Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    VVT įkelė pranešimą, kad yra patvirtintas projektas 11 vairuotojų poilsio namelių. Šiuos visus žadama įrengti iki 2023 vidurio. Pasitvirtino gandai, kad aplink centrą bus pastatyta nemažai naujų atstovos aikštelių, pvz. prie Belmonto žiedo, Burbiškėse ir t.t.:
    Click image for larger version

Name:	319010595_860933945148972_5157872916280488478_n.jpg
Views:	882
Size:	177,1 kB
ID:	2017572
    VVT rašo, kad esą kažkada iš viso tokių namelių turėtų būti 54.

    Comment


      Tai kad darbo kodeksas buvo perdarytas darbdavių naudai nieko naujo, bet niekas nepasirašinėja terminuotų kolektyvinių sutarčių.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Na tai leis paaiškinsiu - vietoj to kad būtų naudojamas efektyvus kontaktinis tinklas, bus priperkama elektrobusų su laidais kurie bus brangūs, bežiosis sunkias baterijas kurias po 10 metų reikės keisti (o pas mus troleibusai kaip matai dirba 35 metus). Kadangi finansavimas ne begalinis, tai reiškia kad bus daug mažiau troleibusų ir bus brangesnė jų priežiūra. Čia jau nekalbant apie tai kad tokie "troleibusai" garantuotai visi bus trumpi, o dabar trūksta būtent ilgų troleibusų. Ir visą tai dėl to kad kažkam negražūs laidai ar kad įsivaizduojamas kažkoks vibravimas?

        Kontaktinį tinklą reikia plėsti. Jį reikia plėsti 10 metų atgal, dabar yra smarkiai vėluojama ir apie jokį tinklo naikinimą negali būti net kalbos.
        Aš suprantu troleibusų privalumus prieš elektrobusus, forume ne vieną kartą troleibusus gyniau ir vardinau elektrobusų trūkumus. Tačiau šiuo atveju abejoju ar troleibusas kuris gali nuvažiuoti nedidelį atstumą be kontaktinio tinklo yra blogis. Visų pirma jis turės mažesnį akumuliatorių. Visų antra jis tą akumuliatorių pasikraus važiuodamas (in motion charging). O senamiestis tikrai yra būtent ta vieta kur kontaktinio tinklo galėtų ir nebūti (ne kažkokia rimta problema tas kontaktinis tinklas, bet..). Apskritai aš už kontaktinio tinklo plėtimą ir troleibusus (deja, kolkas neatrodo kad jų laukia labai gera ateitis Vilniuje - bent jau visi valdžios atstovai ar potencialūs valdžios atstovai labai neigiamai nusistatę).

        Comment


          Parašė Edd Rodyti pranešimą

          Aš suprantu troleibusų privalumus prieš elektrobusus, forume ne vieną kartą troleibusus gyniau ir vardinau elektrobusų trūkumus. Tačiau šiuo atveju abejoju ar troleibusas kuris gali nuvažiuoti nedidelį atstumą be kontaktinio tinklo yra blogis. Visų pirma jis turės mažesnį akumuliatorių. Visų antra jis tą akumuliatorių pasikraus važiuodamas (in motion charging). O senamiestis tikrai yra būtent ta vieta kur kontaktinio tinklo galėtų ir nebūti (ne kažkokia rimta problema tas kontaktinis tinklas, bet..). Apskritai aš už kontaktinio tinklo plėtimą ir troleibusus (deja, kolkas neatrodo kad jų laukia labai gera ateitis Vilniuje - bent jau visi valdžios atstovai ar potencialūs valdžios atstovai labai neigiamai nusistatę).
          Nedidelis atstumas tai yra apvažiuoti avarijas ar tinklo sutrikimus, o ne dalį maršruto važiuoti elektrobuso variantu. Jeigu jis turės mažą akumuliatorių - jis negalės senamiestyje važinėti be laidų. Jeigu jis turės didelį akumuliatorių - visi elektrobuso trūkumai. Tai kokie jūsų argumentai naikinti kontaktinį tinklą?

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Nedidelis atstumas tai yra apvažiuoti avarijas ar tinklo sutrikimus, o ne dalį maršruto važiuoti elektrobuso variantu. Jeigu jis turės mažą akumuliatorių - jis negalės senamiestyje važinėti be laidų. Jeigu jis turės didelį akumuliatorių - visi elektrobuso trūkumai. Tai kokie jūsų argumentai naikinti kontaktinį tinklą?
            Ok, random paėmiau Solario elektrobusą kurį išmetė google, rida 200km. Pravažiuoti senamiestį palyginus didelės baterijos nereikia. Neskaičiau troleibusų pirkimo konkurso sąlygų, gal kas žino konkrečiai koks atstumas įrašytas? Taip pat pasikartosiu - be baterijos dydžio yra kitas nemažas elektrobusų trūkumas - krovimas, šiuo atveju krausis ir važiavimo metu. Todėl pasakymas kad troleibusas su palyginus maža baterija turi visus elektrobuso trūkumus yra keistokas. Dar vienas tokio troleibuso pliusas kad galės apvažiuoti kliūtis. Didelių problemų dėl kontaktinio tinklo aš nematau, senamiestyje tai vizualinė tarša (neteigiu kad tai labai didelis minusas).

