Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
2G TIK sekmadieniais papildomai sustos Jurgio Matulaičio bažnyčios stotelėje.
>>> http://www.vilniustransport.lt/lt/news/view/?id=1213
Comment
-
Žymėjimas buvo dingęs ir prieš pora savaičių, bet atstatė, dabar vėl laikinai turbūt dingo..Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAr aš vienas pastebėjau, kad stops.lt dingo žemagrindžių transporto priemonių žymėjimas iš tvarkaraščių?
Comment
-
Nebent tik autobusams naikinti, kas nebūtų labai logiška. Škodos troleibusų dar sočiai likę.Parašė Creatium Rodyti pranešimąMatyt ruošiasi visai naikint tą žymėjimą, ko gero ne taip jau ilgai teks laukt kol jis neteks prasmės.
Comment
-
Net ir autobusams naikinti tą žymėjimą yra per anksti, dar yra mažiausiai 29 ilgi nežemagrindžiai autobusai, taipogi apie 10 žemagrindžių autobusų tačiau be rampų neįgaliesiems (kai kurie iš tų turi elektrines rampas, bet neteko girdėti, kad jos būtų naudojamos). Tiesa, tai nereiškia, kad būtent tiek išvažiuoja kiekvieną dieną.
P.S. Nežinau ar kas nors pastebėjo, tačiau Solaris troleibusai turės net 4 ekranus + vidinę švieslentę. Lyginant su Solaris autobusais, ekranas įrengtas gale, atsuktas į priekinę pusę.Paskutinis taisė Pilaitis; 2018.11.07, 23:36.
Comment
-
Kai gatvę užkiš atėmę vieną eismo juosta, tą VT juostą užkiš dviračiai, elektromobiliai ir susikooperavę 4+.Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Tai piko metu "suparkuotų" automobilių tokia tvarka ir nepaliestų. Esmė, ta, kad prievedus VT juostas iki sankryžų, jiems nereikėtų stovėti eilėse,
Vienžo kaip kiaulę skusti ... nebent pasitenkinimas iš darymo, ne iš rezultato.
Tarandėje, Riešėje etc gyvenantis rinkėjas, dirbantis kur nors pietinėje miesto dalyje ir pakeliui vežantis į mokyklą atžalas susimastys pildydamas balsavimo biuletenįo piko metu spūstyse stovintys vairuotojai ir kiti pamatytų realų VT efektyvumą ir susimastytų ar tikrai neverta palikti automobilio "park and ride" aikštelėse.
Ar piko metu VT yra daug laisvų vietų?Faktas, kad iš pradžių turi būti sukurtas efektyvus "park and ride" aikštelių tinklas.
- 1 patinka
Comment
-
Elektromobiliai ir kitokie neužkiš. O kai pradės kištis, tai reikės panaikinti leidimą jiems A juosta naudotis. Taip, reikės KET keisti, kas užtruks.
Piko metu VT važinėja pustuštis, tik kai kurių maršrutų pilnas, bet ne taip, kad keleiviai netilptų.
Jei taip politikai bijotų rinkimų, tai Lietuvoje mes gyventume visai kitaip. Dėjo jie ant žmonių. Todėl nepergyvenk, jie nevysto VT ne dėl to, kad rinkėjai to nori ar nenori, o išeidami iš savo supratimo ir interesų, kuris neretai yra urvinio žmogaus lygio daugumoje klausimų.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.08, 06:41.
- 2 patinka
Comment
-
KET keisti nereikia - pakanka nuimti toje vietoje ženklą, leidžianti važiuoti VT juosta 4+, elektromobiliams, taksi.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektromobiliai ir kitokie neužkiš. O kai pradės kištis, tai reikės panaikinti leidimą jiems A juosta naudotis. Taip, reikės KET keisti, kas užtruks.
- 1 patinka
Comment
-
Štai ką turėtų padaryti Vilnius. Straipsnis apie tai, kaip trys Vokietijos miestai, kur liko troleibusai, planuoja palaipsniui atsisakyti autobusų, keičiant juos troleibusais su dynaminiu pakrovimu. Solingenas jau nusipirko 4 tokius Solaris troleibusus. Eberswalde planuoja taip pat modernizuoti esamas transporto priemones įmontuojant į juos baterijas.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/s...a-1227491.html
http://www.faz.net/aktuell/technik-m...-15872745.html
Solingenas pristato šį konceptą kaip "Smart Trolley System"Paskutinis taisė Petr; 2018.11.12, 13:10.
- 3 patinka
Comment
-
Ką tie vokiečiai išmano apie modernumą, visas likęs pasaulis dar nuo 1863 metų įrenginėja metro!Parašė Petr Rodyti pranešimąŠtai ką turėtų padaryti Vilnius. Straipsnis apie tai, kaip trys Vokietijos miestai, kur liko troleibusai, planuoja palaipsniui atsisakyti autobusų, keičiant juos troleibusais su dynaminiu pakrovimu. Solingenas jau nusipirko 4 tokius Solaris troleibusus. Eberswalde planuoja taip pat modernizuoti esamas transporto priemones įmontuojant į juos baterijas.
http://www.spiegel.de/auto/aktuell/s...a-1227491.html
http://www.faz.net/aktuell/technik-m...-15872745.html
Solingenas pristato šį konceptą kaip "Smart Trolley System"
Comment
-
Rinkėjai VT nenori, rinkėjai nori važiuoti savo automobiliais be kamščių 4+ juostų autostradomis 150 km/h per miesto centrą. Tame ir yra didžiausia problema. Jeigu politikai nebijotų rinkimų, automobiliai seniai būtų labiau apriboti - visi politikai nori biudžetą papildyti mokesčiais, nė vienas rimtai nedrįsta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJei taip politikai bijotų rinkimų, tai Lietuvoje mes gyventume visai kitaip. Dėjo jie ant žmonių. Todėl nepergyvenk, jie nevysto VT ne dėl to, kad rinkėjai to nori ar nenori, o išeidami iš savo supratimo ir interesų, kuris neretai yra urvinio žmogaus lygio daugumoje klausimų.
- 4 patinka
Comment
-
O kas čia keisto? Koks santykinis oro drėgnumas lauke? Durys kaip dažnai darinėjasi? Keleiviai šlapi ir šlapiomis kojomis vandens prineša. Elementari FIZIKA.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKas su naujais Soliariais? Jau ne pirmą kartą pastebėjau, kad rasoja po lietaus?
Ar čia irgi "standartas", kaip ir kaista tys varikliai?
- 3 patinka
Comment
Comment