Bet už tai pačios Judu studijos duomenimis 45% pajamų surenka iš bilietų. Ir tarp metro, tramvajų ir autobusų tinklų, regionių traukinių tikrai neturi nei mažiau transporto objekto, nei vairuotojų/techninio personalo. Tikrai įdomu kokį čia paslėptą X faktorių jie taip slepia... gal VVT vertėtų užsibrėžti jį padidinti?!
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu VT iš tikro gerėtų, tai gal ir ateitų tie žmonės. Bet juokingai skamba idėjos "tankinti maršrutus" kai nuo 2019 jie yra tik retinami, o planuotas bendras transporto priemonių skaičius nusimato mažesnis nei 2019.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
 Kaip suprantu, šiandien taryboje Pinelis tiesiai klausė, kaip susijęs bilietų branginimas su siekiu, kad daugiau žmonių persėstų į VT. Atsakymas: reikia daugiau transporto priemonių, daugiau kilometrų, o plėtrai reikia pinigų. Žmonės tiesiog magiškai sušoks į VT, kaip ir iki šiol šoko, viskam gerėjant.
 
 
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 TaipParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia lentos 45 laipsniu kampu, nes gali atsiremti/atsisėsti?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš labiau bijau, kad pritagins kokį nors kringelį, ant medienos labai gerai įsigers markeris.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąLaiko klausimas, kada lentos bus panaudotos kokiai krosniai kūrenti 
 Nesakyčiau, jeigu nebūčiau su tuo susidūręs J. Stašaičio stotelėje (šalia Lidlo), kai iš įprasto suoliuko iš trijų lentų liko... Viena vienintelė arba apvalus nulis
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, jog prie savivaldybės durų tiems patiems žurnalistams interviu davė ir JUDU vadovė Loreta, o šalia "rėkavo" ir JUDU darbuotoja/apsimetėlėParašė Kecal Rodyti pranešimąPo paskutinių Nemunaičio atradimų tiesiog svyra rankos. Lietuvoje, panašu, jau turime profesionalių „protestuotojų“, kurie sako taip, kaip reikia valdžiai. Kuo ne Rusija?
 
 JUDU darbuotoja ėmėsi savivalės? Proteste aktyviai palaikė bilietų branginimą
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etu-branginimaTrečiadienį šalia sostinės savivaldybės vyko protestas prieš viešojo transporto bilietų kainų didinimą. Tiesa, proteste buvo ir galvojančių kitaip – palaikančių tokį savivaldybės sprendimą. Tačiau aiškėja, kad vienas tokių aktyviai pasisakiusių žmonių – Vilniaus rajono gyventoja Margarita prisistačiusi JUDU darbuotoja Jekaterina Beraza. Pati savivaldybės įmonė teigė, kad toks moters elgesys viršijo darbuotojos atsakomybes ir įgaliojimus, dėl to pradėtas vidinis tyrimas.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas iš įdomių tai kai įkėlė foto facebook “nauji troleibusai nevažiuoja”, bet realiai ten buvo Solaris ir Škoda 14tr, kurie net negali važiuoti be laidų. O komentarus su kritika jis labai maloniai ignoravo.Parašė Kecal Rodyti pranešimąPo paskutinių Nemunaičio atradimų tiesiog svyra rankos. Lietuvoje, panašu, jau turime profesionalių „protestuotojų“, kurie sako taip, kaip reikia valdžiai. Kuo ne Rusija?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesą sakant nelabai suprantu, kodėl manoma, kad jį kažkaip blogai padarė.Parašė Kaid Rodyti pranešimą
 Įdomu, jog prie savivaldybės durų tiems patiems žurnalistams interviu davė ir JUDU vadovė Loreta, o šalia "rėkavo" ir JUDU darbuotoja/apsimetėlė
 
