Parašė Fiberglass
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ten yra tipinių įrengimo mazgų katalogas. Taip, greičiai per jungtis nurodyti, bet tai 'atvirkštinis' variantas. Tinklo įrengimo nuostatai turi pasakyti, kad pvz greitis per išvedamąjį iešmą tiesiai ne mažiau 60 km/h, į šoną ne mažiau 40km/h ir tada jau įrengimo metu parenkamos dalys ir suvedimo geometrija.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 Buvo GOST'ai visokie kontaktinio tinklo kabinimui, nes dalys visoje SSRS vienodos buvo. Ar jie nustatė tikslius greičius – nežinau. Pavyko atkasti kažkokį dokumentą (nežinau ar GOST'ą), kur surašyti leistini greičiai per būtent to meto spec. KT dalis. СТРОИТЕЛЬНЫЙ КАТАЛОГ ЧАСТЬ З СПЕЦИАЛЬНЫЕ ЧАСТИ КОНТАКТНОЙ СЕТИ ТРОЛЛЕЙБУСА - 3 psl.
 
 Paaiškinimai: МПИ-5 – x formos kryžmė; МПИ-5-1 – + formos kryžmė; СТУ-5 – išvedamasis iešmas; CTC-5 – suvedamasis iešmas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne ŠkodojeParašė Riedutis Rodyti pranešimąNa bet, būnant sąžiningu Škodų atžvilgiu, ar jos sukurtos būti eksploatuojamos 30 m.?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Eksploatacijos laikotarpis dažnai būna numatomas tokio objekto dizaino (kūrimo) stadijoje.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 O aš maniau, kad cinkavimas yra senai išrastas. Ko gero tik ne Škodoje
 Labai labai abejoju, kad ir kiek tu cinkuotum, jog tokioms transporto priemonėms realu tikėtis 30+ m. tarnavimo Šiaurės-Rytų Europos sąlygomis.
 Nesu šios srities techninis ekspertas, čia tik mano diletantiški pasvarstymai.
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
 
 Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti
 
 Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091Per antrąjį troleibusų parko atnaujinimo etapą į Vilnių grįš „Solaris“. Lenkų gamintojų 73 transporto priemonės už 56,2 mln. eurų pakeis seniausius troleibusų „Škoda“ modelius. Tad Vilniaus gatvėse liks tik 91 troleibusas „Škoda“, įsigytas 2024–2025 metais ir jau sulaukęs keleivių kritikos.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar liepą diskutuota, nuo šio pranešimo - https://www.miestai.net/forumas/foru...71#post2209371Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visu pirma tas straipsnis jau pasenęs. Perkama 81 troleibusą. Žiūrint komiteto posėdį mane net nustebino tai, kad to komiteto nariai už troleibusus, o kai kas net sako “reikia paspausti iki 90 vnt”.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai vel pirks Solarius. Kas zino daugiau detaliu? (straipsnis paywalled)
 
 Ką tik pirko iš čekų, o dabar palieka už borto: naujais troleibusais Vilnių aprūpins kiti
 
 
 
 Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/auto/technika/...ridas-39357091
 
 O reikalavimai tokie:
 Mirror Eye sistema arba jos ekvivalentas
 Uždara kabina
 Adresinio durų atidarymo mygtukai (keleiviai galės patys atidaryti)
 Autonominė eiga 20 km
 4 durys
 Sėdynės ne plastmasinės, o ten su kažkokia medžiaga dengti.
 
 Iš Solaris pusės nežinome kas tieks elektroniką, bet yra 2 variantai: Pigesnis Medcom ir brangesnis Kiepe.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Teoriškai - taip.Parašė Wintautas Rodyti pranešimąO pala, ar ta ateinantį mygtukų sistema reiškia kad patys galėsime atidarinėti priekines duris? big if true
 Praktiškai - jeigu vairuotojas tik atrakinės mygtukų veikimą (dujiniai ex Vienna Man turi durų atidarymo mygtukus, bet kad juos aktyvuoti reikia nuspausti atskyrą mygtuką pas vairuotoją).
 
