Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Geriausias vaizdas būna kai po tuo atidarytu gale dangčiu/durimis kad neužsitrenktų būna užkištas koks nutrintas plastikinis bambalys.Parašė John Rodyti pranešimąEdit: prie to paties, kodėl Vilniuje važinėjantys autobusai dažnai turi visokias atsipalaidavusias kėbulo detales arba atidarytas variklio skyriaus ar kitokias dureles, kurios visaip makaluojasi autobusui važiuojant? Arba jų išvis nebebūna? Dažniauisiai, aišku, taip būna su senais autobusais, bet pastebėtas toks atvejis ir su vienu iš naujų Solarių. Panašių vaizdų būna Indijoje, Bangladeše, Rusijoje ir pnašaus lygio šalyse. Ar yra kažkokia priežastis, kodėl pas mus irgi taip yra?
- 1 patinka
Comment
-
Ir kas, kad būna užkištas? Čia pacituosiu Garbanių:
Taigi, kad 100 gamyklos inžinierių NE VISADA geriau apgalvoja ne tik darbo vietą, bet net ir autobusų aušinimo sistemos veikimą karštomis dienomis. Dėl to ir pusiau praviri variklio dangčiai, dėl to ir rankšluosčiai ar plėvelės ant stiklų ir pan.Neteko, nes ten niekam nekyla klausimų, kas geriau/ergonomiškiau/saugiau/ilgaamžiškiau/estetiškiau apgalvoja vairuotojo darbo vietą. 100gamyklos inžinierių ar vienas vairuotojas?
Comment
-
Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas, kad būna užkištas? Čia pacituosiu Garbanių:
Taigi, kad 100 gamyklos inžinierių NE VISADA geriau apgalvoja ne tik darbo vietą, bet net ir autobusų aušinimo sistemos veikimą karštomis dienomis. Dėl to ir pusiau praviri variklio dangčiai, dėl to ir rankšluosčiai ar plėvelės ant stiklų ir pan.
Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Čia tiesiog gyvenimas Chruščiovo laikų realijomis, nepaisant to fakto, kad dabar 2018Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?
Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
- 1 patinka
Comment
-
arba jungiamas pilnas autobuso salono šildymas ir taip vėdinamas autobuso variklis taip daroma karštomis vasaros dienomisParašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?
Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
Comment
-
Pretenzijos ne vairuotojui ar remontininkams, o parko valdžiai. Nes ne vairuotojai ar remontininkai sprendžia, eksploatuoti, ar remontuoti. Be to, jei autobusai turi problemų su aušinimu karštomis dienomis, kaltas ne prasta jų priežiūra ar pan., o būtent gamintojai, kurie arba suprojektavo per silpną aušinimo sistemą, arba sugalvojo sutaupyti ir prakišo nepritaikyta mūsų klimatui autobusą.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?
Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
Kas dėl aušinimo karštomis dienomis, tai V. Europoje irgi kai kurie autobusai karštomis dienomis turi problemų su aušinimu ir važinėja su pravertais dangčiais....Paskutinis taisė Al1; 2018.11.02, 22:19.
- 1 patinka
Comment
-
Tai puiku, dar kartą patvirtina nuogąstavimus, jog parko valdžia nėra pajėgi valdyti naujo ir modernaus autobusų parko arba vadovautis principais leidžiančiais modernizuoti parką, kad jis atitiktų Europos standartus.Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Pretenzijos ne vairuotojui ar remontininkams, o parko valdžiai. Nes ne vairuotojai ar remontininkai sprendžia, eksploatuoti, ar remontuoti. Be to, jei autobusai turi problemų su aušinimu karštomis dienomis, kaltas ne prasta jų priežiūra ar pan., o būtent gamintojai, kurie arba suprojektavo per silpną aušinimo sistemą, arba sugalvojo sutaupyti ir prakišo nepritaikyta mūsų klimatui autobusą.
Kas dėl aušinimo karštomis dienomis, tai V. Europoje irgi kai kurie autobusai karštomis dienomis turi problemų su aušinimu ir važinėja su pravertais dangčiais....
O vairuotojų savivalė bei techniniai sprendimai paremti buteliais patvirtina, kad parko administracija turi keistis dažniau nei yra plaunami VVT autobusai.
P. S. su visa pagarba vairuotojams, kurių darbas tikrai nėra lengvas.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Bet ant kiek turi būti visiškai neįgali valdžia, kad nesugebėti nuvaryti autobuso į garantinį jeigu tinkamai neveikia aušinimo sistema? Jeigu tai gamintojų chaltūra (t.y. brokas) tuomet visus tokius autobusus reikia grąžinti ir tiekėją paduoti į teismą, nes konkurso sąlygose aiškiai nurodytas temperatūrų intervalas, kuriame turi būti pritaikytos eksploatuoti transporto priemonės. Ispanijoje ar kokioje Kroatijoje dar karščiau, bet niekada nemačiau ten autobuso su pravertais dangčiais ir užkištais "bambaliais".Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl, kad parko valdžia skiriama (formaliai konkurso būdu, bet realiai tai ne) visai ne pagal profesionalius (būtent transporte, o ne popierių kilnojime) kriterijus.
