai jau galima buvo padaryti seniai. Pavežėjimas virto parodija - eilinės taksi paslaugos. Gal įmanoma tai pakeisti/paskatinti? Geležinkeliai (nors Vilniuje jie sunkiai įsipaišo į tinklą) taip ir neįtraukti į miesto susisiekimo sistemą. P&R privalo būti patraukliose vietose. Įvažiavimas į Senamiestį jau seniai turėjo būti apribotas/apmokestintas. Dar gūdžiais 1995 bandyta daryti. Ir t.t.
 Manau, kad gyventojai ir specialistai dar daug pasiūlymų turėtų.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sula, visiskai pritariu.
 1. Dviraciu nuoma is vieno centro kampo i kita atrodo tikrai nepakankama. Jei nuoma veiktu miegamosiuose rajonuose, butu kazkoks sansas nuvaziuoti i darba dviraciu. Jau vien tik del to, kad nepatogu tampytis purvina dvirati daugiabutyje kazkur is balkono liftu ir laiptais. O taip nuejai pesciom iki nuomos, paemei ir nemokamai vaziuoji i darba. Bet per tiek metu tai niekam nerupejo. Kiek zinau beveik niekur europoje dviraciu nuoma pati saves neapmoka, ji yra subsidijuojama miesto. Vilniuje ji subsidiju is miesto lyg ir negauna.
 2. Paspirtuku nuoma taip pat tik centrineje dalyje. Dauguma miesto gyventoju neturiu jokiu sansu nuvaziuoti taip iki darbo ar atgal.
 3. Kai kuriuose salyse yra net finansines paskatos, jei kelionei i darba naudoji dvirati vietoj automobilio.
 4. Net gelezinkelis is oro uosto nera itrauktas i bendra miesto bilieta. Nu niekas taip nedaro apart trecio pasaulio saliu, kur dvi kontoros negali susitart..
 5,6,7,8,.. 108
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek girdėjau lyg ir vyksta derybos, dėl kelių geležinkelio maršrutų įtraukimo į VVT. Su dviračių ir paspirtukų nuoma tai gi visi ryte norėtų į darbą, tad užtektų tik keliems pirmiems. Čia kaip su CityBee ar Spark rytais arba savaitgalio vakarais, kai miegamuosiuose rajonuose maža tikimybė juos gauti. El. paspirtuka mano galva galima nusipirkti ir naudoti. Dėl senamiesčio likau nusivylęs miesto valdžia, kai neišdrįso Islandijos gatvės paversti pėsčiųjų gatve. Bet bent jau naikina tranzitą per senamiestį. Sekantis žingsnis galėtų po truputį naukinti parkavimo vietų skaičių ir uždarinėti gatves.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gauna, ir su kaupu. Gi VMS leidžia JCDecaux(arba, Cyclocity) naudotis daug miesto reklaminio ploto nemokamai.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąVilniuje ji subsidiju is miesto lyg ir negauna.
 
