Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra maršrutų, kurie vienas važiuoja per vieną pusę, kitas per kitą (šiuo atveju 82). Kaip reiktų rašyti kryptį? Salininkai - Juodšiliai (priešlaikrodinis grafikas)?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      O ar prirašymas "Stotis" padėtų keleiviams suprasti, kaip Juodšiliuose važiuoja 82?
      Šiuo atveju vizualiai suprantamai atrodytų užrašas "82 Juodšiliai per Salininkus", o kita kryptimi - "82 Stotis per Avinėlių g.".
      Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.08.04, 16:28.

      Comment



        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Perduos Volvo trumpus (berods antros ir trečios partijos). Nuo rugsėjo 49 ir 69 grįš atgal į VVT autobusų parką. Ir ko gero vienas iš maršrutų keliaus į pirmą poskyrį (pagal vieną mano pažįstamo informaciją). Kaip bus, sužinosime jau mažiau nei už mėnesio.
        O iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Gal pirmo? Kokius tada autobusus gaus vairuotojai dirbę su VOLVO 7700 / 7700A nepamirškite, kad yra ir ilgų VOLVO 7700 / 7700A. Tai ir ilgus į 2TP perduos?

        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
        Kai K.Lubio buvo klausiama apie naują degalinę 2TP, jis teigė, kas į 2TP keliaus 50 naujų autobusų. Kita vertus, nesistebiu, kad bus kitaip, nes per gerai vakarinei miesto daliai bus
        O tai pirmosios partijos Volvo nurašomi bus? Ar liks AP kaip pertraukiami?
        Greičiausiai liks pertraukiamuose grafikuose, tą sužinosim tik nuo rugsėjo mėn.

        Nauji eismo tvarkaraščiai turėtų būti paskelbti šio mėnesio 27–31 dienomis, tai yra likus savaitei iki Rugsėjo 1-osios (3-osios).
        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Pataisykit mane, kad ir gavus naujus Soliarius, gali likti seni geri ilgi geltoni-melyni MB? Kaip bebutu patikimiausi/pigiau ekspluotojami autobusai?

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            O iš kur tokia info, kad antro ir trečio atėjimo VOLVO 7700 / 7700a bus perduoti į 2TP? Tai ir ilgus į 2TP perduos?
            Apie 2006 m. Volvo eina kalbos tarp vairuotojų, įskaitant tuos, iš kurių "atima" juos. O kas dėl ilgų, tai tu čia pats dabar susigalvojai.

            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Pataisykit mane, kad ir gavus naujus Soliarius, gali likti seni geri ilgi geltoni-melyni MB? Kaip bebutu patikimiausi/pigiau ekspluotojami autobusai?
            Vėl gi, pagal nuogirdas iš vairuotojų - liks 10 nežemagrindžių ilgų, rezervinių. Kaip bus faktiškai, su mūsų ilgų autobusų poreikiu - pamatysim kokį spalį-lapkritį.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

              31** atiteko solariams, kurie priklauso 2 parkui.
              Matomai dėl to. Logiškai mąstant, kaip tik galėjo 41 duoti solariams antro parko, o toliau "žaisti" su 30** ir 40** serija
              Man tai išvis atrodo kad nereikėjo išrasti dviračio ir 2-ojo parko Solariams duoti 29** numerį (2*** kaip ir priklauso antrajam parkui, o kadangi dabartiniai to parko troleibusai pasibaigia ties 27**, tai dar liktų daugiau negu pakankamai skaičiukų ateičiai, kada reiktų numeruoti naujus troleibusus), o AP soliariai ir toliau liktų 3*** ir 4***. Nes dabar tai padaryti absoliuti betvarkė, ypač su 4*** serija - pirmieji autobusai priklauso antram poskyriui, tada eina serija “pirmųjų”, o po to - ir vėl serija “antrųjų”

              Comment


                Jeigu sugebėta suteikti tokį patį numerį nuomojamam autobusui, kai ankstesnis jo "savininkas" dar kuo puikiausiai sau važiuoja, tai neverta jau ieškoti jokios logikos. Pagal "naujuosius poskyrių numeracijos principus", į 2-ąjį parką atėję nuomojami autobusai turėjo gauti ne visiškai atsitiktinius triženklius numerius, o keturženklius.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                  Teisingai. Jei jau taisom VT įvaizdį, tai jau maksmaliai už duotus pinigus. Šiuolaikiškas dizainas labai labai svarbu..Dėl sąmokslo teorijos, kad norima taip sužlugdyt troleibusus, vargu ar tai tikėtina. Tuomet net nepirktų naujų troleibusų, o užpirktų kokių nors dėvėtų.. Labai blogas sprendimas pasirinktas dėl senesnio modelio
                  Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.

                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                  Nesutinku, pvz LG atnaujino kardinaliai savo traukinių parką į Kauną, Klaipėda, dalinai Šiaulius + marketingo sustiprinimas, tai ne tik bilietų pradėjo trūkti, bet pilnas FB žmonių iš gatvės, koks fainas gali būti keliavimas traukiniais.
                  Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.08.07, 19:57.

                  Comment


                    Man keista, kodėl būtinai turėjo į seriją 30**, 40**, 45** sukišti tiek trumpus, tiek ilgus. Kažkokia mišrainė gaunasi.
                    Daugiau mano nuotraukų >>
                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Žmonės nevažinėja VT ne dėl per seno dizaino, o dėl aplamai per seno VT parko. Bet tai tik viena iš priežasčių, ir toli gražu ne pagrindinė.



