Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Jeigu autobusai turėtų važinėti tik B ir C kategorijų gatvėmis, tai sakyčiau pusė miesto liktų be VT

    Bet šiaip, ten panašu net ne susiaurėjimas, o apskritai nėra kelio, jeigu kalba apie Linkmenų/Kernavės sankryžą.

    Kita vertus, apskritai kvestionuočiau VT poreikį toje gatvėje - nebent kokį nors privežamąjį maršrutą. Vis tiek greičiau būtų važiuoti Kalvarijų gatve, ypač kai ten atsiras A juostos.
    Tai vadinasi mieste gatvės suskirstytos ne pagal realią jų funkciją. Ką tik patvirtintas Bendrasis planas, bet nepanašu, kad kažkam buvo įdomu spręsti kategorijas. D kategorijos gatve GALI važiuoti VT, bet labiau privežimui prie objektų, nes tranzitas nepageidautinas.

    Comment


      Tranzitiniam viešajam transportui ten šiaip nelabai vieta, nes galų gale tiesiog atsiremtų į Ozo gatvę ir kas iš tokio maršruto. Daug patogiau važiuoti Ozo ir Kalvarijų gatvėmis, kurios prie Šnipiškių prieina iš abiejų pusių (ir iki kurių iš visų Šnipiškių vietų ateiti yra visiškai šalia).

      Pačiame Šnipiškių viduje pakaktų nebent tokių mažų elektrinių autobusiukų kaip tie, kurie Senamiestyje važinėja.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Tranzitiniam viešajam transportui ten šiaip nelabai vieta, nes galų gale tiesiog atsiremtų į Ozo gatvę ir kas iš tokio maršruto. Daug patogiau važiuoti Ozo ir Kalvarijų gatvėmis, kurios prie Šnipiškių prieina iš abiejų pusių (ir iki kurių iš visų Šnipiškių vietų ateiti yra visiškai šalia).

        Pačiame Šnipiškių viduje pakaktų nebent tokių mažų elektrinių autobusiukų kaip tie, kurie Senamiestyje važinėja.
        Nėra arti. Nuo Naujojo Skanseno google rodo 11 minučių pėsčiomis iki Licėjaus st., 18 minučių iki Giedraičių. Naujieji gyventojai labai greitai pasidarys išvadas, kad VT važiuoti neapsimoka. Didės automobilizacija.

        O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
        88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.
        Paskutinis taisė Blaze; 2021.01.09, 01:37.

        Comment


          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

          Nėra arti. Nuo Naujojo Skanseno google rodo 11 minučių pėsčiomis iki Licėjaus st., 18 minučių iki Giedraičių. Naujieji gyventojai labai greitai pasidarys išvadas, kad VT važiuoti neapsimoka. Didės automobilizacija.

          O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
          88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.
          Na, Linkmenų gatve iki Žalgirio gatvės ir dabar autobusai važiuoja.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

            Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

            Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Blaze Rodyti pranešimą

              Nėra arti. Nuo Naujojo Skanseno google rodo 11 minučių pėsčiomis iki Licėjaus st., 18 minučių iki Giedraičių. Naujieji gyventojai labai greitai pasidarys išvadas, kad VT važiuoti neapsimoka. Didės automobilizacija.

              O ką nukreipti tikrai galima būtų sugalvoti. Iš jau esamų maršrutų 5 autobusas per Ozo gatvę galėtų važiuoti.
              88 nuo Europos per Šnipiškes iki Ozo žiedo būtų labai adekvatus susisiekimas Šnipiškėms.
              Aš iki Moksleivių rūmų (Sąjudžio kelio) stotelės į Žalgirio g. ofiso važinėjau. Atrodė, kad arti

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Sujungus Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Ozo g. ji BP ir pažymėta kaip C kategorijos - nunatyta iki 2030m. Tik viešojo transporto plane ten kažkodėl nenumatyta stotelių. Principe ten paleidus kokį 49 aba 69, o Kernavės g. - Žalgirio - Linkmenų 88, arba 26 paleistas vėl nuo Ozo iki Žaliojo tilto per Ozą/Šnipiškes būtų smarkiai pagerintas susisiekimas. Dabartiniai maršrutai labai nepatogūs keliaujant į kitą upės pusę, net persėsti nelabai yra kur (Kalvarijų - Žalgirio problematika).

                Tik klausimas ar bus palikta galimybė iš PC Ozas patekti į Kernavės g. nebent per Geležinio Vilko mazgą, o priešinga kryptim reiktų 3 juostas kirtinėt, tai smarkiai abejoju tokia jungtim, nebent rekonstruotų sankryžą.

