Parašė mantasm
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar su balta, ar ne. Nereikia tikėtis, kad autobuso laukiantis žmogus įdėmiai seks srautą ir nepražiopsos 50km/h važiuojančio autobuso. Yra žmonių stotelėje - stoja.Parašė eigh Rodyti pranešimą
 Užtad autobusus vairuoja ne aklieji - vairuotojai turi akis ir gali pastebėti, kad stotelėje stovi žmogus su balta lazdele.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aha, čia iš serijos "pas mus gruntas netinkamas". Iškart matosi, kai kalba biurokratas su savo biurokratiniais "paaiškinimais", kodėl niekas niekada negali būti daroma kitaip, nei buvo daroma iki šiolParašė mantasm Rodyti pranešimą
 Kažkaip stop mygtukai be problemų veikia ten kur aklaisiais rūpinamasi n kartų labiau nei pas mus.
 
 Viduje rast stop mygtuką neturėtų būti problema. Randa duris - ras ir mygtuką. O stotelėse pagal pareikalavimą paprastai stoja jei stotelėje yra žmonių. Net ir nemojuojančių.  
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tose retose atkarpose, kur autobusai važiuoja ant 50, galima ir kiek prilėtinti prieš stotelęParašė mantasm Rodyti pranešimą
 Ar su balta, ar ne. Nereikia tikėtis, kad autobuso laukiantis žmogus įdėmiai seks srautą ir nepražiopsos 50km/h važiuojančio autobuso. Yra žmonių stotelėje - stoja. Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo. Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo.
 
 Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog kiek yra tekę naudotis tokia sistema užsieniuose - stojo ar mojuoji ar ne. Atėjus į stotelę nereikėjo galvot kokioj stotelėj esu, ką man reiktų daryti ir tiesiog laukiau reikiamo autobuso.Parašė eigh Rodyti pranešimą
 Tose retose atkarpose, kur autobusai važiuoja ant 50, galima ir kiek prilėtinti prieš stotelę Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo. Kažkada šiame forume jau pateikiau Briuselio pavyzdį - ten kiekvienas maršrutas turi savo spalvą, rodomą švieslentėje - tai padeda lengviau atskirti maršrutą iš tolo.
 
 Žinoma, tai tikrai ne pirmo svarbumo problema Vilniuje, bet keista, kai daug kur tokia sistema veikia, o Vilniuje kažkodėl visi išsigąs, pasimes ir ištirps, nors dar neseniai lygiai taip pat stabdė mikrūškes ir slapta jų ilgisi.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Butent! 2021m vasara kai verslininkai verslumo skatinimo covid laikotarpiu ismokas isleido prabangiu masinu isigijimui "ant imones"buvo daug kalbu apriboti tarnybiniu automobiliu naudojima asmeniniais tikslais, pvz ivedant specialius numerius arba apribojant ju kaina. Niekas nebuvo padaryta ir toliau de facto leidziama taip piktnaudziauti.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Kalba apie tarnybinius automobilius, kuriais beveik 100% važinėja bendrovių vadovai. O jie yra dažnai ir brangiausi autoparke.
 VMI pastaruoju metu labai mažai dėmesio skiria tam.
 
 Tokiam faktiniam turtingu isvogimui is biudzeto (nesumoketi mokesciai lygu ismokoms biudzeto prasme) pinigu kazkaip atsiranda, o VT remti, kuriuo pagrinde vazineja jautriausios socialines grupes, pinigu truksta.Paskutinis taisė TIME; 2025.01.27, 16:35.
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Transporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/
 
 Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.
 
