Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kiek maždaug vyksta pasiūlymų vertinimas + liti procesai prieš laimėtojo paskelbimą?
    Nes pagal viską VVT pabaigė pasiūlymų priėmimą visiems 4 konkursams dėl el. autobusų.
    Pirmiausiais: 12m el. autobusų pasiūlymų priėmimas buvo 09.25
    Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.

    Comment


      Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

      Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.
      Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)

      Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
      Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.

      Comment


        VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



        Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
        Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
        Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).

        Comment


          Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
          VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



          Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
          Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
          Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).
          Taip, naujausi troleibusai buvo perkami pačiu “sočiausiu” paketu*

          O reikalinga tokia sistema kaip ir savai kontrolei (ar viskas veikia, kaip atliekamas maršrutas ir tt.
          Plius ir į keleivių skundus bus galima geriau atsakyti.
          Pvz buvau parašęs skundą dėl to, kad autobusas pravažiavo stotelę kokiu 40 km/h greičiu ir poto sustojo per dvi juostas ne stotelės zonoje (ačiū, kad bent sustojo, bet jeigu kalbame apie keleivių saugumą - buvo galimybė užimti tik 1 juostą). Kadangi autobusas buvo senas (Volvo 7700), teko atsižvelgti į mano skundą tik remiantis GPS duomenimis.

          * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)
            Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.

            Parašė Vinecko
            Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
            Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
            Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.


            Parašė Vinecko
            Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
            Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.
              Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.

              Comment


                Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.
                Nu reiškia pamatysime, kaip pravažiuoja Mercedes KT valytuvas, o poto tik sena Škoda važiuoja, nes jei nereikalingas visų 600(?) V. Nes kaip pamenu seni troleibusai lengviau įveikia apledėjusį KT būtent dėl to, kad fiziškai nelabai ten ką maitini reikia. Tu dalykų nedaug.

                Comment


                  Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                  Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.


                  Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.




                  Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.
                  1. Valdas sakė “pinigai ne problema”, todėl kinų pasiūlymas na manau nebus vertinamas pagal piniginę vertę (juolab, kad Solaris moka taip pat nuolaidžiauti).

                  2. Kalbu apie tai, kad dauguma pirkimų (bent jau populiariausiais dydžiais) bus laimėta vieno tiekėjo (galimai). Įdomesnio dydžio taip sakant autobusai bus labiau kaip tik apie konkurenciją.

                  3. Tai gali būti, kad Altas laimės ir pasiūlys Man ar Mercedes kėbulą.

                  Comment

                  Working...
                  X