Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Bandau spėt, kiek kartų dar prireiktų visa tai pakartot( bent man jau įgįso tai daryt), kad kai kurie pradėtų atskirt tuos dalykus.Parašė John Rodyti pranešimą
 Problema, kad beveik visi kalbantys apie "metro" nesupranta, kas tai yra. Techniškai kalbant, yra heavy rail ir light rail. O metro ar tramvajus yra šnekamosios kalbos terminai.
 
 Žmonės kalba apie metro ir tramvajų nesuprasdami, apie ką jie iš tikrųjų kalba. Kai kam atrodo, kad metro=po žeme. Kai kas galbūt turi kitokių idėjų.
 Dar kažkam gali atrodyti išvis kitaip.
 
 O kalbėti reiktų techniniais terminais, kad neliktų vietos interpretacijoms.
 
 Light rail (dažniausia vadinama tramvajumi, bet kartais ir metro arba dar kaip nors) - mažesniems miestams ir mažesniems srautams skirtas transportas. Kaip pagrindinė sistema naudojama paprastai iki 1 milijono gyventojų dydžio miestuose arba kaip auxiliary/feeder sistema prie metro didesniuose miestuose.
 
 Heavy rail (dažniausiai vadinamas "metro") - didelės talpos sistema, paprastai skirta 1+ milijono miestams. Kai kur būna po žeme, bet dažniausiai paviršiuje.
 
 Turbūt nuo to ir reiktų pradėti. Nors turbūt yra visiškai akivaizdu, kad heavy rail sistemos Vilniuje nereikia, nes tai būtų visiškas overkill. Kaip ir nereikia oro uosto terminalo su 100 milijonų capacity.
 
 Light rail, kita vertus, yra būtinybė.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
 - 3 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Manau savaime suprantama, kad jei toks projektas būtų įgyvendinamas, jį nuo A iki Z turėtų vykdyti geriausios tos srities kompanijos iš NL, DE ar panašios šalies su rimtu 3rd party auditorium įkandin. Apie kažkokį darymą "patiems" negali būti net kalbos. Vietiniams dundukams būtų galima patikėti nebent tramvajaus plovimą ar nesudėtingus priežiūros darbus.Parašė taccido Rodyti pranešimąVilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?
 