            Comment


              Kažin kodėl VVT, o ne JUDU stato namelius vairuotojams? Aišku VVT šiuo metu turi didžiausią ridos kiekį, bet man logiška, jog JUDU statytų visiems vairuotojams skirtas poilsio erdves.

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą

                Neskaičiau troleibusų pirkimo konkurso sąlygų, gal kas žino konkrečiai koks atstumas įrašytas?
                Nežinau, bet iš pirmų lūpų girdėjau norą leisti trūlikus iki Pilaitės. Be laidų.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Tai dar buvo numatytas KT naikinimas Savanorių pr., Narbuto g. ir, berods, visame centre (aplink Senamiestį ir dalyje Naujamiesčio iki Nėries). Jei norima troleibusų iki Pilaitės, kyla klausimas, kur tą akumuliatorių troleibusas spės pasikrauti.

                  Nemanau, kad KT naikinimas ir nesugebėjimas nupirkti naujų yra atsitiktinis. Troleibusų paslaugos neįmanoma privatizuoti (kitaip nei su autobusais Transreviui ir Kautrai), o naujo troleibuso parko statyba užmiestyje būtų per brangi (kitaip nei esamo autobusų parko iškėlimas į Liepkalnį, kad jo žemę būtų galima atiduoti statyti dar vieną Šiaurės miestelio tipo kvartalą). Ir dabartinis meras, ir kiti realūs kandidatai į merus sėdi stambaus NT verslo kišenėje.
                  Paskutinis taisė abruo; 2022.12.15, 13:59.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Nežinau, bet iš pirmų lūpų girdėjau norą leisti trūlikus iki Pilaitės. Be laidų.
                    Radau, keletas reikalavimų:

                    20.1. Traukos baterija turi būti LTO, NMC arba analogiška, turinti In-MotionCharging įkrovimo technologiją;
                    20.2. Traukos baterijos talpa turi užtikrinti ne mažesnę kaip 20 km troleibuso ridą dirbant techninės specifikacijos 1.2 punkte nurodytomis sąlygomis, kai salone nemažiau kaip 76 keleiviai, troleibusui sustojant stotelėse vidutiniškai kas 300 m. veikiant salono šildymui 50 % galingumu arba kondicionavimo sistemai vairuotojo kabinoje ir keleivių salone, važiuojant autonomine eiga;
                    20.3. Troleibuso dinamika važiuojant traukos akumuliatoriais: pagreitis nuo nulinio greičio iki 40 km/val. tiesia linija plokštuma per 15 sekundžių, nuo nulinio greičio iki 60 km/val. tiesia linija plokštuma per 30 sekundžių;
                    20.4. Važiuojant troleibusui, traukos baterija įkraunama nuo kontaktinio tinklo. Traukos baterijos įkrovimo laikas nuo kontaktinio tinklo neturi viršyti 5 min. kiekvienam nuvažiuotam kilometrui autonomine rida, naudojant traukos baterijos galią;
                    20km, t.y. 10 kartų mažiau nei mano random rastas Solario elektrobusas, baterija tikrai bus palyginus maža.

                    Daugiau informacijos: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=650522

                    Comment


                      Parašė Edd Rodyti pranešimą

                      Ok, random paėmiau Solario elektrobusą kurį išmetė google, rida 200km. Pravažiuoti senamiestį palyginus didelės baterijos nereikia. Neskaičiau troleibusų pirkimo konkurso sąlygų, gal kas žino konkrečiai koks atstumas įrašytas? Taip pat pasikartosiu - be baterijos dydžio yra kitas nemažas elektrobusų trūkumas - krovimas, šiuo atveju krausis ir važiavimo metu. Todėl pasakymas kad troleibusas su palyginus maža baterija turi visus elektrobuso trūkumus yra keistokas. Dar vienas tokio troleibuso pliusas kad galės apvažiuoti kliūtis. Didelių problemų dėl kontaktinio tinklo aš nematau, senamiestyje tai vizualinė tarša (neteigiu kad tai labai didelis minusas).
                      Kliūčių pavažiavimo baterija yra gerai ir reikalinga, bet tai ne tas pats kas ilgalaikio važiavimo baterija. Kliūčių baterija paprastai leidžia nuvažiuoti apie kilometrą be tinklo. Reikia neužmiršti kad ta rida yra visai dienai, t.y. dauginti senamiesčio maršruto ilgį iš visos dienos reisų skaičiaus. Dėl krovimosi in motion - tai gana naujas dalykas ir neaišku kiek efektyvus. Nežinau atsakymo, bet būtų įdomu sužinoti ar mūsų troleibusų tinklas yra pritaikytas tokiam svyravimui, kur troleibusai staiga prisijungę turės ne tik patys gauti važavimo jėgos bet dar ir pasikrauti?