 Kažkas buvo paskaičiavęs, kad kiekvienas oranžiniu numintas kilometras yra tolygus beveik 1 eurui negautų į miesto biudžetą pinigų už reklaminio ploto nuomą.Paskutinis taisė keleivis13; 2019.05.14, 18:36.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 pavazinejes ir citybee paspirtukais ir dviraciais, asmeniskai man komfortiskiau miesto centre vaziuoti dviraciu del didesniu ratu. Labai jau nelygi danga paspirtukams ypac su nepripuciamais ratais.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠiap atsiradus el. paspirtukam, tie oranžiniai dviračiai neatrodo cool ir manau tampa nykstanti rūšis, juolab, jei tikrai ateis žadėti konkurentai dabartiniam citybee
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai persiskaičiau tą planą ir lydinčius dokumentus, man plaukai piestu atsistojo:Parašė Horn Rodyti pranešimąNegali niekas iš juodo į baltą pasikeisti per vieną naktį. Per paskutinius 4 metus atsirado aprašytas ir patvirtintas Darnaus judumo planas...
 1. Investicijoms į viešąjį transportą numatoma 259 mln. Eur, dviračiams ir kitoms bevariklėms priemonėms 108 mln. Eur, bet „autotransporto ekologizavimo ir eismo organizavimo priemonės“ (kelių ir gatvių statyba, remontas bei pertvarkymas) turėtų gauti 430 mln. Eur finansavimą (t.y. beveik pusė lėšų).
 2. Yra artimiausių darbų prioritetų lentelė, kur taip siekiamo „viešojo transporto keleivių dalies didėjimo“ veiklos yra prioritetų lentelės apačioje arba viduryje. Tuo tarpu pirmu numeriu yra automobilio mažinimo patrauklumas arba investicijos, nekuriančios ilgalaikės viešojo transporto infrastruktūros, netgi už viešąjį transportą aukščiau yra tos priemonės, kurios didins individualaus transporto naudojimą (tiltų ir gatvių statybos ar elektromobilių krovimo aikštelės).
 3. Įprastinis projektų įgyveninimo laikas nurodomas "iki 2030 m.", kas reiškia neturėjimą jokių konkrečių terminų ir jokio priežasties-pasekmės ryšio tarp įgyvendinamų skirtingų elementų. Negebėjimas išskirstyti atskirų projektų pagal laiką kaip visada lems atskirų projektų nesuderinamumą (senas geras pavyzdys, kai paklojamas asfaltas, po mėnesio jis ardomas, kad būtų nutiestos komunikacijos)
 4. Pagal apklausos duomenis, 77% apklaustųjų nurodo, kad nesijaučia maloniai ir nesirenka viešojo transporto dėl nemalonaus kvapo, sugadinto ar išpurvinto viešojo transporto inventoriaus bei 73% nurodo asocialių ar neblaivių asmenų keliavimą. Iš didžiulio 1 mlrd. Eur Vilniaus darnaus judumo plano lygiai 5 mln. Eur (arba 0,5%) skiriama būtent šiai problemai spręsti suplakant kartu su PR (public relations), t. y. viešinimo išlaidomis.
 Tai tiesiog pamąstymui...
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savivaldybės įmonė „Susisiekimo paslaugos“ paskelbė tarptautinį naujos Vilniaus elektroninio bilieto sistemos pirkimo konkursą. Sistema turėtų apimti ne tik viešojo transporto, bet ir automobilių bei dviračių stovėjimo, dalijimosi, įkrovimo ir kt. paslaugas.Parašė Horn Rodyti pranešimą
 
 Tarp pastarųjų pirkimo dokumentuose minimi ir bilietai į visuomenines įstaigas, tokias kaip muziejai bei bibliotekos, ir mieste vykstančius renginius.
 
 Pasiūlymus galima teikti iki birželio 10 d. Sutarties sudarymo kriterijai yra kaina ir kokybė. Pirmieji vilniečiams pastebimi pokyčiai numatyti 2020 m. O visiškai paruoštos sistemos pristatymas miestiečiams žadamas 2021 m.
 
 Dokumentuose šis pirkimas įvardijamas kaip „išmani integracinė atsiskaitymų platforma“. Tačiau „Susisiekimo paslaugų“ vizija, regis, yra platesnė.
 
 Modesta Gusarovienė, „Susisiekimo paslaugų“ direktorė, pasakoja, kad nauja platforma suteiks galimybę ne tik atsiskaityti už bilietus. Vilniečiai (ir svečiai, jei tik norės) galės susikurti asmenines paskyras miesto debesyje ir bilietus bei kitus su sostinės paslaugomis susijusius dalykus valdyti joje. O kadangi bilietai ir kitos paslaugos bus siejamos su keleivio paskyra, bus galima stebėti konkretaus keleivio paskyros naudojimo statistiką (laikantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento nuostatų) ir pritaikyti jam tam tikrų nuolaidų ar lojalumo programų.
 
 „Susisiekimo paslaugų“ vadovė taip pat sako, kad priemonė matyti personalizuotas keleivių paskyras atvers ir platesnių galimybių išorinių partnerių integracijai, kuri suteiktų papildomos vertės keleiviams. Ji užsimena apie valstybės įmones, tokias kaip „Lietuvos geležinkeliai“, ir renginių bilietus, bet leidžia suprasti, kad prisijungti galės ir kiti partneriai iš privačiojo bei viešojo sektoriaus.
 
 „Bus galimybė sukurti bendrą Vilniaus regiono viešojo transporto bilietą. Sistemoje taip pat galės būti geležinkelių, kitų viešojo transporto organizacijų, renginių bilietų platinimo ir kitos paslaugos. Kadangi naujoji sistema bus atvira ir integrali, potencialus paslaugų spektras irgi bus platus. Tiek konkretus paslaugų sąrašas, tiek bendroji papildomų paslaugų integracijos tvarka bus tikslinama ir konkretinama vykdant projektą“, – aiškina p. Gusarovienė. Vilniečio paskyra
 Techninėje pirkimo specifikacijoje taip pat nurodoma, kad sistemos kūrėjai gyventojams turi užtikrinti galimybę patiems rinktis bilietų laikmenas, nebeprisirišant prie konkretaus įrenginio ar kortelės. Tiesa, vilniečio kortelė išliks ir bus palaikoma. Naujoji sistema taip pat turės būti suderinta su bekontaktėmis mokėjimo kortelėmis, elektroniniais mokinių pažymėjimais, studento pažymėjimais ir ISIC studento pažymėjimais.
 