 Kas būna, kai bėginio transporto projektų valdymą ir auditą atlieka vietiniai neandartaliečiai, jau sužinojome su RB1, kur buvo išmesti ir išvogti 300 milijonų.Paskutinis taisė John; 2019.01.26, 18:20.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kada kas realiai nuo kontaktinio tinklo sumontavimo 195x-196x metais jį atnaujino, renovavo ar pan? Niekas niekada. Vat ir vėl eilinis vietinis reikaliukas: nupirkim naujus troleibusus, bet apie esminį kontaktinio tinklo atnaujinimą jokios kalbos. Suprantu, kad naujas troleibusas estetiškai gražiai atrodys, bet to naujo kokybinio troleibuso eismo šuolio pilnatvės nebus, nes jis vėl vaziuos nuliniu greičiu per iešmus-kryžmes-kreives ir visas kitas technologiškai sudėtingas vietas. Taip taip viskas ir lieka pusiau apipešiota: viena dalis 2019 metai, kita vis dar gūdūs 1979Parašė taccido Rodyti pranešimąVilnius niekada nepasidarys normalaus tramvajus. Pvz., situacija su troleibusais: kelias tiesus, išsišakojimų ar iešmų nėra, o troleibusas turi pristabdyt iki 15 km/h. Taip yra pavyzdžiui, prieš Konarskio stotelę nuo centro. Priešinga kryptimi: prieš prasidedant gėlių turgelio parkingui. Mašinos sustatytos statmenai šaligatviui, ir trūlikui reikia išvažiuot į kitą juostą (prieš tai praleidžiant gausybę mašinų). Ilgą laiką galvojau, kad tik dėl to sulėtindavo, bet supratau, kad čia kažkas su kontaktiniu tinklu. Dar pastebėjau vietų, kur vairuotojas visada atleidžia gazą. Vieną dieną supratau, kodėl – ūsai tiesiog nušoko (tiesiame kelyje, tiesioje linijoje!). Tai koks tada bus tramvajus? Kokia bus bėgių priežiūra, kaip eismas bus organizuojamas? Kokie bus šviesoforų suderinimai?
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visas KT atnaujintas pastarųjų kelių metų bėgyje. O bet tačiau, iešmai, žiedai ir sankryžos liko arba senos, arba atnaujinta archaiškai, 30-45 laipsnių kamptais, senovinio tipo iešmais ir kryžmėmis, dėl ko greičio nėra. Manau, kad daryta specialiai, siekiant įsisavinti kažkokias tai vidines lėšas ir siekiant aplamai diskredituoti troleibususParašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
 O kada kas realiai nuo kontaktinio tinklo sumontavimo 195x-196x metais jį atnaujino, renovavo ar pan? Niekas niekada. Vat ir vėl eilinis vietinis reikaliukas: nupirkim naujus troleibusus, bet apie esminį kontaktinio tinklo atnaujinimą jokios kalbos. Suprantu, kad naujas troleibusas estetiškai gražiai atrodys, bet to naujo kokybinio troleibuso eismo šuolio pilnatvės nebus, nes jis vėl vaziuos nuliniu greičiu per iešmus-kryžmes-kreives ir visas kitas technologiškai sudėtingas vietas. Taip taip viskas ir lieka pusiau apipešiota: viena dalis 2019 metai, kita vis dar gūdūs 1979
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jei rašyti skundus dėl tokio atnaujinimo ar padės? Nes jau šiaip tai labai keistai atrodo. O Rygoje ir Taline irgi sovietinių laikų KT?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Visas KT atnaujintas pastarųjų kelių metų bėgyje. O bet tačiau, iešmai, žiedai ir sankryžos liko arba senos, arba atnaujinta archaiškai, 30-45 laipsnių kamptais, senovinio tipo iešmais ir kryžmėmis, dėl ko greičio nėra. Manau, kad daryta specialiai, siekiant įsisavinti kažkokias tai vidines lėšas ir siekiant aplamai diskredituoti troleibusus
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomus momentas, kad šiandien labai krito į akis tiesiog pedantiškai nuvalytos A juostos, net bordiūrai nugremžti. Gali kilti paranojaParašė Ginthus Rodyti pranešimąUžtenka vien pažiūrėti, kaip šyrit buvo (ne)nuvalytos A juostos.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kad dar taip nuvalytų stotelių įvažas ir pačias stoteles. Gabijos g. aną savaitę bordiūras buvo "pasislinkęs" per gerą pusmetrį, o stotelė nuvalyta taip, lyg joje sustoja tik vienaduriai autobusai.
 Analogiškai dabar yra Studentų st. link tunelio - takas stotelėje net blizga nuo druskos, bet tie pusė metro, kurie skiria taką nuo autobuso - pusnys, į kurias esi priverstas lipti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 KT yra platesnė sąvoka nei laidai ir iešmai. Vilniuje atnaujinti laidai ir jų tvirtinimai. Iešmai, kryžmės seni arba nauji, bet seno tipo. Kabeliai po žeme ir transformatorinės - tikriausiai ne. Kabeliai tai tikrai ne, tik atskirose vietose, kur buvo gatvės platinamos ir pan. Transformatorinės - tikriausiai ne. Bet šitie dalykai įtakos greičiui neturi. Nebent trūktų srovės (teko Simferopolyje važiuoti tokia miesto linija, kuria troleibusas vos tempėsi į kalną, o vairuotojas aiškino, kad trūksta srovės, nes per daug apkrautas senas KT). Vilniuje to tikrai nėra, srovės pakanka.Parašė Petr Rodyti pranešimą
 O jei rašyti skundus dėl tokio atnaujinimo ar padės? Nes jau šiaip tai labai keistai atrodo. O Rygoje ir Taline irgi sovietinių laikų KT?
 Kodėl Rygoje ir Taline turėtų būti kitaip? Aišku, kad KT senas. Kontaktinis tinklas tarnauja ilgai. Senokai buvau, nežinau, kokia ten situacija su iešmais ir kryžmėmis. Tie kabelio ir tvirtinimų atnaujinimai važiavimo greičiui įtakos beveik neturi. Turi įtakos tik kreivėse - sankryžose, gatvės vingyje ar žiede. Deja, tiek Vilniuje, tiek Kaune A. Juozapavičiaus prospekte viskas padaryta naujai, bet senoviškai...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aš turiu omeny inovacijas, o ne naujas detales. Būtent naujo tipo iešmai ir kryžmės ir yra inovacijos pagrindai KT atžvilgiu.
 
