Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš dalies jo, bet laikinai.Parašė John Rodyti pranešimąAr tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?
 42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
 Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
 Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.
 
 Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema? Kai tiesiog kam nors sugedus ar kilus kokiam neaiškumui, tiesiog ignoruojamas problemos root cause ir naudojamas bet koks pigus workaroundas? Kaip ir su amžinai neveikiančiais kondicionieriais? Visokiomis nuo autobusų kebulų besimakaluojančiomis detalėmis? Neveikiančiomis šviesomis naktį ("nu tai neeeeeveikia, tai ką aš dabar padarysiu?!" - sic) ir t.t. ir pan.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Iš dalies jo, bet laikinai.
 42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
 Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
 Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.
 
 Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.Paskutinis taisė John; 2025.09.13, 00:43.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 visokių niuansų yr ten. ant kažkokio ir start stopas neveikė, arba vairuotojas nemokėjo naudoti, bla bla bla. įdomu ar kažkaip įmanoma būtų padaryti funkciją, kuri leistu kontroliuoti švieslentę su ridango pagalba, nes kaip suprantu ant tų švediškų MANu taip ir veikdavoParašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Pas 4208 neveikė net bortinis, na bent jau rugsėjo 1d. taip buvo. Kaip dabar nežinau, gal pavyks pagauti pažiūrėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Depe turi būti žmogus, kuris moka tvarkytis su ta velnio elektronika. Ne tik technikos direktorius, kuriam informavimo sistema yra tik mažas ir nereikšmingas viso parko aspektas.Parašė John Rodyti pranešimą
 Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema?
 
 Kita problemos pusė - parke atsiranda elektronikos žvėrynas. Kai kurie gamintojai dar gyvi, kiti - nelabai. Vieni geranoriški, kiti - nelabai. Valdymo blokai dirba nusenusiomis priemonėmis ir protokolais. Taip, viską galima integruoti, perdaryti ir pan, bet tam reikalingi tinkami žmonės, resursai ir pinigai.
 
 Naujuose troleibusuose jau yra mirgančių ekranų. Gal gamintojas kada ir sutvarkys. Nes garantija.
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, ten vietoj 49 nusiųsta Castrosua dirbti.Parašė sindiktas Rodyti pranešimąDabar didesnę 30 maršruto reisų dalį aptarnauja autobusų parkas. Tai tenka dažniau šiam maršrute dujinius autobusus matyt.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nėra esmės grąžinti maršruto numerį prie užrašo.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTechninė detalė: užrašas švieslentėje 'Grįžta į parką', net ir nurodant į kurį nieko nepasako apie judėjimo maršrutą.
 Ir jei artimais laikais iš stotelės išvažiuoja dvi tokios transporto priemonės, keleiviai gali likti nustebę.
 
 Grąžinkite maršruto numerį.
 Vis tiek keleiviai skaityti nemoka ir geba įsėdus į autobusą, kuris važiuoja į parką, pasakyti “o kodėl jūs nevažiuojate į stotį?” (važiavo iš Santariškių su užrašu “Grįžta į parką Verkių g.”)
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O aš galvojau, kaf užrašai daro tiems, kurie skaito...Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Nėra esmės grąžinti maršruto numerį prie užrašo.
 Vis tiek keleiviai skaityti nemoka ir geba įsėdus į autobusą, kuris važiuoja į parką, pasakyti “o kodėl jūs nevažiuojate į stotį?” (važiavo iš Santariškių su užrašu “Grįžta į parką Verkių g.”)
 
 Tada maršrutą nupieškite.
 Kaip sužinoti kokiu maršrutu pvz T12 grįžta į parką iš Panerių: per Kosčiuškos g. ar per Žirmūnų?
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu maršruto trasa yra netoli parko, tada važiuojama pagal ją.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 O aš galvojau, kaf užrašai daro tiems, kurie skaito...
 
