Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia čia nesąmonių rašinėti. Srautai kritę kaip minimum 70 proc. Pagrindiniai keleiviai - studentai, pensininkai, moksleiviai - daugiausiai sėdi namie. Dalis dirbančiųjų irgi išvaryti atostogų arba dirba nuotoliniu būdu. Tas liečia daugumą biudžetinių, savivaldybės, valstybės institucijų ir t.t. ir pan. Ir kiti žmonės be reikalo nesivažinėja. O kam reikia, VT yra daugiau nei pakankamai. Palaukti 10 minučių stotelėje ne problema. Sausakimšų autobusų ar troleibusų jau 10 metų nematyti.
    Taip, nereikai rašinėti nesąmonių. Dabar pandemijos akivaizdoje net esant 70% mažesniam srautui išlaikant prieš tai buvusį VT kiekį vis tiek būtų per didelis keleivių tankis transporte. Pandeiijos metu būtent oro vežiojimas ir turi būti daromas. O šiaip tai visi normalus tyrimai rodo kad jeigu laukti reikia daugiau nei 5 minutes žmonės renkasi kitus transporto būdus. Todėl retinant grafikus staigiai krenta keleivių srautai kituose miestuose.

    Matyt pats nesinaudojate VT jeigu nematėte sausakimšų 10 metų.


    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
    O kas draudžia persėsti? Juk mes turime tam pritaikytus bilietus su neribotu transporto priemonių keitimų skaičiumi. Kaip tik maršrutų reformos metu tas ir buvo akcentuota - kad kartais su persėdimu gali būti greičiau nei tiesiogiai. Pvz 10 + 1G ar 4G + 34. Daug visokių persėdimo galimybių...
    Psichologinis aspektas trukdo persėdinėti. Kartais geriau 5 minutes ilgiau važiuoti nei persėdinėti ir bandyti atspėti ar tikrai laiku atvažiuos kitas autobusas. O jeigu dar ir ką nors darai VT (pvz knygą skaitai) tai persėdimas dar didesnis minusas.

    Comment


      Sausakimšų tikrai nematau, nes jų nėra. Arba jūs nežinote,kaip turi atrodyti sausakimšas. Tai, kad yra nemažai stovinčių, nereiškia sausakimšas.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Sausakimšų tikrai nematau, nes jų nėra. Arba jūs nežinote,kaip turi atrodyti sausakimšas. Tai, kad yra nemažai stovinčių, nereiškia sausakimšas.
        Jeigu tu negali įlipti, nes nebetelpa, tai sausakimšas ar ne?

        Comment


          Taip. Bet to nėra jau gerą dešimtmetį. Nebent pavieniai atvejai, jei kokia avarija ir kurį laiką nevažiuoja VT ar neatvyksta koks greitasis autobusas pagal grafiką dėl gedimo, tai sekantis jau būna pilnas. Bet čia atskiri atvejai, o ne taisyklė. Dabar srautai sumažėjo. Taip, dėl greito ir debiliško tvarkaraščio pakeitimo galėjo kilti ir kilo kai kur problemų. Bet tai pavieniai atvejai.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Taip. Bet to nėra jau gerą dešimtmetį. Nebent pavieniai atvejai, jei kokia avarija ir kurį laiką nevažiuoja VT ar neatvyksta koks greitasis autobusas pagal grafiką dėl gedimo, tai sekantis jau būna pilnas. Bet čia atskiri atvejai, o ne taisyklė. Dabar srautai sumažėjo. Taip, dėl greito ir debiliško tvarkaraščio pakeitimo galėjo kilti ir kilo kai kur problemų. Bet tai pavieniai atvejai.
            Tai matyt aš dešimt metų šizofrenija sergu ir tik įsivaizduoju, kad keleiviai yra, o iš tikro stumdausi su oru?

