Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kiek maždaug vyksta pasiūlymų vertinimas + liti procesai prieš laimėtojo paskelbimą?
    Nes pagal viską VVT pabaigė pasiūlymų priėmimą visiems 4 konkursams dėl el. autobusų.
    Pirmiausiais: 12m el. autobusų pasiūlymų priėmimas buvo 09.25
    Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.

    Comment


      Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

      Priklauso nuo pirkimo. Troleibusų pirkimams tas truko apie 2 mėnesius, bet čia manau dalyvaus arba žymiai daugiau tiekėjų arba kažkokie kiniški, kurie beveik vienodus pasiūlymus pateiks ir 4 mėnesius spręs, kuris variantas geresnis.
      Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)

      Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
      Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.

      Comment


        VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



        Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
        Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
        Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).

        Comment


          Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
          VVT skelbia dar vieną įdomų pirkimą dėl transporto priemonių stebėjimo ir kontrolės paslaugos per GPS. Matyt nusibodo pastovus skundai dėl neveikiančių kondicionierių. Montuos į visus autobusus bei tik į Solaris 15 ir 12 troleibusus. SOR'ai šitą jau turi???



          Parametrai, fiksuojami realiu laiku: laikas, greitis, durų uždarymo/atidarymo statusas, stabdžių slėgis, judėjimo kryptis, GNSS koordinatės, degimo būsena ir jos trukmė, odometro parodymai, degalų kiekis bake, kondicionavimo sistemos statusas, keleivių salono ir vairuotojo kabinos temperatūros vertės, ekonomiško vairavimo vertės (staigus greitėjimas, stabdymas, posūkis). Elektrinėms transporto priemonėms: baterijos įkrovos lygis, likęs nuvažiuoti atstumas, krovimo statusas.
          Atitinkami parametrai fiksuojami pagal transporto priemonės komplektaciją, rūšį ir galimus nuskaityti duomenis.
          Telemetrinė įranga turi atnaujinti duomenis kas valandą, kai transporto priemonė stovi su neužvestu varikliu. Transporto priemonei važiuojant (ar stovint vietoje su užvestu varikliu), duomenys turi būti fiksuojami kas 20 sekundžių, nuvažiavus 100 metrų arba kai transporto priemonės judėjimo krypties kampas pakinta 14 laipsnių. Taip pat duomenų atsinaujinimas turi įvykti, kai pasikeičia kontroliuojamo parametro statusas (pvz. atidarius/uždarius duris, įjungus/išjungus kondicionavimo įrenginį ir pan.).
          Taip, naujausi troleibusai buvo perkami pačiu “sočiausiu” paketu*

          O reikalinga tokia sistema kaip ir savai kontrolei (ar viskas veikia, kaip atliekamas maršrutas ir tt.
          Plius ir į keleivių skundus bus galima geriau atsakyti.
          Pvz buvau parašęs skundą dėl to, kad autobusas pravažiavo stotelę kokiu 40 km/h greičiu ir poto sustojo per dvi juostas ne stotelės zonoje (ačiū, kad bent sustojo, bet jeigu kalbame apie keleivių saugumą - buvo galimybė užimti tik 1 juostą). Kadangi autobusas buvo senas (Volvo 7700), teko atsižvelgti į mano skundą tik remiantis GPS duomenimis.

          * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Nemanau, kad bus labai jau daug. Manau apsiribosime paprastais europietiškais Solaris, Man, Mercedes, su mažesnė tikimybe Sor. Jeigu dalyvaus Sor tai didelė tikimybė, kad atmes jų pasiūlymą. O tarp Solaris, Mercedes, Man rinksis tikriausiai tarp Solaris ir Man (visgi jie jau yra pas VVT ir +- žinoma kaip su jais dirbti)
            Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.

