Gal yra kokių žinių, kada bus pilnai atsisakyta visų Škodų Czechoslovakia represent? Ta prasme, kada naujais trūlikais pakeis tas senienas?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai ne iki 2020Parašė MartynasT Rodyti pranešimąGal yra kokių žinių, kada bus pilnai atsisakyta visų Škodų Czechoslovakia represent? Ta prasme, kada naujais trūlikais pakeis tas senienas?
  
 ...o troleibusai - vos 33 metų.Įgyvendinus šį atnaujinimo etapą, seniausi Vilniuje eksploatuojami autobusai bus vos 5 metų amžiaus...
 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Šiap smarkiai pasikeitė 3G maršrutas, anksčiau dominavę Karosa ir senukai MB, o dabar vien Soliarius principe matau. Kažkas visgi pasikeitė prioritetuose.
 O dėl troleibusų reikia kantrybės, suremontuotos Škodos nėra taip blogai. Apie pirmą parką negaliu nieko pasakyti, bet tos kur važinėja 1 ir 7 maršrutu tikrai viduje atnaujintom sėdynėm su veikiančiu šildymu.Paskutinis taisė Garbanius; 2018.12.05, 20:38.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Čia tikra ar meninė instaliacija?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIškalbinga lentelė 
 
 p.s. o 2 nauji trūlikai jau važinėja?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Reikėjo dar pridėti kitos lentelės, esančios apačioje foto. Ten yra "normalus" Vilniaus r. priemiestinių tvarkaraštis.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąIškalbinga lentelė
 
 Kurį laiką 2-ojo maršruto Solaris nebuvo rodomas, nes tiesiog jam nebuvo priskirta informacija, jog tai yra "nauja TP".Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąBet stops.lt rodo tarp naujų troleibusų tik vieną solarį. Kartais 2, kartais 19 maršrute. Reiškia vis tik vienas tėra kol kas važinėjantis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Gal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nelabai supratau apie kurią vietą kalbama, kurioje neįmanoma padaryti? Jeigu apie Žaliojo tilto stotelę, tai ten taip ir yra padaryta (dėl kitų aplinkybių), bet tai labai gerai ir sutaupo laiko maršruto įveikimo tvarkaraštyje.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąCentro kryptimi to neįmanoma padaryti, nes trukdo šalia esantis pastatas ir atitvarai. Tokiu atveju, jei tokį sumanymą įgyvendinti, gautųsi labai ilga stotelė ir "sprintai" nuo vienos transporto priemonės iki kitos.
 Mano klausimas ne apie konkrečią vietą, bet apie bendrą situaciją, nes tokių vietų mieste galima suskaičiuoti dešimtimis.Paskutinis taisė sleader; 2018.12.07, 11:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Mano asmeninė versija.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.
 
 1) Stotelės paprastai daromos už sankryžos (o ne prieš ją) tam, kad viena kryptimi toliau važiuosiantys maršrutai stotų toje pačioje stotelėje. Darant stoteles prieš sankryžą, iš skirtingų gatvių atvažiavę maršrutai, kurie toliau važiuos viena kryptimi, stotų skirtingose stotelėse
 2) Stotelei esant prieš sankryžą, sunku padaryti posūkį į kairę - reikia staigiai iš stotelės persirikiuoti tiesiai į kairiausią juostą
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Savaime suprantama, kad tai ne visur veiktų ir ne visur reikalinga. Tačiau ne visur yra sukančių į kairę maršrutų. Kartais galbūt būtų naudingesnė stotelė vien tam maršrutui už sankryžos, bet kitiems pries sankryžą. Nes kiek pastebėjau pagal Vakarų Europos pavyzdžius, tai ten tokie variantai sprendžiami kiekvieną kartą individualiai pagal maršrutus, traukos taškus ir kt.,o pas mus visada "by default" vienodai, nesvarbu kokia situacija.Parašė abruo Rodyti pranešimąO kaip būtų tuo atveju, jei VT sankryžoje suka į kairę? Tada reiktų iš stotelės persirikiuoti į kairiausią juostą, o to daugeliu atveju neįmanoma padaryti (nebent visai nebūtų eismo). Stotelėje prie Žaliojo tilto visas VT važiuoja tiesiai, dėl to tokios problemos nėra.
 
