Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ar tik man taip pasirodė, ar paskutiniu metu Vilniuje vėl pradėjo masiškai naudoti tas medinas/plastikines/popierines maršrutų lenteles vietoj elektroninių švieslenčių?
      Iš dalies jo, bet laikinai.
      42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
      Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
      Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

      Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Iš dalies jo, bet laikinai.
        42xx serijos autobusai ilgai turėjo bėdų su švieslentėmis, dabar tvarkyti pradejo
        Castrosua sistema ten gan sudėtinga sakyčiau, todėl irgi jeigu pakeistas maršrutas tai dažniausiai su trafaretu (dabar stengiasi neleisti jų į tuos)
        Seni Solaris/Man irgi pasitaiko, bet retai.

        Bendrai tai situacija neatrodo nevaldoma, darbai pajudėjo, viską taiso.
        Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema? Kai tiesiog kam nors sugedus ar kilus kokiam neaiškumui, tiesiog ignoruojamas problemos root cause ir naudojamas bet koks pigus workaroundas? Kaip ir su amžinai neveikiančiais kondicionieriais? Visokiomis nuo autobusų kebulų besimakaluojančiomis detalėmis? Neveikiančiomis šviesomis naktį ("nu tai neeeeeveikia, tai ką aš dabar padarysiu?!" - sic) ir t.t. ir pan.
        Paskutinis taisė John; 2025.09.12, 23:43.

        Comment


          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

          Pas 4208 neveikė net bortinis, na bent jau rugsėjo 1d. taip buvo. Kaip dabar nežinau, gal pavyks pagauti pažiūrėti.
          visokių niuansų yr ten. ant kažkokio ir start stopas neveikė, arba vairuotojas nemokėjo naudoti, bla bla bla. įdomu ar kažkaip įmanoma būtų padaryti funkciją, kuri leistu kontroliuoti švieslentę su ridango pagalba, nes kaip suprantu ant tų švediškų MANu taip ir veikdavo

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Ok, tikėkimės. Visgi kažkaip peršasi prasta prielaida, kad čia yra platesnė problema, nei "sudėtinga" Castrosua problema. Mačiau tikrai ne ant Castrosua, o ant praktiškai visų modelių troleibusų/autobusų (nepamenu tik dėl naujausių Solaris ir SORų). Identiška situacija LTG, kur ant traukinių, įskaitant specialiai su LED švieslentėmis retrofitintus senus atnaujintus vagonus, galų gale visvien pereinama prie sovietmečio laikus menančių trafaretų. Ar čia gali būti labiau mentaliteto problema?
            Depe turi būti žmogus, kuris moka tvarkytis su ta velnio elektronika. Ne tik technikos direktorius, kuriam informavimo sistema yra tik mažas ir nereikšmingas viso parko aspektas.

            Kita problemos pusė - parke atsiranda elektronikos žvėrynas. Kai kurie gamintojai dar gyvi, kiti - nelabai. Vieni geranoriški, kiti - nelabai. Valdymo blokai dirba nusenusiomis priemonėmis ir protokolais. Taip, viską galima integruoti, perdaryti ir pan, bet tam reikalingi tinkami žmonės, resursai ir pinigai.

            Naujuose troleibusuose jau yra mirgančių ekranų. Gal gamintojas kada ir sutvarkys. Nes garantija.

            Comment


              Dabar didesnę 30 maršruto reisų dalį aptarnauja autobusų parkas. Tai tenka dažniau šiam maršrute dujinius autobusus matyt.

              Comment


                Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
                Dabar didesnę 30 maršruto reisų dalį aptarnauja autobusų parkas. Tai tenka dažniau šiam maršrute dujinius autobusus matyt.
                Taip, ten vietoj 49 nusiųsta Castrosua dirbti.

                Comment

                Working...
                X