Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo planuojama surinkinėti 2 troleibusus per mėnesį:
    ...Vieną tokį troleibusą visiškai sumontuoti užtrunka vos 15 dienų...
    Be to:
    ...Planuojama „Amber“ eksportuoti ir į kitas šalis, iš dalies tai ir atsakas skeptikams dėl nelietuviško pavadinimo – priverskit kokį nors italą ištarti „Gintaras“. Būtent italai ir bulgarai pirmieji susidomėjo šiuo projektu...
    Gal dabar Amberiai konkuruotų su Solariais, Škodomis ir net Van Hool'ais?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Net keliuose pasaulio miestuose jau ši technologija veikia, kuomet laipinama pro priekines duris:
      a) tu pridedi transporto kortelę ir yra nuskaitoma
      b) tu pridedi bekontaktę kortelę ir yra nurašoma suma pvz. 1 eur., o jeigu esi studentas, pensininkas ar turi kitų lengvatų, tai jau mielasis čia tavo pareiga pasirūpinti savo nuolaidomis prieš kelionę.
      O tokioje turtingoje Šveicarijoje, pavyzdžiui, Ženevoje ar Lozanoje, bilietai parduodami tik automatuose. Jų daug yra, bet tikrai ne periferijoje. Bilietai popieriniai arba elektroniniai . Ženevoje bilietų iš viso nereikia žymėt - nėra i jokių validatorių VT ar stotelėse, o Lozanoje yra e-bilieto terminalai, bet tik bilieto aktyvavimui pirmos kelionės metu ar vienkartinių e-bilietų nuskaitymui. Kiek pastebėjau, e vienkartiniais bilietais naudojasi labai mažai žmonių. Įlipimas pro visas duris. VT labai gerai ir juo naudojasi net ir ofiso planktonas, kurio mūsuose botagu į VT nenuvarysi...

      Taip kad e-bilietas nėra panacėja, taip pat ir priekinių durų tvarka nėra joks gėris.

      Comment


        Parašė lukass Rodyti pranešimą
        Buvo planuojama surinkinėti 2 troleibusus per mėnesį:


        Be to:


        Gal dabar Amberiai konkuruotų su Solariais, Škodomis ir net Van Hool'ais?
        Viena yra planuoti, kitą - turėti realias galimybes. Vargu ar konkuruotų, nes, kaip minėjau, galimybių daugiau nei 2 troleibusų surinkimui VVT neturi ir į tai reikėtų investuoti. Be to Vilniuje tebūtų tik surinkimas. Niekas vietoje nestovi, troleibusai taip pat. Kokią galimybę VVT turėtų surinkinėti troleibusus dar ir pagal užsakovo pageidavimus (komplektaciją)? Žodžiu, dėl surinkimo sau, sutinku, kad galima būtų, bet dėl kiek nors didesnio (daugiau nei keli vienetai per metus) eksporto - ne. Tuo turėtų užsiimti atskira įmonė,

        Comment


          Labai nedidelis pastebėjimas, per mėnėsį būtų galima surinkti 4 troleibusus, nes vienu metu rinko 2 Amberius. Kita vertus, niekas nedraudžia pritaikyti kitų patalpų rinkimui. Pvz., 2TP.

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Vilniaus viešojo transporto stotelėse įrengiami nauji paviljonai – iki rudens pirmieji 44, o iš viso net 100

            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...-viso-net-100/ .


            .
            Ta pacia naujiena Savivaldybe buvo paskelbus savo facebuke:
            https://www.facebook.com/vilnius.lt/...08785509149767

            Ir is 50 komentaru nei vieno teigiamo. Visi raso koks provincialus ir baisus yra paviljonu dizainas. Su tuo absoliuciai sutinku.

            Comment


              Jei periferijoje, tai sueis ir toks dizainas. Tik kad stiklas bus išdaužytas labai greitai...

              Comment


                Nuo liepos 1d. keisis 14,15,58,114 autobusų trasos bei dar kelių maršrutų grafikai.
                >>> https://www.madeinvilnius.lt/naujien...u-marsrutuose/

                Comment


                  Na, gyvenantiems Didžiasalyje ir Pakalniškėse susisiekimas pagerės, nėra net ką ir bekalbėti bet įdomus sprendimas leisti 14 net iki Rudaminos - ar tikrai ten atsiras keleivių ? Juk 14 niekur normaliai ir nepriveža (Naujojoje Vilnioje tektų persėsti dar kartą, kitaip miesto nepasieksi), kelionės trukmė yra tikrai didelė, o iš Rudaminos vežantys 12 ir 16 šių trūkumų neturi. Ar labiau neapsimokėjo maršruto galą daryti kažkur Didžiasalyje ar bent jau Skaidiškėse ?

                  Comment


                    Tiesą sakant, iš pradžių pagalvojau ar tik ne balandžio pirmoji atėjo Labai netikėti pakeitimai (gera prasme)
                    14 pratęsimas labiau skirtas gamyklų darbuotojų ir mokinių važiavimui tarp rajonų, negu nuvažiavimui į centrą. Kita vertus, maršrutas pratęsimas tik gilyn į rajoną. Nebus vėliau pretenzijų dėl to?
                    Kiek netikėtai atrodo 114 pratęsimas. Kaip tik prieš porą dienų galvojau, kad praverstų maršrutas iš Žirmūnų link Antakalnio - še tau

                    Neseniai teko sužinoti, kad SĮSP svarsto ir daug daugiau tokių maršrutų paleidimą į rajono teritoriją, pvz. 57 paleidimą į Bukiškį. Gaila, kad tokių dalykų nesvarsto viešai.

                    Comment


                      Įdomu dabar ar smarkiai nesumažės keleivių skaičius 21 - Žirmūnų bobutės į Klinikas nuvažiuoti galės ir su 114

                      Comment


                        Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                        bet įdomus sprendimas leisti 14 net iki Rudaminos - ar tikrai ten atsiras keleivių ?
                        Tarp Skaidiškių ir Rudaminos keleivių yra nuolat. Jau ko vertas 16 maršruto "specialusis" reisas, kuris Skaidiškėse sausakimšai prisigrūda moksleiviais.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          58, manyčiau, reikėjo iškart iki Parko g. pratęsti. Esamas variantas tinka tik nedidelei Grigaičių gyventojų daliai.

                          beje, 114-as kursuos rečiau, nes autobusų kiekis išlieka toks pats.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                            beje, 114-as kursuos rečiau, nes autobusų kiekis išlieka toks pats.
                            Pridedamas 1 pertraukiamas autobusas darbo dienomis ir 1 vienpamaininis poilsio dienomis.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                              Pridedamas 1 pertraukiamas autobusas darbo dienomis ir 1 vienpamaininis poilsio dienomis.
                              114 nieko neprisideda, lieka tie patys 4 autobusai darbo d. ir 3 savaitgalį.

                              Comment


                                Atsiprašau, supainiojau su 14.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Modernus Vilnius: KET pažeidėjus fiksuoja troleibusai

                                  Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...a-troleibusai/

                                  Comment


                                    Viešojo transporto pokyčiai Dainų šventės metu:

                                    http://www.vilnius.lt/index.php?1585971953

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Viešojo transporto pokyčiai Dainų šventės metu:

                                      http://www.vilnius.lt/index.php?1585971953
                                      Negi spcialusis marsrutas nebus pažymėtas jokių numeriu? Niekur nerandu jo numerio ar kitos identifikacijos.

                                      Comment


                                        Yra yra parašyta, 106N.

                                        Comment


                                          Kokia šio maršruto praktinė paskirtis? Ypač Liepkalnio atkarpoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X