            Comment


              Žiūrint ką vadinti pilnu VT. Aš turiu savo kriterijus ir tai tarybiniai VT užpildymo kriterijai. Dabar tokie atvejai nepasitaiko. Todėl ir sakau, kad jokio sausakimšo VT masiškai nebėra. Pavieniai atvejai tam tikromis aplinkybėmis nesiskaito.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Žiūrint ką vadinti pilnu VT. Aš turiu savo kriterijus ir tai tarybiniai VT užpildymo kriterijai. Dabar tokie atvejai nepasitaiko. Todėl ir sakau, kad jokio sausakimšo VT masiškai nebėra. Pavieniai atvejai tam tikromis aplinkybėmis nesiskaito.
                Nusivažiavom, kad tuoj pradėsim taikyt “tarybinius kriterijus”..

                Comment


                  Nes tada VT būdavo piko metu tikrai sausakimšas, tas išliko atskiruose maršrutuose ir iki kokių 2000-2010 m. Dabar pasitaiko tik atskirais atvejais. Tai, kas dabar vadinama sausakimša, tai tėra tik daug keleivių.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Tai matyt aš dešimt metų šizofrenija sergu ir tik įsivaizduoju, kad keleiviai yra, o iš tikro stumdausi su oru?
                    Gal parašyk konkretų maršrutą, bus kaip ir aiškiau. jei vienas važinėja Antakalnyje, o kitas Pilaitėje tai nieko bendro nėra.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                      Taktinis tvarkaraštis yra gerai, tačiau tam reikia papildomų rankų: šiuo atveju tvarkaraščių planuotojai (Vilniuje jų yra 3, jei nieko nepasikeitė dar) vienu metu yra ir tvarkaraščio sudarytojai ir vairuotojų pamainų planuotojai. Vežėjams lieka tik priskirti vairuotojus prie grafikų ir suplanuoti rotaciją, kad būtų lygios darbo valandos. Su taktiniais tvarkaraščiais reikalingas papildomas darbas: kaip suplanuoti autobusų darbą, kad nereikėtų dienos metu grįžti užsipilti kuro; kaip paskirstyti vairuotojus, kad jie turėtų pietų pertrauką ir kad visi reisai būtų uždengti.
                      Sutinku, kad kompiuterinės programos palengvino tvarkaraščių atnaujinimą ir sumažino personalo poreikį (didesniuose miestuose). Kita vertus, netikiu, kad tie 10-20 žmonių visus metus tik su tvarkaraščių sudarinėjimais dirbo. Turbūt realiai darbuodavosi kokius porą mėnesių. Tai paskirsčius darbo valandas per visus metus tolygiai pilnu etatu, išeitų, kad realiai dirbdavo kokie 3 darbuotojai, t. y. kaip ir dabar. Bet čia, aišku, mano spėlionės.

                      Manau, kad daugiausia darbo būtų pačioj pradžioj sudaryt taktinį tvarkaraštį: ką ir minėjot, maršrutų optimizacija ir tarpusavio suderinimas, vairuotojų pamainų suderinimas ir kiti techniniai aspektai. Tam reikėtų samdyti užsienio įmonių specialistus, pirkti programinę įrangą ir turbūt apmokyti tuos kelis vietinius darbuotojus. Darbo daug. Bet truputį viską pašlifavus, po to jau jokių esminių pokyčių nebebūtų ir, mano spėjimu, darbo žymiai sumažėtų. Nes dabar tvarkaraščiai ištisai kaitaliojami birželį, rugsėjį, gruodį. Tai tam tikras nestabilumas keleiviams. Be to, jeigu nuolatos reikia pokyčių, tai signalas, kad netikę tvarkaraščiai. Būtų geriau keist kartą per metus, kaip ir geležinkeliuose (nors, kaip minėta, realūs pokyčiai būtų vos keliuose maršrutuose). Tai reiškia, kad sumažėtų spausdinimo ir važinėjimo į stoteles poreikis.
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Nes dabar tvarkaraščiai ištisai kaitaliojami birželį, rugsėjį, gruodį. Tai tam tikras nestabilumas keleiviams. Be to, jeigu nuolatos reikia pokyčių, tai signalas, kad netikę tvarkaraščiai. Būtų geriau keist kartą per metus, kaip ir geležinkeliuose (nors, kaip minėta, realūs pokyčiai būtų vos keliuose maršrutuose). Tai reiškia, kad sumažėtų spausdinimo ir važinėjimo į stoteles poreikis.
                        Nesąmonė. Kaip tik čia yra pliusas, nes tai rodo kad tvarkaraščiai operatyviai koreguojami priklausomai nuo keleivių srautų, daugiadienės eismo situacijos ir t.t. Kas būtų, jei visas viešasis transportas važinėtų vienodais tvarkaraščiais ir liepą/rugpjūtį kuomet dauguma atostogauja, ir visos gatvės tuščios, ir kokį gruodį/sausį kai miestuose kamščiai, žmonių minios, kai kurie dar ir persėda į viešąjį transportą iš neužsivedančių asmeninių automobilių ? Taip kad tos išlaidos susįjusios su tvarkaraščių keitimu išliktų tos pačios. Nes jeigu ne, tai WTF, totali nesąmonė įvesti kažkokius taktinius tvarkaraščius, tačiau vietoj to nustoti derintis prie realių keleivių poreikių.

