Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Pasivažinėjimas 7 troleibusu vakar nuo Stoties. Problema jau nebe banguojanti Pylimo g. ar vietos atsisėsti nebuvimas, bet aiškinimasis, ar pavyks prasibrauti iki durų norint išlipti kitoje stotelėje? Čia normalus servisas?

    Man įdomu, kaip ten šviečia JUDU ir VMS žmonėms, kai jie kalba, kad Vilniuje bus didinamas VT modal share, kai net nedarbo dieną ankstyvą vakarą žmonės turi važiuoti VT suspausti kaip gyvuliai? Koks nevisprotis galėtų norėti naudotis TOKIU siaubingu VT? Ypač pikta, kai visokie imbecilai peza nesąmones, kad neva tramvajui neužtenka srautų, nes kažkoks maršrutas kažkur nesiekia 6000 ar kažkokio panašaus išgalvoto skaičiaus keleivių per valandą. Kad tuose maršrutuose reikia DVIGUBAI daugiau troleibusų norint važiuoti neaukojant savo orumo ir sveikatos, kažkaip pamirštama. Identiška situacija daugelyje kitų maršrutų (kad ir 53), kur jau ištisus dešimtmečius ta pati istorija: pergrūsti ir keliavimui netinkami autobusai ir elementarų žmogaus orumą žeminantis servisas. Aiškinti, kad "nepakanka srautų" yra labai šlykštus cinizmas.
    Jūs džiaukitės, kad apskritai į troleibusą tilpot, savaitgalio vakarais visi prie eglutės važiuoja, todėl ir pilni centro maršrutai. Eglutės įžiebimo vakarą šimtai žmonių netilpo į autobusus/troleibusus.

    O apie rytojų išvis kažką sunku komentuoti pamačius tvarkaraščius, 1G, 2G 1-3 reisai į valandą, netilps tūkstančiai.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Pasivažinėjimas 7 troleibusu vakar nuo Stoties. Problema jau nebe banguojanti Pylimo g. ar vietos atsisėsti nebuvimas, bet aiškinimasis, ar pavyks prasibrauti iki durų norint išlipti kitoje stotelėje? Čia normalus servisas?

      Man įdomu, kaip ten šviečia JUDU ir VMS žmonėms, kai jie kalba, kad Vilniuje bus didinamas VT modal share, kai net nedarbo dieną ankstyvą vakarą žmonės turi važiuoti VT suspausti kaip gyvuliai? Koks nevisprotis galėtų norėti naudotis TOKIU siaubingu VT? Ypač pikta, kai visokie imbecilai peza nesąmones, kad neva tramvajui neužtenka srautų, nes kažkoks maršrutas kažkur nesiekia 6000 ar kažkokio panašaus išgalvoto skaičiaus keleivių per valandą. Kad tuose maršrutuose reikia DVIGUBAI daugiau troleibusų norint važiuoti neaukojant savo orumo ir sveikatos, kažkaip pamirštama. Identiška situacija daugelyje kitų maršrutų (kad ir 53), kur jau ištisus dešimtmečius ta pati istorija: pergrūsti ir keliavimui netinkami autobusai ir elementarų žmogaus orumą žeminantis servisas. Aiškinti, kad "nepakanka srautų" yra labai šlykštus cinizmas.
      Neužtenka srautų tramui aišku abejotinas argumentas, bet blogiausia kad pirmiausia bus keičiamos pakankamai talpios trumpos Škodos į mažiau talpius trumpus troleibusus, čia labai labai blogai.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Panašu, kad tas 50 proc. bus pasiekiamas važiuojant pačiais neaktualiausiais laikais. Tarp 8 ir 9, kai turbūt didžioji dalis ofisinių vyksta į darbą, ir 18-19 po darbų, po 1 autobusą
        Kad čia realiai pagal preliminarius tvarkaraščius 70-80% transporto nebus (jei ne dar daugiau), o ne 30% kaip buvo skelbta.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Just have in mind kad Transrevis nestreikuoja tik todėl, kad ten nėra stiprių profsąjungų; bendrai paėmus darbo sąlygos yra žyyymiai blogesnės, negu VVT
          O kas ten Transrevį tokio blogo?