 Greitai pa-grep'inus:- Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
- Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
- Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikia nepamiršti, kad dažnai įmonė gali būti registruota Vilniuje, ten pat jos automobiliai aišku, o realiai naudojama visos šalies mastu padaliniuose, todėl negalima laikyti, kad Vilniuje kas trečias įmonės be gilesnės analizės.Parašė felar Rodyti pranešimąTransporto priemonių registracijos duomenys yra atviri: https://data.gov.lt/datasets/1211/
 Pagal paskutinį atnaujinimą 2023 gale Lietuvoje buvo ~2.3mln registruotų transporto priemonių.
 Greitai pa-grep'inus:- Kas penkta - 482,706 (20.89%) registruota ant juridinio, 1,827,774 (79.11%) ant fizinio asmens;
- Vilniaus mieste iš 434,852 kas trečia - 152,461 (35.06%) ant juridinio,, 282,391 (64.94%) ant fizinio asmens;
- Konkrečiai jeigu žiūrėti kiek pvz. Teslų Lietuvoje tai iš 2,939 kas trečia - 1,041 (35.42%) ant juridinio, 1,898 (64.58%) ant fizinio asmens.
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nestoja, jei nemojuoji. Didžiausiuose didmiesčiuose yra tokia tvarka, juose gyvena ir aklieji, ir kurtieji, ir visi puikiai naudojasi viešuoju transportu. Kodėl Vilniaus keleivis negali iškelti rankos jei pamato savo maršrutą? Jis kažkuo ypatingas?Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Tiesiog kiek yra tekę naudotis tokia sistema užsieniuose - stojo ar mojuoji ar ne. Atėjus į stotelę nereikėjo galvot kokioj stotelėj esu, ką man reiktų daryti ir tiesiog laukiau reikiamo autobuso.- Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
- Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
- Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
 دائما الليتوانيه
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Idėja buvo pagal pareikalavimą daryt stoteles priemiesčiuose ir t.t. Gal visgi paprasčiau stabtelt pamačius žmogų nei investuot į technologinius sprendimus. Kurie, žinant mūsų šūdarankius ir vandalus, dažnai neveiktų ir vistiek tektų stot.Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
 Nestoja, jei nemojuoji. Didžiausiuose didmiesčiuose yra tokia tvarka, juose gyvena ir aklieji, ir kurtieji, ir visi puikiai naudojasi viešuoju transportu. Kodėl Vilniaus keleivis negali iškelti rankos jei pamato savo maršrutą? Jis kažkuo ypatingas?- Akliesiems stotelėse būna įrengti mygtukas, kurį paspaudus, garsu pranešama artimiausi atvykstantys maršrutai.
- Autobusui atvykus į stotelę, turėtų būti garsinis pranešimas koks maršrutas atvyko.
- Viduje autobusų turi veikti garsinis stotelių pranešimas, nes dabar 2 iš 3 transporto priemonių arba neveikia, arba girdisi kaip iš po žemių.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
 Idėja buvo pagal pareikalavimą daryt stoteles priemiesčiuose ir t.t. Gal visgi paprasčiau stabtelt pamačius žmogų nei investuot į technologinius sprendimus. Kurie, žinant mūsų šūdarankius ir vandalus, dažnai neveiktų ir vistiek tektų stot.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 uz koki pazeidima drausimine nuobauda butu skiriama?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad ir už grubų keleivių vežimo taisyklių pažeidimą.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
 uz koki pazeidima drausimine nuobauda butu skiriama?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Už pirmų durų neatidarymą reikia.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Kad ir už grubų keleivių vežimo taisyklių pažeidimą.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bet visų pirma atlyginimas turi būti toks, kad būtų ką prarasti.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Už pirmų durų neatidarymą reikia.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bauda turi būti aiški ir be juokių nuolaidų. Na pvz: visą dieną neatidarinėjai pirmų durų = sumoki 30% nuo dienos uždarbio.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Bet visų pirma atlyginimas turi būti toks, kad būtų ką prarasti.
 Reguliuoti tai galima per skundų portalą pas vežėjus. Arba kelis žmonės įdarbinti, kurie karts nuo karto peržiūri kameras salone.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Yra jau taip buve, situacija tada kad eini skūstis kodėl nesustojo išlipti o vairuotojas tau atšauna "nebuvo stotelėje žmonių".Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Apie ką ir kalba. Užtektų papildyti vairuotojo darbo instrukciją, kad stotelėje galima nestoti jei nėra joje norinčių išlipti ar įlipti keleivių. Ir įpiešti tokią drausminę nuobaudą, kad neliktų noro neįsitikinti.
 
 Čia juokais?Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVairuotojas, tarkime 39 maršrute, tikrai žino savo keleivius tose stotelėse tarp žiedo ir Nemenčinės pl.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Artūras Zuokas. Vilniaus viešasis transportas veža „kilometrus“, o ne keleivius
 
 
 
 https://www.lrt.lt/naujienos/pozicij...o-ne-keleiviusKodėl Vilniaus meras „priverstas“ dvigubai didinti Vilniaus viešojo transporto bilietų kainas? Todėl, kad nuo 2017 metų dėl prasto valdymo, politinių sprendimų ir galimų korupcijos apraiškų buvo siekiama vežti ne keleivius, o „kilometrus“ ir nuolat pirkti ir pirkti naujus autobusus, visiškai nesirūpinant sistemos efektyvumu, visiškai nekreipiant dėmesio į paslaugos ekonominius parametrus, kokybę ir naujų technologijų diegimą, kurios būtinos tokiame mieste kaip Vilnius. Kai „veži kilometrus“, niekas nesvarbu, nes „kilometrai“ nesiskundžia, o tik didina išlaidas.
 
 Aš irgi girdėjau, jog viena pagrindinių priežaščių kelti bileitų kainas yra brangstantys vežėjai (net ir VVT).
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar per 10 metų nekilo DU, akcizai kurui ir t.t.?Parašė Kaid Rodyti pranešimąArtūras Zuokas. Vilniaus viešasis transportas veža „kilometrus“, o ne keleivius
 Aš irgi girdėjau, jog viena pagrindinių priežaščių kelti bileitų kainas yra brangstantys vežėjai (net ir VVT).
 Paskutinį kartą bilietų kainos keistos 2013 metais, kas yra prieš 12 metų.
 Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 5 patinka
 Comment





Comment