                      Na va, tai poats sakote kad vienintelis dalykas yra tai kad jums negražūs laidai, o realių priežasčių naikinti tinklą neturite.
                      Parašė Edd Rodyti pranešimą

                      O tokiu atveju ne paprasčiau tiesiog atvirai atsikratyti troleibusų, praplovus visiems smegenis koks bus modernus autobusų parkas? Nelabai net ir reikia plauti tas smegenis, dauguma troleibusus supranta kaip atgyveną.
                      Tada padidėja šansas kad kažkas nepraplautom smegenim visgi suvoks schemą ir dar pagalių į ratus prikiš NT vystytojam. Dar gal koks teismas bus. Geriau tiesiog marinti tiek kad nebeveiktų sistema ir tada sakyti - žiūrėkite neveikia.

                      Neužmirškite kad politikai yra bailiai.
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                      Tai taip ir daroma, problema tik kad nėra pinigų ir autobusams pirkti, be to, visgi yra šioks toks pasipriešinimas. VT padėčiai dar labiau pablogėjus būtų dar viena priežastis burnoti ant valdžios, tai gal dėl to ir tempia gumą, kol Škodos taps avarinės būklės.
                      Pinigų yra, bet jie skiriami kitoms sritims. Palyginkite VT skirtą biudžeto dalį su kaimyninių sostinių atitinkama.

                      Comment


                        Parašė Horn Rodyti pranešimą
                        Kažin kodėl VVT, o ne JUDU stato namelius vairuotojams? Aišku VVT šiuo metu turi didžiausią ridos kiekį, bet man logiška, jog JUDU statytų visiems vairuotojams skirtas poilsio erdves.
                        Nes... darbdavys (UAB VVT) turi užtikrinti savo darbuotojų tinkamas darbo sąlygas, o ne jų paslaugų užsakovas (SĮ Susisiekimo paslaugos)?

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Kliūčių pavažiavimo baterija yra gerai ir reikalinga, bet tai ne tas pats kas ilgalaikio važiavimo baterija. Kliūčių baterija paprastai leidžia nuvažiuoti apie kilometrą be tinklo. Reikia neužmiršti kad ta rida yra visai dienai, t.y. dauginti senamiesčio maršruto ilgį iš visos dienos reisų skaičiaus. Dėl krovimosi in motion - tai gana naujas dalykas ir neaišku kiek efektyvus. Nežinau atsakymo, bet būtų įdomu sužinoti ar mūsų troleibusų tinklas yra pritaikytas tokiam svyravimui, kur troleibusai staiga prisijungę turės ne tik patys gauti važavimo jėgos bet dar ir pasikrauti?
                          O ne paprasčiau būtų skaityti kas rašoma forume ir atsakyti į tai konkrečiai? Kokia prasmė taip pilstyti kai yra konkretūs atsakymai? Keliais postais aukščiau viskas surašyta su citatom iš konkurso sąlygų. 20+km nėra tik kliūčių apvažiavimo baterija, to užtenka tiems keliems km senamiestyje. 20+km rida ne visai dienai, nes baterija kraunasi. Reikalavimas kad važiavimo metu per 5min pasikrautų mažiausiai tiek kad autonomiškai nuvažiuotų bent 1km. Stovėjimo metu aišku krausis greičiau. Kiek mūsų troleibusų tinklas yra pritaikytas tokiam svyravimui paskaičiavo ir todėl įdėjo į pirkimus tokią sąlygą: stovėjimo metu krovimui srovės stiprumas turi būti ne didesnis kaip 150A. Papildomai numatytas krovimas iš CCS2 jungties ne mažiau kaip 20 kW galia.

                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Na va, tai poats sakote kad vienintelis dalykas yra tai kad jums negražūs laidai, o realių priežasčių naikinti tinklą neturite.
                          Išskyrus senamiestį aš niekur ir nesiūliau naikinti kontaktinį tinklą, kaip tik pasisakau už kontaktinio tinklo plėtrą. Tiesiog jei įsigyti autonominiai troleibusai be problemų galės pravažiuoti tuos kelis km pro senamiestį be laidų - nematau nieko blogo jei senamiestyje bus naikinamas kontaktinis tinklas.