            Parašė Vinecko
            Mano spėjimas būtų toks, kad bus unifikuotas visas pirkimas, kas reiškia laimės tiekėjas, kuris turi skirtingų dydžių autobusus. Pvz Solaris turi nuo 8 iki 24m
            Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
            Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.


            Parašė Vinecko
            Klausimas bus tik su MTA. Ten galimas variantas, kad laimi Altas.
            Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.

            Comment


              Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
              * sotus paketas, bet neįrengta kamera “ūsų” stebėjimui.
              Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.

              Comment


                Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                Ten tokia įdomi komplektacija, kur jausmas kad visokie prietaisiukai įdėti del PR'o, nors jie po kokių 3 metų visiškai nebeveiks. Dėl tokių inovacijų kaip „srovės imtuvų kamera“ ar „ledo tirpiklio purkštukai ant srovės imtuvų“ gi nepasigirsi FB poste.
                Nu reiškia pamatysime, kaip pravažiuoja Mercedes KT valytuvas, o poto tik sena Škoda važiuoja, nes jei nereikalingas visų 600(?) V. Nes kaip pamenu seni troleibusai lengviau įveikia apledėjusį KT būtent dėl to, kad fiziškai nelabai ten ką maitini reikia. Tu dalykų nedaug.

                Comment


                  Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

                  Laimėtojas sprendžiamas pagal pateiktą pasiūlymą, o ne „žinoma kaip su jais dirbti“. Kinai labai dažnai laimi pirkimus, nes jų pasiūlymuose tie autobusai kebabą kainuoja. Dėl ilgaamžiškumo esu girdėjęs skirtingų faktų.


                  Pirkimas jau buvo unifikuotas. Pasiūlymo nepateikė nė vienas tiekėjas, arba VVT apsigalvojo ir greit jį suskaidė.




                  Šiaip MAN irgi gamina mikriukus ir juos net kartais montuoja Altas.
                  1. Valdas sakė “pinigai ne problema”, todėl kinų pasiūlymas na manau nebus vertinamas pagal piniginę vertę (juolab, kad Solaris moka taip pat nuolaidžiauti).

                  2. Kalbu apie tai, kad dauguma pirkimų (bent jau populiariausiais dydžiais) bus laimėta vieno tiekėjo (galimai). Įdomesnio dydžio taip sakant autobusai bus labiau kaip tik apie konkurenciją.

                  3. Tai gali būti, kad Altas laimės ir pasiūlys Man ar Mercedes kėbulą.

                  Comment


                    Nežinau, ar kas dalinosi, bet įdomi perspektyva

                    https://www.youtube.com/watch?v=QzrWNB6wR6s



                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-10-14 at 01.04.53.png Views:	1 Size:	8,54 MB ID:	2224883
                    Paskutinis taisė digital; 2025.10.14, 00:07. Priežastis: [YOUTUBE]QzrWNB6wR6s[/YOUTUBE]

                    Comment


                      Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
                      Nežinau, ar kas dalinosi, bet įdomi perspektyva
                      Berods yra video iš Retro važiavimo su Škoda 9Tr (šių metų).

                      Comment


                        Užmeskit akį į 43:00 min., toj vietoj be elektros galėjo atsistoti. Gale video gavo kažkokią dovaną vairuotojas.
                        ♚ instagram.com/street.skins.intl ♚

                        Comment


                          Apie JUDU darbo kokybę.
                          Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
                          Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

                          Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	366
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

                          Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

                          Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	363
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

                          Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą
                            Apie JUDU darbo kokybę.
                            Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
                            Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

                            Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	366
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

                            Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

                            Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	363
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

                            Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
                            Būtent!!! Ir su 2G tas pats pvz. Gerosios vilties st. link Santariškių. Važiuoja tą pačią valandą, bet trukmė skirtinga ir intervalai irgi gaunasi neaiškūs. Vienas po minutės, kitas jau po 14-kos. Ir ypač tas pasijautė šiemet. Neabejoju, kad atidžiau panagrinėjus yra dar daugiau tokių atvejų. Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...