          P.S. Kažkada, dar pirmoje Šimašiaus kadencijoje, buvo svarstoma, kad daugiau maršrutų galbūt reikėtų atiduot privatininkui. Dabartiniam protestų kontekste, taip pat kalbama tik apie brangiųjų troleibusų keitimą, o po 1-2metų, jau esantys Volvo ir Oslo MAN vos gyvi bus, reikės greitų sprendimų t.y. kažkur 100autobusų - welcome to Kautra

          Comment


            O galit kas paaiškinti dėl ko vis dėl to streikuojama. Nes VMS pranešime kaip ir skelbiama, kad atlyginimai pakelti visiems darbuotojams, ne tik vairuotojams. Ar čia tas pakėlimas tik per bonusus, kurie kaip suprantu neįtinka vairuotojams?

            Comment


              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

              Neužtenka srautų tramui aišku abejotinas argumentas, bet blogiausia kad pirmiausia bus keičiamos pakankamai talpios trumpos Škodos į mažiau talpius trumpus troleibusus, čia labai labai blogai.
              O kodėl tarkim, konkrečiai 7 troleibusų maršruto arba 53 autobusų maršruto atveju nepadvigubinamas reisų dažnis ir autobusų skaičius? Juk absoliučiai akivaizdu, kad to reikia jau čia ir jau dabar. Tiesą sakant, turbūt jau prieš 15 metų reikėjo. Jeigu žmonės tais maršrutais kiekvienu reisu, įskaitant nepiko valandomis, visada važiuoja suspausti, kaip silkės, tai reikia didinti capacity. Ar tai nėra ir arkliui aišku?

              Comment


                Kitas dalykas, kas čia b*et per maršrutas? Vienas troleibusas per faking VALANDĄ savaitgaliais? Kodėl ne kas kokias 5 valandas?

                Comment


                  Tai nėra iš ko didint, net vairuotojų neberandama, aš net sakyčiau su skiriamom lėšom, netgi visai gerai tas VVT tvarkosi. 53maršrute bent jau išimtinai ilgi autobusai, o tavo apkalbėtam 7 troleibuse, daugiau nei pusę trumpų troleibusų.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Tai nėra iš ko didint, net vairuotojų neberandama, aš net sakyčiau su skiriamom lėšom, netgi visai gerai tas VVT tvarkosi. 53maršrute bent jau išimtinai ilgi autobusai, o tavo apkalbėtam 7 troleibuse, daugiau nei pusę trumpų troleibusų.
                    Man jokio skirtumo, kokio ilgio autobusai 53 maršrute, jei aš vistiek į jį negaliu įlipti, nes jis pergrūstas. Tiesiog juo stengiuosi nevažiuyoti. Aš suprantu, kad dabar trūksta darbuotojų ir streikas, bet tai ką jie veikė paskutinius kelis dešimtmečius? Lygiai tokia pati situacija su 53 buvo ir prieš 10 ir prieš 20 metų. Rezultate Vilnius turi bene mažiausią VT modal share ir didžiausią privačių auto modal share visoje Europoje, nes nu koks normalus žmogus norėtų iš savęs šitaip tyčiotis?

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kitas dalykas, kas čia b*et per maršrutas? Vienas troleibusas per faking VALANDĄ savaitgaliais? Kodėl ne kas kokias 5 valandas?

                      Tokių beprasmių troleibusų maršrutų mieste gausiai (1, 3, 15, 20, 21). Dar galima derintis savo kelionę prie 9, 12, 18, 19 maršrutų tvarkaraščių, bet tarpai tarp reisų irgi didoki, o savaitgaliais išvis prastai. Normaliai funkcionuoja tik 2, 4, 6, 7 ir 16 troleibusai, bet kaip matyti, net ir juose nesugebama susidoroti su keleivių srautais. Dar visai nustebino, jog streiko metu pakankamai išlaikytas troleibusų dažnumas pagrindiniuose maršrutuose.

                      Comment


                        Paaiškinkite, kas galite, kaip esant tokiom sąlygom, VMS ir LRSM pasieks deklaruotą planą 40% sumažinti keliones automobiliu Vilniuje iki 2030 m.?
                        P.S. ryt varysiu į polikliniką su automobiliu, nes, įtariu, pavojinga autobusu praleisti kelis mėnesius lauktą užsirašymą pas gydytoją.