                          Comment


                            troleibusas kuris tuo pačiu metu važiuoja, žiemą šildo saloną ir dar krauna batareiką iš tinklo siurbs energijos kiekius kuriems infrastruktūra nepritaikyta.
                            neužteks nupirkti troleibusą su batareike ir surašyti tinkamas sąlygas.
                            50pocentų šildymas vėsinimas yra nepateisinama.
                            Dėl to keleiviai kentės kuomet bus karščiausia ir šalčiausia.
                            turi būti 100procentų

                            laidai tokia pat tarša kaip apšvietimo stulpai.
                            kam jie jeigu galime pasišviesti telefonu.
                            tik kad per greit neiškrautų telefonų pašvietimo ryškumas turės būti apribotas 50procentų.
                            dar pastatai neorganiška tarša akims, galima nugriauti miestą ir viską perkelti į požeminius bunkerius.
                            Paskutinis taisė jan; 2022.12.16, 11:09.

                            Comment


                              Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                              Nes... darbdavys (UAB VVT) turi užtikrinti savo darbuotojų tinkamas darbo sąlygas, o ne jų paslaugų užsakovas (SĮ Susisiekimo paslaugos)?
                              Kas bus su nameliais kai maršrutus pro juos nuprivatizuos? VVT nuomos Kautrai?

                              Comment


                                Žiūrėsim, jei forumo ekspertai geriau viską paskaičiuoja, o technines sąlygas konkursui paruošė nesigaudantys toje srityje tai realybėje fizikos dėsniai viską sustatys į savo vietas ir nauji pirkiniai nebus naudojami atkarpoms be kontaktinio tinklo. Dėl kontaktinio tinklo laidų ir stulpų čia jau skonio reikalas, kur jau kur bet asmeniškai manau kad senamiestyje jų galėtų nebūti.

                                Comment


                                  Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                  Nes... darbdavys (UAB VVT) turi užtikrinti savo darbuotojų tinkamas darbo sąlygas, o ne jų paslaugų užsakovas (SĮ Susisiekimo paslaugos)?
                                  Tai gaunasi kad kiti vežėjai tais nameliais naudotis negalės? Ne VVT vairuotojai bus taip sakant outsideriai... Tai gal VVT tegul ir A juostas pats sau tęsia? O ten, kur Transreivis su Kautra važiuoja, ten visi susimes?

                                  Comment


                                    Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                    Tai gaunasi kad kiti vežėjai tais nameliais naudotis negalės? Ne VVT vairuotojai bus taip sakant outsideriai... Tai gal VVT tegul ir A juostas pats sau tęsia? O ten, kur Transreivis su Kautra važiuoja, ten visi susimes?
                                    Nesuprantu, ką jūs čia dėl smulkmenų ginčyjatės? Tokie dalykai - elementarių susitarimų reikalas. Esmės nekeičia - užsakovai neatsako už paslaugų teikėjų darbuotojų gerbūvį.

                                    Komentaro dėl A juostų visai nesuprantu, čia šiaudinę kaliausę bandai konstruot? Atsakymas į tavo retorinį klausimą - SĮ Susisiekimo paslaugos atsako už tam tikras jai pavestas viešas funkcijas, tame tarpe ir VT tinklo plėtrą. Nebent tą funkciją deleguos VVT, tavo šitas pamąstymas absoliučiai ne į temą.
                                    Paskutinis taisė Riedutis; 2022.12.16, 14:34.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                      Nesuprantu, ką jūs čia dėl smulkmenų ginčyjatės? Tokie dalykai - elementarių susitarimų reikalas. Esmės nekeičia - užsakovai neatsako už paslaugų teikėjų darbuotojų gerbūvį.
                                      Kodėl smulkmena? Jei VVT ir bendrai VT biudžetai atskirti, kodėl iš VVT biudžeto pinigai eina tam, kas galėtų būti daroma bendrai iš VT biudžeto?

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Kodėl smulkmena? Jei VVT ir bendrai VT biudžetai atskirti, kodėl iš VVT biudžeto pinigai eina tam, kas galėtų būti daroma bendrai iš VT biudžeto?
                                        Tu man parodyk, kur nurodyta, kad SĮ Susisiekimo paslaugos turi užtikrinti tinkamas VVT darbuotojų sąlygas.

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                          Tu man parodyk, kur nurodyta, kad SĮ Susisiekimo paslaugos turi užtikrinti tinkamas VVT darbuotojų sąlygas.
                                          Priminsiu ankstesnį klausimą - kas bus su namukais kai pro juos einantys maršrutai bus privatizuoti?

                                          Logiška tokią infrastruktūrą finansuoti iš biudžeto prieš išskirstant maršrutus ir duoti ją kaip užsakymo vykdymo infrastruktūrą.

                                          Ar jei pas kitus vežėjus nėra stiprių profsąjungų - tegu ten nors ir vergai vairuoja, savivaldybei vienodai? Svarbiausia pigu..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X