Yra maršrutų, kurie vienas važiuoja per vieną pusę, kitas per kitą (šiuo atveju 82). Kaip reiktų rašyti kryptį? Salininkai - Juodšiliai (priešlaikrodinis grafikas)?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 O iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Gal pirmo? Kokius tada autobusus gaus vairuotojai dirbę su VOLVO 7700 / 7700A nepamirškite, kad yra ir ilgų VOLVO 7700 / 7700A. Tai ir ilgus į 2TP perduos?Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąPerduos Volvo trumpus (berods antros ir trečios partijos). Nuo rugsėjo 49 ir 69 grįš atgal į VVT autobusų parką. Ir ko gero vienas iš maršrutų keliaus į pirmą poskyrį (pagal vieną mano pažįstamo informaciją). Kaip bus, sužinosime jau mažiau nei už mėnesio.
 
 Greičiausiai liks pertraukiamuose grafikuose, tą sužinosim tik nuo rugsėjo mėn.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKai K.Lubio buvo klausiama apie naują degalinę 2TP, jis teigė, kas į 2TP keliaus 50 naujų autobusų. Kita vertus, nesistebiu, kad bus kitaip, nes per gerai vakarinei miesto daliai bus 
 O tai pirmosios partijos Volvo nurašomi bus? Ar liks AP kaip pertraukiami?
 
 Nauji eismo tvarkaraščiai turėtų būti paskelbti šio mėnesio 27–31 dienomis, tai yra likus savaitei iki Rugsėjo 1-osios (3-osios).Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie 2006 m. Volvo eina kalbos tarp vairuotojų, įskaitant tuos, iš kurių "atima" juos. O kas dėl ilgų, tai tu čia pats dabar susigalvojai.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimąO iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Tai ir ilgus į 2TP perduos?
 
 Vėl gi, pagal nuogirdas iš vairuotojų - liks 10 nežemagrindžių ilgų, rezervinių. Kaip bus faktiškai, su mūsų ilgų autobusų poreikiu - pamatysim kokį spalį-lapkritį.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPataisykit mane, kad ir gavus naujus Soliarius, gali likti seni geri ilgi geltoni-melyni MB? Kaip bebutu patikimiausi/pigiau ekspluotojami autobusai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Man tai išvis atrodo kad nereikėjo išrasti dviračio ir 2-ojo parko Solariams duoti 29** numerį (2*** kaip ir priklauso antrajam parkui, o kadangi dabartiniai to parko troleibusai pasibaigia ties 27**, tai dar liktų daugiau negu pakankamai skaičiukų ateičiai, kada reiktų numeruoti naujus troleibusus), o AP soliariai ir toliau liktų 3*** ir 4***. Nes dabar tai padaryti absoliuti betvarkė, ypač su 4*** serija - pirmieji autobusai priklauso antram poskyriui, tada eina serija “pirmųjų”, o po to - ir vėl serija “antrųjų”Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 31** atiteko solariams, kurie priklauso 2 parkui.
 Matomai dėl to. Logiškai mąstant, kaip tik galėjo 41 duoti solariams antro parko, o toliau "žaisti" su 30** ir 40** serija
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu sugebėta suteikti tokį patį numerį nuomojamam autobusui, kai ankstesnis jo "savininkas" dar kuo puikiausiai sau važiuoja, tai neverta jau ieškoti jokios logikos. Pagal "naujuosius poskyrių numeracijos principus", į 2-ąjį parką atėję nuomojami autobusai turėjo gauti ne visiškai atsitiktinius triženklius numerius, o keturženklius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
 Teisingai. Jei jau taisom VT įvaizdį, tai jau maksmaliai už duotus pinigus. Šiuolaikiškas dizainas labai labai svarbu..Dėl sąmokslo teorijos, kad norima taip sužlugdyt troleibusus, vargu ar tai tikėtina. Tuomet net nepirktų naujų troleibusų, o užpirktų kokių nors dėvėtų.. Labai blogas sprendimas pasirinktas dėl senesnio modelio
 
 Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
 Nesutinku, pvz LG atnaujino kardinaliai savo traukinių parką į Kauną, Klaipėda, dalinai Šiaulius + marketingo sustiprinimas, tai ne tik bilietų pradėjo trūkti, bet pilnas FB žmonių iš gatvės, koks fainas gali būti keliavimas traukiniais.Paskutinis taisė Al1; 2018.08.07, 19:57.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.
 