                        Comment


                          Nuo pirmadienio ryto, atrodo, nusimato darnus nejudumas

                          Lrytas.lt 2022.12.04
                          Pirmadienį streikuos daugiau kaip 500 Vilniaus viešojo transporto vairuotojų Gyventojai raginami dirbti iš namų
                          https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...nksto-25383847

                          Delfi.lt 2022.12.04
                          Į streiką prisijungė daugiau autobusų vairuotojų nei planuota: vilniečių prašo dirbti iš namų
                          Vilniečiai, ką tik gavome naujausią informaciją, kad preliminariai streike planuoja dalyvauti 519 vairuotojų – daugiau nei buvo profsąjungos mums pateiktuose sąrašuose prieš kelias dienas.
                          Nuo ankstyvo ryto skelbsime naujausią informaciją, tačiau akivaizdu, kad autobusų keleivių keliones šis streikas palies (troleibusų palies mažiau). Retės reisai, todėl naujausią informaciją apie jums aktualius maršrutus sekite svetainėje www.judu.lt. Jei tik įmanoma, venkite kelionių viešuoju transporto piko metu, rinkitės alternatyvius keliavimo būdus, apsvarstykite galimybę dirbti nuotoliu.

                          https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=91935589

                          Comment


                            Parašė neoplan Rodyti pranešimą

                            Tokių beprasmių troleibusų maršrutų mieste gausiai (1, 3, 15, 20, 21). Dar galima derintis savo kelionę prie 9, 12, 18, 19 maršrutų tvarkaraščių, bet tarpai tarp reisų irgi didoki, o savaitgaliais išvis prastai. Normaliai funkcionuoja tik 2, 4, 6, 7 ir 16 troleibusai, bet kaip matyti, net ir juose nesugebama susidoroti su keleivių srautais. Dar visai nustebino, jog streiko metu pakankamai išlaikytas troleibusų dažnumas pagrindiniuose maršrutuose.
                            2 troliebusu vaziuoju visa gyvenima, jis neprigrustas buna tik centro kryptimi nuo 21 val. (Antakalnio kryptimi ir velais vakarais buna prigrustas kad neimanoma pajudeti, nes grizta studentai). Jiegu egzistuoja pragaras, tai jis randasi 2 troleibuse piko metu ant Petro ir Povilo ziedo

                            Comment


                              Beje, idomu, liudna, bet ir nestebina - vvt vadovas yra labai aukstai simasineje strukturoje, buvo be penkiu minuciu administracijos direktorius, tai jo galvos paaukot net nesvarstoma, nors tai labai padetu deryboms

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O kodėl tarkim, konkrečiai 7 troleibusų maršruto arba 53 autobusų maršruto atveju nepadvigubinamas reisų dažnis ir autobusų skaičius? ... Jeigu žmonės tais maršrutais kiekvienu reisu, įskaitant nepiko valandomis, visada važiuoja suspausti, kaip silkės, tai reikia didinti capacity. Ar tai nėra ir arkliui aišku?
                                7 važiuoju gana dažnai ne piko metu - beveik visada važiuoju komfortiškai, išskyrus važiavimus vakare iš centro.

                                Comment


                                  Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                  vvt vadovas yra labai aukstai simasineje strukturoje
                                  Kiek teko susidurti, IMHO labiau pasikėlusio asmens sunku surasti. Nelabai malonu bendrauti.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Sąmonė, nes taip skatinama naudotis VT, o ne užkišinėti miesto gatves dar vienu Bolto kledaru. Čia reikia nepamiršti konteksto: Lietuva yra No.1 ES pagal privačių auto modal share ir turbūt paskutinė pagal VT modal share. Dėl to turi būti stengiamasi sukurti realias paskatas naudotis VT, o ne kurti apsimestinius "bendrus bilietus", kurie dar ir kainuoja brangiau, nei įprastai.
                                    Visiškai sutinku su jūsų sekančiu įrašu-nepasitenkinimu, kur foto iš 7 trūliko. Bet kalbant apie nemokmą VT, tai jau miestas duoda nemokamą VT mokslo įstaigoms, berods sveikatos ir soc. įstaigoms. Čia krūva vilniečių. Jeigu dar prijungiam miesto svečius, tai lieka siaura kvailių grupė, kuri liktų mokėti už VT. Tiesa ir tas mokėjimas simbolinis. Pripažinkim Vilniuje VT ypač pigus. Aš su šypsena veide tikrai mokėčiau >50€, jeigu būtų tas pats jūsų minimas tramvajus (ar net jeigu jo ir nebūtų). Iš bilietų surenkama 30-40 mln.€ (=60-80 naujų troleibusų per metus), kas tikrai ženkli suma ir jeigu nueinama nemokamo VT keliu, tai kokybę ir tramvajus iškart galime užmiršti.

