Arba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal tai įtakoja senas įprotis, kadangi 7-as ilgiau už 1-ą kursuoja? Kaip ne kaip, 1-aa maršrutas po pertraukos atidarytas kažkur 2003-2004 (jei gerai atsimenu)Parašė Garbanius Rodyti pranešimąArba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 3G problema yra išsiderinantys tvarkaraščiai dėl kamščių. Užtenka porai autobusų užstrigti kamštyje nuo Oro uosto iki Naujininkų ir gaunasi 10-15 min. skylė. Dėl to ir važiuoja prigrūsti, nes kaip tyčia tuo metu nevažiuoja ir 43/46/52/56. Šiaip pastebiu, kad važiuojant nuo Žaliojo tilto link Šeškinės žmonės renkasi tai, kas atvažiuoja pirmiau. Jeigu atvažiavo 43, 52, o už jo nesimato 3G, tai dauguma sės į juos. Ypač, kai yra šiek tiek po 17:00 ar 18:00 - lipama į tai, kas pirmas atvažiuoja ir į ką dar galima sutilpti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kiek jau metų kalbama, kad reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti nuo sankryžos į oro uostą (F. Vaitkaus g.) iki viaduko per Žirnių g. Prieš kelis metus kiek patvarkė sankryžą su Eišiškių plentu, bet kamščiai į centro pusę išliko. Reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti įrengiant A juostą centro link nuo pat sankryžos su F. Vaitkaus g.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Egzistuoja mistinė versija, kad palei Dariaus ir Girėno gatvę eina slaptos komunikacijos iš oro uosto. Todėl gatvės platinti negalima.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek jau metų kalbama, kad reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti nuo sankryžos į oro uostą (F. Vaitkaus g.) iki viaduko per Žirnių g. Prieš kelis metus kiek patvarkė sankryžą su Eišiškių plentu, bet kamščiai į centro pusę išliko. Reikėtų Dariaus ir Girėno g. paplatinti įrengiant A juostą centro link nuo pat sankryžos su F. Vaitkaus g.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal idiotišką Vilniaus VT tarifų sistemą, važiuoti greituoju autobusu kartais yra PIGIAU negu paprastu - tais atvejais, kai greitasis autobusas važiuoja 30 minučių (bilieto kaina 65 ct), o paprastas 40 minučių (bilieto kaina 90 ct). Pavyzdžiui, 2G ir 16 troleibusas tarp Stoties ir Rygos st. (arba, jeigu pridėjus 10 minučių "toleranciją" - tuomet tarp Stoties ir Žemynos st.).Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Alternatyva" retai kursuoja. Be to didelė dalis iracionaliai mąsto, lygtai greitasis visuomet nuveš greičiau... Ir laukia 5 min. greitojo, nors atvažiavo kitas paprastas autobusas ar troleibusas, kuris veža ten pat, bet į jį nelipa... Tas pats buvo ir su mikrobais. Tik kad ten reikėjo papildomai mokėti, tai atbaidydavo didelę dalį keleivių... O dabar nieko papildomai mokėti nereikia.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ir kas čia tokio idiotiško ? Normalu kad ilgiau važiuoji - daugiau moki. Ir tikrai nemanau, kad būtent šita tarifikacija skatina žmones dažniau rinktis greitąjį autobusą vietoj paprasto/troleibuso, kadangi dauguma žmonių naudojasi nuolatiniais.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
 Pagal idiotišką Vilniaus VT tarifų sistemą, važiuoti greituoju autobusu kartais yra PIGIAU negu paprastu - tais atvejais, kai greitasis autobusas važiuoja 30 minučių (bilieto kaina 65 ct), o paprastas 40 minučių (bilieto kaina 90 ct). Pavyzdžiui, 2G ir 16 troleibusas tarp Stoties ir Rygos st. (arba, jeigu pridėjus 10 minučių "toleranciją" - tuomet tarp Stoties ir Žemynos st.).
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 88 maršrutui nuo sausio 19d. pridedama dar viena stotelė - žirnių.
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1235
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 
 Lukiškių aikštės stotelėje dažnai nebeįlipsi, šiek tiek pradeda laisvėti ties šeškinės poliklinika.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKur tas 3G užpildytas? Gal nuo Konstitucijos į Fabijoniškes? Nes į oro uostą tai niekada nebūna užkištas.
 
 
 Parašė Garbanius Rodyti pranešimąArba nezinojimas ar tikrai ten, kur reikia juos nuves. Zveryne i stoties puse tarkim atvaziuoja T1 pustustis, uz jo T7 pilnas, zmones lipa i T7
 T1 ir T7 ties spaudos rūmais išsiskiria. Daugiau žmonių važiuoja ten, kur T7 važiuoja. Aš irgi nelipu į T1 nes poto vistiek į tą patį T7 reikės persėsti tik tolesnėje stotelėje.
 
