Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221130_114621_Facebook.jpg Views:	509 Size:	127,8 kB ID:	2015105
    Tai pasirodo, įmanoma stoti stotelėje prie Lidl troleibusams, ir joks KT tam netrukdo. Kam tiek metų reikėjo patyčios su ta atskira stotele?
    Nepaglvojot, jog dėl to, kad atvažiavus nuo Žirmūnų/Antakalnio pusės persėsti į Baltupių/Santariškių krypties autobusus taip yra greičiau – nes nereikia laukti, kol troleibusas pervažiuos sankryžą ir po to nereikia dar dukart eiti per tą pačią sankryžą?


    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Papildomi max 14 troleibusų per valandą didelės apkrovos nesukels, o keleiviams bus patogiau, persėdimo atveju nereiks ieškoti, kokioje ten stebuklingoje vietoje stoja troleibusai.
    O iš kokios krypties galima persėdinėti į šioje stotelėje stojančius troleibusus, kad reiktų ieškoti tos "stebuklingos vietos"?
    Atvažiavus iš šiaurinių rajonų, tam lyg tinka "Tauragnų" ar "Žalgirio" stotelės.


    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
    Be to, juk troleibusai įsuka į stotelę kitu metu nei iš kitų sankryžos pusių atvažiuojantis VT (pagal šviesoforo fazes). Tad srautas tikrai pasiskirstys daugmaž tolygiai, o taip pat nebus blokuojama būsima A juosta Kareivių g.

    Užregistravau į Tvarkau Vilnių: Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
    Su pirma dalimi, kad stotelė Kalvarijų gatvėjė papildomai labai "neužsikiš" dėl tų keliolikos troleibusų, sutinku.
    Tačiau siūlyti palikti tokį variantą visam laikui, tai yra naikinti dabartinę stotelę Kareivių gatvėje, mano nuomone, labai netoliaregiška dėl aukščiau išdėstytų argumentų.

    Comment


      Pagal tokius argumentus, visose sankryžose reikėtų stotelės ir už, ir prieš sankryžą. Įdomu, kiek yra persėdančių link Santariškių, ir kiek link Centro (1G populiariausias, šiuo atveju tektų kratytis troleibuse iki Žalgirio st.), bei kiek link Šeškinės. Manau, kad link Santariškių yra mažuma.

      Comment


        Click image for larger version  Name:	319004145_591973779602358_165175571031213050_n.jpg Views:	0 Size:	158,6 kB ID:	2017258
        Kaip sakoma - take with a pinch of salt - VVT administracija toli gražu nėra šventi avinėliai, bet bendrą įspūdį susidaryti galima.

        Labai daug info yra ir čia, bet pasikartosiu - VVT irgi yra suinteresuotas pateikti save tik iš šviesiosios pusės ir nuslėpti blogąsias: https://drive.google.com/file/d/1wFl...s6cgEuDu-/view

        Toks fun fact po vakar - pusė VT priemonių Vilniuje važiuoja su plikom padangom.
        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.12.12, 10:27.

        Comment


          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

          Pagal profsąjungos norus, priedai už stažą turėtų sudaryti labai ženklią dalį atlyginimo. Ar teisinga, kad lietuviškai beveik nešnekantis, chamas pensinio amžiaus vairuotojas uždirba ženkliai daugiau už jauną, malonų ir atsakingai dirbantį vairuotoją?
          neteisinga ir nelegalu nes tai diskriminacija pagal amžių.
          Ryšį tarp stažo ir amžiaus įrodyti kaip 2 pirštus ap.....
          Priedai už stažą negali sudaryti ženklios atlyginimo dalies ir turi būti fiksuoto dydžio o procentiniai priedai nepagrįsti jokiais rezultatais kuria sisteminę nelygybę.

          čia yra sovietinis palikimas kuris šiandienos sistemoje daro žalą ekonomikai ir demografijai.
          Kai dalindavo butus pagal paskyrimą stažo sistemos žala buvo mažesnė ir nauda sistemai ją atsverdavo nes buvo išlaikomas minimalus darbuotojo pasitenkinimas sistemoje kuri žmogų įrėmindavo visam gyvenimui.
          Mes jaunuoliams mokame mažesnį atlyginimą už tą patį rezultatą dėl sisteminės nelygybės, verčiame imti paskolą būstui ir mokėti santykinai didžiausias paskolos įmokas tuomet kai jie uždirba mažiausiai ir tikimės kad jie tuo pačiu metu augins vaikus.
          reikia daryti atvirkščiai sudaryti sąlygas mokėti kuo didesnį atlyginimą žmonėms kurie dar neišėjo iš vaikų auginimo amžiaus.
          dargi visiškai pamirštama atmosfera kolektyve ir psichologinė darbuotojų būsena kuri ignoruojama įmonėse su vyraujančia sistemine nelygybe.

