Bet tai pats troleibuso ūsas nenurautų taip visko. Čia arba koks nors sunkvežimis užkabino ir viską patraukė paskui save, arba tas tvirtinimas pats sulūžo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Iš nuotraukų sunku pasakyti, kur čia tiksliai kas nutrūko, bet šiaip skersai gatvę kabančius trosus troleibusui nutraukti juokų darbas. Tereikia pamesti "ūsus" prieš pat tokius laidus ir kad srovės nuėmiklio galvutė užsikabintų už to troso.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąBet tai pats troleibuso ūsas nenurautų taip visko.
Comment
-
Nutraukti trosą išties lengva, bet čia aiškiai matosi, kad lūžo ir metaliniai tvirtinimai ant stulpo. Neįsivaizduoju, kaip ūsas tokį galėtų nulaužyti. Net jei kažkas laidus labai stipriai trauktų žemyn, tai tas tvirtinimas neturi nulužti.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Iš nuotraukų sunku pasakyti, kur čia tiksliai kas nutrūko, bet šiaip skersai gatvę kabančius trosus troleibusui nutraukti juokų darbas. Tereikia pamesti "ūsus" prieš pat tokius laidus ir kad srovės nuėmiklio galvutė užsikabintų už to troso.
Kita vertus, verta pažymėti, kad ganėtinai operatyviai buvo informuota dispečerinė, nukreipti maršrutai ir paskelbta informacija švieslentėse ir facebooke.
Comment
-
Savaitės eigoje/gale turėtų grafikus paskelbti. Vėliausiai pirmadienį.Parašė Sula Rodyti pranešimąGrigiškių FB skelbia, kad 28-as autobusas nuo 11.01 važiuos iki Valų. Vilniustransport.lt kol kas žinių nėra.
Comment
-
Kol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako
Comment
-
Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.Parašė Dymasik Rodyti pranešimąKol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako
Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.
- 5 patinka
Comment
-
Volvo jau atidirbo savo. Nors amžius dar tik 12-14 metų, bet jie sudrožti labiau, nei analogiški Vakarų Europoje, iš kur perkami panaudoti. Be to tuos visus Euro X variklis atitinka tik kelis metus po pagaminimo, o paskui jau nebeatitinka ir norint, kad atitiktų, reikia labai daug investuoti į priežiūrą ir remontą. Galiausiai net ir variklio kapitalinis nebepadės ir variklis tų standartų nebeatitiks. Vakarų Europoje išeitis yra - jie prakala senus autobusu Rytų Europon, o patys perka naujus.Parašė John Rodyti pranešimą
Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.
Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.
- 1 patinka
Comment
-
Maišo silkę ir braškes. Viena yra lengvieji automobiliai ir visai kas kita sunkvežimiai bei autobusai. Lengvieji automobiliai turi variklių ir kuro alternatyvą, o sunkiajam transportui ir autobusams variklių alternatyva labiau ribota. Niekas ten tų autobusų su dyzeliniais varikliais neuždraus bent jau artimiausioje ateityje tai tikrai. Pagrindinis teršėjas yra lengvieji automobiliai - juos pirmiausiai ir uždraus.Parašė Dymasik Rodyti pranešimąKol kiti Europos miestai skelbiasi, kad uždraus dyzeliniais varikliais varomas transporto priemones, Vilniaus valdžia perka 10 naujų dyzelinių autobusų.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...estai-atsisako
Nieko, pas Tampą jau lenda JAV autopramonės lobistai su reikalavimu sumažinti ekologinius reikalavimus vidaus degimo varikliams. Smūgis elektomobiliams, o turint omenyje JAV automobilių rinkos dydį, tai atsilieps ir Vakarų Europos, Japonijos ir P. Korėjos autopramonei. Ir ji, norėdama išsilaikyti rinkoje, turės spjauti ant ekologijos.Paskutinis taisė Al1; 2018.10.29, 13:34.