 
 
 Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...
 
 Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą...
 Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti... Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip jo, niekad nelipu į troleibusą, jei man nepatinka jo garažinis numeris.Parašė lukass Rodyti pranešimą
 Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.Lietuva visiems.
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes beveik 30 metų ir dabar taip kalama į galvą, kad automobilis yra transporto priemonė, o VT naudojasi tik nevykėliai, kad tai tarybinių laikų palikimas ir aplamai, visi turi važinėti tik kaip Amerikoje - automobiliais. Viena, jei būtų tai kalama, bet ir daroma, kad taip būtų - proteguojama automobilizacija investuojant milijardus į kelius ir gatves, o ne į VT. Miestų, ypač didžiųjų, plėtra yra ekstensyvi ir kalbant apie miestų plėtrą, VT iš viso nefigūruoja. Susisiekime atiduodamas prioritetas asmeniniam autotransportui. Priemiestinis VT sužlugdytas, visi iš priemiesčių į miestus važiuoja tik automobiliais, nes kitos alternatyvos, t.y. VT, beveik nėra. O jei VT ir kursuoja, tai grafikai ir netgi kainos tokios, kad alternatyvos automobiliui nesudaro. Toliau, tarpmiestinis VT Lietuvoje maždaug 2,5 brangesnis nei Lenkijoje. Štai Lenkijoje iš Bialystoko į Varšuvą (o tai apie 190 km) autobusu galima nuvažiuoti už 5 eurus. Ir tai normali kaina, o ne akcijinė. Vilnius - Kaunas su savo nusmurgusiais 105 km kainuoja apie 6,5 euro.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
 Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.
 
 Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai būtent, kad tiek metų niekas nebuvo normaliai daroma, istorinis žingsnis pradėt daryt gerai neišleidžiant daugiau pinigų: patrauklūs autobusai, vienodos spalvos, vienodos švieslentės, vairuotojai su uniformom, nauji autobusai miesto centre( ne į kaimus kaip dabar). Bet čia tik penktaeiliai reikalai... Kur valdžia žiūri tokius garažinius išdavinėdama!!!!
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 “Patrauklių autobusų, vienodų spalvų ir švieslenčių, vairuotojų su švieslentėm” reikšmė ir nauda šiame forume buvo išdiskutuota 1000 kartų, kokia prasmė apie tai vėl varyti jau kokį 1001-ąjį kartą ? Ir apskritai, nuo to kad tu čia pabėdavosi kaip kokia kaimo bobutė, niekas nepasikeis, taigi šita tavo kritika apie “garažinių numerių diskutavimą” išlieka mažų mažiausiai nepagrįsta.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ne, gal tiesiog visiems (ar bent jau daugumai) nusibodę tie eiliniai pasibėdavojimai ir pasiverkšlenimai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąPer mažai išdiskutuota matyt, jei garažiniai numeriai ima viršų 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Konkrečiai Vilniaus VT prastumo priežastimi yra blogas tiek autobusų, tiek troleibusų parkų darbas. Ir dėl to kalta tik savivaldybė, nepaisant valstybinės politikos VT srityje nebuvimo, kuri, kaip savininkė, neužtikrina daugybę metų nei kompetetingų vadovų paskyrimo, nei deramo VT finansavimo, taip pat ir infrastruktūros (kaip kad A juostų įrengimas ir pan.) įrengimo. O visa kita - spalvos ne tos, nutriušę ir seni autobusai, troleibusai, tai jau viso to pasekmė.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalbant konkrečiai apie Vilnių, tai situacija čia smarkiai keičias į gerą. Tik čia ne kiek savivaldybė kalta, o jos darbuotojai, tiksliau vadovai VVT ir visokiuose Susiekimo paslaaugose. Netgi gavę pakankamai finansavimo, susimovė ir padarė blogai. Blogiausia, kad niekas už tai neatsako. Visiems kaip ir gerai. Tikiuos, kad taip ilgai nebus. Al1 mane užatakuos, bet užtektų man "Kautros" pavyzdzio. Ten tokia chaltūra nepraslystu. Jei daryt, tai iki galo patraukliai.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.08, 13:09.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kažin, ar aš ir žmona esame bomžai ar nevykėliai.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.
 - 1 patinka
 Comment







Comment