 Vaizdžiai kalbant, kai ims veikti nauja sistema, nupirktas bilietas keliaus į vartotojo paskyrą. Dabar jis atsiduria arba vilniečio kortelėje, arba programėlėje, priklausomai nuo to, kaip ir kur bilietas perkamas. Šios dvi informacinės sistemos nėra sujungtos. Naujoji sistema jas sujungs arba visiškai pakeis.
 
 
 Ateityje įrodyti, kad turi galiojantį bilietą, vartotojas galės ne vienu konkrečiu būdu (arba telefonas, arba vilniečio kortelė), kaip yra dabar, o įvairiais būdais, pavyzdžiui, parodydamas kontrolieriui telefono ekraną (kaip ir iki šiol), moksleivio ar studento pažymėjimą, vilniečio kortelę ir kt. būdais.
 
 „Progresyviam ir atviram Vilniui, kuris jau kitąmet taps kone jauniausią autobusų parką turinčia ES sostine, būtina ir modernesnė, patogesnė bei greitesnė e. bilieto sistema. Norime, kad ji keleiviams suteiktų kuo daugiau lankstumo ir tam tikrų pridėtinių verčių, tokių kaip lojalumo programos ar lengvatos. Naujoji e. bilieto sistema suteiks galimybę keleiviui pasirinkti jam patogiausią bilieto laikmeną – bekontaktę kortelę, studento ar moksleivio pažymėjimą, tapatybės kortelę, vilniečio kortelę, mobiliąsias programėles ar partnerių bilietus“, – teigia p. Gusarovienė. Viskas – vienoje platformoje
 Kalbant apie programėles, verta paminėti, kad naujų kūrimas kaip būtina konkurso sąlyga nėra numatytas. Esamos programėlės tiesiog bus integruojamos į naują sistemą. Tarp jų – ir „m.Ticket“, ir „Trafi“, ir mokėjimo už automobilių stovėjimą programėlė „m.Parking“.
 
 Susisiekimo paslaugų vadovė taip pat leidžia suprasti, kad į naują sistemą norima integruoti ir privačių bendrovių programėles (arba jų funkcijas), įskaitant dviračių, paspirtukų ir automobilių nuomos, įkrovimo bei stovėjimo paslaugų teikėjus, tokius kaip „CityBee“, „Spark“, „CycloCity“ ir kt.
 
 
 Plačiau: https://www.vz.lt/paslaugos/2019/05/...#ixzz5o4sEjpvb
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl studento pažymėjimo tai jau dabar taip yra - jį galima pildyti ir naudotis vietoj vilniečio kortelės, tiesa, nežinau, kaip yra su e.paslaugom, mat studento pažymėjimas neturi vilniečio kortelės kodo, kurio reikia registruojantis. Dėl moksleivio pažymėjimų - manau, kad irgi yra taip pat, bet gal kas patikslintų? Atrodo, kad esu girdėjęs, kad kai kurios mokyklos vietoj senų laminuotų pažymėjimų jau seniai išduoda normalias korteles. Tai realiai vienintelis pasikeitimas čia yra tapatybės kortelė, bet ar daug žmonių norės kasdien ją su savimi nešiotis? Ją prarasti - tai ne vilniečio kortelę pamesti, daug problemų iškyla. Na, ir dar "partnerių bilietai", bet čia jokio konkretumo, tai ir komentuoti nėra ką.Ateityje įrodyti, kad turi galiojantį bilietą, vartotojas galės ne vienu konkrečiu būdu (arba telefonas, arba vilniečio kortelė), kaip yra dabar, o įvairiais būdais, pavyzdžiui, parodydamas kontrolieriui telefono ekraną (kaip ir iki šiol), moksleivio ar studento pažymėjimą, vilniečio kortelę ir kt. būdais.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai galimai šito kodo ir nebereikės, jeigu viskas bus susieta vien tik su tavo paskyra, o ne tavo vilniečio kortele.Parašė abruo Rodyti pranešimąstudento pažymėjimas neturi vilniečio kortelės kodo, kurio reikia registruojantis.
 
 Ne tik tapatybės kortelė, bet ir bekontaktė banko kortelė, kuri galės pakeisti dabartinius bilietus iš vairuotojo.Tai realiai vienintelis pasikeitimas čia yra tapatybės kortelė, bet ar daug žmonių norės kasdien ją su savimi nešiotis?
 Comment









Comment