Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Juokas juokais, bet kūlturinis paveldas ir gajus įsitikinimas, kad taip variklis apsaugomis nuo perkaitimo, ir tai iš tiesų veikia - 1962 m. pagamintų ošė LAZ. Šiaip nuo vairuotojų turėtų būti atkabinta atsakomybė, pritaikyti saloną arba kėbulą"pagal poreikį".
    Ne tai kad atkabinta atsakomybė, bet turėtų būti baudžiama arba kitaip taikoma atsakomybė dėl turto niokojimo.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Edit: prie to paties, kodėl Vilniuje važinėjantys autobusai dažnai turi visokias atsipalaidavusias kėbulo detales arba atidarytas variklio skyriaus ar kitokias dureles, kurios visaip makaluojasi autobusui važiuojant? Arba jų išvis nebebūna? Dažniauisiai, aišku, taip būna su senais autobusais, bet pastebėtas toks atvejis ir su vienu iš naujų Solarių. Panašių vaizdų būna Indijoje, Bangladeše, Rusijoje ir pnašaus lygio šalyse. Ar yra kažkokia priežastis, kodėl pas mus irgi taip yra?
      Geriausias vaizdas būna kai po tuo atidarytu gale dangčiu/durimis kad neužsitrenktų būna užkištas koks nutrintas plastikinis bambalys.

      Comment


        Ir kas, kad būna užkištas? Čia pacituosiu Garbanių:
        Neteko, nes ten niekam nekyla klausimų, kas geriau/ergonomiškiau/saugiau/ilgaamžiškiau/estetiškiau apgalvoja vairuotojo darbo vietą. 100gamyklos inžinierių ar vienas vairuotojas?
        Taigi, kad 100 gamyklos inžinierių NE VISADA geriau apgalvoja ne tik darbo vietą, bet net ir autobusų aušinimo sistemos veikimą karštomis dienomis. Dėl to ir pusiau praviri variklio dangčiai, dėl to ir rankšluosčiai ar plėvelės ant stiklų ir pan.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Ir kas, kad būna užkištas? Čia pacituosiu Garbanių:

          Taigi, kad 100 gamyklos inžinierių NE VISADA geriau apgalvoja ne tik darbo vietą, bet net ir autobusų aušinimo sistemos veikimą karštomis dienomis. Dėl to ir pusiau praviri variklio dangčiai, dėl to ir rankšluosčiai ar plėvelės ant stiklų ir pan.
          Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?

          Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
          ​​​​
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?

            Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
            ​​​​
            Čia tiesiog gyvenimas Chruščiovo laikų realijomis, nepaisant to fakto, kad dabar 2018

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?

              Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
              ​​​​
              arba jungiamas pilnas autobuso salono šildymas ir taip vėdinamas autobuso variklis taip daroma karštomis vasaros dienomis

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Kai nauja transporto priemonė ir kažkas veikia ne taip kaip turėtų, dažniausiai veži į garantinį ? Ar taip pat vėdini ir nauja automobilį uzkišęs plastikinę bonke po variklio gaubtu?

                Ar čia tas požiūris, kad autobusas visų ir niekieno, tai truputį nesvarbu, kas bus po mano pamainos?
                ​​​​
                Pretenzijos ne vairuotojui ar remontininkams, o parko valdžiai. Nes ne vairuotojai ar remontininkai sprendžia, eksploatuoti, ar remontuoti. Be to, jei autobusai turi problemų su aušinimu karštomis dienomis, kaltas ne prasta jų priežiūra ar pan., o būtent gamintojai, kurie arba suprojektavo per silpną aušinimo sistemą, arba sugalvojo sutaupyti ir prakišo nepritaikyta mūsų klimatui autobusą.
                Kas dėl aušinimo karštomis dienomis, tai V. Europoje irgi kai kurie autobusai karštomis dienomis turi problemų su aušinimu ir važinėja su pravertais dangčiais....
                Paskutinis taisė Al1; 2018.11.02, 21:19.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                  Pretenzijos ne vairuotojui ar remontininkams, o parko valdžiai. Nes ne vairuotojai ar remontininkai sprendžia, eksploatuoti, ar remontuoti. Be to, jei autobusai turi problemų su aušinimu karštomis dienomis, kaltas ne prasta jų priežiūra ar pan., o būtent gamintojai, kurie arba suprojektavo per silpną aušinimo sistemą, arba sugalvojo sutaupyti ir prakišo nepritaikyta mūsų klimatui autobusą.
                  Kas dėl aušinimo karštomis dienomis, tai V. Europoje irgi kai kurie autobusai karštomis dienomis turi problemų su aušinimu ir važinėja su pravertais dangčiais....
                  Tai puiku, dar kartą patvirtina nuogąstavimus, jog parko valdžia nėra pajėgi valdyti naujo ir modernaus autobusų parko arba vadovautis principais leidžiančiais modernizuoti parką, kad jis atitiktų Europos standartus.

