Ką reiškia sunkiai? Arba dirbti eiti, arba eini į darbo biržą. Prastova negali būti griežtai apibrėžta iki kada. Maža, ką ten kam sakė. Pasakys - rytoj į darbą ir turėsi eiti. Prastova tai ne atostogos, kad gali darbdavį pasiųsti - mol atostogos, nieko nežinau. Grįžti rytoj negaliu, ir bendrai, aš užsienyje. O prastova to nenumato. Pakvies - turi prisistatyti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Bet kodėl yra pasirašoma dokumentas tom dienom ir pinigai pervedami vos ne kaip atostoginiai iškartParašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia sunkiai? Arba dirbti eiti, arba eini į darbo biržą. Prastova negali būti griežtai apibrėžta iki kada. Maža, ką ten kam sakė. Pasakys - rytoj į darbą ir turėsi eiti. Prastova tai ne atostogos, kad gali darbdavį pasiųsti - mol atostogos, nieko nežinau. Grįžti rytoj negaliu, ir bendrai, aš užsienyje. O prastova to nenumato. Pakvies - turi prisistatyti.
Comment
-
Kauno VT temoje yra lygiai tas pats dėl tų pačių nariųParašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąStebiu, kad temoje rasoma daugiau apie vairuotoju darbo ypatumus, medicina, bet ne apie Vilniaus viesaji transporta. Konkreciai ir isskirtinai tik Vilniaus.
Tuo labiau, vairuotojų darbo ypatumai kaip ir dera šiai temai.
- 1 patinka
Comment
-
Aš visų įstatymų ypatumų nežinau. Bet prastova tai ne atostogos ir bet kada gali būti nutrauktos, o išmokėti pinigai bus užskaičiuoti kaip alga ateinančiam mėnesiui.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet kodėl yra pasirašoma dokumentas tom dienom ir pinigai pervedami vos ne kaip atostoginiai iškart
Comment
-
Manau, kas zinoma ir privaloma visiems dirbantiems klientu aptarnavime kartoti ir diskutuoti nereikia. Nuo kitos savaites bus pakeitimai Vilniaus tvarkarasciuose.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKauno VT temoje yra lygiai tas pats dėl tų pačių narių
Tuo labiau, vairuotojų darbo ypatumai kaip ir dera šiai temai.
Comment
-
Nemanau, nes nuo kitų metų viską moka 100% valstybė, o ne kaip prieš tai minimumą darbdavys +120 valstybėParašė Al1 Rodyti pranešimą
Aš visų įstatymų ypatumų nežinau. Bet prastova tai ne atostogos ir bet kada gali būti nutrauktos, o išmokėti pinigai bus užskaičiuoti kaip alga ateinančiam mėnesiui.
Comment
-
Tai Vilniuje taip jau nuo kovo pradžios - keleiviams draudžiama įlipti ir išlipti pro priekines duris, bilietai neparduodami, beveik visuose autobusuose vairuotoją nuo keleivių skiria stiklo pertvara + dėl saugumo papildomai atitverta zona 1-2 metrų atstumu tarp vairuotojo kabinos ir keleivių. Visos šitos priemonės nuo pavasario galioja be pertraukos, jos nebuvo atšaukiamos net ir vasarą, kai sergančiųjų beveik nebuvo išvis. Ar tikrai protinga reikalauti dėvėti kaukę tokiu atveju ?Parašė index Rodyti pranešimąAišku, gal variantas viešojo transporto vairuotojams galėtų būti tiesiog plastiko užtvarų įrengimas, ten kur jų nėra ir draudimas bilietus pardavinėti autobuse.
Manau, kad patikros postų po Naujųjų metų nebeliks. Išlaidos visam šitam reikalui yra didžiulės, be to, daug policijos pareigūnų priversti dirbti viršvalandžius bei, siunčiant pareigūnus į postus, sumažėja patrulių pačiuose miestuose ir tampa sudėtingiau vykdyti tiesiogines policijos funkcijas bei kontroliuoti kitų karantino reikalavimų vykdymą.Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
Judėjimo ribojimai buvo įvesti ant švenčių periodo, tad po sausio 3d. kaip ir buvo minėta Vyriausybės šis ribojimas nebeturėtų daugiau galioti.
Tai postų gal ir nebeliks, bet griežčiau bus kontroliuojami susibūrimai ir kaukių nedėvėjimas.
P.s. ok, nukrypome nuo temos.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2020.12.29, 22:55.
- 3 patinka
Comment
-
Veiksmingumas priklauso nuo tavo protinių sugebėjimų pasirinkti tinkamą priemonę. Eiliniam gydytojui užsikrėsti tikimybės didesnės nėra, nes jis nekontaktuoja su covid pacientais. Jis kontaktuoja su atsitiktiniu paslaugų gavėju, kaip ir vairuotojas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKokios jos veiksmingos, jei skydelis tai kvailystė. Bet juk legali priemonė. Kaukės primityviausios vienodos medikams ir visiems likusiems. Tai veiksminga priemonė? Nereikia painioti infekcinių ligų gydytojų ir dirbančių tiesiogiai su koronavirusiniais pacientais ir visų kitų gydytojų. Bet net ir eiliniam gydytojui yra kur kas didesnė tikimybė užsikrėsti nei vairuotojui, tuo tarpu apsaugos priemonės pas eilinius gydytojus yra tokios pačios kaip pas vairuotoją. Tai ką mes profanuojame? O gal priemonės perteklinės kai kuriais atvejais? Jei kas labai nori nešiotis kaukes, tai nors tegul triusikus nešioja ant galvos. Bet priemonės turi būti ADEKVAČIOS, o ne visiems gyvenimo atvejams. Kaukė kai kuriais atvejai nei adekvati, nei patikima apsaugos priemonė, o dažnai ir perteklinė.
