Parašė JuliusVNO
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėja tai tiesiog resursų švaistymas. Kol neįvyko nieko su šiltnamiais ten jokio VT būti negali nes tiesiog nėra jam kaip padoriai pravažiuoti ir keleivių nėra. Jeigu taip nesinori lipti į kalną, kad nueiti iki Šiltnamių st. tiesiog lauki artimiausio autobuso iki Lazdynų ligoninės ir ten pandusu eini į stotelę link centro.
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 VT paskirtis ne greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet nuvežti keleivius iš taškų [A-Z] į taškus [A-Z].Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Kokioje vietoje 7 Oslo g. važiuoja?
 Kaip tas nuėmimas VT iš Oslo g. pagreitintų jį? Kai tarpas tarp Lazdynų ligoninės ir Eigulių užima kokias 3 minutes, važiuoti pro Šiltnamius užtruks minimum 3 minutėmis ilgiau. Kokiam kiekiui žmonių tai eitų į naudą? Jūs siūlote leisti VT ten, kur jam iš vis vietos nėra
 https://maps.app.goo.gl/6xRkJScXABjj2KQFA
 https://maps.app.goo.gl/3QAsTUwm4Ld1iVAm8
 https://maps.app.goo.gl/tN3kvannpCGc5Pvc6
 Ar tikrai tai geriau negu tai?
 https://maps.app.goo.gl/umVkaBzpUZ4G7PRg6
 
 Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
 https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
 Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.
 
 Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.08, 21:25.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuostabus pasiūlymas. Tiesiog reikia kasdien eiti iki stotelės po 1,2 km ir jokios ligos nebaisios. O jei ligos baisios, kaip tik šalia ligoninė.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Dėja tai tiesiog resursų švaistymas. Kol neįvyko nieko su šiltnamiais ten jokio VT būti negali nes tiesiog nėra jam kaip padoriai pravažiuoti ir keleivių nėra. Jeigu taip nesinori lipti į kalną, kad nueiti iki Šiltnamių st. tiesiog lauki artimiausio autobuso iki Lazdynų ligoninės ir ten pandusu eini į stotelę link centro.
 Kažin, ar atsirastų keleivių gyvenmąjame rajone, kuris neturi mokyklos? Baikit, nemanau.
 
 PS. Mokyklos laiku man iki miesto autobuso paskutinės stotelės buvo apie 800 m. Toli. Ir nuobodu. Ir kelias nevalomas. Dabar kelių valymu KAŽKAS pasirūpino, nebereikia braidyti po šviežią sniegą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net neabejoju, kad ir užstačius šiltnamius biurais ir gyvenamaisiais namais, VT ten greit neatsiras. jei reikia pavyzdžių - Paupys, Linkmenu g, Markučiai, Žalgirio stadionas,Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąKol neprasidėjo koks nors šiltnamių masyvo gentrifikacijos projektas ir užstatymas ofisais, ten absoliučiai nėra ko važinėti autobusais, juolab, kad poroje vietų net lengvosioms mašinoms prasilenkinėti sudėtinga. Sutinku, kad Jonažolių rajonas gana izoliuotas ir ten reikėtų daugiau VT. Iki Šiltnamių stotelės reikia gana toli eiti ir lipti į kalną, kad pagauti centro kryptimi vežantį autobusą, tad manau reikėtų kokio maršruto, kuris nuo Šilntamių žiedo važiuoja pro Jonažoles, ties Lazdynų ligonine įsuka į Oslo g ir toliau važiuoja panašiai kaip 22, ar kažkas tokio.
 
 Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Miškinių st.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Net neabejoju, kad ir užstačius šiltnamius biurais ir gyvenamaisiais namais, VT ten greit neatsiras. jei reikia pavyzdžių - Paupys, Linkmenu g, Markučiai, Žalgirio stadionas,
 
 Ir kas tokio MIRTINAI reikalingo yra Oslo g., tarp Šiltnamių ir Eigulių stotelių? 
 O jeigu realiai aš labiau linkęs sakyti, kad stotelė reikalinga Laisvės pr. tarp LITEXPO ir Miškinių.
 Važiuojant į centrą maždaug čia
 https://maps.app.goo.gl/Vtm4zv3MB4xMMkFX8
 o iš centro maždaug čia
 https://maps.app.goo.gl/88MpXmYG9nBd2LfK9
 Kam? Nes ten planuojami ir vystomi ofisai ir gyvenamieji namai. Dar geriau būtų jei bent vienas maršrutas važiuotų tiesiai pro LITEXPO
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Minutėlę. Važiuojantys Oslo gatve nestoja MIškinių stotelėje.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Miškinių st. 
 Kaži kodėl ?
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na kažkaip nepalyginami dalykai. Savanorių pr. ties Vaduvos st. yra kaip persėdimas iš visų privežamųjų maršrutų, o ir tarpe tarp Riovonio ir Baldų st. dirba gan nemažai žmonių. Kai tuo tarpu Šiltnamio g. dalis yra lyg kaime. Apie VT ten galima kalbėti tik jei vietoj šiltnamių ir visko ko ten yra bus statomas rajonas su gyvenamosiomis vietomis, ofisais ir komercija. Tada taip, galima kokį 21 nukreipti pro šią vietą.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 VT paskirtis ne greitai nuvažiuoti iš taško A į tašką B, bet nuvežti keleivius iš taškų [A-Z] į taškus [A-Z].
 
