Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O jus buvot tam parke? Viskas įstrigę ten kokiais 1980’aisiais. Pardavus, už gautus pinigus galima pastatyti šiuolaikišką parką, būtų win win situacija
    Taip, parkas Verkių g. senstelėjęs. Tebūnie – naujus autobusų parkus su šiuolaikiškomis dirbtuvėmis galima statyti ir naujose siūlomose vietose. Tačiau ar būtina iš Verkių g iškelti viską ir visiškai atsisakyti šios teritorijos?

    Kas trukdo (kad ir sumažėjusioje) teritorijoje palikti autobusų parkavimą ir, turbūt, reikalingiausią atributą – plovyklą. Senus garažus galima nugriauti, jei pagrindinė remonto zona bus kažkuriame iš naujųjų parkų. Idealiu atveju – pastatyti naują minimalią kasdienio techninio aptarnavimo zoną. Ir čia palikti Santariškių, Fabijoniškių, Ateities g., Žalgirio g. ir Antakalnio / Saulėtekio (nors, pastarieji gal tilptų ir į Žolyno g. teritoriją, iš dalies perskirsčius maršrutus su 2-uoju parku (atsiprašau, "Viršuliškių TD" )) maršrutų autobusus? Nes kad ir ką aiškintų parko iškėlimo (perkėlimo) strategai, nulinės ridos šiaurinių rajonų maršrutams išaugs kelis kartus. Beje, ir Žirmūnų bei Š. Miestelio maršrutų troleibusus, manau, būtų galima čia parkuoti, taip dar sutaupant (nebent, atlikti kasdienius techninius patikrinimus būtų per sudėtinga).

    Taigi, tenka sutikti su Al1, kad, matyt,ne be NT plėtotojų įsikišimo taip "stumiamas" šis parko iškeldinimo projektas. Tuo labiau, kad Šiaurinė g. šią vietą pasieks, duokdie, po kokio dešimtmečio ar dar vėliau. Dar jei prieš kelioliką metų nebūtų leidę užstatyti teritorijos galimoje tiesioje gatvės trasoje (tarp "Autoūkio" ir Lietuvos banko) – tarp Žirmūnų / Verkių sankryžos (autobusų parko vartų) ir Žirmūnų - Kareivių g. sankryžos – iš jos būtų galima tikėtis didesnės naudos. o dabar...

    Comment


      Ne taip supratot, iškelt siūlau Antakalnio parką arba jį kapitaliai remontuoti, kas būtu nerentabilu.. o iš jo, dalį troleibusų iškelt būtent į Verkių parką, o kitą dalį į naują bendrą parką arčiau stoties. Tikslas viso šito ir buvo, turėt šiuolaikiškus parkus mažinant 0 ridą.

      Na, tik diskusija baigėsi, kad bendras parkas arčiau stoties didžiausia nesąmonė, o troleibusai Verkių parke- didžiulė 0 rida.

      Comment


        Ką reiškia kapitaliai remontuoti nerentabilu? Paistalai. Tiek pat kainuotų naujos techninės bazės pastatymas tiek Žolyno g., tiek kažkur kitur. Viskas susiveda tik į žemės kainą ir gešeftą iš jos. O pirmoje vietoje turi būti ne gešeftas iš žemės, o patogi parko vieta. Nes tas gešeftas labai greitai niveliuosis per nulinę ridą, kuri tikrai ne kapeikos, o labai ženkli dalis išlaidose.