                  O vairuotojų savivalė bei techniniai sprendimai paremti buteliais patvirtina, kad parko administracija turi keistis dažniau nei yra plaunami VVT autobusai.
                  ​​​
                  P. S. su visa pagarba vairuotojams, kurių darbas tikrai nėra lengvas.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Todėl, kad parko valdžia skiriama (formaliai konkurso būdu, bet realiai tai ne) visai ne pagal profesionalius (būtent transporte, o ne popierių kilnojime) kriterijus.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Todėl, kad parko valdžia skiriama (formaliai konkurso būdu, bet realiai tai ne) visai ne pagal profesionalius (būtent transporte, o ne popierių kilnojime) kriterijus.
                      Bet ant kiek turi būti visiškai neįgali valdžia, kad nesugebėti nuvaryti autobuso į garantinį jeigu tinkamai neveikia aušinimo sistema? Jeigu tai gamintojų chaltūra (t.y. brokas) tuomet visus tokius autobusus reikia grąžinti ir tiekėją paduoti į teismą, nes konkurso sąlygose aiškiai nurodytas temperatūrų intervalas, kuriame turi būti pritaikytos eksploatuoti transporto priemonės. Ispanijoje ar kokioje Kroatijoje dar karščiau, bet niekada nemačiau ten autobuso su pravertais dangčiais ir užkištais "bambaliais".

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Bet ant kiek turi būti visiškai neįgali valdžia, kad nesugebėti nuvaryti autobuso į garantinį jeigu tinkamai neveikia aušinimo sistema? Jeigu tai gamintojų chaltūra (t.y. brokas) tuomet visus tokius autobusus reikia grąžinti ir tiekėją paduoti į teismą, nes konkurso sąlygose aiškiai nurodytas temperatūrų intervalas, kuriame turi būti pritaikytos eksploatuoti transporto priemonės. Ispanijoje ar kokioje Kroatijoje dar karščiau, bet niekada nemačiau ten autobuso su pravertais dangčiais ir užkištais "bambaliais".
                        Gal yra paprastas dalykas kodėl reikia šiuos autobusus papildomai vedinti, nes lietuva sugeba nusipirkti daug pigiau negu jie eina rinkoje. Nuperka už mazmažd 170 tūkstančių kai rinkoje apie 250 tūkstančių kainuoja to ir nukenčia surinkimo kokybė ir visų prietaisų kokybė sedyniu medžiaga ir t.t
                        ​​​​​

                        Comment


                          Tie patys Solariai Lenkijoje per karščius irgi su pravirais dangčiais važinėja.
                          Tai ir gerai, kad sugeba nusipirkti daug pigiau nei rinkoje, nes kainos išpūstos, o Lietuva - ne turtuolių kraštas.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Tie patys Solariai Lenkijoje per karščius irgi su pravirais dangčiais važinėja.
                            Tai ir gerai, kad sugeba nusipirkti daug pigiau nei rinkoje, nes kainos išpūstos, o Lietuva - ne turtuolių kraštas.
                            Bet Lietuvai atitenka autobusai su zf o ne voith greiciu dėžėmis ir šiaip prastesniais oro kondicionavimo sistema kuri nuo 25C tampa neveiksni ir su prasta vairuotojo kabina vairas plastikas kuris pradeda lupti po kokių penkiu metų.