                        Comment


                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                          Nesąmonė. Kaip tik čia yra pliusas, nes tai rodo kad tvarkaraščiai operatyviai koreguojami priklausomai nuo keleivių srautų, daugiadienės eismo situacijos ir t.t. Kas būtų, jei visas viešasis transportas važinėtų vienodais tvarkaraščiais ir liepą/rugpjūtį kuomet dauguma atostogauja, ir visos gatvės tuščios, ir kokį gruodį/sausį kai miestuose kamščiai, žmonių minios, kai kurie dar ir persėda į viešąjį transportą iš neužsivedančių asmeninių automobilių ? Taip kad tos išlaidos susįjusios su tvarkaraščių keitimu išliktų tos pačios. Nes jeigu ne, tai WTF, totali nesąmonė įvesti kažkokius taktinius tvarkaraščius, tačiau vietoj to nustoti derintis prie realių keleivių poreikių.
                          Tai niekas nesako, kad žiemą vasarą turi būt tas pats tvarkaraštis. Gali būt atskira grafa: darbo diena, ir darbo diena (atostogos). Taip daug kur yra. Apačioje būna užrašytos datos, kada būna atostogos. Išlaidos sumažėtų, nes lapus reikėtų keist tik kartą per metus (o galbūt ir ne kasmet).
                          O lankstumas gali būti netgi didesnis: pavyzdžiui, per Kalėdų, pavasario ar net rudens atostogas galima naudot atostogų grafiką. O Lietuvoj tas neįmanoma, nes reiktų šimtus cilindrų pakeist dėl vienos-dviejų savaičių.
                          Bet čia ir visa esmė: atostogų tvarkaraštis skiriasi ne taip kardinaliai, kaip Lietuvoje: pirmi ir paskutiniai reisai yra vienodi (nesvarbu ar atostogos, ar darbo diena, ar šeštadienis, išskyrus sekmadienį), bazinis intervalas ne piko metu irgi dažniausiai toks pats, skiriasi tik kursavimas piko metu.

                          Pavyzdžiui, 2019 m. Braunšveige buvo iš esmės pertvarkyti tvarkaraščiai (suvienodintos taktų „šeimynos“ ir suderinti tomis pačiomis gatvėmis važiuojantys pagrindiniai maršrutai). Rezultatas: tramvajų maršrutuose pamatinis 15 min. taktas išlieka toks pats 300 dienų per metus. Tai reiškia, atostogų ir ne atostogų metų pamatiniai reisai tie patys.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Šiandien vakarop dovanas 4G autobusu Vilniuje vežioja Kalėdų Senelis 10 balų vairuotojui už idėją ir praskaidrintą nuotaiką!