 Dar kas ateina su visa nauja technika - veikiantys stop mygtukai, o kaip jau buvo išaiškinę JUDU, ateityje Stop sistema bus perimta ir Vilniuje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 oho. Na menininkai visada sugalvoja būdų kaip paprasta veiksma padaryti blogos kokybes ir sudetingai. fun, funParašė Vinecko Rodyti pranešimąVDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
 Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ratu neprideda, prideda reisa, ir tik puse reso is Antakalnio iki Valkininku sustojimo. O aktualu ir nostalgija turetu buti gimusiems iki 1999 m.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąAtsižvelgiant į prašymus VVT pridėjo dar vieną Škoda 9Tr “ratą”
 Dabar troleibusas važiuos nuo 10:58 iki 16:22
 Paskutinis reisas vyks maršrutų Žemieji Paneriai -> Antakalnio TD
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...Paskutinis taisė Nikas; 2025.09.20, 19:34.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elementarus saugumas? Išsiaiškint priežastį - koks laidas, kodėl nukrito, situacijos įvertinimas - ar pvz laidas liečia žemę, ar jis po įtampa, ar paskui važiuojančioms transporto priemonėms nebus pavojaus pvz įsipainioti į laidą ir t.t., ar paskui važiuojantis troleibusas nesukels trumpo sujungimo... Nes šiaip kažkokių laidų nebūna. Valdymo centras tikrai žino kad yra autonominiai troleibusai, bet jei nutiktu kokia nelaime tai tu pirmas čia verktum kad dispečeriai ir VVT blogi nes niekuom nesirūpina.Parašė Nikas Rodyti pranešimąKęstučio g. ant abiejų krypčių laidų užkrito kažkoks laidas. Naujas troleibusas stovi, visus keleivius išlaipino. Klausiu, o tai čia ne autononominis? Sako taip, bet dispečeris liepė stovėti. Po padrąsinimo, dar kartą skambino dispečeriui. Valdymo centras nežino, kad Vilniuje yra autonominiai troleibusai? Pabaigos nemačiau, atvažiavo Boltas. Bet rodos, pajudėjo neužilgo...
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu troleibusas sustojo ne prie pat laido, o kažkur 20m spinduliu nuo jo, tada būtų laisvai galima suorganizuoti apylanką, duodant autonominių troleibusų vairuotojams nurodymą “jeigu esate už sankryžos, važiuokite atgal iki jos, sukite kairėn/dešinėn ir tęskite maršrutą iki kitos stotelės”.Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
 Elementarus saugumas? Išsiaiškint priežastį - koks laidas, kodėl nukrito, situacijos įvertinimas - ar pvz laidas liečia žemę, ar jis po įtampa, ar paskui važiuojančioms transporto priemonėms nebus pavojaus pvz įsipainioti į laidą ir t.t., ar paskui važiuojantis troleibusas nesukels trumpo sujungimo... Nes šiaip kažkokių laidų nebūna. Valdymo centras tikrai žino kad yra autonominiai troleibusai, bet jei nutiktu kokia nelaime tai tu pirmas čia verktum kad dispečeriai ir VVT blogi nes niekuom nesirūpina.
 
 Jeigu sustota arčiau arba net prie pat laido, tada neaišku kodėl keleiviai buvo išleisti. Taip troleibusai (net seni) saugo keleivius nuo elektros smūgio išeinant ar įeinant, bet atsistojus ant žemės jiems ką, šokinėti reikia, kad tik nenumuštų srovė?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš irg galvoju, kodėl jis juodasParašė Vinecko Rodyti pranešimąVDA studentas atspausdino Škoda 14Tr bortinis nr. 1109.
 Asmeniškai net nustebau, kad VVT sutiko tai įgyvendinti. 
 
 https://www.evarzytynes.lt/evs/pages...&number=307653
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ties nauju RIMI prekybos centru ties Eišiškių pl. ir Metalo g. sankryža, panašu, nebeliks VT juostos važiuoti per sankryžą tiesiai į stotelę Salininkų kryptimi. Po sankryžos rekonstrukcijos palikta tik viena juosta važiuoti tiesiai, o posūkio į dešinę juosta, kuri tarnavo ir kaip VT juosta, liks tik posūkiui į prekybcentrį.
 
 Buvau apsidžiaugęs, kad šita juosta buvo ilginama, bet, panašu, prioritetas yra barankų sukiotojams užsukti nusiprikti visokio šlamšto, o ne VT keleiviams.Lietuva visiems.
 - 5 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Benkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
 
 https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
 - 2 patinka
 Comment








Comment