 JUDU darbuotoja ėmėsi savivalės? Proteste aktyviai palaikė bilietų branginimą
 
 
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...etu-branginima
 Akivaizdu, kad jeigu nekelti bilietų kainų tai gausime š… ant pagaliuko.
 Yra 3 alternatyvos, dvi iš jų net skambėjo tarybos posėdyje.
 Pirma tai tiesiog neinvestuoti į VT, nieko nepirkti ir palikti taip kaip yra, kai seni troleibusai ir autobusai tiesiog byra, o dalis maršrutų net nesiekia reikalingo taško.
 Antra mažinti kilometrų skaičių (VMS posėdyje kažkas kalbėjo apie tai) “pas jus lyginant su 2015 +- toks pat keleivių skaičius” tačiau niekas neima covid laikotarpio kritimo, kai daug kas persėdo į mašiną. Dabar gi laukiama daugiau keleivių ir tokia tendencija jau yra.
 Trečia kaip sakė Benkunskas, kad jeigu kainos nėra keliamos, tai belieka kitiems dalykams karpyti biudžetą.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kodėl? Nes per daug žmonių naudosis VT?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Akivaizdu, kad jeigu nekelti bilietų kainų tai gausime š… ant pagaliuko.
 
 - 7 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Todėl kad kitiems dalykams liks mažiau pinigų. Man rodos visi sutiks, kad “rekonstruoti” Vilniaus VT būtina, o tam reikalingos investicijos. Miesto biudžetas ne guminis, todėl kainų kėlimas vienas per daugiau nei 10m yra visai neblogas pasirinkimas lyginant su siūlomais opozicijos km mažinimu.Parašė dziugas99 Rodyti pranešimąKodėl? Nes per daug žmonių naudosis VT?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Sakyčiau taip: 50% kainos kėlimas yra rimtas pareiškimas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNet šitam forume kainų kėlimo idėjos niekas neperka, nes VMS įsivaizduojamas kokybės gerinimas, tiesiog užsipirkimas labai brangių, labai neekonomiškų elektrinių ir vandenilinių autobusų pirkimas, tai gal ačiū nereikia.
 Ką JUDU gali pasiūlyti kompensacijai? Ne kažkada, kai jų nebebus, bet nuo 2025-07-01, kartu su numatomu kainos kėlimu. Kur gešeftas?
 
 Čia tas pats, kas nueiti pas vadovą ir pareikalauti 50% pakelti atlyginimą. Koks būtų pirmas klausimas? Teisingai, "O ką tokio padarei, kad aš tau turiu 50% pakelti atlyginimą?".
 JUDU atėjo tokiam pokalbiui nepasiruošę. Ir tranko kumščiais į stalą. Ir tuo pat metu verkia mitinguose.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kuriems dalykams neliktų pinigų. Jeigu laiveliams, mero veiklos viešinimui ir A. Smetonos paminklui, tai pilnai sutinku su tokiais mainais.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Todėl kad kitiems dalykams liks mažiau pinigų. Man rodos visi sutiks, kad “rekonstruoti” Vilniaus VT būtina, o tam reikalingos investicijos. Miesto biudžetas ne guminis, todėl kainų kėlimas vienas per daugiau nei 10m yra visai neblogas pasirinkimas lyginant su siūlomais opozicijos km mažinimu.
 - 13 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik problemytė, kad kainos keliamos arti 100 proc., ne 50.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Sakyčiau taip: 50% kainos kėlimas yra rimtas pareiškimas.
 Ką JUDU gali pasiūlyti kompensacijai? Ne kažkada, kai jų nebebus, bet nuo 2025-07-01, kartu su numatomu kainos kėlimu. Kur gešeftas?
 
 Čia tas pats, kas nueiti pas vadovą ir pareikalauti 50% pakelti atlyginimą. Koks būtų pirmas klausimas? Teisingai, "O ką tokio padarei, kad aš tau turiu 50% pakelti atlyginimą?".
 JUDU atėjo tokiam pokalbiui nepasiruošę. Ir tranko kumščiais į stalą. Ir tuo pat metu verkia mitinguose.
 - 5 patinka
 Comment




 
							
						



Comment