                Ties vienkiemiais tai kaži ar vertas maršrutas, o nuo ryčiau esančių daugiabučių kalvarijų g. pakankamai arti.
                Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą

                  Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                  Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                  Kur ten jau taip nėra vietos platinti? Parkingą galima apriboti.

                  Comment


                    Labiausiai tai čia. Iš visų pusių namai prie pat gatvės ir parkas.

                    https://goo.gl/maps/arq3zQizYMYYhKhQA
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                      Kurioj čia vietoj ji užstatyta perimetriniu užstatymu, o tuo labiau tokiu, kad nebūtų galimybės praplatint gatvės? Žinau tik vieną tikrai siaurą vietą (kurioje dabar nėra jokių pastatų) ir esu įsitikinęs, kad jeigu būtų noro, vystant tą teritoriją su vystytoju būtų susitarta dėl gatvės tiesimo per mažą dalį sklypo.
                      Labiausiai ten kur gatvė daro posūkį link Kernavės gatvės. Priekyje Linkmenų ežerai, dešinėje Paparčių namai, kairėje privatūs namai ir Senvagės parkas. Nei vieno iš jų nepatrauksi, šaligatvių iki dviejų plytelių nesusiaurinsi, nes pėsčiųjų ten daug ir kai susikraustys visi nauji gyventojai, bus dar daugiau.

                      Jei ten daryti kokią jungtį tarp Žalgirio ir Ozo gatvių tai nebent jau ties BOD Utenos gatve kreipti eismą į Kernavės gatvę. Bet ten irgi būtų nesąmonė tranzitiniam eismui važiuoti siauromis gatvelėmis tarp privačių namų. Dėl to ten greičiausiai visada ir liks siauros gatvelės vietiniam privažiavimui.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        Teoriškai gal ir būtų įmanoma Linkmenų gatvę tarp Žalgirio ir Ozo platinti iki 3 juostų kaip nors. Aišku, visiškai naikinant bet kokį parkavimą, nes jam tiesiog fiziškai neliktų vietos. Bet reiktų visaip pavingiuoti, vietomis naikinti arba siaurinti šaligatvį ir apskritai visiškai paminti bet kokius apeliavimus į "darnų judumą".

                        Šiaip ko realiai reiktų Linkmenų gatvei į šiaurę nuo Žalgirio gatvės, tai kažko panašaus, kaip Didlaukio g "siaurinimas" t.y. dabar esamų faktinių parkavimo vietų legitimizavimas ir civilizavimas, įrengiant parkavimo kišenes, normalų ženklinimą ir sutvarkant estetiką, kad atrodytų panašiau į Europą, o ne Rusiją.
                        Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

                        Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.

                        Comment


                          Parašė Blaze Rodyti pranešimą

                          Kokios dar 3 juostos? Kelias turi būti maždaug 6 metrų pločio. Jau dabar pavyzdžiui Moliakalnio gatvėje važinėja midibusai. Pristabdo ir prasilenkia. Plotis ten va toks - https://maps.app.goo.gl/aKZJdnt2Rsyw3nXo6

                          Viena iš kertinių darnaus judumo dalių yra patogus viešasis transportas. Ne visi, kaip tu ir aš, yra drūti, jauni, sportiški vyrai galintys arba tiesiog netingintys kasdien važinėti dviračiu ir vaikščioti pėsčiomis. Todėl jeigu norime padaryti gerai, tai VT sustojimai turi būti arti namų, idealiu atveju iki 5 minučių pėsčiomis. Vaikščioti 10min ir daugiau Vilniuje nepasiteisina. Čia ne Londonas, nevaikšto žmonės tokių atstumų. Viskas turi būti arti. Šiaurės miestelio ir Užupio automobilizacijos lygis tą puikiai parodo. Tad jeigu savivaldybė nesugebės suorganizuoti jokio VT, tai gyventojai susiras alternatyvų. Automobiliu iki Seimo nuo Šnipiškių viso labo 5 minutės per GV Darnu.
                          Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą

                            Iš Linkmenų gatvės tarp Žalgirio ir Ozo gatvės kažkokios rimtesnės tranzitinės padaryti nepavyks. Ji elementariai per siaura ir platinti nebus kaip, nes arti perimetriniu užstatymu apstatyta namais. Be to dar nuolat pusiau užparkuota.