                      Bilietų pradėjo trūkti dėl to, kad tie nauji traukiniai yra mažesnės talpos nei senesni. LG tik daug piarinasi, realiai su keleivių vežimu į Klaipėdą visiškas pravalas. Aplamai traukinių net sumažino - iš Vilniaus į Klaipėdą 4 traukiniai per dieną (neskaitant papildomų savaitgaliais), o iš Klaipėdos į Vilnių tik 3. Ir dar paskutinis išvyksta tokiu bent valanda per anksti, nei reikėtų...
                      Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.

                      Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        ...
                        Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais
                        Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.
                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Žmonės nesirinks VT, jei bus ne tokie garažiniai numeriai.
                          Šiaip jo, niekad nelipu į troleibusą, jei man nepatinka jo garažinis numeris.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                            Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.

                            Kolkas matau šitoj temoj pirmaeilės problemos, kad garažiniai numeriai išduoti ne tais skaičiais
                            Nes beveik 30 metų ir dabar taip kalama į galvą, kad automobilis yra transporto priemonė, o VT naudojasi tik nevykėliai, kad tai tarybinių laikų palikimas ir aplamai, visi turi važinėti tik kaip Amerikoje - automobiliais. Viena, jei būtų tai kalama, bet ir daroma, kad taip būtų - proteguojama automobilizacija investuojant milijardus į kelius ir gatves, o ne į VT. Miestų, ypač didžiųjų, plėtra yra ekstensyvi ir kalbant apie miestų plėtrą, VT iš viso nefigūruoja. Susisiekime atiduodamas prioritetas asmeniniam autotransportui. Priemiestinis VT sužlugdytas, visi iš priemiesčių į miestus važiuoja tik automobiliais, nes kitos alternatyvos, t.y. VT, beveik nėra. O jei VT ir kursuoja, tai grafikai ir netgi kainos tokios, kad alternatyvos automobiliui nesudaro. Toliau, tarpmiestinis VT Lietuvoje maždaug 2,5 brangesnis nei Lenkijoje. Štai Lenkijoje iš Bialystoko į Varšuvą (o tai apie 190 km) autobusu galima nuvažiuoti už 5 eurus. Ir tai normali kaina, o ne akcijinė. Vilnius - Kaunas su savo nusmurgusiais 105 km kainuoja apie 6,5 euro.

                            Comment


                              Tai būtent, kad tiek metų niekas nebuvo normaliai daroma, istorinis žingsnis pradėt daryt gerai neišleidžiant daugiau pinigų: patrauklūs autobusai, vienodos spalvos, vienodos švieslentės, vairuotojai su uniformom, nauji autobusai miesto centre( ne į kaimus kaip dabar). Bet čia tik penktaeiliai reikalai... Kur valdžia žiūri tokius garažinius išdavinėdama!!!!

                              Comment


                                “Patrauklių autobusų, vienodų spalvų ir švieslenčių, vairuotojų su švieslentėm” reikšmė ir nauda šiame forume buvo išdiskutuota 1000 kartų, kokia prasmė apie tai vėl varyti jau kokį 1001-ąjį kartą ? Ir apskritai, nuo to kad tu čia pabėdavosi kaip kokia kaimo bobutė, niekas nepasikeis, taigi šita tavo kritika apie “garažinių numerių diskutavimą” išlieka mažų mažiausiai nepagrįsta.

                                Comment


                                  Per mažai išdiskutuota matyt, jei garažiniai numeriai ima viršų

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Per mažai išdiskutuota matyt, jei garažiniai numeriai ima viršų
                                    Ne, gal tiesiog visiems (ar bent jau daugumai) nusibodę tie eiliniai pasibėdavojimai ir pasiverkšlenimai.

                                    Comment


                                      Konkrečiai Vilniaus VT prastumo priežastimi yra blogas tiek autobusų, tiek troleibusų parkų darbas. Ir dėl to kalta tik savivaldybė, nepaisant valstybinės politikos VT srityje nebuvimo, kuri, kaip savininkė, neužtikrina daugybę metų nei kompetetingų vadovų paskyrimo, nei deramo VT finansavimo, taip pat ir infrastruktūros (kaip kad A juostų įrengimas ir pan.) įrengimo. O visa kita - spalvos ne tos, nutriušę ir seni autobusai, troleibusai, tai jau viso to pasekmė.

                                      Comment


                                        Kalbant konkrečiai apie Vilnių, tai situacija čia smarkiai keičias į gerą. Tik čia ne kiek savivaldybė kalta, o jos darbuotojai, tiksliau vadovai VVT ir visokiuose Susiekimo paslaaugose. Netgi gavę pakankamai finansavimo, susimovė ir padarė blogai. Blogiausia, kad niekas už tai neatsako. Visiems kaip ir gerai. Tikiuos, kad taip ilgai nebus. Al1 mane užatakuos, bet užtektų man "Kautros" pavyzdzio. Ten tokia chaltūra nepraslystu. Jei daryt, tai iki galo patraukliai.
                                        Paskutinis taisė Garbanius; 2018.08.08, 13:09.

                                        Comment


                                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                          Dabar VT važinėja išvis tik bomžai ir nevykėliai, norint tą pakeist, žmoniem reikia wow, kad patikėtų ir kitus užkrėstų važinėtis VT, ateitų supratimas, kad geriau/moderniau/patogiau/šalčiau važinėt su autobusu nei su jų 15metų senumo Opel Astra.
                                          Kažin, ar aš ir žmona esame bomžai ar nevykėliai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X