- 1 patinka
Comment
-
Ne nepradeda. Juodi dūmai ne tepalo deginimas o netinkamas kuro/oro mišinys, problemos su kuro sistema ar pan. Jeigu jie rytų tepalą tai būtų mėlyni dūmai.Parašė John Rodyti pranešimą
Nauji dyzeliai su visokiais Euro 6 vargu ar yra tokie jau baisiai taršūs ir tiukšmingi. Tai gal ir nėra pasaulio pabaiga, kad juos perka, su sąlyga, kad atsisakys po kokių 10 metų ar greičiau.
Bet pastebėjau šiek tiek kitokio pobūdžio dalyką. Daugelis senesnių Volvo 7700 spjaudosi tirštais juodais dyzelio dūmais. Akivaizdu, kad kažkas blogai su varikliais ar kokiais nors filtrais. Dyzelių problema ta, kad jų tinkamai neprižiūrint ir neremontuojant, jie pradeda ryti tepalą ir gaminti juodus dūmus. Ir nepanašu, kad Merui ar už VT atsakingai įmonei tai nors kiek rūpėtų.
- 1 patinka
Comment
-
Kadangi su laiku varikliai sensta dingsta jo jėga ir trauka padidinamas kuro kiekis kurio variklis nespėja sudeginti todėl ir meta juoda dumaParašė IIrmantass Rodyti pranešimą
Ne nepradeda. Juodi dūmai ne tepalo deginimas o netinkamas kuro/oro mišinys, problemos su kuro sistema ar pan. Jeigu jie rytų tepalą tai būtų mėlyni dūmai.
Comment
-
Vilnius už 1,6 mln. eurų pirks 10 mažų autobusų https://www.madeinvilnius.lt/naujien...mazu-autobusu/ .Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Kiek žinau, dar ne visi (bet tokių, kaip supratau, tik vienetai, kurie be uniformų)Parašė liootas Rodyti pranešimąAr jau visi VVT vairuotojai su uniformomis? Pastebėjau pastaruoju metu
Comment
-
Tai visgi ne mikrobai, jei 18+38 vietos. 9 maršrutas tai tas, kuriam reikia naujų autobusų? Ir dar midibusų? O dujiniai Fiat Ducato jau į metalo laužą?Parašė Arunasx Rodyti pranešimąVilnius už 1,6 mln. eurų pirks 10 mažų autobusų https://www.madeinvilnius.lt/naujien...mazu-autobusu/ .
Comment
-
Na, kadangi 9 ir 115 maršrutams kartu sudėjus reikia 8 autobusų, o ne 5, tai manau, dešimt yra pats tas.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŽiaurus neūkiškumas VVT. Buvusį gero kokybės gamyklinį dažymą, dabar keičia nekokybišku raudonu, po metų tuos mikrobus išmes lauk.. Pirks 10 midbusų, 5 važinės, 5 stovės rezerve ir t.t.
Fiat Ducato dar pavažinės 89 maršrutu kol elektriniai neatvyks. Na, o Mercedes Benz Noge ir tuo labiau Neoplan midibusai jau yra pakankamai nenauji, tad juos būtų galima nurašyti.
- 3 patinka
Comment
-
Fiatai dar pakankamai nauji, tuo labiau, kad jie normaliai ir nebuvo eksploatuojami visą tą laiką. Ir dabar jų perteklius, važinėja tik keli. Visiškas neūkiškumas. Verčiau pirktų daugiau naujų troleibusų, o ne 10 midibusų. Pakaktų 4 midibusų 115 maršrutui, o 9 maršrutui per akis mikrobas. Turimų Fiatų pilnai pakanka ir 9 ir 89 maršrutui. Ir kai bus elektriniai, tai Fiatus kur dės? Žodžiu, dar galima būtų 4-5 metams tą atnaujinimą atidėti.
Comment
Comment