Parašė 10.000
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kaip tik galėtų T3 labai pagelbėti nukrauti "grietinėlę" nuo T2. Nes pvz Karaliaus Mindaugo stotelėje link Antakalnio, kai į taip pilną škodą prisipildo dar keleivių, malonumas važiuoti menkas. Pats šiomis dienomis tai patyriau. Bet gi kai kurie kabinetiniai "geriau žino", ko mums reikia, o ko ne.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Paleidus T3 iki Antakalnio tie du reisai per valandą (rudenį 3-4) ne ką ir padėtų T2-am.
 Ir iš vis tas T3 kažkoks "nevykęs" maršrutas, geriau jau nutrauktų jo agoniją, o atsilaisvinusius troleibusus perleistų T1, T2 ir T4.Paskutinis taisė lukass; 2019.05.09, 18:19.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMatyt Šiaurės miestelyje nenorėjo naikinti kontaktinio tinklo, dėl to ten ir pratęsė 3-ą. Nors kaip teisingai pastebėta, tikrai ŠM nereikia ten troleibusų - pilnai ir autobusų užtenkaGerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na 17 troleibusas galima sakyti tai atlieka.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
 
 Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
 Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1 iš karoliniškių, 7 iš pašilaičių... bet jums dubliuojaParašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Nu laba diena, važiuoja 33 autobusas. Dalinai (tiems, kas važiuoja į NMC) tinka ir 30.
 
 Dėl 3 pratęsimo iki Antakalnio - gal ir nebūčiau tokios idėjos šalininkas. Visgi be 2 yra ir 4, kurį, reikalui esant, galima pratęsti iki Senosios Plytinės. Arba būtų galima leisti dvigubus troleibusus, jei jau tikrai 2 nesutalpina žmonių. Tačiau didinti troleibusų sistemos dubliaciją tikrai nėra išeitis.
 Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7. na taip nuo narbuto eina ta pacia trasa - bet su tokiom optimizacijom gal isvis panaikinkim viesaji bus paprasciau gyvent, o 3 - labai gerai, kad ji prates, nes dabar tai jis veza i niekur kazkaip. na taip nuo narbuto eina ta pacia trasa - bet su tokiom optimizacijom gal isvis panaikinkim viesaji bus paprasciau gyvent, o 3 - labai gerai, kad ji prates, nes dabar tai jis veza i niekur kazkaip.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Iš miesto centro į Šiaurės Miestelį nėra jokio tiesioginio troleibuso, ar autobuso maršruto net iki pačio Prekybos centro Banginis. Labai geras sprendimas, kad T3 pratęsė iki Šiaurės miestelio.
 Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?
 
 Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Kita vertus, jei jau galvoti apie Karoliniškių maršrutų optimizaciją, aš visgi naikinčiau 1, o ne 3, kadangi pastarasis yra savarankiškas, o 1 didžiąja trasos dalimi dubliuoja žymiai dažniau važiuojantį ir žymiai populiaresnį 7.
 T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Veikiausiai tiesiog kontaktinis tinklas mieste yra per retas, kad ką nors tikrai naudingo galima būtų sugalvoti. Kad ir kaip man, kaip troleibusų entuziastui, to nesinorėtų, bet jei T3 taptų autobusų maršrutu, būtų galima sugalvoti kur kas geresnį jo maršrutą. Pavyzdžiui, nuo Jasinskio g. į Naujamiestį, Naujininkus. Arba pro Lukiškes. Arba sujungti su 11 autobusų maršrutu. Bet, kadangi tinklas plečiamas būti tikrai nenusimato, T3 bus paliktas gaivaliotis.Paskutinis taisė abruo; 2019.05.10, 14:56.Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs. Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
 Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sutinku, tačiau manau, kad tai ne tiek techninis, kiek politinės valios reikalas. Kadangi troleibusus numatyta numarinti, tai imtis įrenginėti, kad ir labai nedidelį posūkį, yra problemiškiau, ne vien tik po iešmą Asanavičiūtės g. ir Laisvės pr., kur nė metro laido tiesti nereiks.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs. Tai kad norint 3 nukreipti į Naujininkus, reiktų viso labo įrengti vieną kontaktinio tinklo posūkį iš Jasinskio į Kudirkos gatvę. Nemanau, kad čia taip sunku, juk pvz.: dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
 Lietuva visiems.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
 O kam tuomet reikalingi 12, 17 ir 20 maršrutų troleibusai?
 Ar jie netinka nes nepriveža prie pat "Banginio" durų?
 
