Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O kuo jie turėtų skirtis? Ar nėra skirtumo koks numeris važiuoja, jeigu jis važiuojant na pvz Arsenalo g. vis tiek važiuos tą pačią trasą, kaip ir kiti.
    Ar T12 važiuoja per Arsenalo g?

    Comment


      Įdomūs pokyčiai 3G tvarkaraštyje nuo 09.17. Atskiri reisai nuo Vienaragių ir Žaliojo tilto stotelių link Perkūnkiemio. Šiaip iš galinių punktų, Skalvių st. ir Oro uosto, bendrai tvarkaraštis net retesnis nei dabar bus, ypač ne piko metu.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

        Ar T12 važiuoja per Arsenalo g?
        Ar kažkas pasikeis prirašius 12 prie “Grįžta į parką per Arsenalo g.”? Teisingai, nieko.

        Comment


          Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
          Įdomūs pokyčiai 3G tvarkaraštyje nuo 09.17. Atskiri reisai nuo Vienaragių ir Žaliojo tilto stotelių link Perkūnkiemio. Šiaip iš galinių punktų, Skalvių st. ir Oro uosto, bendrai tvarkaraštis net retesnis nei dabar bus, ypač ne piko metu.
          Matyt keli autobusai sugedo taip, kad per vieną naktį nepataisysi.
          O dėl reisų trumpinimo iki Žaliojo Tilto ir Vienaragių st. sakyčiau logiška, nes didesnė tikimybė užtikrinti tvarkaraštį. Nes su Vilniaus kamščiai būna ir +17 min.

          Taip pat kažkas keičiasi 2, 4 ir 75 autobusų tvarkaraščiuose.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Ar kažkas pasikeis prirašius 12 prie “Grįžta į parką per Arsenalo g.”? Teisingai, nieko.
            T12 į depą nevažiuoja Arsenalo gatve.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              O dėl reisų trumpinimo iki Žaliojo Tilto ir Vienaragių st. sakyčiau logiška, nes didesnė tikimybė užtikrinti tvarkaraštį.
              Arba pagaliau sumodeliavo srautus.
              Dabar belieka piko metu analogiškai apsukti T* Savanorių žiede.

              Comment


                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                Taip pat kažkas keičiasi 2, 4 ir 75 autobusų tvarkaraščiuose.
                Tvarkaraščių genijai sugebėjo pamiršti apie 2 ir 4 vieno reiso jungimą, todėl visą praėjusią rugsėjo dalį 2 maršruto tvarkaraštis atrodė taip:

                Click image for larger version

Name:	Ekrano kopija 2025-09-16 191658.png
Views:	238
Size:	3,4 kB
ID:	2220691

                Na žinoma, užuot normaliai ištaisę, 8:30 pavėlino iki 8:48, o po to vis tiek 1,5 val. tarpas – tiek 2, tiek 4 maršrutuose...

                Comment


                  Apskritai Vilniuje tvarkaraščių planavimas dabar pasiekė neregėtą dugną. Ką galėjom pamatyt dar prieš gerus 10 metų – įmantrius grafikų jungimus, efektyvius derinimus – dabar jau tarsi nepasiekiamybė. Ypač šį žiemos sezoną atsiskleidė perliukai:

                  Click image for larger version  Name:	35.png Views:	0 Size:	31,0 kB ID:	2220693
                  Click image for larger version  Name:	42.png Views:	0 Size:	28,8 kB ID:	2220694
                  Click image for larger version  Name:	29.png Views:	0 Size:	30,4 kB ID:	2220695
                  Apmaudžiausia, kad elementariai nebesugebama sutvarkyti tarpus atsirandžius pietų pertraukų metu (9-11 ir 18-20 val.). Ne tik kad neperkilnojami, nevėlinami pertraukiami grafikai, kad tarpai būtų užpildomi, dabar turbūt dar ir naudojamasi "Piko" programos automatinėmis funkcijomis, kurios begalviškai visas pertraukas sukrauna lygiai tuo pačiu metu. Vienas blogiausių pavyzdžių, tarsi dar net nepasibaigus pikui jau niekam nebereikėtų 6 troleibusu keliauti:

                  Click image for larger version  Name:	6.png Views:	0 Size:	32,6 kB ID:	2220696

                  Comment


                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                    T12 į depą nevažiuoja Arsenalo gatve.
                    Aš tik pavyzdį pateikiau.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                      Arba pagaliau sumodeliavo srautus.
                      Dabar belieka piko metu analogiškai apsukti T* Savanorių žiede.
                      Smagu žiūrėti tiesiog kaip rytinio piko metu visas transportas iš Žemųjų Panerių važiuoja su vienu kitu keleiviu. Tikrai iki Žemųjų Panerių galima leisti pilnai 24, 123 ir tik kas 2 T4, T6, T12, T18.

                      Comment


                        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                        Aš tik pavyzdį pateikiau.
                        Tai iš kur žinoti kuria gatve vaziuoja troleibusas, švytintis 'Grįžta į parką Antakalnio TD' ?

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Tai iš kur žinoti kuria gatve vaziuoja troleibusas, švytintis 'Grįžta į parką Antakalnio TD' ?
                          Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.

                          Comment


                            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                            Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.
                            O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?