        Comment


          Nesupykit, bet kalbos apie parkų iškėlimus/atnaujinimus yra drambliuko svajonės stadijoje. Jei teko matyti 3 metų senumo popierių, ant kurio sudėlioti darnaus judumo projektai prioriteto tvarka, tai parkai ir jų infrastruktūra buvo kažkur sąrašo gale kaip "imlios lėšoms" ir "mažai ką liečiančios". Kai normalios strategijos nėra, tai viskas, kas yra ilgalaikės perspektyvos būtinybė, yra "šešto" vietoje. Priminti reikėtų, kad kuriant kažką naujo vien surasti tinkamą sklypą (arba paimti miesto poreikiams), suprojektuoti, pereiti viešųjų pirkimų karuselę ir galiausiai turėti fizinį daiktą yra ilgas, sunkus, reikalaujantis proto ir pastangų darbas, kurio niekas nenori daryti. Užtat lengva užpirkti autobusų, arba perduoti maršrutus kažkokiam privatininkui ir jau visiškai tas pats kur ir ką darys su transporto priemone.
          Dėl autobusų parko kažkada klausimas tikrai išjudės, greičiausiai ne dėl NT vystytojų, o kai sugalvos 2030-2035 metais rekonstruoti kalvarijų-žvalgų g.-žirmūnų trasą, tai tada tiesiog atrieks reikiamą plotą nuo autobusų parko (nes garažų gaila!!!), ir tada jau paniškai ieškos kur perkelti netelpančias transporto priemones; jei dar bus elektrobusų plėtra, tai žinant, kad pakeisti autobusą į elektrobusą šiais laikais reikia papildomų transporto vnt, bus įdomu kaip pavyktų suderinti ploto mažinimą. Ai o kam reikia tiek daug autobusų/troleibusų mieste, tik kamščius sudaro ir eismą stabdo.. O ir pagaliau būtų pasiektas išsvajotas 5 keleivių į 1 kv. m transporto priemonėje standartas.
          Tiek negatyvių minčių

          Comment


            Pas Transrevį irgi įdomiai su reisais į parką... Pas vienus paskutinė stotelė jau Naujininkai, kitur - Tiekimo st., o trečiu atveju dar kuri nors. Kas tai nulemia? Matyt pas juos irgi galioja kažkokia degalų užsipylimo tvarka kaip VVT, kad tai padaryti reikia baigus reisą, o ne iš ryto prieš išvažiuojant, kaip pvz. yra TOKS`e.

            P.S. Jei kam įdomu, tai aš nesu vairuotojas, aš nedirbu nei TOKS`e, nei VVT nei dar kur nors. Aš apskritai niekur nesu dirbęs gyvenime.

            Comment


              Tvarkaraščius nustato "Susisiekimo paslaugos".

              Comment


                O Transrevis jau turi savo nuosavą degalinę ar dar vis pila Neste? Be to jie skirtinguose vietose laiko savo autobusus

                Comment


                  Pilasi Neste.
                  Buvo kažkada (berods šitoje temoje) sakyta, nuo ko priklauso Scania autobusų važiavimas iki Tiekimo st. arba Dilgynės:

                  Tie, kurie važiuoja iki Tiekimo, automatiškai plaunami po dienos darbo maršrute ir sekantį rytą pradės reisą iš parko Dilgynėje.
                  Tie, kurie važiuoja iškart iki Dilgynės, sekantį rytą pradeda darbą tokia tvarka: AP (Eišiškių pl.) - Motorų g. - AP (Kirtimai), kur vairuotojas autobusą plauna prieš reisą ir pradeda darbą nuo Tiekimo stotelės. Todėl ir gaunasi, kad vienu atveju gaunasi galinė Naujininkai, o kitu - Dilgynė/Ąžuolijai. Jeigu neklystu, tai priklausomai nuo to, ar yra keleivių, vairuotojas savo nuožiūra pasirenka kurioje degalinėje piltis: ar Eišiškių plente šalia Tūkstantmečio / Žirnių viaduko, ar Ąžuolijuose.
                  Kita kalba su Isuzu autobusais: Panerių krypties maršrutai kuro užpylimo procedūrą atlieka Paneriuose, šalia Hesburger, kur yra Neste degalinė.
                  Daugiau mano nuotraukų >>
                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                  Comment


                    "Susisiekimo paslaugos" koreguoja tvarkaraščius ir trasas nuliniams reisams, jeigu to pageidauja vežėjas.

                    Transrevis turi 2 stovėjimo aikšteles, kurių 1 yra su plovykla bei 2 formalias vietas užsipilti kurui. Kuras pilamas iš vakaro, o plaunama tiek ryte, tiek vakare. Ten yra ištisas mokslas su dar keliais nematomais kintamaisiais, vertas geriausių Žalgirio mūšio strategų. Dėl to Transrevio nuliniai reisai niekad nestovi vietoje - tai viena keičiasi, tai kita.

                    Kaip ssnaiperis paminėjo, esant galimybei, vairuotojai kuro užsipila kitur, kad būtų išvengta eilių ir būtų galima greičiau baigti darbą.
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      Su Panerių maršrutais dar yra toks dalykas, kad nors schemoje pavaizduota, jog iš Savanorių pr. reikia sukti į Vilkpėdės g., dauguma kiek mačiau varo tiesiai iki žiedo ir ten lenda į Tūkstantmečio g. Kai yra tokia ilga atkarpa be sustojimų, atsiranda landa savivaliavimui - važiavimui ne taip, kaip nurodyta trasos žemėlapyje.

