Autobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei ganiečiai išpindės, paims iš Zimbabvės, ten infliacija kosminė.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš Škoda 9Tr vairuotojo atsakymas toks:Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
 Vairuotojų netrūksta, paskutiniu metu labai daug atėjo naujų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bent vizualiai matosi, kad daug VT autobusų vairuoja imigrantai, tai manau neturėtų pritrūkti, kaip ir netrūksta tų pačių bolt vairuotojų/kurjerių, juolab VVT turbūt siūlo geresnės sąlygas ir užmokestį.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAutobusus gal ir nupirks, bet kelčiau klausimą kaip jis ras jiem vairuotojus, jei jau norima dažninti reisus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1400 į rankas jeigu vairuotojo trupmą autobusą/troleibusąParašė Lettered Rodyti pranešimą
 Bent vizualiai matosi, kad daug VT autobusų vairuoja imigrantai, tai manau neturėtų pritrūkti, kaip ir netrūksta tų pačių bolt vairuotojų/kurjerių, juolab VVT turbūt siūlo geresnės sąlygas ir užmokestį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Troleibusas dalyvavo kaip eksponatas Judu renginyje Vingio parke.Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na berods viskas jau buvo gan seniai žinoma.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
 
 https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
 Tačiau net tie planai jau kitokie.
 Dėl aršios UAB Transrevis kovos už teisę nebūti baudžiamiems už neatliktą darbą ir sąlygų ginčijimas (pagal Adomą Bužinską Transrevis bandė keisti sąlygas:
 kvestionavo dažnį ir transporto priemonių rūšį). Taip pat ir buvo teismai. Galiausiai dėl viso Transrevio žaidimo kentės paprasti Vilniečiai, nes naujas terminas - 2028 metai. Kalbame apie ne rečiau nei kas 15 min miesto kraštuose ir tt.
 
 Dėl troleibusų tai viskas vyksta sklandžiai, pirmas turėtų būti Vilniuje kitą rudenį.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?Parašė Lettered Rodyti pranešimąBenkunskas pasakoja, kad VT važiuos kas 15 net į užkampius ir kitais metais nebeliks sovietinių troleibusų:
 
 https://www.facebook.com/reel/25003267122604281
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
 o kurie yra sovietiniai troleibusai? Maskvoj gaminti ar kur?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jusų teise rinktis kuo vaziuoti. Troleibusai gaminti Ostravos miesteParašė Perfect Rodyti pranešimą
 O Čekoslovakija buvo socialistinė ar kapitalistinė valstybė? Net jeigu Čekoslovakijoje nebuvo pilnai įtvirtinta planinė ekonomika, tai į Vilniaus viešojo transporto sistemą šie teoleibusai buvo įdiegti kai Lietuvoje veikė okupacinis sovietinis režimas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiuo metu eksploatuojamų Škoda troleibusų sąrašas su gamybos metais:Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimąO šiaip nėra, kad didžioji dalis dabartinių škodų perpirktos 2000-aisiais ir jau buvo pagamintos Čekijoje?
 1985: 2582 (iki 1994 Prešovas, SK)
 1987: 2103 (iki 2004 Ostrava, CZ)
 1988: 2526 (mokomasis), 1530
 1989: 1544, 2551
 1990: 2110, 1115, 2125, 2126, (iki 2005 ir 2008 m. Pardubice arba Zlin, CZ)
 1991: 1111, 1119, 1123 (iki 2005 m. Zlin, CZ), 1565, 2604
 1995-97: 1587, 2593, 2624, 1630, 1631, 1632, 1633, 1638, 1642, 2645, 2588, 1596, 1597, 2598, 1599, 1607, 1609, 1610, 1612, 1614, 1617, 1618
 1999/2000: 1651, 1652, 1653, 1655, 1656, 1661, 2663
 
 Atsarginės dalys užsilikusios iš senesnių troleibusų, tad nenuostabu, kad dar išlikės ThoraxF žymėjimas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąBent jau pagal užrašus ant langų "Made in Czechoslovakia" taip neatrodo.
 
 Nesakau, kad labai absoliučiai myliu senas Škodas ir kad jas turėtų eksploatuoti dar 50 metų, bet tiesiog norėjau paneigti kažkokius teiginius, kad važinėjame 50 metų senumo troleibusais.Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.24, 22:27.
 - 11 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Suprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.Paskutinis taisė Vilniaus gyventojas; 2025.09.24, 19:51.
 - 9 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimąSuprantu, kad miesto prioritetas yra ir turi būti greitai kursuojantis VT, bet labai fainai būtų jei kokią vieną-dvi (antra jei viena pagestų) škodas 14tr (geriau senąsias) paliktų savaitgaliais kokiu ramesniu maršrutu prasivažiuoti turistams ir nostalgikams. Visgi dalis miesto identiteto buvo šie troleibusai, su kuriais užaugo dalis X, visa Y ir dauguma Z kartos vilniečių. Smagu būtų parodyti juos kaip miesto istoriją.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąPritariu, tiktu 18 asis marsrutas savaitgali.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 nemanau ar sutiktu leisti ,, per centra''. Siuo metu per centra minimaliai viena - dvi senosios Skodos leidziamos. Jos sugrustos i periferinius marsrutus 4, 17 ( siandien net 7 dirba) 18Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
 Reikėtų per centrą paleisti turistų atrakcijai, pvz.: 20
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kai bus vienintelis toks sutvarkytas, tai bus atrakcija turistams.
 Kai dabar važinėja daug bomžinių su iškrentančiomis durimis tai yra VMSA užpakalis išlindęs po praplyšusias kelnes.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tris dienas paviešėjau Stokholme. Pakalbėsiu konkrečiai apie autobusus, nes jie yra ir Vilniuje. Nekalbant apie priekinių durų atidarymą, kai įlipi, vairuotojai maloniai šypsosi, gražiai su jais pasisveikini. Čia Vilniuje, net jei ir atidaro priekines, į keleivius net nežiūri. Matai negrįžtamai gyvenimo džiaugsmą praradusius veidus.
 
 Iš tam tikrų komentarų viešojoje erdvėje susidarė įspūdis, kad VVT bendrai yra toksiška darbo aplinka, matyt dėl to atitinkami vairuotojai. Man net skundų ant jų dabar nesinori rašyti, jaučiuosi tik žibalo į ugnį pilantis. Tikriausiai būtų išties gerai VVT uždaryti ir nuo nulio kurti naują organizaciją.
 - 10 patinka
 Comment









Comment