Parašė Blaze
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSu mūsų oro sąlygomis tai nežinau ar įmanoma turėti patikimus automatinius kuoliukus.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 88 nebėra visaiParašė 10.000 Rodyti pranešimąIš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros VartaisNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
 Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.Parašė John Rodyti pranešimą
 O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.Post in English - fight censorship!
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laikinai panaikintas pandemijos metu. Baigsis karantinas, grįš ir 88Parašė Arunasx Rodyti pranešimą88 nebėra visai
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ji ir taip pakankamai plati, kad laisvai tilptų 2 juostos normaliems autobusams, kaip ir gatvės atkarpa nuo Konstitucijos pr. iki Žalgirio g. Nereiktų lankais pro Kalvarijų g. važiuoti nei VT, nei automobiliams.Parašė John Rodyti pranešimą
 Aš kalbu apie siūlymus Linkmenų gatvę daryti tranzitinę ir ją pritaikyti normaliems autobusams. O mažiukai midibusai žinoma, kad būtų gerai. Jie laisvai išsitektų ir mano pasiūlytame Didlaukio gatvės sprendime. Tam net nereikia, kad gatvė būtų tranzitinė.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.Parašė John Rodyti pranešimą
 O kam kuoliukus? Tam puikiai tinka šlagbaumai. Ar apskritai plytos ženklai su kameromis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl to ir parašiau, kad būtent su kameromisParašė Blaze Rodyti pranešimą
 Lietuvos vairuotojai plytos ženklą ignoruoja. Nemanau, kad suveiktų.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?Parašė Blaze Rodyti pranešimą
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.Paskutinis taisė Al1; 2021.01.11, 10:57.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įvažiavime ir išvažiavime iš Vilniaus oro uosto stotelės toks sprendimas veikia jau kelis metus.Parašė index Rodyti pranešimąVisiškai paprastas sprendimas galėtų būti šlagbaumas su numerio skanavimu. O įgyvendinus IT sprendimą su viešojo transporto numerių duombaze tas galėtų labai lengvai būti skeilinama visame mieste.
 
 Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO tai čia ta tvora iš ko padaryta, kad negalima jos nugriauti ir normaliai pratęsti gatvę kaip yra prieš ir po jos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O tia kodėl privatus sklypas gatvės teritorijoje? Pagal Registrų centro žemėlapį tikrai ten kažkoks sklypo apendiksas. Kaltų kaip visada nebus rasta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNugriauti tai ne problema. Savivaldybei problema išpirkti tą sklypą. Privati nuosavybė gi šventa... Kaip ir su tuo namu Drujos gatvėje. Na, ten bent susiaurino gatvę, sumažino greitį, bet padarė 2+2 juostos, ne 2+1, kaip buvo keli metai po gatvės nutiesimo.
 
 Visų pirma viduryje gatvės neturėtu būti privačių sklypų.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
 Visų pirma reikia tą tvorą išpirkti iš sklypo savininko.
 O jeigu jau kažkas braižant sklypo ribas pridarė nėsąmonių tada reikia daryti žemės dalis paėmimą viešoms reikmėms.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Netrukus kelionės viešuoju transportu bus greitesnės
 Jau greitai kelionės viešuoju transportu bus ne tik greitesnės, bet ir daug patogesnės. Bene dvigubai plėsis A juostų tinklas, o keleiviams bus pasiūlyti lankstūs atsiskaitymo būdai. Kelionės viešuoju transportu bus greitesnės iki 10 proc.Per artimiausius metus plėsis A juostų tinklas. Šiuo metu Vilniuje 36 km A juostų, o iki 2030 m. jų bus apie 60 km.
 
 Bus mažinamas neigiamas transporto poveikis aplinkai. Planuojama įsigyti elektrinių, dujinių autobusų ir laidinių bei autonominių troleibusų. Per artimiausius metus sostinėje turėtų visai nebelikti dyzelinių ir hibridinių autobusų. Sumažės ir troleibusų vidutinis amžius: šiuo metu jis siekia 21 m. kuomet 2030 m. vidutinis amžius sieks 6,6 m.Skaityti daugiau: https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...us-greitesnes/ .Siekiant finansiškai optimalaus varianto, sudarytas planas ne tik dėl naujos infrastruktūros įsigijimo, tačiau ir efektyvaus jau esamos išnaudojimo. Vilniuje bus atnaujinamas kontaktinis troleibusų tinklas, tam bus numatyti konkretūs etapai ir terminai.
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.Parašė Mettal Rodyti pranešimąIš kur toks gilus įsitikinimas, kad sklypas yra gatvės vidury, o ne gatvė išsiplėtė taip, kad jai pradėjo trūkti vietos? Jeigu prispirs platinti, išpirks tą trūkstamą dalį ar paims viešoms reikmėms įstatymų numatyta tvarka.
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
 Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Žinau tik tiek, kad kelis kart susirašius su Vilniaus planu, teko jiems grasinti prokuratūra, nes pažeidžia STR dėl dviračių ir pėsčiųjų takų – sugretinti siauriausi takai neužtikrinant reglamentuoto gabarito ir apsaugos zonų. Vietos gal užtektų ir BRT, bet, matyt, jokių medžių nei gatvės centre, nei šonuose nebebūtų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
 Pakalnis nusišnekėjo nes kur kur bet šiaurinės gatvės purvyne vietos būtų ir dviem gatvėm.
 
 Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Tikrai taip, teiginys labiau nei keistas.
 Kaip jie talpins BRT Kalvarijų g.tuomet?♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.Parašė dondc Rodyti pranešimą
 Netalpins. Prieš kelis mėn. buvo veišinti PP paprastų A juostų. Tiesa, praplatins šaligatvius.
 Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Laisves pr anais metais vidurinej zalioj juostoj labai uoliai uzsodino krumais ir medziais, tad jokio BRT ten nebus.Parašė Sula Rodyti pranešimą
 Tai didelis klausimas, ar iš viso BRT bus.
 Tikiuosi, bent jau Laisvės pr. užtektų vietos?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Prieš rašydamas žiūrėjau į tą žemėlapį ir sąmokslo teorijos jame neradau. Mažai vietų mieste, kur chaotiško užstatymo ir nulinės ateities vizijos kvartaluose yra tokių sklypų? Svaidotės kaltinimais ir darot įšvadas neturint tam objektyvaus pagrindo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPažiūrėkit į registrų centro žemėlapį. Visi sklypai normaliai eina pagal gatvės ribas, vienas išsikišęs.
 - 2 patinka
 Comment

 Darnu.
 Darnu.










Comment