                      Comment


                        Kilometražas praktiškai tas pats, kelionės laikas nepailgėja ir jokių stotelių nėra prarandama - kaip ir nieko blogo.
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Toks klausimas. Kaip sekmadieniais važiuoja 73 autobusas, kai Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Vytenio būna uždaryta ir ten vyksta turgelis?

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Toks klausimas. Kaip sekmadieniais važiuoja 73 autobusas, kai Naugarduko g. tarp Švitrigailos ir Vytenio būna uždaryta ir ten vyksta turgelis?
                            Arčiausiai esančiu apvažiavimo keliu: ... Švitrigailos - Kauno gatvėmis. Stops.lt netgi yra detalūs laikai ir schema kaip važiuojama.
                            Daugiau mano nuotraukų >>
                            Mano rajonas ir apylinkės >>

                            Comment


                              Gal kas numanote, kodėl Antakalnio g. pabaigoje autonominis iešmas padarytas ne pačiame žiede, tačiau linijos atsiskiria dar gerokai prieš įvažiuojant į jį:
                              https://www.google.com/maps/@54.6948...2!8i6656?hl=lt
                              Kol nekursuoja 14 troleibusas, dešinioji linija naudojama tik porąkart per parą anksti ryte - 6 troleibusas į Ž. Panerius bei 17 troleibusas į Žirmūnų žiedą. Dėl pastarojo man kilo klausimas, ar labai yra kažkam poreikis anksti ryte vykti nuo Tuskulėnų rimties parko gilyn į Žirmūnus?

                              Comment


                                Spėju, kad dėl kamščių buvo taip padaryta, kad sukantys į dešinę galėtų aplenkti tuos, kurie nori važiuoti žiedu tiesiai. Bet po juostų perbražymo žiede tai jau nebėra aktualu, manau.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimą
                                  Gal kas numanote, kodėl Antakalnio g. pabaigoje autonominis iešmas padarytas ne pačiame žiede, tačiau linijos atsiskiria dar gerokai prieš įvažiuojant į jį:
                                  https://www.google.com/maps/@54.6948...2!8i6656?hl=lt
                                  Kol nekursuoja 14 troleibusas, dešinioji linija naudojama tik porąkart per parą anksti ryte - 6 troleibusas į Ž. Panerius bei 17 troleibusas į Žirmūnų žiedą. Dėl pastarojo man kilo klausimas, ar labai yra kažkam poreikis anksti ryte vykti nuo Tuskulėnų rimties parko gilyn į Žirmūnus?
                                  Seniau pirmoji juosta buvo naudojama tik sukimui į dešinę, todėl ankščiau ir atskirta, galbūt kad troleibusų laidai nenusikabintų važiuojant antra juosta, arba kad nereikėtų staigiai persirikiuoti.

                                  Comment


                                    Viskas gerai, kamščiai ten būna net ir karantino (lengvesnio) metu.

                                    Comment


                                      Tai persirikiavimai, apvažiavimai troleibusui ne problema, mat tose gale esančiose ritėse laido metrų yra pakankamai, kad apvažiuoti tokią palyginus nedidelę kliūtį. Tiesiog palyginimui, nuo Žirmūnų tilto atvykstantiems bei dešinėn į T. Kosciuškos g. pasukti turintiems 3, 17, 20 troleibusams tokios KT linijos nėra, jie turi įsijungti į bendrą žiedo liniją ir tada darkart sulėtinti rikiuojantis dešinėn.

                                      Comment


                                        Iš Žirmūnų atvažiuojant ir į Kosčiuškos g. sukama iš pirmos juostos. Ir ten kamščio nebūna.

                                        Comment


                                          Nuo kelintų metų maždaug Vilniuje atsirado programa, automatizuotai sudarinėjanti tiek vairuotojų darbo grafikus, tiek tvarkaraščius keleiviams?
                                          Ar ji platinama viešai, galimą ją atsisiųsti pačiam, ar ši funkcija prieinama tik SĮSP darbuotojams? Mat užėjus į jų svetainę rodomi tik paveiksliukai (momentinės ekrano nuotraukos) ir tiek...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X