 Jei rinktis tarp T1 ir T3, aš rinkčiausi 1-ąjį. Jis naudingesnis Karoliniškėms, nes aprėpia didesnę Senamiesčio dalį + nukrauna labai apkrautą T7.
 T3 gi dabar dubliuoja viską kas tik įmanoma.
 Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".Parašė 10.000 Rodyti pranešimą<...> dabar iš Laisvės prospekto į Karoliniškes irgi neįmanoma patekti, tačiau nuo vasaros ten važiuos 14, vadinasi kažkaip tą problemą išspręs.
 Šiaip įdomu, kuris keliavimo būdas taps populiaresnis nukakti nuo Karoliniškių iki Jasinskio g./Lukiškių aikštės - ar 1/3 ar 14. Jeigu pastarasis, tai kažin ar nebus SĮSPas iššovęs sau į kojas - ieško būdų kaip išpopuliarinti 3 maršrutą, bet tuo pačiu paleidžia panašius taškus jungiantį 14.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Kurią Laisvės prospekto dalį turima omeny? Ten, kur 2G nestoja? Ir įdomu ar nebus greičiau važiuoti nuo Savanorių su 2G/T16 iki Vaivorykštės ir pereiti viaduką link Pasakų parko galinės? Tuo labiau, nėra labai toli nuo žiedo iki Atminties stotelės. Nebent pensininkai važiuotų tą "garbės ratą".
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal neįrenginės ten nieko? Važiuos autonomine eiga pagal "Dušanbe variantą"Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Taigi rašau, kad dabar neįmanoma patekti iš Laisvės pr. į Karoliniškes, nes nėra tokio kontaktinio tinklo jungimo, tad tą sankryžą ir turiu omeny. Prie ko čia išvis tie 2G/16 ? 
 
 https://transphoto.ru/video/2393/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin, kiek ten tokių nevispročių yra, kurie prisiperka kalną daiktų, kad net 200 metrų iki stotelės Žirmūnų g. paėjėt negali? Kaip jie tada nuo išlipimo stotelės nusigaus iki namų?Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
 Visų pirma jeigu jau prie PC „Banginis“ padarė VT transporto pradinę, galinę stotelę ir nutiesė troleibusų laidus, tai jis ir jie turi būti naudojami, o ne tam, kad kabėtų nenaudojamų ir stovėtų tuščia ir nenaudojama stotelė.. Pats pabandyk prisipirkęs kalną daiktų nueiti iki Žirmūnų g., kažin ar tau su jais bus patogu eiti iki Žirmūnų g.
 Apskritai, Vilniuje pilna nenaudojamų autobusų žiedų, troleibusų KT jungčių, ir nieko niekam neatsitiko? Nereikia čia kaip Al1 svaigti su geležiniu argumentų "jeigu yra, reiškia turi būti ir taškas".
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eglė Girdenytė
 Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
 https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253
 
 Nemažai kalbama, kad pradėjus įgyvendinti darnaus judumo planus vairuotojai bus raginami atsisakyti nuosavų automobilių ir keliauti alternatyviu transportu. Visgi tam, kad gyventojai noriai asmeninius automobilius iškeistų į keliones viešuoju transportu, dviračiu ar paspirtuku, turi būti sudarytos sąlygos. Trijų didžiausių miestų savivaldybės patvirtino, kad svarbių pokyčių šioje srityje bus. Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė teigė, kad skatinimas naudotis viešuoju transportu, jo patrauklumas ir populiarumas yra glaudžiai susijęs su miesto pasiruošimu skatinti miestiečius keisti savo keliavimo įpročius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pasigendu tų žadamų didelių pokyčių konkretumo. Didžiausia naujovė kol kas yra naujadaras "darnus judumas".Parašė R.D. Rodyti pranešimąEglė Girdenytė
 Laukia pokyčiai: didžiausi Lietuvos miestai pristatė, kaip keisis viešojo transporto sistema
 https://www.delfi.lt/multimedija/kve....d?id=81157253
 Vienas konkretus asmeninis pastebėjimas - kur dviračių/paspirtukų nuoma miegamuosiuose rajonuose???
 - 3 patinka
 Comment










Comment