                            Comment


                              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                              Net pridėjus maršrutą niekas nepasikeis. Na įsivaizduokim, kad atvažiavo A12 į parką. Parašyta “12 Grįžta į parką (Verkių TD)”. Koks šansas, kad žmogus supras, kad autobusas važiuos per Olandų g., o ne per Rudaminą pvz.
                              Įdomus požiūris.
                              Kam tuomet vežti šiais reisais keleivius, jei transporto kompanija nenori parašyti koks bus maršrutas?

                              Jei 4G techniniu reisu atsiranda Laisvės prospekte, gal jis važiuos per Žemaitės, o ne Tūkstantmečio gatvę; bet kol neišbandysi - negali būti tikras. Bet ant jo kažkodėl rašomas maršruto numeris, matyt per klaidą?

                              Comment


                                Rugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.

                                Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.

                                Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.

                                P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
                                čia.

                                Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA

                                Comment


                                  Parašė Svajonius Rodyti pranešimą
                                  Įdomūs pokyčiai 3G tvarkaraštyje nuo 09.17. Atskiri reisai nuo Vienaragių ir Žaliojo tilto stotelių link Perkūnkiemio. Šiaip iš galinių punktų, Skalvių st. ir Oro uosto, bendrai tvarkaraštis net retesnis nei dabar bus, ypač ne piko metu.
                                  Šiaip viskas normaliai, nebūtina važiuoti viso maršruto, jeigu atkarpoje nuo oro uosto iki Naujamiesčio keleivių mažiau. Bet man įdomiausia iš kur Vienaragių st. ar Žaliąjame tilte atsiras tie autobusai? Juk nė vienas reisas priešinga kryptimi nesutrumpintas iki ten.

                                  Comment


                                    Parašė eigh Rodyti pranešimą

                                    Šiaip viskas normaliai, nebūtina važiuoti viso maršruto, jeigu atkarpoje nuo oro uosto iki Naujamiesčio keleivių mažiau. Bet man įdomiausia iš kur Vienaragių st. ar Žaliąjame tilte atsiras tie autobusai? Juk nė vienas reisas priešinga kryptimi nesutrumpintas iki ten.
                                    Spėju Stops.lt nesukrovė atbulinių reisų.
                                    Dėl Žaliojo Tilto tai apsisukimas veiks kaip T4 savaitgaliais Savanorių žiede.
                                    Dėl Vienaragių st. sunkiai įsivaizduoju, nebent apsisuks kur nors prie Prūsų st. arba Naujininkų troleibusų GP.

                                    Comment


                                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                      Įdomus požiūris.
                                      Kam tuomet vežti šiais reisais keleivius, jei transporto kompanija nenori parašyti koks bus maršrutas?

                                      Jei 4G techniniu reisu atsiranda Laisvės prospekte, gal jis važiuos per Žemaitės, o ne Tūkstantmečio gatvę; bet kol neišbandysi - negali būti tikras. Bet ant jo kažkodėl rašomas maršruto numeris, matyt per klaidą?
                                      0 reisai šiaip įdomus dalykas. Taip pat savotiškas demo naktinis transportas.

                                      Šiaip problema būtų išspręsta jeigu tiesiog vietoj “Grįžta į parką” būtų “Grįžta į parką (per gatvę/objektą)”

                                      Na pvz.: Grįžta į parką (Verkių TD) per Pylimo g./Kalvarijų g.

                                      Comment


                                        Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
                                        Rugsėjo 5 dieną VVT pasirašė sutartis KT dalių pirkimui. Vienoje iš pirkimo dalių buvo perkami greituminiai suvedamieji iešmai. Juos tieks UAB "Dotronika", perparduodant iš ESKO, kurių dalys beveik visur dedamos naujinant KT.

                                        Sutarties vykdymas suskirstytas į 3 etapus. Pirmieji 20 komplektų turėtų atvykti jau po 2 mėn. kiti 30 po 6 mėn. ir paskutiniai 20 po 8 mėnesių. Iš viso perkami 22 simetriniai, 26 asimetriniai kairiniai ir 22 asimetriniai dešininiai iešmai.

                                        Tikiuosi elektromonteriai įmontuos juos tinkamai, o ne visiškai kreivai, kaip jau buvo padarę visišką fiasko, kai prieš 3 metus gavome ESKO radijo bangomis valdomus iešmus.

                                        P. S. Vykdant KT modernizaciją maždaug 2006 metais (??) buvo keliose vietose sumontuoti ESKO greituminiai sueinamieji iešmai. Pvz. čia, čia, čia ir
                                        čia.

                                        Kam įdomu pasiskaityti daugiau, pridedu nuorodą į pasiūlymą (su brėžiniais) ir sutartį: ČIA
                                        Tiesiog vienas klausimas…

                                        Kas jiems per fetišas asimetriniai iešmai???
                                        Jeigu paprastus dar kažkaip moka kabinti, tai asimetrinius belekaip kabina. Vienintelis gerai pakabintas asimetrinis iešmas prie Klinikų st.

                                        Comment


                                          Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                                          O kalba neina, kad prie kiekvienos nulinės krypties parašyti per kur važiuos konkreti TP, kaip dabar yra daroma su 6 ir 10 nuliniais reisais per Kalvarijų gatvę?
                                          Kalba ėjo apie maršruto numerio pridėjimo, kurį nežaistų kažkokios esmės.
                                          O kryptį tai tikrai verta nurodyti ir džiugu, kad kai kur jau atsiranda tai (tas pats T6)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X