- 5 patinka
Comment
-
Gal yra paprastas dalykas kodėl reikia šiuos autobusus papildomai vedinti, nes lietuva sugeba nusipirkti daug pigiau negu jie eina rinkoje. Nuperka už mazmažd 170 tūkstančių kai rinkoje apie 250 tūkstančių kainuoja to ir nukenčia surinkimo kokybė ir visų prietaisų kokybė sedyniu medžiaga ir t.tParašė sleader Rodyti pranešimą
Bet ant kiek turi būti visiškai neįgali valdžia, kad nesugebėti nuvaryti autobuso į garantinį jeigu tinkamai neveikia aušinimo sistema? Jeigu tai gamintojų chaltūra (t.y. brokas) tuomet visus tokius autobusus reikia grąžinti ir tiekėją paduoti į teismą, nes konkurso sąlygose aiškiai nurodytas temperatūrų intervalas, kuriame turi būti pritaikytos eksploatuoti transporto priemonės. Ispanijoje ar kokioje Kroatijoje dar karščiau, bet niekada nemačiau ten autobuso su pravertais dangčiais ir užkištais "bambaliais".
Comment
-
Bet Lietuvai atitenka autobusai su zf o ne voith greiciu dėžėmis ir šiaip prastesniais oro kondicionavimo sistema kuri nuo 25C tampa neveiksni ir su prasta vairuotojo kabina vairas plastikas kuris pradeda lupti po kokių penkiu metų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTie patys Solariai Lenkijoje per karščius irgi su pravirais dangčiais važinėja.
Tai ir gerai, kad sugeba nusipirkti daug pigiau nei rinkoje, nes kainos išpūstos, o Lietuva - ne turtuolių kraštas.
Comment
-
John nurodytu atveju dangtis atsidarė savaime, nes kažkas jo tinkamai neuždarė. Tas kažkas - greičiausiai ne vairuotojas, nes jam ten lįsti visiškai nėra prasmės. O ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino? Taip ir visokiose Vokietijose ir Prancūzijose niekas nedaro. O kas liečia atidarytus kapotus ir "dureles" autobusų gale - taip yra daroma dėl to, kad autobusai nežmoniškai kaista. Norit tikėkit, norit - ne, bet toks metodas veikia. Tiesa, kol kas "naujausi" autobusai, kuriems to kartais prireikia - Volvo. Gamintojas nėra numatęs, kad aušinimo sistema nevaloma ir neplaunama turi efektyviai veikti. Vilniuje visi nenauji pirkti autobusai iš pradžių važinėja normaliai ir tik jau po kurio laiko pasireiškia vilnietiškos priežiūros simptomai - atidaryti kapotai ir šiltą dieną įjungtas salono šildymas.
John Ar nuėjai ir pasakei apie tai vairuotojui? Ar tik nufotografavai, kad internetuose galėtum pasiskųst?
- 1 patinka
Comment
-
Po darbo devėtu švedišku dujiniu Saffle, vairuotojų rankos būdavo juodos. Tas pats ir po kai kurių Volvo ar MB. Sėdynių ir vairo apvalkalai nėra draudžiami. Jie ne tik mažina devėjimąsi, bet ir yra komfortiškesni vairuotojams. Be abejonės, visokie kitokie tiuningavimai jau yra nepateisinami.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąsu prasta vairuotojo kabina vairas plastikas kuris pradeda lupti po kokių penkiu metų.
Comment
-
Ar transporto priemonės vairuotojas neprivalo įsitikinti, kad jo automobilis/autobusas yra techniškai tvarkingas ir tinkamas važiuoti? Čia tokia kaip ir elementari atsakomybė.Parašė Mettal Rodyti pranešimąO ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino?
Comment
-
Vairuotojui, deja, nepasakiau, nes autobusas nuvažiavo. Bet nusiunčiau "SĮ Susisiekimo Paslaugos" su nuotrauka, problemos aprašymu ir autobuso valstybiniu numeriu, lokacija bei laiku, kada užfiksuota problema. Atrašė, kad perduos vežėjui.Parašė Mettal Rodyti pranešimąJohn nurodytu atveju dangtis atsidarė savaime, nes kažkas jo tinkamai neuždarė. Tas kažkas - greičiausiai ne vairuotojas, nes jam ten lįsti visiškai nėra prasmės. O ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino? Taip ir visokiose Vokietijose ir Prancūzijose niekas nedaro. O kas liečia atidarytus kapotus ir "dureles" autobusų gale - taip yra daroma dėl to, kad autobusai nežmoniškai kaista. Norit tikėkit, norit - ne, bet toks metodas veikia. Tiesa, kol kas "naujausi" autobusai, kuriems to kartais prireikia - Volvo. Gamintojas nėra numatęs, kad aušinimo sistema nevaloma ir neplaunama turi efektyviai veikti. Vilniuje visi nenauji pirkti autobusai iš pradžių važinėja normaliai ir tik jau po kurio laiko pasireiškia vilnietiškos priežiūros simptomai - atidaryti kapotai ir šiltą dieną įjungtas salono šildymas.
John Ar nuėjai ir pasakei apie tai vairuotojui? Ar tik nufotografavai, kad internetuose galėtum pasiskųst?
Comment
-
Aš manau, kad perimant darbo priemonę iš kitos pamainos bet kokiu atveju reiktų apžiūrėti. Nuomojantis automobilius visada bent kažkiek apžiūri ką prisiimi.Parašė John Rodyti pranešimą
Ar transporto priemonės vairuotojas neprivalo įsitikinti, kad jo automobilis/autobusas yra techniškai tvarkingas ir tinkamas važiuoti? Čia tokia kaip ir elementari atsakomybė.
Comment
-
Čia toks kaip ir savaime suprantamas atsakomybės dalykas. Autobuso vairuotojas yra atsakingas už savo vairuojamą transporto priemonę. Jeigu jis galvoja kutaip, jis pasirinko netinkamą darbą.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Aš manau, kad perimant darbo priemonę iš kitos pamainos bet kokiu atveju reiktų apžiūrėti. Nuomojantis automobilius visada bent kažkiek apžiūri ką prisiimi.
Comment
Comment