Saugumas... bet mieste, kur reguliuojamos sankryzos nera jokios prasmes kisti stotele uz jos. Taip yra padaryta, nes buvo daryta sovietmeciu, kai dauguma pereju dar nebuvo reguliuojamos. O kas tuomet padaryta, tas sventa, stoteliu perkelt nevalia.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Labai pritariu VT šviesoforams. O piesčiųjų šviesoforai išvis turi būti reguliuojami remiantis G maršrutais. Paprastai tariant važiuoja greitasis - jam žalia. Ir jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ačiū. Reiškias dar vadovaujamės normomis sugalvotomis tarybų sąjungoje ir darome viską pagal vieną šabloną.Parašė Briedis Rodyti pranešimąSTR 2.06.04:2014
 GATVĖS IR VIETINĖS REIKŠMĖS KELIAI. BENDRIEJI REIKALAVIMAI
 https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...9bb/IDScEbNMEi
 
 Aš kalbėjau apie reguliuojamas perėjas. Bet kokiu atveju stotelės pas mus dažnai daromos kišenėse, ir jeigu jas įrengti ne 1m,o bent 5 metrų astumu nuo perėjos, tai sustojusi transporto priemonė niekaip neužstotų matomumo perėjoje.Parašė mskapss Rodyti pranešimąTai yra daroma dėl saugumo, kad "neiššoktų" pėstieji iš autobuso priekio, o į sankryžą eitų pro autobuso galą - t.y. kiti vairuotojai matytų pėsčiuosius einančius per gatvę.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dar vienas.. is kur jus atsirandat..Parašė Petr Rodyti pranešimąIr jau tikrai perdaug prikišta prospektuose tų pesčiųjų šviesoforų. Normaliai turi būti požeminės perėjos, o ne šviesoforai.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na, jie atsiranda iš realaus pasaulio. Padaryk apklausą tarp paprastų žmonelių ir pamatysi, kad taip galvoja kokie 95 proc.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
 Dar vienas.. is kur jus atsirandat..  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nes jie mano, kad miestas tai autostrada ir turi būti, kuo mažiau šviesoforų, žiedų, perėjų.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
 Na, jie atsiranda iš realaus pasaulio. Padaryk apklausą tarp paprastų žmonelių ir pamatysi, kad taip galvoja kokie 95 proc. Aviate, navigate, communicate Aviate, navigate, communicate
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikriausiai perkaito pneumatinės sistemos kompresorius, vairuotojui šis gedimas rodomas prietaisų skydelyje pranešimu. Kompresoriai veikia pertraukiamu režimu, automatika kompresorių įjungia nukritus sistemoje slėgiui (pagal nutyėjimą apie 6 bar) ir išjungia pasiekus viršutinę ribą (8 - 9 bar) . Perkaista dėl dviejų priežasčių: per mažas alyvos lygis kompresoriuje arba sistemoje didelis nesandarumas, dėl ko agregatas nespėja pakelti slėgio ir veikia nesustodamas. Tokioje situacijoje stabdžių sistema (energoakumuliatoriai) pradeda blokuoti ratus, troleibusas negali pajudėti. Vairuotojo bandymas "susitvarkyti" jokio efekto neduos, jeigu tokiu būdu bandoma grįžti į garažą, teisingiausias veiksmas išjungti sistemas ir kviesti tech. pagalbą. Sezoniškumas tokių gedimų neįtakoja.Parašė tomtom Rodyti pranešimąUžmačiau senojo soliaris troileibuso vairuotoją žiede atsidariusį gale variklio (?) gaubtą ir dėliojantį sniego gniūžtes. Čia taip aušina? O ką daro vasarą tuomet, plombyrus dėlioja? 
 - 4 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar tik aš vienas pastebėjau, kad žadėtieji 50 standartinio ilgio dujinių autobusų mistiniu būdu tapo dvigubais autobusais?
 http://www.vvtr.lt/viesiejiPirkimai/...S__Skelbti.pdf
 21/22 puslapiai
 
 Be to, midikų pirkimo konkursas turėjo pasibaigti 11-30, bet apie laimėtoją nieko negirdėti.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl stojimo prieš sankryžas – jau esu apie tai rašęs, yra nemažai vietų, kur tokią tvarką reikėtų įvesti, pavyzdžiui, Naujininkų stotelėje link oro uosto. Ten visi autobusai važiuoja tik tiesiai. Tuo tarpu mazgai, kuriuose autobusai suka į kairę arba į juos susirenka autobusai iš įvairių krypčių, turėtų likti su stotele už sankryžos.
 Atskiros stotelės atskiriems maršrutams toje pačioje vietoje yra nesąmonė. Nereikia painiavos.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tokių Lietuvoje eksploatuoti negalima. Jūsų turimi Lion's City GL iš norvegų yra ilgiausias galimas variantas. Jei reikia ilgesnių - galimi tik trigubi.Parašė Petr Rodyti pranešimąGreitesiems būtų tikrai neprošal Mercedes-Benz O530 Capacity GL arba MAN Lion's City GXL. Bet negirdėjau apie tokius modelius su CNG. Bet konkursas greičiausiai vėl Soliariui rašomas.
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu kodėl Lietuvoje negalima eksploatuoti Capacity GL arba Lion's city GXL? Dėl ilgio standartų? Ar kitos priežastys?Parašė Briedis Rodyti pranešimąTokių Lietuvoje eksploatuoti negalima. Jūsų turimi Lion's City GL iš norvegų yra ilgiausias galimas variantas. Jei reikia ilgesnių - galimi tik trigubi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
 Įdomu kodėl Lietuvoje negalima eksploatuoti Capacity GL arba Lion's city GXL? Dėl ilgio standartų? Ar kitos priežastys?https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...&category=TADpParašė Petr Rodyti pranešimąO kur tai parašyta ir kodėl? Yra aiški priežastis ar čia dėl to, kad "mes tokių nematėm, todėl neleidžiam"?
 
 Priminsiu, jog Mercedes CapaCity L ilgis: 21,00m, o Man Lion's City GXL ilgis: 20,45mII SKYRIUS
 DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
 ....
 ....
 
 4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
 4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
 4.7. dviejų ašių autobuso 13,50 m;
 4.8. autobuso su daugiau kaip dviem ašimis 15,00 m;
 4.9. autobuso su priekaba 18,75 m;
 ....
 ....Paskutinis taisė Robertas; 2018.12.10, 13:12.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.Parašė Robertas Rodyti pranešimą
 Priminsiu, jog Mercedes CapaCity L ilgis: 21,00m, o Man Lion's City GXL ilgis: 20,45mMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priminsiu, jog reikia atkreipti dėmesį į 4.6 punktąParašė rytis001 Rodyti pranešimą
 Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio. . .
 
 4.5. viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 18,75 m;
 4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Atmazų čia nėra. Vilnius planuoja pirkti dvigubus autobusus, kurie negali būti ilgesni už 18,75 m.Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
 Priminsiu, jog Kauno VanHool autobusų ilgis beveik 25 metrai. Jei būtų noro tai būtų ir ilgesni nei tie 18,75 Vilniuje, čia tik atmazai, kad negalima dėl ilgio.
 
 O su trigubais Kauno autobusais viskas tvarkoj
 DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
 <...>
 4.6. daugiau kaip viena jungiamąja dalimi sujungto autobuso 25,00 m;
 <...>
 Comment









Comment