Nežinau ką jūs profanuojate, bet sprendžiant iš to ką matau gatvėje tai priemonės yra nepakankamos.
Comment
-
Tai nuo kitų metų. O jei prastova prasidėjo dar šiais metais, tai dar pagal seną tvarką viskas.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nemanau, nes nuo kitų metų viską moka 100% valstybė, o ne kaip prieš tai minimumą darbdavys +120 valstybė
Comment
-
Ką čia lyginate? Vairuotojas Vilniuje neturi jokio tiesioginio kontakto su keleiviais. Išskyrus kelis mikrobus. Bet ne apie juos kalba. Gydytojas (bet koks) tiesiogiai kontaktuoja su pacientu.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Veiksmingumas priklauso nuo tavo protinių sugebėjimų pasirinkti tinkamą priemonę. Eiliniam gydytojui užsikrėsti tikimybės didesnės nėra, nes jis nekontaktuoja su covid pacientais. Jis kontaktuoja su atsitiktiniu paslaugų gavėju, kaip ir vairuotojas.
Nežinau ką jūs profanuojate, bet sprendžiant iš to ką matau gatvėje tai priemonės yra nepakankamos.
Priemonės yra pakankamos ir profanacinės kai kuriais atvejais.
- 1 patinka
Comment
-
Nuo sausio 4 d. nauji tvarkaraščiai visuose greituosiuose, kai kuriuose autobusų ir troleibusų maršrutuose
https://www.stops.lt/vilnius/#vilnius
Comment
-
Petraukiami troleibusu grafikai antraja pertraukos dali prades veliau, kad labiua kabinti vakarinius pietusParašė liootas Rodyti pranešimąNuo sausio 4 d. nauji tvarkaraščiai visuose greituosiuose, kai kuriuose autobusų ir troleibusų maršrutuose
https://www.stops.lt/vilnius/#vilnius
Comment
-
O Kernavės gatvę šiaurinėje dalyje dar iš viso kada nors ketina sutvarkyti? Ar yra numatoma dar bent viena alternatyvi jungtis tarp Ozo ir Žalgirio gatvių, kuria galėtų važiuoti VT? Šiaip tai susidaro vaizdas, kad Šnipiškėse nėra vizijos kaip turėtų būti vystomas gatvių tinklas pritaikytas viešajam transportui.Parašė abruo Rodyti pranešimąPanašu, kad Linkmenų g. iki pat Ozo g. taps Kernavės g. alternatyva, kadangi, reikia pripažinti, Kernavės g. tebus vietinio susisiekimo gatvelė tarp Žalgirio ir Lvovo g.
- 1 patinka
Comment
-
Planai buvo prie Zuoko, o dabar nėra. Ir tai labai apmaudu - prarasta galimybė ženkliai pagerinti viešąjį transportą miesto centre nuo pat J.Tumo-Vaižganto iki Ozo g. (o gal net ir dar toliau). Kita vertus, jei Linkmenų g. bus normaliai sujungta su Ozo g., VT galim pamatyti ten. Bet be Kernavės tilto tai nebus didelis patobulinimas.Lietuva visiems.
Comment
-
Tai kad pagal dabartinius Bendrojo Plano VT sprendiniusParašė abruo Rodyti pranešimąPlanai buvo prie Zuoko, o dabar nėra. Ir tai labai apmaudu - prarasta galimybė ženkliai pagerinti viešąjį transportą miesto centre nuo pat J.Tumo-Vaižganto iki Ozo g. (o gal net ir dar toliau). Kita vertus, jei Linkmenų g. bus normaliai sujungta su Ozo g., VT galim pamatyti ten. Bet be Kernavės tilto tai nebus didelis patobulinimas.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...2020-01-29.pdf
Linkmenų gatvės dalyje tarp Žalgirio gatvės ir Ozo gatvės irgi nieko nenumatyta. Tai panašu, nukreips kokį 1-2 VT maršrutus vietoj Linkmenų gatvės lygiagrečia Kernavės, ir viskas, toks ir Šnipiškių susisiekimas
Comment
-
Labai abejoju, kad ten bus VT. D kategorijos gatvė, kuri iš principo tokios funkcijos atlikti neturėtų. Be to, artėjant prie Compensos susiaurėjimas iki 1 juostos dėl kažkokio sklypo. Nekalbant apie tai, kad aplinkiniai gyventojai piestu stos prieš papildomą triukšmą ir tirštai juodus dyzelio dūmus po langais.Parašė abruo Rodyti pranešimąTada dar liūdniau. Šiaip Linkmenų g. gal net tinkamesnis variantas VT, nes aplink ją daug daugiabučių yra arba greitai bus, o palei Kernavės g. daugiausiai individualūs namai, ypač šiauriau Žalgirio g.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT
Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.
Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.Paskutinis taisė Pilaitis; 2021.01.08, 20:36.
- 1 patinka
Comment
-
Yra kelias, bet gal 100 metrų atkarpa tarp tos vietos ir susijungimo su Kernavės gatve net nedaasfaltuota (kur anksčiau buvo užtverta). Tikriausiai kada nors išasfaltuos, bet ten visvien panašiau į pravažiavimą per kiemus, nei gatvę. Dabar ten normalus autobusas apskritai vargu ar tilptų pravažiuoti.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT
Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.
Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą.
- 1 patinka
Comment
Comment