 Kai situacija dėl iš skirtingų krypčių atvažiuojančių, tai viskas aišku, bet yra n+1 vietų, kur taip nėra. Pvz. tos pačios reguliuojamos perėjos, kur vis vien visas transportas juda tik tiesiai, nes ten ne sankryža, bet jam tenka sustoti du kartus. Yra variantų kur stotelė už sankryžos, nors traukos objektas yra prieš sankryža ir visi išlipę ar einantys link stotelės vėl kerta sankryža ir taip stabdo kitą eismą bei sugaišta daugiau laiko. Kartais gal geriau įrengti vien tam sukančiam transportui papildomą stotelę, jeigu didžiajai daugumai maršrutų ir daugumai keleivių taip būtų patogiau.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
 Mano asmeninė versija.
 
 1) Stotelės paprastai daromos už sankryžos (o ne prieš ją) tam, kad viena kryptimi toliau važiuosiantys maršrutai stotų toje pačioje stotelėje. Darant stoteles prieš sankryžą, iš skirtingų gatvių atvažiavę maršrutai, kurie toliau važiuos viena kryptimi, stotų skirtingose stotelėse
 2) Stotelei esant prieš sankryžą, sunku padaryti posūkį į kairę - reikia staigiai iš stotelės persirikiuoti tiesiai į kairiausią juostą
 
 Jeigu žiūrint plačiau, tai panaudojus pas mus kol kas neegzistuojančius VT šviesoforus, būtų galima viešojo transporto posūkius į kairę užtikrinti iš bet kurios juostos, nebūtinai kairiosios. Bet kažkaip nesigirdi jokių kalbų ir nesimato jokių žingsnių, kad būtų link to einama.
 
 Šiaip net ir atmetus tavo aprašytus variantus galima rasti nemažai vietų, kur stotelių įrengimas prieš šviesforą būtų patogesnis visiems, bet kaip ir minėjau "by default" kažkodėl padaryta priešingai.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 STR 2.06.04:2014Parašė sleader Rodyti pranešimąkodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos?
 GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
 https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bb/IDScEbNMEi
 206. Stotelių išdėstymo gatvių tinkle reikalavimai:
 206.1. stotelės įrengiamos už sankryžų pagal eismo kryptį;
 206.2. prieš sankryžas gali būti įrengtos tik tais atvejais, jeigu stotelės vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją. Tada jos įrengiamos už sankryžos prieigų ribų;
 206.3. stotelės tarp sankryžų įrengiamos tuo atveju, kai, atstumas tarp gretimų sankryžų yra ne mažesnis kaip 600-800 metrų ir tokia stotelių vieta iš esmės atitinka svarbaus traukos objekto dislokaciją bei užtikrinama pėsčiųjų sauga pereinant gatvę;
 206.4. Projektuojant stoteles transporto mazge kuriame kertasi keli viešojo transporto maršrutai, jos turi būti projektuojamos minimaliu atstumu nuo transporto mazgo su patogiais ir saugiais perėjimais tarp jų.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai yra daroma dėl saugumo, kad "neiššoktų" pėstieji iš autobuso priekio, o į sankryžą eitų pro autobuso galą - t.y. kiti vairuotojai matytų pėsčiuosius einančius per gatvę.Parašė sleader Rodyti pranešimąGal kas iš nusimanančių VT specifikoje galėtų atsakyti, kodėl pas mus "by default" daugumoje atveju stotelės yra įrengiamos ne prieš sankryžą ar reguliuojamą perėją, o iškart už jos? Nes dažnai būna taip, kad transporto priemonė artėdama prie stotelės pastovi prie šviesoforo ir tada iškart už jo vėl stoja stotelėje, taip dvigubai sugaištant laiko, nors būtų galima keleivius įlaipinti/išlaipinti stovin prie raudono signalo (kaip pvz. dažnas atvejis Žaliojo tilto stotelėje centro kryptimi) ir taip sutaupyti laiko. Ypač tai beprasmiškai atrodo ties reguliuojamomis perėjoms.
 - 1 patinka
 Comment









Comment