 Na bent Rygoje nėra troleibusų naikinimo politikos, o kaip tik matyt atvirksčiai. Tik nesuprantu, kodėl KT nenaujinimas. Tik prašau be argumentų, kad "ten dirba žmonės kurie nieko neišmano". Na netikiu, kad jie to neišmano, kai šiais laikais toks didelis informacijos srautas ir keitimas patirtimi yra įmanomas.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Kodėl Rygoje ir Taline turėtų būti kitaip?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtent, kad detalės. Nes nieko Lietuvoje nesugalvosi, viskas jau yra ir veikia ne vienus metus. Iešmai, kryžmės, kuriuos pervažiuoti galima praktiškai nestabdant. Aišku, tokių vietų ir nebus. Sankryžoje nori nenori, troleibusas nelėks ant 40 km/h net ir nesukdamas. Bet ir ant 5 km/h nesivilks.
 Kaip yra Rygoje, nežinau, nes seniai buvau. Viso KT tikrai nekeitė niekas. Iešmai automatiniai buvo jau seniai. Kaune irgi jie yra, bet naudos iš jų jokios - automatiniai jie tai automatiniai, bet KT prieš iešmą ar iš kart po jo nutiestas "kampuotas" ir greitį tenka mažinti...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, dabar tie vadinamieji baisiausi yra likę ilgi mersai ir castrosua, važinės iki tol, kol atvyks tie žadami sekantys 130 naujų autobusų. Be abejo, toks kiekis leis atsikratyt ir kažkiek 2004m. gamybos Volvų, kurie išties tragiški.Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek dar važinės tie patys seniausi ir baisiausi autobusai, kaip kad #3604 pranešimo foto? Kažkaip jau ne kartą buvo rengiami "atsisveikinimai" su senais autobusais, po kurių, mano supratimu, jų kaip ir neturėjo likti. Bet matau vis važinėja? Jie taip ir liks?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 50-ies triašių CNG autobusų pirkimo pasiūlymų pateikimo terminas: vasario 1d.Parašė John Rodyti pranešimąPasidarė įdomu, kiek dar važinės tie patys seniausi ir baisiausi autobusai, kaip kad #3604 pranešimo foto? Kažkaip jau ne kartą buvo rengiami "atsisveikinimai" su senais autobusais, po kurių, mano supratimu, jų kaip ir neturėjo likti. Bet matau vis važinėja? Jie taip ir liks?
 Pagal sutartį, visi autobusai turi būti pristatyti per 16 mėnesių nuo sutarties pasirašymo, taigi iki 2020 metų birželio.
 
 Iš to darome išvada, kad grabai mus vežios iki 2020 metų vasaros.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tuo pačiu galime nesigėdinti išvados, kad niekada istorijoje Vilnius dar neturėtų tokio naujo autobusų parko, kokį turi dabar, tiesą sakant labai ilgą laiką jis buvo lygintinas ne su Europa, o su Kirgistanais. Ir negana to, kad jau šiandieną jį turime iš pagrindų atnaujintą, tai po pusantrų metų mes jį turėsime patį naujausią Europoje.Parašė Robertas Rodyti pranešimąIš to darome išvada, kad grabai mus vežios iki 2020 metų vasaros.
 Comment










Comment