          Streikuojančius palaikom dėl geresnių sąlygų ir didesnio bendro atlyginimų lygio.
          Jei senbūvis streikuoja tam kad išlaikytų stažo sistemą kuri leidžia kiekvieną kartą keliant atlyginimu jam nusirėžti daugiau pyrago už jaunesnį darbuotoją tuomet aš jo nepalaikau.
          jis streikuoja iš savanaudžių paskatų o profsąjungos ir streikai skirti derėtis dėl geresnių sąlygų bet ne kitų lygiaverčių darbuotojų sąskaita.

          viskas baigsis tuo kad viskas bus privatizuota ir visiems bus tik blogiau o senbūviai tuo metu jau bus pensijoje o po jų nors ir tvanas.
          Paskutinis taisė jan; 2022.12.12, 11:05.

          Comment


            Parašė mskapss Rodyti pranešimą
            Šito nežinojau, bet tokiu atveju viskas OK, žinoma, jei išlaikomi kiti reikalavimai (turiu omenyje vairuotojų darbo-poilsio režimo maksimalios darbo trukmės) ir tvarkingai yra apmokama už tą laiką
            Aš irgi ilgą laiką maniau, jog tai vyksta "belekaip".

            Comment


              30 minučių poilsio/pietų pertrauka po 5val darbo manau turėtų būti nediskutuotina. Nereikia pamiršti ir tokios sąvokos kaip keleivių saugumas, jei vairuotojas nors minimaliai nepailsėjęs, nepavalgęs. VVT valdžiai tai dzin ant to, todėl vienareikšmiškai palaikau streiką
              Paskutinis taisė Arunasx; 2022.12.12, 19:29.
              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ob tai 30 minučių pertrauka nėra reglamentuotas pagal įstatymus? At verčia dirbti be pertraukos?

                Iš tikro manau kad tai yra vairuotojų noras būtinai laikytis grafiko ir išvažiuoti pagal jį net per vėlai atvažiavus į galinę stotelę. Turėtų tiesiog ne išvažiuoti, kol 30 minučių nepasibaigia.

                Comment


                  O dėl pertraukų nesutariama? Nes, pvz, savivaldybė labai aiškiai padėjo kortas ant stalo dėl ko nesutariama (nors turiu įtarimą, kad tos pastabos dėl neblaivumo ten neatsitiktinai pateko). Tuo tarpu VVT profsajuzas teigia, kad savivaldybė manipuliuoja, bet patys kažkokios paprastos susistemintos info negali pateikti ko jie nori ir su kuo VMS nesutinka.

                  Comment


                    Tikrai dėl tos 30min petraukos irgi yra ginčai, girdėjau ryte per Žinių radiją profsąjungų atstovą, kuris labai paprastai pozicionavo, kad tai yra privaloma darbdaviui užtikrinti pagal DK įstatymus, bet VVT užkalė ant to.
                    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Pertrauka po 5val vairavimo čia kiek sutirštintos spalvos, kažkokia ji yra apvažiavus ratą, ar
                      bent galinėse stotelese lieka 5min. Aišku jai papuola tokios dienos kaip ši, kur visas transportas stovi kamščiuose, pastovus vėlavimas, tai ir pastovėjimui laiko nelieka. Bet taip nebūna kiekvieną dieną ir visose maršrutuose. Manau visų darbuose būna lengvesnių ir sunkesnių dienų, nieko naujo.

                      Comment


                        Is VVT profesines sajungos facebooko puslapio:

                        Vilniaus viešasis transportas darbuotojų profesinė sąjunga


                        VVT pono Dariaus Aleknavičiaus praeities šešėliai:
                        Kaip jo darbą AB "Kelių priežiūra" vertino profesinės sąjungos?
                        „Priėjo liepto galą“, – savo interneto svetainėje pavasarį skelbė Lietuvos profesinė sąjunga „Sandrauga“. Jos vadovas Kęstutis Juknis, kalbėdamas apie ministro R.Masiulio paskirtą bendrovės vadovą, tvirtino, kad jo darbas ir vadovavimas buvo tik vaidyba, o kalbos – iš fantastikos srities.
                        Profsąjungos dėl D.Aleknavičiaus veiksmų ne kartą kreipėsi ir į buvusį ministrą, buvo skundžiamasi, kad pagal naujus standartus turėjusios veikti bendrovės vadovas visiškai užmiršo paprastus darbuotojus, nesirūpina jų darbo sąlygomis ir saugumu.
                        Kokių klausimų turėjo STT?
                        Pasak STT, bendrovei trūko skaidrumo dalyvaujant viešuosiuose pirkimuose, aptikta nevienoda atliktų darbų ir suteiktų paslaugų apskaita, matyti galimų konkurenciją ribojančių apraiškų. Be kita ko, buvo ir atvejų, kai bendrovės darbuotojai nepastebėdavo arba galimai sąmoningai vengdavo viešųjų pirkimų.
                        STT abejonių sukėlė ir „Kelių priežiūros“ veiksmai, kai būdavo priimami sprendimai nedalyvauti pirkime, bet vėliau darbus ji vykdydavo kaip subrangovas, taip pat įtarimų kilo dėl bendrovės teikiamų paslaugų ar prekių klientams, kurie vengdavo atsiskaityti.
                        Skaidrumą, kurio pasigedo STT, turėjo užtikrinti prie naujos įmonės vairo 2017 metais stojęs Darius Aleknavičius.
                        Kas vyksta VVT? Darbuotojų teisių ir interesų ignoravimas, ir toliau prastos darbo sąlygos, pilotiniai pažadai ir taškomi dešimtys tūkstančių bendrovės eurų komunikacijai ir teisinėms paslaugoms kovai su profesine sąjunga bei problemų bendrovėje užtušavimui.
                        O galima buvo juos skirti darbuotojams, bet bendrovei jie yra tik VAIRAI, o ne žmonės.
                        Skaitome ir prašome dalinamės.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Pertrauka po 5val vairavimo čia kiek sutirštintos spalvos, kažkokia ji yra apvažiavus ratą, ar
                          bent galinėse stotelese lieka 5min. Aišku jai papuola tokios dienos kaip ši, kur visas transportas stovi kamščiuose, pastovus vėlavimas, tai ir pastovėjimui laiko nelieka. Bet taip nebūna kiekvieną dieną ir visose maršrutuose. Manau visų darbuose būna lengvesnių ir sunkesnių dienų, nieko naujo.
                          Tai dar kartą kartoju, vėlavimas dėl kamščių ar kitų eismo įvykių nėra argumentas pertraukos trumpinimui.

                          Comment


                            O ką tu siūlai? Dar daugiau autobusų ir vairuotojų?

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Tai dar kartą kartoju, vėlavimas dėl kamščių ar kitų eismo įvykių nėra argumentas pertraukos trumpinimui.
                              Palaikau. Nereikia visų problemų spręsti vairuotojų sąskaita.
                              Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                O ką tu siūlai? Dar daugiau autobusų ir vairuotojų?
                                Jei nesugebama užtikrinti VT eismo be vairuotojų pertraukų užtikrinimo, tuomet taip. Vairuotojai nėra robotai at šiaip koks šlamštas. Tas pats galioja ir kitoms profesijoms. Bet tai turi būti pačių vairuotojų supratimas. Ar jie patys save žmogumi ar resursu laiko. Aš tai ne aukočiau pertraukos dėl grafiko. Kalba gi eina ne apie vieną dieną per mėnesį, bet beveik apie kiekvieną.

                                Comment


                                  Nežinau, ar taikoma visiems atvejams ir visiems vairuotojams, bet jau kelis kartus iš tarpusavyje skirtingų žmonių teko girdėti situacijų, kai paskambina dispečerinė ir paklausia ar vėluojantis vairuotojas pietaus ar ne.

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Palaikau. Nereikia visų problemų spręsti vairuotojų sąskaita.
                                    O kur pasiaukojimas užtikrinant žmonėms gyvybiškai būtinas nepertraukiamas paslaugas?

                                    Comment


                                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                      Is VVT profesines sajungos facebooko puslapio:
                                      Profsąjunga perėjo į asmeninį puolimą su įdomiais argumentais.
                                      Direktorius akivaizdžiai nesusitvarko bet toks puolimas kur daug kartų parašyta raidžių kombinacija STT ir nelabai minimos teismų nutartys atrodo kaip dėmesio nuo derybų nukreipimas.
                                      Sakykim pakeičiamas direktorius.
                                      Ar jie tik kad naujas direktorius bus jiems patogesnis ir leis kištis į įmonės valdymo sritis kurios neliečia darbuotojų darbo sąlygų?
                                      Ir nebandys sugriauti sisteminę nelygybę kuriančios darbo apmokestinimo sistemos?

                                      Comment


                                        Čia jie rimtai nori kolektyvinės sutarties galiojimo laikotarpio? Kažkoks mindfuckas vyksta su VVT.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Čia jie rimtai nori kolektyvinės sutarties galiojimo laikotarpio? Kažkoks mindfuckas vyksta su VVT.
                                          196 straipsnis. Kolektyvinių sutarčių galiojimas

                                          2. Kolektyvinė sutartis galioja ne ilgiau kaip ketverius metus, išskyrus atvejus, kai kolektyvinėje sutartyje nustatyta kitaip.
                                          https://www.e-tar.lt/portal/lt/legal...ae07280e89/asr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X