                                    Comment


                                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                      2,5 karto padidėjo elektros kaina, 1,5 pabrango dyzelinas. Štai ir padidėjusios sąnaudos.
                                      Nieko, bus kaip prieš pora metų - privatiems vežėjams padidino normas, o kad pinigų užtektu valstybiniam sumažino.
                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Pasivažinėjimas 7 troleibusu vakar nuo Stoties. Problema jau nebe banguojanti Pylimo g. ar vietos atsisėsti nebuvimas, bet aiškinimasis, ar pavyks prasibrauti iki durų norint išlipti kitoje stotelėje? Čia normalus servisas?

                                      Man įdomu, kaip ten šviečia JUDU ir VMS žmonėms, kai jie kalba, kad Vilniuje bus didinamas VT modal share, kai net nedarbo dieną ankstyvą vakarą žmonės turi važiuoti VT suspausti kaip gyvuliai? Koks nevisprotis galėtų norėti naudotis TOKIU siaubingu VT? Ypač pikta, kai visokie imbecilai peza nesąmones, kad neva tramvajui neužtenka srautų, nes kažkoks maršrutas kažkur nesiekia 6000 ar kažkokio panašaus išgalvoto skaičiaus keleivių per valandą. Kad tuose maršrutuose reikia DVIGUBAI daugiau troleibusų norint važiuoti neaukojant savo orumo ir sveikatos, kažkaip pamirštama. Identiška situacija daugelyje kitų maršrutų (kad ir 53), kur jau ištisus dešimtmečius ta pati istorija: pergrūsti ir keliavimui netinkami autobusai ir elementarų žmogaus orumą žeminantis servisas. Aiškinti, kad "nepakanka srautų" yra labai šlykštus cinizmas.
                                      Pirmą kartą važiuoji troleibusu? Kiekvieną vakarą 7 šitaip atrodo. Turbūt pastebėjai kad ne visi telpa ilipti.

                                      P.S. dabar įsivaizduok jeigu padarys įlipimą tik per priekines duris.

                                      VMS šitai labai patinka, nes: gali aiškinti kad neužtenka srautų bėginiam, o srautų pakankamai nesusidarys niekada nes tiesiog fiziškai neįmanoma daugiau žmonių sugrūsti į vidų

                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      O kodėl tarkim, konkrečiai 7 troleibusų maršruto arba 53 autobusų maršruto atveju nepadvigubinamas reisų dažnis ir autobusų skaičius? Juk absoliučiai akivaizdu, kad to reikia jau čia ir jau dabar. Tiesą sakant, turbūt jau prieš 15 metų reikėjo. Jeigu žmonės tais maršrutais kiekvienu reisu, įskaitant nepiko valandomis, visada važiuoja suspausti, kaip silkės, tai reikia didinti capacity. Ar tai nėra ir arkliui aišku?
                                      Nėta technikos kuri važiuoja ne tik popieriuje, o troleibusų pirkimą vėl atšaukė
                                      Aj dar ten toks menkiniekis kaip niekas nenori už tokį atlyginimą dirbti tai dėl vairuotojų trūkumo ir esami maršrutai buvo retinami.




                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Kiek teko susidurti, IMHO labiau pasikėlusio asmens sunku surasti. Nelabai malonu bendrauti.
                                        Pasikėlimas savaime nėra problema. Bet ar jis nesugeba sutvarkyti VVT, kad nereiktų daeiti iki streiko?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Kitas dalykas, kas čia b*et per maršrutas? Vienas troleibusas per faking VALANDĄ savaitgaliais? Kodėl ne kas kokias 5 valandas?
                                          Trūksta riedmenų.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X