                            Dėl to jei kada ir buvo planuota paleisti ja eismą tarp Žalgirio ir Ozo gatvių iki kažkada tai not gonna happen, nes nebėra kur to daryti.
                            Jei Linkmenų gatvė jungia Konstitucijos pr. su Žalgirio, kodėl negalėtų jungti ir su Ozo g.? Aplink Linkmenų g. ir Ozo parke daug gyventojų, tai ten VT tikrai reiktų. Juolab visi VT maršrutai iš Linkmenų g. eina pro Kalvarijų g., kur ir taip krūva maršrutų eina ir tuos kelis geriau būtų išnaudoti pajungiant Ozo parką su visais paslaugų centrais ir Linkmenų g. galo kvartalus prie VT tinklo.

                            Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	142 Size:	875,5 kB ID:	1853230
                            Click image for larger version  Name:	image_106347.png Views:	157 Size:	875,5 kB ID:	1853511
                            Paskutinis taisė Romas; 2021.01.11, 09:58. Priežastis: Sumažintas dublis
                            Flickr

                            Comment


                              Dėl to, kad gatvė siaura ir platesnės ten neįtalpinsi. Juo labiau jei leisti tokiu maršrutu važiuoti ne tik nedideliems autobusiukams, o bandyti sukišti normalaus dydžio autobusus ir dar automobilių tranzitą.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė index Rodyti pranešimą

                                Tai paprasčiausia būtų (nereiktų ir jokių tranzitinių gatvių) paleisti Senamiesčio stiliau Šnipiškių autobusiukus žiediniu Linkmenų-Kernavės (gal kurioje vietoje persimetant į Giedraičių) gatvėmis nuo Compensos iki Europos aikštės. Kur jau būtų galima persėsti į gausybę maršrutų, važiuojančių visokiomis kryptimis.
                                Kaip suprantu pati siauriausia vieta yra čia
                                https://www.mapillary.com/app/?lat=5...=0&focus=photo

                                Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams. Tokiu būdu gal net nieko ir nereiktų apskritai platinti. Kitos vietos atrodo pravažiuojamos, tik parkingą reiktų uždrausti gatvėje, o kur galima įrenti tam skirtas parkavimo kišenes.

                                https://youtu.be/nzHBOOEz41g

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Tranzito galima išvengti per siauriausią vietą uždedant šlagbaumus arba kuoliukus, kurie atsidarytų tik autobusams.
                                  Su mūsų oro sąlygomis tai nežinau ar įmanoma turėti patikimus automatinius kuoliukus.
                                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                                  Comment


                                    Prieš pora dienų jau vyko tech. aptarnavimas Gedimino pr., prie Lukiškių. Gal ne gedimas, gal profilaktika.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Kijevo centre tokia kosminė technologija veikia. Bet jo, čia ne Lietuvai.
                                      Paskutinis taisė Blaze; 2021.01.10, 11:50.

                                      Comment


                                        Parašė index Rodyti pranešimą
                                        Dėl to, kad gatvė siaura ir platesnės ten neįtalpinsi. Juo labiau jei leisti tokiu maršrutu važiuoti ne tik nedideliems autobusiukams, o bandyti sukišti normalaus dydžio autobusus ir dar automobilių tranzitą.
                                        Iš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                          Iš principo būtų galima pro ten iki Ozo Žiedo pratęsti 88. Mažos talpos autobusai ten kaip nors turėtų pratilpti, be to pats maršrutas sukurtų daug persėdimo galimybių į kitą VT - Konstitucijos prospekte, st. Žaliasis Tiltas, Pylimo gatvėje, ties Aušros Vartais
                                          Kažkas nedidelio kaip nors gal pratilptų, taip. Pilno dydžio Solaris tai tikrai pro kurį nors posūkį nepralįstų.

                                          Kitas dalykas, kad norint ten praleisti efektyvų viešąjį transportą reiktų nepraleisti privataus tranzitinio eismo (kuriam visai variantas būtų apvažinėti kamščius kitur), nes kitaip autobusas tiesiog stovėtų kamštyje siauroje gatvelėje. Ir aišku pirmas dalykas mąstant apie viešąjį transportą yra uždrausti sustoti visoje Linkmenų gatvėje ir tą efektyviai enforcinti. Nes dabar gatvė nuo Žalgirio iki Ozo gatvių realiai yra vienos juostos abiem kryptimis. Bet tą padarius tai tikrai būtų gerai. Smarkiai geriau yra autobusai gatvėje, o ne chaotiškas parkingas.
                                          Paskutinis taisė index; 2021.01.10, 13:13.
                                          Post in English - fight censorship!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X