Parašė Vinecko
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kažkas pasikeis prirašius 12 prie “Grįžta į parką per Arsenalo g.”? Teisingai, nieko.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Ar T12 važiuoja per Arsenalo g?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt keli autobusai sugedo taip, kad per vieną naktį nepataisysi.Parašė Svajonius Rodyti pranešimąĮdomūs pokyčiai 3G tvarkaraštyje nuo 09.17. Atskiri reisai nuo Vienaragių ir Žaliojo tilto stotelių link Perkūnkiemio. Šiaip iš galinių punktų, Skalvių st. ir Oro uosto, bendrai tvarkaraštis net retesnis nei dabar bus, ypač ne piko metu.
 O dėl reisų trumpinimo iki Žaliojo Tilto ir Vienaragių st. sakyčiau logiška, nes didesnė tikimybė užtikrinti tvarkaraštį. Nes su Vilniaus kamščiai būna ir +17 min.
 
 Taip pat kažkas keičiasi 2, 4 ir 75 autobusų tvarkaraščiuose.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 T12 į depą nevažiuoja Arsenalo gatve.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Ar kažkas pasikeis prirašius 12 prie “Grįžta į parką per Arsenalo g.”? Teisingai, nieko.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Arba pagaliau sumodeliavo srautus.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąO dėl reisų trumpinimo iki Žaliojo Tilto ir Vienaragių st. sakyčiau logiška, nes didesnė tikimybė užtikrinti tvarkaraštį.
 Dabar belieka piko metu analogiškai apsukti T* Savanorių žiede.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tvarkaraščių genijai sugebėjo pamiršti apie 2 ir 4 vieno reiso jungimą, todėl visą praėjusią rugsėjo dalį 2 maršruto tvarkaraštis atrodė taip:Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Taip pat kažkas keičiasi 2, 4 ir 75 autobusų tvarkaraščiuose.
 
 
 
 Na žinoma, užuot normaliai ištaisę, 8:30 pavėlino iki 8:48, o po to vis tiek 1,5 val. tarpas – tiek 2, tiek 4 maršrutuose...
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apskritai Vilniuje tvarkaraščių planavimas dabar pasiekė neregėtą dugną. Ką galėjom pamatyt dar prieš gerus 10 metų – įmantrius grafikų jungimus, efektyvius derinimus – dabar jau tarsi nepasiekiamybė. Ypač šį žiemos sezoną atsiskleidė perliukai:
 
 
 
 
 Apmaudžiausia, kad elementariai nebesugebama sutvarkyti tarpus atsirandžius pietų pertraukų metu (9-11 ir 18-20 val.). Ne tik kad neperkilnojami, nevėlinami pertraukiami grafikai, kad tarpai būtų užpildomi, dabar turbūt dar ir naudojamasi "Piko" programos automatinėmis funkcijomis, kurios begalviškai visas pertraukas sukrauna lygiai tuo pačiu metu. Vienas blogiausių pavyzdžių, tarsi dar net nepasibaigus pikui jau niekam nebereikėtų 6 troleibusu keliauti:
 
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš tik pavyzdį pateikiau.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 T12 į depą nevažiuoja Arsenalo gatve.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Smagu žiūrėti tiesiog kaip rytinio piko metu visas transportas iš Žemųjų Panerių važiuoja su vienu kitu keleiviu. Tikrai iki Žemųjų Panerių galima leisti pilnai 24, 123 ir tik kas 2 T4, T6, T12, T18.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Arba pagaliau sumodeliavo srautus.
 Dabar belieka piko metu analogiškai apsukti T* Savanorių žiede.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai iš kur žinoti kuria gatve vaziuoja troleibusas, švytintis 'Grįžta į parką Antakalnio TD' ?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Aš tik pavyzdį pateikiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Tai iš kur žinoti kuria gatve vaziuoja troleibusas, švytintis 'Grįžta į parką Antakalnio TD' ?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomus požiūris.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
 Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.
 Kam tuomet vežti šiais reisais keleivius, jei transporto kompanija nenori parašyti koks bus maršrutas?
 
 Jei 4G techniniu reisu atsiranda Laisvės prospekte, gal jis važiuos per Žemaitės, o ne Tūkstantmečio gatvę; bet kol neišbandysi - negali būti tikras. Bet ant jo kažkodėl rašomas maršruto numeris, matyt per klaidą?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Rugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.
 
 Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.
 
 Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.
 
 P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
 čia.
 
 Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA
 
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip viskas normaliai, nebūtina važiuoti viso maršruto, jeigu atkarpoje nuo oro uosto iki Naujamiesčio keleivių mažiau. Bet man įdomiausia iš kur Vienaragių st. ar Žaliąjame tilte atsiras tie autobusai? Juk nė vienas reisas priešinga kryptimi nesutrumpintas iki ten.Parašė Svajonius Rodyti pranešimąĮdomūs pokyčiai 3G tvarkaraštyje nuo 09.17. Atskiri reisai nuo Vienaragių ir Žaliojo tilto stotelių link Perkūnkiemio. Šiaip iš galinių punktų, Skalvių st. ir Oro uosto, bendrai tvarkaraštis net retesnis nei dabar bus, ypač ne piko metu.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.Parašė eigh Rodyti pranešimą
 Šiaip viskas normaliai, nebūtina važiuoti viso maršruto, jeigu atkarpoje nuo oro uosto iki Naujamiesčio keleivių mažiau. Bet man įdomiausia iš kur Vienaragių st. ar Žaliąjame tilte atsiras tie autobusai? Juk nė vienas reisas priešinga kryptimi nesutrumpintas iki ten.
 Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
 Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 0 reisai šiaip įdomus dalykas. Taip pat savotiškas demo naktinis transportas.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
 Įdomus požiūris.
 Kam tuomet vežti šiais reisais keleivius, jei transporto kompanija nenori parašyti koks bus maršrutas?
 
 Jei 4G techniniu reisu atsiranda Laisvės prospekte, gal jis važiuos per Žemaitės, o ne Tūkstantmečio gatvę; bet kol neišbandysi - negali būti tikras. Bet ant jo kažkodėl rašomas maršruto numeris, matyt per klaidą?
 
 Šiaip problema būtų išspręsta jeigu tiesiog vietoj “Grįžta į parką” būtų “Grįžta į parką (per gatvę/objektą)”
 
 Na pvz.: Grįžta į parką (Verkių TD) per Pylimo g./Kalvarijų g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tiesiog vienas klausimas…Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąRugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.
 
 Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.
 
 Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.
 
 P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
 čia.
 
 Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA
 
 Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
 Jeigu paprastus dar kažkaip moka kabinti, tai asimetrinius belekaip kabina. Vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalba ėjo apie maršruto numerio pridėjimo, kurį nežaistų kažkokios esmės.Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
 O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?
 O kryptį tai tikrai verta nurodyti ir džiugu, kad kai kur jau atsiranda tai (tas pats T6)
 Comment



Comment