 Tada maršrutą nupieškite.
 Kaip sužinoti kokiu maršrutu pvz T12 grįžta į parką iš Panerių: per Kosčiuškos g. ar per Žirmūnų?
 Jeigu toli, daromas kažkokia bendra trasa (pvz: A2, A3, A4, A12, A16 ir t.t iš stoties važiuoja per Olandų g. į parką)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai dar kartą: kaip žinoti kokiu maršrutu į depą važiuoja konkreti TP, jei ant jos maršrutas nenurodytas?Parašė Vinecko Rodyti pranešimąJeigu maršruto trasa yra netoli parko, tada važiuojama pagal ją.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na pvz: Iš Santariškių visų VVT autobusų trasa eina pagal paprastą maršrutą iki stotelės Baltupiai/Naujakiemio.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Tai dar kartą: kaip žinoti kokiu maršrutu į depą važiuoja konkreti TP, jei ant jos maršrutas nenurodytas?
 Iš Stoties beveik visi (išskyrus G maršrutus) važiuoja per Olandų g., o G maršrutai per Kalvarijų g.
 
 O šiaip jeigu stotelėje yra švieslentė, ji nurodo koks maršrutas važiuoja į parką. Na ir galiausiai yra tas pats stops.lt, kur net trasa nurodoma.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rodau ant pirštų:Parašė Vinecko Rodyti pranešimąNa pvz: Iš Santariškių visų VVT autobusų trasa eina pagal paprastą maršrutą iki stotelės Baltupiai/Naujakiemio.
 Iš Stoties beveik visi (išskyrus G maršrutus) važiuoja per Olandų g., o G maršrutai per Kalvarijų g.
 
 O šiaip jeigu stotelėje yra švieslentė, ji nurodo koks maršrutas važiuoja į parką. Na ir galiausiai yra tas pats stops.lt, kur net trasa nurodoma.
 
 https://www.stops.lt/vilnius/#stop/0602a/map
 T12 19:38, 23:29 važiuoja Šeimyniškių g., dešine Neris puse;
 T6 19:36, 23:31, 23:40, T4 23:42 važiuoja per Arsenalo g., kaire Neries puse.
 
 O jei stotelėje nėra švieslentės?
 O jei klausimas lipti ar nelipti, o ne kada pagaliau atsidarys stops.lt?
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na nereikia, šiandien važiavau su T6 (žiūrėjau pagal Timey)Parašė 2107 Rodyti pranešimąMan panašiai buvo su T12. Apie 10 valandą Žemuoliuose paneriuose žiūriu stovi troleibusas į parką. Aišku tik tai, kad galinė stotelė bus klinikos, bet per kur važiuos neaišku. Čia tikrai yra problema, kai užrašas vienodas, bet trasos skirtingos.
 Užrašas ant troleibuso priekinės švieslentės
 “Grįžta į parką (Antakalnio TD)
 per Kalvarijų g.” Tai, kad jeigu yra skirtingos variacijos trasos iki parko, jos nurodomos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Neviernas Tamošius ...Parašė Vinecko Rodyti pranešimąTai, kad jeigu yra skirtingos variacijos trasos iki parko, jos nurodomos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Supratau. Keleiviams nėr ko žinoti kokiu maršrutu važiuoja transporto priemonė.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 T6 infolenta su maršrutu per Kalvarijų g. atrodo taip:
 
 Kaip atrodo T12 ir kuo ji skiriasi nuo T4 at T6 per Arsenalo g, - užduotis namu darbams.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kuo jie turėtų skirtis? Ar nėra skirtumo koks numeris važiuoja, jeigu jis važiuojant na pvz Arsenalo g. vis tiek važiuos tą pačią trasą, kaip ir kiti.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Supratau. Keleiviams nėr ko žinoti kokiu maršrutu važiuoja transporto priemonė.
 T6 infolenta su maršrutu per Kalvarijų g. atrodo taip:
 
 Kaip atrodo T12 ir kuo ji skiriasi nuo T4 at T6 per Arsenalo g, - užduotis namu darbams.
 Comment



Comment