Parašė Vinecko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.
 
 Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
 Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???
 
 
 
 Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
 Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
 Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, naujausi troleibusai buvo perkami pačiu “sočiausiu” paketu*Parašė Konstantin Rodyti pranešimąVVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???
 
 
 
 Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
 Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
 Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).
 
 O reikalinga tokia sistema kaip ir savai kontrolei (ar viskas veikia, kaip atliekamas maršrutas ir tt.
 Plius ir į keleivių skundus bus galima geriau atsakyti.
 Pvz buvau parašęs skundą dėl to, kad autobusas pravažiavo stotelę kokiu 40 km/h greičiu ir poto sustojo per dvi juostas ne stotelės zonoje (ačiū, kad bent sustojo, bet jeigu kalbame apie keleivių saugumą - buvo galimybė užimti tik 1 juostą). Kadangi autobusas buvo senas (Volvo 7700), teko atsižvelgti į mano skundą tik remiantis GPS duomenimis.
 
 * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)
 
 Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.Parašė VineckoMano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
 Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
 
 
 Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.Parašė VineckoKlausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą* sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu reiškia pamatysime, kaip pravažiuoja Mercedes KT valytuvas, o poto tik sena Škoda važiuoja, nes jei nereikalingas visų 600(?) V. Nes kaip pamenu seni troleibusai lengviau įveikia apledėjusį KT būtent dėl to, kad fiziškai nelabai ten ką maitini reikia. Tu dalykų nedaug.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1. Valdas sakė “pinigai ne problema”, todėl kinų pasiūlymas na manau nebus vertinamas pagal piniginę vertę (juolab, kad Solaris moka taip pat nuolaidžiauti).Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.
 
 
 Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.
 
 
 
 
 Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.
 
 2. Kalbu apie tai, kad dauguma pirkimų (bent jau populiariausiais dydžiais) bus laimėta vieno tiekėjo (galimai). Įdomesnio dydžio taip sakant autobusai bus labiau kaip tik apie konkurenciją.
 
 3. Tai gali būti, kad Altas laimės ir pasiūlys Man ar Mercedes kėbulą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Berods yra video iš Retro važiavimo su Škoda 9Tr (šių metų).Parašė liudasbar Rodyti pranešimąNežinau, ar kas dalinosi, bet įdomi perspektyva 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie JUDU darbo kokybę.
 Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
 Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:
 
 
 
 Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:
 
 
 
 Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
 - 10 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent!!! Ir su 2G tas pats pvz. Gerosios vilties st. link Santariškių. Važiuoja tą pačią valandą, bet trukmė skirtinga ir intervalai irgi gaunasi neaiškūs. Vienas po minutės, kitas jau po 14-kos. Ir ypač tas pasijautė šiemet. Neabejoju, kad atidžiau panagrinėjus yra dar daugiau tokių atvejų. Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...Parašė dtb Rodyti pranešimąApie JUDU darbo kokybę.
 Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
 Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:
 
 
 
 Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:
 
 
 
 Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
 
 Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atsižvelgiama į eismo srautus. O net per 5-7 minutes gali daug kas pasikeisti. Geras pavyzdys būtų Kauno g. (arčiau stoties). Pvz 16:02 viskas gerai, dar galima pravažiuoti sąlyginai greitai, o 16:08 gatvė jau stovės ir jeigu į tai neatsižvelgti vėlavimas bus dar didesnis.Parašė dtb Rodyti pranešimąApie JUDU darbo kokybę.
 Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
 Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:
 
 
 
 Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:
 
 
 
 Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
 
 Tiesiog skirtingas važiavimo laikas duotas tam, kad žmonės galėtų lengviau prognozuoti VT judėjimą skirtingomis eismo sąlygomis.
 
 Pvz: N7 iki Skalvių st. (iš Islandijos st.) nuvažiuoja per 24 minutes, tuo tarpu 7 troleibusas tą patį maršrutą įveikia per ~ 30 min ne piko metu, ~35 min piko metu.
 Manau aišku kodėl reikalingas skirtingas važiavimo laikas. Banaliai tam, kad VT būtų bent kažkiek labiau patikimas.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?
 Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau, laukiu iš Infrastruktūros grupės vadovo atsakymo dėl VVT (situacija su pirmomis durimis)Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.
 Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.
 
 Dėl 20 valandos pasakyti negaliu, gal čia grybą pjauna, o gal kažką žino daugiau nei mes (nors labai abejoju).
 
 Jeigu tikite tuo, kad dirbu VVT arba Judu, tai šaunu, tačiau jokio darbo pasiūlymo nei iš vienos kompanijos negavau, jeigu toks pasiūlymas yra, prašau informuoti.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl prekinių durų tai čia vairuotojas kaip ir pripažįsta kad turi atidaryt bet vairuotojai tiesiog tai ignoruoja.
 
 
 https://www.youtube.com/watch?v=H_HmGpwzngA&t=1567s
 Comment




 Gale video gavo kažkokią dovaną vairuotojas.
 Gale video gavo kažkokią dovaną vairuotojas.
							
						

Comment