                            Comment


                              Parašė Svajonius Rodyti pranešimą


                              Kaip šitaip neatsakingai sudarinėt tvarkaraščius turint visas įmanomas technologijas...
                              Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.

                              Comment


                                Gal autobusų galingumai/talpa skiriasi?

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                  Apie JUDU darbo kokybę.
                                  Kas galite paaiškinti, kas čia vyksta ir kodėl taip?
                                  Stotelėje "Šeškinės kalvos" link Fabijoniškių šąlant ir laukiant 53 autobuso akį sudomino maršruto tvarkaraštis su itin keistais išsibarščiusiais intervalais, tarpai nuo 2 iki 14 min piko metu:

                                  Click image for larger version

Name:	53Sesk.png
Views:	366
Size:	83,6 kB
ID:	2225018

                                  Tačiau pastebėtina, kad iš stoties autobusai išvyksta gana tolygiu intervalu, tačiau kiekvienam reisui yra duotas skirtingas važiavimo laikas:

                                  Click image for larger version

Name:	53 keliones laikas.png
Views:	363
Size:	71,8 kB
ID:	2225019

                                  Įdomu, kas miesto gatvėse turi pasikeisti, kad praktiškai identišku laiku, ne piko metu (20h) tą patį maršrutą vienas autobusas važiuoja 38 min., kitas 46 min.?
                                  Atsižvelgiama į eismo srautus. O net per 5-7 minutes gali daug kas pasikeisti. Geras pavyzdys būtų Kauno g. (arčiau stoties). Pvz 16:02 viskas gerai, dar galima pravažiuoti sąlyginai greitai, o 16:08 gatvė jau stovės ir jeigu į tai neatsižvelgti vėlavimas bus dar didesnis.

                                  Tiesiog skirtingas važiavimo laikas duotas tam, kad žmonės galėtų lengviau prognozuoti VT judėjimą skirtingomis eismo sąlygomis.

                                  Pvz: N7 iki Skalvių st. (iš Islandijos st.) nuvažiuoja per 24 minutes, tuo tarpu 7 troleibusas tą patį maršrutą įveikia per ~ 30 min ne piko metu, ~35 min piko metu.
                                  Manau aišku kodėl reikalingas skirtingas važiavimo laikas. Banaliai tam, kad VT būtų bent kažkiek labiau patikimas.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                    Judu atveju "visos įmanomos technologijos" yra postsovietinių šalių pamėgtas Pikas, tad kaip ir nieko keisto.
                                    Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                      Technologijos technologijomis, bet ar patiktų tai, kad autobusas vietoj laiku atvažiuotų su x min vėlavimu?
                                      Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.
                                      Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.

                                      Comment


                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Aha, nes 20 val Vilniuje didžiausi kamščiai.
                                        Jau ne pirmą kart pastebiu, kad tamstos komentarai panašūs į tokius, kokius atmazus mėto Judu/VVT. Matyt susidūrus su sistema neišvengiamai tampama jos dalimi.
                                        Nežinau, laukiu iš Infrastruktūros grupės vadovo atsakymo dėl VVT (situacija su pirmomis durimis)

                                        Dėl 20 valandos pasakyti negaliu, gal čia grybą pjauna, o gal kažką žino daugiau nei mes (nors labai abejoju).

                                        Jeigu tikite tuo, kad dirbu VVT arba Judu, tai šaunu, tačiau jokio darbo pasiūlymo nei iš vienos kompanijos negavau, jeigu toks pasiūlymas yra, prašau informuoti.

                                        Comment


                                          Dėl prekinių durų tai čia vairuotojas kaip ir pripažįsta kad turi atidaryt bet vairuotojai tiesiog tai ignoruoja.


                                          https://www.youtube.com/watch?v=H_HmGpwzngA&t=1567s

                                          Comment

                                          Working...
                                          X