 Kokiam kiekiui žmonių? Atsakau :
 https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...dark&identify=
 Jei per Šiltnamius nereiki VT, kodėl jis važiuoja Savanorių prospektu? Gyventojų intensyvumas ten panašus.
 
 Aš nesiūlau leisti VT ten, kur jam nėra vietos. Akivaizdu tai, kad pries paleidžiant šiomis gatvėmis VT, reikia ir kai kurių gatvių rekonstrukcijos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu važiuojant į centrą tai labai sunku į ją patekti ir reikalo ten sukti nėra. Iš centro nuo Miškinių st tų niekaip nepateksi į Oslo g.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Minutėlę. Važiuojantys Oslo gatve nestoja MIškinių stotelėje.
 Kaži kodėl ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip galima prieiti ad absurdum, kad į visas stoteles sunku patekti, todėl niekas niekur nevažiuos.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Jeigu važiuojant į centrą tai labai sunku į ją patekti ir reikalo ten sukti nėra. Iš centro nuo Miškinių st tų niekaip nepateksi į Oslo g.
 Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.09, 02:56.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš kiekvieną dieną pravažiuoju pro Miškinių st. Dažniausiai keleivių 0, retkarčiais atsiranda pavieniai keleiviai.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Taip galima prieiti ad absurdum, kad įvisas stoteles sunku patekti, todėl niekas niekur nevažiuos.
 Pagai tai, kiek toje vietoje yra transporto pagal GMaps, reiktų sužinoti kiek žmonių ten yra darbo metu, iš kur ir kaip jie pasiekia šią vietą. Ir tik tada būtų aišku ar yra reikalas pro čia sukti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.Parašė Kaid Rodyti pranešimąNežinau, ar yra nors vienas MAN ar Solaris, kurio kabinos būtų modifikuotos, bet pirmą kartą matau.
 Škodų stiliumi. Garažinis 4192.
 
 Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
 Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tas kampas dešinėje uždarytas? Ar ten skylė?Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
 Įdomu keli iš čia diskutuojančių realiai sėdėję vairuotojo kabinoje ir patyrę kas iš tiesų yra blogai su atvira kabina?
 Kodėl ne perkami su gamykliška uždara kabina nes tai kainuoja nemažus pinigus. Kauno MAN autobuso keli variantai kainavo nuo 35 000 iki 50000
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nu jau tikrai vos ne originaliai. Ypač originaliai atrodo silpnaregių vedimo paviršius, kuriuo vadovaujantis silpnaregis tiesiog įsipistų į tą ofisinę pertvarą. 10/10.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 Labai gražiai padaryta vos ne originaliai atrodo.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 neįpistų, pirma pistų į tas rankenas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Nu jau tikrai vos ne originaliai. Ypač originaliai atrodo silpnaregių vedimo paviršius, kuriuo vadovaujantis silpnaregis tiesiog įsipistų į tą ofisinę pertvarą. 10/10.
 Kai jau dalinai pilna tokia pertvara vairuotojas gali pagal save ir šildymą pasidaryti, o ne kaip dabar saloną šildo iki bet kaip kad butų priekyje normalesnė šiluma, kuri dingsta nesvarbu kurias atidarysi duris ar priekines ar vidurines.
 Paskutinis taisė egiscrypth; 2025.02.09, 15:01.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Turėjau omenyje įlipimą, tuo stebuklingu atveju, jei vairai pradėtų atidarinėti priekines duris.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
 neįpistų, pirma pistų į tas rankenas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pilnai atitvertų priekines duris pertvaraParašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Turėjau omenyje įlipimą, tuo stebuklingu atveju, jei vairai pradėtų atidarinėti priekines duris.
 su durelemis praeiti kontrolei ir nebūtų ką aptarinėti
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakote iki autobusų gamintojų toks stebuklas kaip skirtingos klimato zonos neatėjo? Kažkaip automobilio salone, kuris tokio dydžio kaip šitas atitvertas bunkeris (vadinamoji kabina) sėkmingai veikia trys klimato zonos, o čia matai reikia užsihermetinti tam, kad galėtų pasišildyti.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKai jau dalinai pilna tokia pertvara vairuotojas gali pagal save ir šildymą pasidaryti, o ne kaip dabar saloną šildo iki bet kaip kad butų priekyje normalesnė šiluma, kuri dingsta nesvarbu kurias atidarysi duris ar priekines ar vidurines.
 Kažkaip nesame nei šiauriausia, nei šalčiausia šalis Europoje, bet tik pas mus vairuotojus reikia susodinti į terariumus, nors dar šiauriau esančiuose miestuose jie kažkaip sugeba važinėti su standartinėmis kabinomis.
 
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąO ar yra bet kokie šansai, kad į Pilaitę važiuos troleibusai?
 Nes pagal tai, kad įrengtos gaudyklės T.Narbuto st./Sietyno galimybės yra. Taip pat ir Karaliaučiaus gatvės atkarpa tvarkoma, kur atsiras stotelės naujose vietose.
 Manau kitais metais gal kažko įdomaus sulauksime.
 Juk biudžete vos atranda pinigų 6 km A juostų, kurių vistiek neįrengia. Tai apie KT plėtrą net neverta diskutuot.
 - 8 patinka
 Comment



Comment