                            Comment


                              Įdomu, kodėl vis dar važiuoja 48 maršrutas, kai pagrindiniai jo traukos taškai arba uždaryti (Akropolis, mokyklos, kitos parduotuvės), arba stipriai ribojami (poliklinikos).
                              Tas pats galioja ir 2, 54, 55 maršrutams: IKEA uždaryta, oro uostas apribotas ir tikrai pakanka 3G su 1, o tiek 54, tiek 55 yra aptarnaujami kitų maršrutų: 2G, 4G. Medikams yra 92.

                              Comment


                                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                Įdomu, kodėl vis dar važiuoja 48 maršrutas, kai pagrindiniai jo traukos taškai arba uždaryti (Akropolis, mokyklos, kitos parduotuvės), arba stipriai ribojami (poliklinikos).
                                Tas pats galioja ir 2, 54, 55 maršrutams: IKEA uždaryta, oro uostas apribotas ir tikrai pakanka 3G su 1, o tiek 54, tiek 55 yra aptarnaujami kitų maršrutų: 2G, 4G. Medikams yra 92.
                                48, 55 palikti dėl to, kad jie prie ligoninių važiuoja. 92 prie Lazdynų ligoninės nestoja.
                                55 Jungia Lazdynų ligoninę su Santariškių ligoninėmis ir su Santariškių vaikų darželiu, o iki St. Santariškių žiedas kiti VT maršrutai nevažiuoja
                                Tad tiek 48, tiek 55 turi važinėti. 54 irgi reikalingas, nes į Pilaitę ir taip mažai VT kursuoja.

                                Gydytojams skirti maršrutai kitų keleivių neveža ir jie daro tik po ratą piko metu. O pamainos keičiasi ir vidurį dienos, kurį sudaro kiti darbuotojai (virėjos, valytojos, aptarnaujantis personalas, kuris prie gydytojų nepriskiriamas).
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Įdomu kas ir kaip sukontroliuoja, kad į specialius maršrutus neįliptų pašaliniai asmenys?

                                  Comment


                                    Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                    Įdomu kas ir kaip sukontroliuoja, kad į specialius maršrutus neįliptų pašaliniai asmenys?
                                    Bent jau pavasarį važiavau lyg niekur nieko viename iš covid maršrutų, vairuotojas nieko nekontroliavo. Buvo ir atsitiktinių keleivių.
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Nebent medikai atkreips dėmesį, kad štai šis pilietis - ne jų kolega. Tai vairuotojams daug kas vienodai - ar pašalinis, ar be kaukės - sako, jog turi teisę tokius išlaipinti, tačiau gal pusė vairuotojų patys be jų. Įdomu ar oficialiai vairuotojams jas privaloma dėvėti už vairo?

                                      Comment


                                        Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                        Nebent medikai atkreips dėmesį, kad štai šis pilietis - ne jų kolega. Tai vairuotojams daug kas vienodai - ar pašalinis, ar be kaukės - sako, jog turi teisę tokius išlaipinti, tačiau gal pusė vairuotojų patys be jų. Įdomu ar oficialiai vairuotojams jas privaloma dėvėti už vairo?
                                        Oficialiai privaloma, bet pamėginkite bent kuris kokias 8 valandas ją užsidėjus pavairuoti. Tada suprasite kodėl jų daug kas nesideda išvis ar pusiau ar dar kaip užsidėjęs tik dėl vaizdo.

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Gal parašyk konkretų maršrutą, bus kaip ir aiškiau. jei vienas važinėja Antakalnyje, o kitas Pilaitėje tai nieko bendro nėra.
                                          Jau rašiau, 7 troleibusas, 3G. Vakarinio piko metu važiuojant iš centro labai dažnai silkės vakuojamos (2019, dabar dėl viruso sumažėjo keleivių).

                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Oficialiai privaloma, bet pamėginkite bent kuris kokias 8 valandas ją užsidėjus pavairuoti. Tada suprasite kodėl jų daug kas nesideda išvis ar pusiau ar dar kaip užsidėjęs tik dėl vaizdo.
                                          Tai matyt visi vairuotojai jau prieš covidą turėjo plaučių nepakankamumą ar kaip suprasti nesugebėjima 8 valands užsidėjus pabūti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X