 Parašė Mettal Rodyti pranešimąJeigu atvažiavo 43, 52, o už jo nesimato 3G, tai dauguma sės į juos. Ypač, kai yra šiek tiek po 17:00 ar 18:00 - lipama į tai, kas pirmas atvažiuoja ir į ką dar galima sutilpti.
 O jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O jūs bent įsiskaitėt į pranešimą, kurį cituojat ? Čia gi kalbama apie T1 ir T7 link Stoties, o ne link Spaudos rūmųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 T1 ir T7 ties spaudos rūmais išsiskiria. Daugiau žmonių važiuoja ten, kur T7 važiuoja. Aš irgi nelipu į T1 nes poto vistiek į tą patį T7 reikės persėsti tik tolesnėje stotelėje.
 
 Paryškintą pranešimo dalį galima įdėti į “Šiaip linksma” skiltį. Tikrai ne kartą ir du esu važiavęs 52, žinokit dar nei karto niekas nebandė manęs išmesti lauk. O šiaip tai nesuprantu ką reiškia tas jūsų “kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo” - jis gi ir dabar ten daro atstovasO jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt gyvenam paralelinėse visatose. 52 pernelyg pilnas tik tam tikrais reisais piko metu, ypatingai kuomet važiuoja per "skylę" išsiderinusiame 3G grafike. Rytinio piko metu centro link aš net atsisėsti vietos gaunu J. Baltrušaičio st.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO jūs esate matęs 52 į kurį galima sutilpti? Nes esu bandes vos ne visame maršrute nuo pat perkūno stotelės, kur pilnas iš Tarandės atvažiuja (ir dar Tarandiškiai bandys išmeti atgal, tipo ko čia į jų autobusą lipi) iki pat jo apsisukimo ties žaliuju tiltu. Kai dar prie lukiškių stodavo pastovėti tai pratuštėdavo, dabar visą maršrutą ar taip ar taip neįlipsi, tai ir nelauki.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiaip labai gerai. Žirnių st. rimtas persėdimo taškas, be daug autobusų į stotį ir Liepkalnio kalno, daugybė transporto į užmiesčius, priemiestiniai autobusai ir net kai kurie tarptautiniai į Baltarusija stoja. Tik kam reikia stoti tada papildomai Liepkalnio stoteleje, tai neaišku.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą88 maršrutui nuo sausio 19d. pridedama dar viena stotelė - žirnių.
 >>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1235
 
 Šiaip Žirnių sankryžoje galėtų būti rimtai VT Hubas su Park&Ride, dviračiais. SU modernia pastoge. Iškart kalno prestižas pakiltų.Paskutinis taisė Resutas; 2019.01.18, 07:22.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pirmiausia ten reikia rekonstruoti sankryžą. Bet, kaip įprasta, apie kitą infrastruktūrą pas mus rimtai negalvojama. Ten būtų ideali vieta P&R.Parašė Resutas Rodyti pranešimą
 Šiaip Žirnių sankryžoje galėtų būti rimtai VT Hubas su Park&Ride, dviračiais. SU modernia pastoge. Iškart kalno prestižas pakiltų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Aišku sankryžą reikia rekonstruoti. Na buvo įdomių idėjų dėl Kalno. Galima būtų panašaus stiliaus Hubą pritaikyti. Vietos ten pilna.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Pirmiausia ten reikia rekonstruoti sankryžą. Bet, kaip įprasta, apie kitą infrastruktūrą pas mus rimtai negalvojama. Ten būtų ideali vieta P&R.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jeigu kelionė Vilniaus troleibusais būtų kruizas po Karibus, tuomet tarifikacija "ilgiau važiuoji - daugiau moki" būtų logiška.Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
 Ir kas čia tokio idiotiško ? Normalu kad ilgiau važiuoji - daugiau moki. Ir tikrai nemanau, kad būtent šita tarifikacija skatina žmones dažniau rinktis greitąjį autobusą vietoj paprasto/troleibuso, kadangi dauguma žmonių naudojasi nuolatiniais.
 
 Bet taip nėra. Keleiviai moka už nuvežimą iš taško A į tašką B. Be to, keleiviai vertina savo laiką, todėl trumpesnis kelionės laikas yra vertingesnis. Gi pagal galiojančius tarifus už kokybiškesnę paslaugą (nuvežimas iš taško A į tašką B greičiau) moki pigiau, o už prastesnę paslaugą (nuvežimas iš to paties taško A į tašką B, sugaištant daugiau laiko) moki brangiau.
 
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Random klausimas, bet:
 Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Būtų keista jei nebūtų galima. Senesniam (tam kur dabar 10-15 metų) ne kartą teko girdėt pranešimus iš vairuotojų.Parašė liootas Rodyti pranešimąRandom klausimas, bet:
 Ar naujuose Solariuose techniškai įmanoma iš vairuotojo kabinos prijungti mikrofoną ir kalbėti salone? Pagalvojau apie šiandieno sniego sukeltus vėlavimus ir kad, pvz, Londone vairuotojai, vėluojant autobusui, įsijungia mikrofoną, atsiprašo ir pasako kiek min maždaug vėluos.
 Comment










Comment