                            Comment


                              John nurodytu atveju dangtis atsidarė savaime, nes kažkas jo tinkamai neuždarė. Tas kažkas - greičiausiai ne vairuotojas, nes jam ten lįsti visiškai nėra prasmės. O ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino? Taip ir visokiose Vokietijose ir Prancūzijose niekas nedaro. O kas liečia atidarytus kapotus ir "dureles" autobusų gale - taip yra daroma dėl to, kad autobusai nežmoniškai kaista. Norit tikėkit, norit - ne, bet toks metodas veikia. Tiesa, kol kas "naujausi" autobusai, kuriems to kartais prireikia - Volvo. Gamintojas nėra numatęs, kad aušinimo sistema nevaloma ir neplaunama turi efektyviai veikti. Vilniuje visi nenauji pirkti autobusai iš pradžių važinėja normaliai ir tik jau po kurio laiko pasireiškia vilnietiškos priežiūros simptomai - atidaryti kapotai ir šiltą dieną įjungtas salono šildymas.
                              John Ar nuėjai ir pasakei apie tai vairuotojui? Ar tik nufotografavai, kad internetuose galėtum pasiskųst?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                su prasta vairuotojo kabina vairas plastikas kuris pradeda lupti po kokių penkiu metų.
                                Po darbo devėtu švedišku dujiniu Saffle, vairuotojų rankos būdavo juodos. Tas pats ir po kai kurių Volvo ar MB. Sėdynių ir vairo apvalkalai nėra draudžiami. Jie ne tik mažina devėjimąsi, bet ir yra komfortiškesni vairuotojams. Be abejonės, visokie kitokie tiuningavimai jau yra nepateisinami.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                  O ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino?
                                  Ar transporto priemonės vairuotojas neprivalo įsitikinti, kad jo automobilis/autobusas yra techniškai tvarkingas ir tinkamas važiuoti? Čia tokia kaip ir elementari atsakomybė.

                                  Comment


                                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                    John nurodytu atveju dangtis atsidarė savaime, nes kažkas jo tinkamai neuždarė. Tas kažkas - greičiausiai ne vairuotojas, nes jam ten lįsti visiškai nėra prasmės. O ir kuriems galams vairuotojui po kiekvieno reiso vaikščioti aplink autobusą ir tikrinti, ar kas neatsikabino? Taip ir visokiose Vokietijose ir Prancūzijose niekas nedaro. O kas liečia atidarytus kapotus ir "dureles" autobusų gale - taip yra daroma dėl to, kad autobusai nežmoniškai kaista. Norit tikėkit, norit - ne, bet toks metodas veikia. Tiesa, kol kas "naujausi" autobusai, kuriems to kartais prireikia - Volvo. Gamintojas nėra numatęs, kad aušinimo sistema nevaloma ir neplaunama turi efektyviai veikti. Vilniuje visi nenauji pirkti autobusai iš pradžių važinėja normaliai ir tik jau po kurio laiko pasireiškia vilnietiškos priežiūros simptomai - atidaryti kapotai ir šiltą dieną įjungtas salono šildymas.
                                    John Ar nuėjai ir pasakei apie tai vairuotojui? Ar tik nufotografavai, kad internetuose galėtum pasiskųst?
                                    Vairuotojui, deja, nepasakiau, nes autobusas nuvažiavo. Bet nusiunčiau "SĮ Susisiekimo Paslaugos" su nuotrauka, problemos aprašymu ir autobuso valstybiniu numeriu, lokacija bei laiku, kada užfiksuota problema. Atrašė, kad perduos vežėjui.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Ar transporto priemonės vairuotojas neprivalo įsitikinti, kad jo automobilis/autobusas yra techniškai tvarkingas ir tinkamas važiuoti? Čia tokia kaip ir elementari atsakomybė.
                                      Aš manau, kad perimant darbo priemonę iš kitos pamainos bet kokiu atveju reiktų apžiūrėti. Nuomojantis automobilius visada bent kažkiek apžiūri ką prisiimi.

                                      Comment


                                        O gal kokiu naujienu yra apie naujus torleibusus? Laukiam nesulaukiam...

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                          Aš manau, kad perimant darbo priemonę iš kitos pamainos bet kokiu atveju reiktų apžiūrėti. Nuomojantis automobilius visada bent kažkiek apžiūri ką prisiimi.
                                          Čia toks kaip ir savaime suprantamas atsakomybės dalykas. Autobuso vairuotojas yra atsakingas už savo vairuojamą transporto priemonę. Jeigu jis galvoja kutaip, jis pasirinko netinkamą darbą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X