Jeigu tiek dėl tramvajaus maikes plėšytųsi, kaip čia dėl 16eur plėšosi, tai senai jau turėtume. Brangsta ir parkingas, brangsta ir kuras, tad niekas čia į auto nepersės. Bet kad dabar geriausias laikas šaukti dėl apgailėtino VT, tai taip. Ypač tokių paprastų priemonių kaip A juostų išsiderėjimą visur su palete baltų dažų.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 manau, net per mazai rekauja, cia gali buti galutine VT Vilniuje mirtis. Zmones ji rinkosi tik del to, kad jis buvo salyginai pigus - nebuvo nei patogus, nei malonus, bet norint sutaupyti tiko is bedos turint laiko. Kai pataps brangiu pries patapant geru, zmones juo nebesinauodos is viso. Lygint su miestais,kur yra tramvajai, metro, VT vaziuoja iki gerokai po vidurnakcio, ne sustoja 23, yra naktiniai autobusai, neadekvatu. Cia kaip lyginti striuke is Temu ir is Prados, sakant, kad pastaroji brangesne.Paskutinis taisė TIME; 2025.02.03, 17:04.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš asmeniškai VT važinėsiu panašiai kaip iki šiol – gal 2-3 kartus per savaitę, kai reikės kur nors greičiau nuvykti, nei tiesiog pėsčiomis nueiti, ir tiks maršrutas, tvarkaraštis, etc. O taip būna anaiptol ne visada. Nes mūsų VT, deja, dažniausiai niekaip negali konkuruoti su privačiais automobiliais greičio prasme, atstumai tarp stotelių norint persėsti - pernelyg dideli, nemenkos teritorijos net ir miesto centre iš esmės nepadengtos, tvarkaraščiai nesubalansuoti.
 
 Kas tikrai kelia nerimą, kad VT gali prarasti nemažai nuolatinių keleivių. Gauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti. O jeigu pradės trauktis keleiviai, didės spaudimas mažinti maršrutų ir reisų, galiausiai pralaimėsime mes visi.
 
 Labiausiai man trūksta principinės VMS nuostatos investuoti į VT plėtrą. Ne nurašyti kaštus į nuostolius, o būtent investuoti.
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
 Nesuprantu kame blogumas. Tipo geriau būtų jei švieslentė raudonuotų su 9 ir 19 maršrutais, o reikiamo autobuso net nematytum?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Asmeniškai į univerą nusigaut pėsčiom ar VVT užtrunka iš esmės tiek pat, (~30-40 min, WTF, kaip pėsčiom konkurencinga), važiavau, nes patogiau nei tokį atstumą pėsčiom eit, bet pigiau nei automobiliu. Jau dabartinėm kainom, esant mažiau paskaitų, varydavau automobiliu, nes gaunasi pigiau, nei nuolatinis bilietas (SU studento 80% nuolaida), net nekalbant apie patogumą. Gal tokių kaip aš yra sąlyginai mažai, bet ir iš aplinkos žinau, kad panaikinus realiai vienintelį VVT privalumą, kainą, tikrai persėdusių į automobilį atsiras, t.y. mažiau keleivių, t.y. daugės jau dabar mero nuomone "tuščių" autobusų ir tikrai tramvajaus ar metro idėja dar giliau į stalčiuką bus kišama.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąBet prieš 10 metų jis pagal perkamąją galia buvo toks pat brangus, kaip bus dabar ir tikrai ne geresnis. Ir nieko dramatiško nenutiko. Mąstau už tai, kiek čia iš tų kurie pareiškia, kad persės į automobilį, kad tai yra tik emocija.
 
 Kainų kėlimas nėra problema, problema yra paslaugos kokybė, kuri neatitinka (būsimos) kainos.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabar taip ir yra, dauguma atvejų. Sistema atiduoda artimiausių 60 min išvykimus iš parinktos stotelės. Problema tai, kad ekrane yra ribotas eilučių skaičius ir intensyvaus eismo stotelėse matome gan trumpą intervalą, o kur eismas ramesnis - ir valandos, kaip minėtu atveju. Todėl visada tikrinuos per Trafi - jis dažniausiai veikia, o informaciniai ekranai - kaip pasiseks.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Yra variantas pirmus 2 laikus viršuje palikti stacionariais, o vizualiai atskyrus brūkšniu, iki jų lėtai slinktų laikų sąrašas iki pat pabaigos, pvz. imtų 1 valandos imtį arba kol visi maršrutai būtų parodyti bent po 1 laiką. Praslinkus, vėl iš naujo, kaip reklama. Kažkas anksčiau atrodo rašė, kad labai galingų specifikacijų ta programinė įranga.Paskutinis taisė ejs-ejs; 2025.02.03, 19:13.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal ne tokias kainas žiūriu, gal su matematika kažkas negerai, bet iš 29€ keičiant į 45€ nėra dvigubai brangiau.Parašė Kecal Rodyti pranešimąGauti tą pačią nelabai kokybišką paslaugą dvigubai brangiau ne kiekvienas gali sau leisti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tačiau keičiant 0,65€ į 1,25€ yra dvigubai. Ok, be 5 centų, bet dvigubai.Parašė Horn Rodyti pranešimą
 Gal ne tokias kainas žiūriu, gal su matematika kažkas negerai, bet iš 29€ keičiant į 45€ nėra dvigubai brangiau.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:
 
 Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
 Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
 Ryga: 30 eur
 Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur
 
 Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.
 
 - 21 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bus dar tobuliau po reformų, kai paliks 36 važinėti kas 15 minučių į miestą, 66 sutrumpins iki buv. Kurklių st., o 35 sujungs su 76, tai reiškia kas 10 min. autobusai važinės į Ožkinius ir Naujuosius Verkius (65 niekas niekur nenukiš). Skamba tarsi čia „Naujaneriai“ šitą parašė, bet pagal pirkimų paketus taip ir bus... Tikiuosi dar susiprotės šitai pataisyti, juk 76 netgi sudažnino praeitais metais.Parašė arsiakas Rodyti pranešimąŠiandien 13:40 situacija Pramogų arenoje link Žaliųjų ežerų. Per 5 minutes pravažiuoja 35, 36 ir 66 autobusai. Tada 16 min tarpas. Tobulas grafikų derinimas
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O buvo kokia nors apklausa, kur gyventojai galėtų išreikšti pasiūlymus naujiems maršrutams? Atrodo, kad jau dabar tiksliai nuspręsta, kokie po poros metų bus pakeitimai, kokie nauji maršrutai ir kokiu dažniu. Nepanšu, kad viešojoje erdvėje būtų jais pasidalinta, o sužinoti, kas keičiama, galima tik įlindus giliai į kažkokias pirkimų sistemas. Pamenu, kai buvo vykdoma maršrutų peržiūra 2013-ais, buvo rengiamos apklausos ir dalis maršrutų atsižvelgiant į tai pakoreguota.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Benkunskas sakydamas, kad nieko nemokamo nebūna, manau nesismulkina ir kainas lygina ne su kažkokiais rytų Europos miestais, o su Londonu, Niujorku, Sidnėjum, Dubajum, tai tada tie 45 Eur atrodo nedaug.Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąSu mėnesiniu bilietu viskas dar blogiau nei su vienkartiniu. Štai kokios kainos kituose panašios perkamosios galios Europos miestuose:
 
 Varšuva: 110 pln, t.y. 26 eur
 Praha: 550 czk, t.y. 21 eur
 Ryga: 30 eur
 Budapeštas: 8950 ft, t.y. 22.70 eur
 
 Nu o pas mus, (didelė dramatiška pauzė) - tada, 45 eur, dvigubai brangiau nei Prahoje! Nu principe logiška, kur ten Prahos viešasis transportas lyginant su Vilniaus.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Su konkrečiai "vakarų Europa".Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas sakydamas, kad nieko nemokamo nebūna, manau nesismulkina ir kainas lygina ne su kažkokiais rytų Europos miestais, o su Londonu, Niujorku, Sidnėjum, Dubajum, tai tada tie 45 Eur atrodo nedaug.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiandien vyko LRT laida Lietuvių kalba apie VVT. Buvo "galimybė" užduoti per apsą Slido klausimus, tačiau 2 kartus ištrynė mano klausimą ir iš viso nepraleido į viešumą:
 Kodėl išmesta į šiukšlių dėžę senai paruošti A juostų plėtimo projektai pirmiausia Narbuto gatvės nuo Panoramos iki Sėlių g.?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 12 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 paziurejau. labai slykstus buzinskas ir ta judu vadove, tas Smart Continent kaip gali konsultuoti jeigu net nezino siulomu kainu ir nezino pirmo kurso savokos kaip "externalities", kai negali primityviai rekti "kodel as turiu finansuoti VT jei juo nesinaudoju", VT visiems atnesa nauda, jam irgi. Zalioji, kaip visada, labai gerai pasiruosus, labai judu vadovei nemalonu buvo kai apie jos drauges inflltravima i protesta kalbejo. Buzinsko demagogija ir mediniai bajeriai matosi net vedeja gale uzkniso
 - 20 patinka
 Comment









 
							
						
Comment